שלום רב,
לאחר מספר שנים עם הוט מובייל, החלטתי לחתוך ולעבור לגולן טלקום.
גם המחיר מהווה שיקול, אך בעיקר בגלל פעמים רבות בהם לפתע אין אפשרות לקבל או להוציא שיחות.
אם המעבר לא ישנה את המצב, יתכן שהבעיה היא במכשיר LG G3 .
בלאק פרידיי כבר ממש קרוב.
בקיצור השאלה היא אם עליי להודיע להוט מובייל על המעבר, כדי שיפסיקו לחייב את חשבוני, או שהם כבר מקבלים אוטומטית הודעה מגולן?
תודה רבה
מעבר מהוט מובייל לגולן טלקום
- bariko (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8904
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 1449 פעמים
- קיבל תודות: 347 פעמים
- bariko (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8904
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 1449 פעמים
- קיבל תודות: 347 פעמים
גם אם בגולן לא תהיה קליטה יציבה, זה עדיין לא אומר שהבעיה בטלפון.
יכול להיות שבאיזור שלך יש כיסוי לא טוב של אחת הרשתות.
אני לא יודע אם הוט מובייל וגולן משתמשים באנטנות שלהם או של אחרים, אבל לפני החלפת טלפון הייתי מנסה את סלקום ופלאפון, במיחד כשהניוד כל כך קל.
לא שהייתי נשאר עם טלפון בן 5, רק רוצה להגיד שחוסר קליטה זה לא בהכרח בעיה של המכשיר.
יכול להיות שבאיזור שלך יש כיסוי לא טוב של אחת הרשתות.
אני לא יודע אם הוט מובייל וגולן משתמשים באנטנות שלהם או של אחרים, אבל לפני החלפת טלפון הייתי מנסה את סלקום ופלאפון, במיחד כשהניוד כל כך קל.
לא שהייתי נשאר עם טלפון בן 5, רק רוצה להגיד שחוסר קליטה זה לא בהכרח בעיה של המכשיר.
- bariko (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8904
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 1449 פעמים
- קיבל תודות: 347 פעמים
- bariko (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8904
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 1449 פעמים
- קיבל תודות: 347 פעמים
העניין הוא שזה לא היה קורה רק במקום נקודתי אחד, אלא במקומות רבים בבית ובחוץ.
והבעיה לא רק בשיחות יוצאות, אלא גם בנכנסות.
הרבה פעמים אמרו לי שהתקשרו אליי, ואצלי בטלפון לא ראיתי שום אינדיקציה לשיחה נכנסת מאותו נמען.
זה כבר הפך ממש למטרד מציק ומזיק.
גם אם התופעה הזו לא תעלם אחרי החלפת הספק, לפחות כעת אני משלם כמעט חצי מחיר מאשר אצל הוט מובייל...
והבעיה לא רק בשיחות יוצאות, אלא גם בנכנסות.
הרבה פעמים אמרו לי שהתקשרו אליי, ואצלי בטלפון לא ראיתי שום אינדיקציה לשיחה נכנסת מאותו נמען.
זה כבר הפך ממש למטרד מציק ומזיק.
גם אם התופעה הזו לא תעלם אחרי החלפת הספק, לפחות כעת אני משלם כמעט חצי מחיר מאשר אצל הוט מובייל...
- bariko (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8904
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 1449 פעמים
- קיבל תודות: 347 פעמים
תודה.
כן, ראיתי גם מבצע מעניין אצל 019
כיום אין יותר התחייבויות וזה כמובן משחק לטובתנו הצרכנים.
מאז המעבר לגולם טלקום, לא נתקלתי בתופעות דומות של חוסר יכולת להוציא שיחות.
אמשיך לעקוב.
אגב כפי שהומלץ, התקשרתי להוט מובייל, כדי לוודא שאני מנותק ושלא יהיה חיוב כפול.
הייתי כבר מוכן "נפשית" שישאלו אותי מדוע נטשתי, וינסו לשכנע אותי להישאר.
להפתעתי הנציגה לא ניסתה לעשות זאת, אפילו לא במילה אחת.
אולי יש להם מחלקת קשרי לקוחות מיוחדת, שהם אלה האמונים על התחום הזה...
כן, ראיתי גם מבצע מעניין אצל 019
כיום אין יותר התחייבויות וזה כמובן משחק לטובתנו הצרכנים.
מאז המעבר לגולם טלקום, לא נתקלתי בתופעות דומות של חוסר יכולת להוציא שיחות.
אמשיך לעקוב.
אגב כפי שהומלץ, התקשרתי להוט מובייל, כדי לוודא שאני מנותק ושלא יהיה חיוב כפול.
הייתי כבר מוכן "נפשית" שישאלו אותי מדוע נטשתי, וינסו לשכנע אותי להישאר.
להפתעתי הנציגה לא ניסתה לעשות זאת, אפילו לא במילה אחת.
אולי יש להם מחלקת קשרי לקוחות מיוחדת, שהם אלה האמונים על התחום הזה...
- תקשורת_אישית
-
- טרול
- הודעות: 6
- הצטרף: פברואר 2020
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 0