נשמע פשוט...shaulch כתב:·תודה על הפירוט. אכן צריך שניים לטנגו.......
איך מרגילים את הלקוח ? פשוט עונים לו שזה המחיר וזהו.
ניגש לחנויות ? יגלה שלא יכול לקבל מחיר טוב מזה אם מקבל זה אומר שעקב התחרות , המחיר לא היה מספיק אטרקטיבי באתר. ככה כמה פעמים ולאט לאט הלקוח יוותר על נסיונות המיקוח שיבין שזה לא עוזר. כל עוד הוא אכן משיג מחיר יותר טוב אז למה שיפסיק ?
עד אז הרגילו את הלקוח שהמחיר המוצג הוא לא המחיר האחרון ולכן ניגש למלחמה.
אני מאמין שזה לא פשוט , אנשים פשוט אוהבים הנחות . אפשרות נוספת היא להציג במכרז את המחיר הכי טוב או לחילופין להציג ללקוח קופון למימוש מיידי אבל כמובן שהמחיר יהיה טוב אם ייגש לחנות ויקבל הנחה נוספת אז הוא ימשיך באותה פעולה. כמו כן אפשרות לצרף באתר הצעה מתחרה עם הבטחה להשוות + מתנה (כמו שקורה באתרי מלונות )
אין סיבה שמקרה של וואלה הם לא יצליחו למכור אלא אם אכן הלקוח השיג בחנות מחיר יותר זול....
זה אומר שגם עשרות היבואנים ומעל אלף חנויות החשמל צריכות להוריד רווח לאפס, ולתאם ביניהן את המהלך, דבר שמהווה בישראל עבירה פלילית עם קנסות עצומים ועונשים חמורים.
אם יש לך דרך לגרום לזה לקרות- בבקשה.