יש לי ראוטר tplink w9970 שמחובר לקו בזק
והספק הוא נטויזן
הראוטר עובד בצורה תקינה
ניסיתי לשדרג את הקו למהרות 100 ולא הצלחתי. לטענת בזק בהתחלה שהבעיה היתה בנטויזן כשהם טוענים שהכל תקין ואני מוגדר לגלישה ב 100. ירדתי למהירות 20-40 וגם שם לא היה לי קו.
בסופו של יום הבזק טוענים שהראוטר לא תומך במהירות של מעל 15 מה שנראה לא סביר. ןמציעים להחליף לראוטר שלהם.
מי יודע מה לעשות?
ראוטר tplink w9970
- danny12345678 (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 13
- הצטרף: דצמבר 2019
- נתן תודות: 2 פעמים
- קיבל תודות: 0
- dima_vy
-
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5902
- הצטרף: מרץ 2008
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 135 פעמים
- קיבל תודות: 298 פעמים
- danny12345678 (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 13
- הצטרף: דצמבר 2019
- נתן תודות: 2 פעמים
- קיבל תודות: 0
- danny12345678 (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 13
- הצטרף: דצמבר 2019
- נתן תודות: 2 פעמים
- קיבל תודות: 0
@danny12345678
·
מה אתה מתכוון "בזק לא מוכנים לתמוך בראוטר שלא שלהם"?
בזמנו בזק ישירות (לא שוק סיטונאי) נתנו לי שירות מלא על ציוד פרטי (כולל על 9970) ללא כל בעיה. דבר ראשון הייתי מנסה לדבר איתם שוב ושוב, בתקווה פשוט נפלת על נציג "לא משהו" ובסוף תצליח ליפול על נציג נורמלי, תסביר להם שבדקת את הראוטר במקום אחר וכו'.
מעבר לזה:
א. אם אתה בשוק סיטונאי שווה זמנית לחזור לבזק ישירות עד שהבעיה תיפטר. בזק (לא שוק סיטנואי) כרגיל עושים פחות בעיות עם ציוד פרטי. אחרי שהבעיה נפתרת אין בעיה להתנייד לשוק סיטונאי (רק תקפיד לנייד ולא להתנתק ולהתחבר מחדש כדי שלא יהיה חיבור מחדש שיכול לעשות בעיות שוב).
ב. אם אתה בבזק ישירות והם מתעקשים בצורה לא הגיונית שהבעיה בראוטר שלך, תיקח ראוטר שלהם באופן זמני ובתקווה זה יוכיח להם שהבעיה בקו ולא בראוטר שלך (או בתיאוריה יוכיח לך שהבעיה כן ב-9970, דבר שלא סביר אם בדקת אותו במקום אחר). אחרי שהם מטפלים בקו, תוכל לחזור ל-9970 ולהחזיר להם את הציוד פח שלהם.
ג. תעבור להוט ובתקווה התשתית שלהם טובה באיזור שלך.
·
מה אתה מתכוון "בזק לא מוכנים לתמוך בראוטר שלא שלהם"?
בזמנו בזק ישירות (לא שוק סיטונאי) נתנו לי שירות מלא על ציוד פרטי (כולל על 9970) ללא כל בעיה. דבר ראשון הייתי מנסה לדבר איתם שוב ושוב, בתקווה פשוט נפלת על נציג "לא משהו" ובסוף תצליח ליפול על נציג נורמלי, תסביר להם שבדקת את הראוטר במקום אחר וכו'.
מעבר לזה:
א. אם אתה בשוק סיטונאי שווה זמנית לחזור לבזק ישירות עד שהבעיה תיפטר. בזק (לא שוק סיטנואי) כרגיל עושים פחות בעיות עם ציוד פרטי. אחרי שהבעיה נפתרת אין בעיה להתנייד לשוק סיטונאי (רק תקפיד לנייד ולא להתנתק ולהתחבר מחדש כדי שלא יהיה חיבור מחדש שיכול לעשות בעיות שוב).
ב. אם אתה בבזק ישירות והם מתעקשים בצורה לא הגיונית שהבעיה בראוטר שלך, תיקח ראוטר שלהם באופן זמני ובתקווה זה יוכיח להם שהבעיה בקו ולא בראוטר שלך (או בתיאוריה יוכיח לך שהבעיה כן ב-9970, דבר שלא סביר אם בדקת אותו במקום אחר). אחרי שהם מטפלים בקו, תוכל לחזור ל-9970 ולהחזיר להם את הציוד פח שלהם.
ג. תעבור להוט ובתקווה התשתית שלהם טובה באיזור שלך.
- danny12345678 (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 13
- הצטרף: דצמבר 2019
- נתן תודות: 2 פעמים
- קיבל תודות: 0
- danny12345678 (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 13
- הצטרף: דצמבר 2019
- נתן תודות: 2 פעמים
- קיבל תודות: 0