עדכנת לאחרונה את הטלויזיה?
היתה בעיה של crushing blacks באחד העדכונית של LG...
אז אם יש לך עדכון - הייתי מציע לעשות אותו.
ריבועים אפורים ב-LG C9
יש על כך התייחסות גם ב AVforums :
https://www.avsforum.com/forum/40-oled- ... oleds.html
קיים גם ב C8 לפי מה שכתוב שם
https://www.avsforum.com/forum/40-oled- ... oleds.html
קיים גם ב C8 לפי מה שכתוב שם
- beltar (פותח השרשור)
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 354
- הצטרף: ינואר 2005
- נתן תודות: 57 פעמים
- קיבל תודות: 75 פעמים
והבעייה הזאת קיימת גם ב C9, לפי הנסיון שלי.
אני עדיין בקשר עם ח.י., אבל הם לא רגילים לתלונות מהסוג הזה. הם הציעו לי להחליף טלויזיה, אבל אני לא רואה טעם להחליף אותה אם הבעיה תופיע גם בטלויזיה הבאה. אני מנסה להבין אם זאת בעיה רק בטלויזיה שלי, או בכל C9. ביקשתי מהאדם שאיתו דיברתי ב-ח.י. לבדוק בעצמו אם הוא רואה את הבעיה, אבל הוא אמר שאין לו גישה לטלויזיה C9 (!), אלא הוא צריך להזמין אותה במיוחד, ולהזמין חיבור אינטרנט בשביל זה. מה?
המצב כרגע הוא שצוות מ-LG קוריאה אמור לבקר את ח.י. בארץ בשבוע הקרוב, והוא הבטיח שיעלה את הבעיה הזאת מולם. נקווה לטוב. אם אני לא אצליח לקבל תשובה/התייחסות אז בסוף אני כנראה כן אבקש להחליף את הטלויזיה, כי לפי הפרסומים בעולם הבעיה הזאת לא קורית לכולם, אז אולי החלפה תעזור. אני לא רץ לפתרון הזה כי חוץ מהבעיה הזאת הטלויזיה כן טובה, ואם אקבל טלויזיה חדשה יש סיכון שיהיו לה בעיות אחרות. חוץ מזה, אני חושב שהפתרון הנכון הוא להראות את התופעה ל-LG, ולהגיד להם: "חשבתם שפתרתם את הבעיה ב-2018? טעיתם! הנה הוכחה. נסו שוב."
אני עדיין בקשר עם ח.י., אבל הם לא רגילים לתלונות מהסוג הזה. הם הציעו לי להחליף טלויזיה, אבל אני לא רואה טעם להחליף אותה אם הבעיה תופיע גם בטלויזיה הבאה. אני מנסה להבין אם זאת בעיה רק בטלויזיה שלי, או בכל C9. ביקשתי מהאדם שאיתו דיברתי ב-ח.י. לבדוק בעצמו אם הוא רואה את הבעיה, אבל הוא אמר שאין לו גישה לטלויזיה C9 (!), אלא הוא צריך להזמין אותה במיוחד, ולהזמין חיבור אינטרנט בשביל זה. מה?
המצב כרגע הוא שצוות מ-LG קוריאה אמור לבקר את ח.י. בארץ בשבוע הקרוב, והוא הבטיח שיעלה את הבעיה הזאת מולם. נקווה לטוב. אם אני לא אצליח לקבל תשובה/התייחסות אז בסוף אני כנראה כן אבקש להחליף את הטלויזיה, כי לפי הפרסומים בעולם הבעיה הזאת לא קורית לכולם, אז אולי החלפה תעזור. אני לא רץ לפתרון הזה כי חוץ מהבעיה הזאת הטלויזיה כן טובה, ואם אקבל טלויזיה חדשה יש סיכון שיהיו לה בעיות אחרות. חוץ מזה, אני חושב שהפתרון הנכון הוא להראות את התופעה ל-LG, ולהגיד להם: "חשבתם שפתרתם את הבעיה ב-2018? טעיתם! הנה הוכחה. נסו שוב."
·beltar כתב:והבעייה הזאת קיימת גם ב C9, לפי הנסיון שלי.
לפי הפרסומים בעולם הבעיה הזאת לא קורית לכולם, אז אולי החלפה תעזור."...
או שלא כולם שמים לב לבעיה
או שכמו שאמרת - היא קיימת רק בחלק מהטלוויזיות .
שים לב ללינק הבא :
https://www.avsforum.com/forum/40-oled- ... -poll.html
מסקרן !
- integral
-
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 7900
- הצטרף: דצמבר 2005
- נתן תודות: 312 פעמים
- קיבל תודות: 543 פעמים
·integral כתב:בדקתי באפליקציה הפנימית, אין שום בעיה. לא במצב CINEMA HOME ולא במצב CINEMA שהם המתאימים ביותר ל 4K DV.
מוזר מאוד שאתה במצב ISF שלא ממש מתאים ל DV ולפחות אצלי בכלל לא באפשרויות הבחירה כשהתוכן כזה.
האם אתה בחיבור חוטי (כי אני כן)? האם בהגדרות של נטפליקס במחשב הגדרת שתמיד ישדר למשתמש של ה LG באיכות מקסימלית ׁ(כי אני כן)?
Playback Settings
Data Usage per Screen
HIGH...
כמו שכתבתי, אני עם C9 65 לא ראיתי את הבעיה הזאת (טפו טפו טפו...)
- avihuli
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8415
- הצטרף: אוגוסט 2011
- נתן תודות: 1376 פעמים
- קיבל תודות: 1230 פעמים
אני עם C9, אבל ללא נטפליקס.
יכול לבדוק לך על תכנים שקיימים בסלקום, YES ויוטיוב אם תרצה.
יכול לבדוק לך על תכנים שקיימים בסלקום, YES ויוטיוב אם תרצה.
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress