ראוטר tplink w9970

פורום רשתות, IT ומחשוב כללי - רשתות, ראוטרים, מחשבים ניידים, אביזרים וכו'.
danny12345678 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 13
הצטרף: דצמבר 2019
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 0

ראוטר tplink w9970

נושא שלא נקרא #1 

יש לי ראוטר tplink w9970 שמחובר לקו בזק
והספק הוא נטויזן
הראוטר עובד בצורה תקינה
ניסיתי לשדרג את הקו למהרות 100 ולא הצלחתי. לטענת בזק בהתחלה שהבעיה היתה בנטויזן כשהם טוענים שהכל תקין ואני מוגדר לגלישה ב 100. ירדתי למהירות 20-40 וגם שם לא היה לי קו.
בסופו של יום הבזק טוענים שהראוטר לא תומך במהירות של מעל 15 מה שנראה לא סביר. ןמציעים להחליף לראוטר שלהם.
מי יודע מה לעשות?

dima_vy
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5902
הצטרף: מרץ 2008
מיקום: מרכז
נתן תודות: 135 פעמים
קיבל תודות: 298 פעמים

נושא שלא נקרא #2 


danny12345678 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 13
הצטרף: דצמבר 2019
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #3 

לשנות את ההגדרה ל vdsk?

dima_vy
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5902
הצטרף: מרץ 2008
מיקום: מרכז
נתן תודות: 135 פעמים
קיבל תודות: 298 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

@danny12345678
·הנתב אמור להיות מוגדר אוטומטית לעבוד בכל פרופיל בהוא מסתנכרן עליו. במידה ובזק הורידו לך מבירות ל-15 מס"ש, שוםפ שינוי אצלך לא ישנה דבר. יכול להיות שאתה רחוק מדי מארון שלהם, ולכן המודם לא מצליח להסתנכרן. במידה וזה באמת כך, גם רוב הסוכיים שמודם שלהם לא יסתנכרן.

danny12345678 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 13
הצטרף: דצמבר 2019
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #5 

לצערי הבזק לא מוכנים לתמוך בראוטר שלא שלהם ומתעקשים שהבעיה בראוטר (למרות שבדקתי אותו במהירות 100 במקום אחר).

eran405
אחראי תחום רשתות
אחראי תחום רשתות
הודעות: 3388
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 380 פעמים
קיבל תודות: 790 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

@danny12345678
·

מה אתה מתכוון "בזק לא מוכנים לתמוך בראוטר שלא שלהם"?

בזמנו בזק ישירות (לא שוק סיטונאי) נתנו לי שירות מלא על ציוד פרטי (כולל על 9970) ללא כל בעיה. דבר ראשון הייתי מנסה לדבר איתם שוב ושוב, בתקווה פשוט נפלת על נציג "לא משהו" ובסוף תצליח ליפול על נציג נורמלי, תסביר להם שבדקת את הראוטר במקום אחר וכו'.

מעבר לזה:

א. אם אתה בשוק סיטונאי שווה זמנית לחזור לבזק ישירות עד שהבעיה תיפטר. בזק (לא שוק סיטנואי) כרגיל עושים פחות בעיות עם ציוד פרטי. אחרי שהבעיה נפתרת אין בעיה להתנייד לשוק סיטונאי (רק תקפיד לנייד ולא להתנתק ולהתחבר מחדש כדי שלא יהיה חיבור מחדש שיכול לעשות בעיות שוב).

ב. אם אתה בבזק ישירות והם מתעקשים בצורה לא הגיונית שהבעיה בראוטר שלך, תיקח ראוטר שלהם באופן זמני ובתקווה זה יוכיח להם שהבעיה בקו ולא בראוטר שלך (או בתיאוריה יוכיח לך שהבעיה כן ב-9970, דבר שלא סביר אם בדקת אותו במקום אחר). אחרי שהם מטפלים בקו, תוכל לחזור ל-9970 ולהחזיר להם את הציוד פח שלהם.

ג. תעבור להוט ובתקווה התשתית שלהם טובה באיזור שלך.

danny12345678 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 13
הצטרף: דצמבר 2019
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #7 

אני מקושר ישירות לבזק. דברתי עם יותר מנציג אחד והם לא רצו לבדוק עד שלא מזמינים ראוטר שלהם. אני גם מבין שאין אפשרות לקבל קו של מאה באזור למרות שהם הציעו את זה. ולדעתי התשתית של הכבלים לא מספיק טובה באזור.
אני אנסה לבדוק מה עם תשתית הפייבר של סלקום.

eran405
אחראי תחום רשתות
אחראי תחום רשתות
הודעות: 3388
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 380 פעמים
קיבל תודות: 790 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

@danny12345678
·

אם יש אצלך סיבים כלשהם, אין בכלל התלבטות תתחבר אליהם ותשכח מהצרות של בזק/הוט.

danny12345678 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 13
הצטרף: דצמבר 2019
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #9 

אין לסלקום סיבים באזור מגורי.
נצטרך להמתין לבזק

שלח תגובה

חזור אל “רשתות, אינטרנט ו- Fiber”