KSP בשילוב עם היבואן מ.ברוכים - אכזבה

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
חכם_חנוכה
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 788
הצטרף: אפריל 2005
נתן תודות: 94 פעמים
קיבל תודות: 39 פעמים

נושא שלא נקרא #31 

אם הקניה הייתה אונליין ולא עברו 14 יום ואתה לא שלם איתה, אני במקומך הייתי מחזיר ומשלם את ה 100 ש''ח קנס

motico (פותח השרשור)
כתב
כתב
הודעות: 1509
הצטרף: מרץ 2005
מיקום: גבעתיים
נתן תודות: 100 פעמים
קיבל תודות: 114 פעמים

נושא שלא נקרא #32 

חכם_חנוכה

הקניה היתה בחנות של KSP. פתחתי את האריזה שבוע אחרי הקניה. מיד כשראיתי את התכולה שלחתי מייל לחברת KSP. הם חזרו וביקשו תמונות. שלחתי תמונות. עד שחזרו אלי עם תשובה מהיבואן הסתיימו השבועיים.
בכל מקרה נראה לי שזה לא היה עוזר. אם אני זוכר נכון, לפי חוק המכר, אפשר להחזיר את המוצר רק בתנאי שהאריזה לא נפתחה.

אתה יכול להבין שכאן אני במילכוד, מה שמכנים מילכוד 22.
כשהאריזה לא פתוחה (פרט לפסי טייפ מיותרים) אין בעיה מיוחדת. אחרי פתיחת האריזה רואים את התכולה ואז אם רוצים להחזיר לא יכולים כי האריזה פתוחה.
כאמור, מילכוד 22.

אני זוכר שפעם קניתי מכונת קפה. כשפתחתי את האריזה התגלה ברצפת הקופסא סימני קפה וגם באזורים מסויימים בתוך המכונה. מחשיד, נכון?
אבל החברה (מחו"ל) דאגה להכניס פתק צהוב גדול (שבדרך כלל אנחנו לא מתייחסים לכתוב בו) ושם הובהר שהמכונה נבדקה בבית החרושת עם פולי קפה ומים ולכן ישנה אפשרות שהלקוח ימצא באריזה שאריות של קפה.

חנוכה, נכון שזה פתק חכם?
מוטי

liorp
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2352
הצטרף: ספטמבר 2009
נתן תודות: 169 פעמים
קיבל תודות: 205 פעמים

נושא שלא נקרא #33 

למיטב ידיעתי תקנות ביטול עסקה מאפשרות להחזיר מוצר גם כאשר האריזה פתוחה, כל עוד הוא לא חובר לחשמל.
כך החזרתי שנאי לksp.

3. מכשיר חשמלי ומכשיר אלקטרוני
לא נעשה שימוש
לא נפגמו
פתיחת האריזה לא תיחשב שימוש או פגימה במוצר.
חיבור לחשמל, גז ומים ייחשב כשימוש.

https://www.consumers.org.il/category/group-1

liorp
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2352
הצטרף: ספטמבר 2009
נתן תודות: 169 פעמים
קיבל תודות: 205 פעמים

נושא שלא נקרא #34 

דבר עם מ.ברוכים, 073-2102500, שלוחה 1 לשירות, עובדים עד 14:00.

דיברתי עם מישהי שם שאמרה שברסיברים של דנון לא פותחים בדרך כלל את האריזה כדי לשים כבל חשמל ואולי מדובר במוצר מתצוגה, אבל שאמור להיות כתוב עליו אם הוא מתצוגה.

אגב, החיבור חשמל שעל הרסיבר הוא תלת גידי עם הארקה? אם כן, כדאי מאוד לחבר לו כבל תלת גידי עם הארקה למען הבטיחות.

motico (פותח השרשור)
כתב
כתב
הודעות: 1509
הצטרף: מרץ 2005
מיקום: גבעתיים
נתן תודות: 100 פעמים
קיבל תודות: 114 פעמים

נושא שלא נקרא #35 

liorp

תודה על המידע בנושא יכולת החזרת הציוד אחרי קנייה ותודה על הברור שעשית בפניה לשרות היבואן.
לגבי מ.ברוכים, הוא החזיר תשובה ברורה (דרך KSP), שאריזת המכשיר אכן נפתחה לצורך צרוף מתאם והוספת מדבקה של היבואן. לא ראיתי שכתוב על המכשיר שהוא מתצוגה.

אתה צודק בעניין החשמל. אני צריך לבדוק אם יש נקודת הארקה גם במגבר עצמו (בכניסת המתח). אם כן, אז יש טעם לחבר כבל תלת גידי.
מוטי

jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4973
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 454 פעמים
קיבל תודות: 533 פעמים

נושא שלא נקרא #36 

דנון כנראה בלי הארקה. מפתיע, למשהו עם גוף מתכת.

motico (פותח השרשור)
כתב
כתב
הודעות: 1509
הצטרף: מרץ 2005
מיקום: גבעתיים
נתן תודות: 100 פעמים
קיבל תודות: 114 פעמים

נושא שלא נקרא #37 

jtk

צודק.
הסתכלתי בחלקו האחורי של המגבר ואכן יש רק 2 פינים לחיבור החשמל. אין הארקה.
מוטי

liorp
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2352
הצטרף: ספטמבר 2009
נתן תודות: 169 פעמים
קיבל תודות: 205 פעמים

נושא שלא נקרא #38 

יכול להיות שיש לו בידוד כפול, בדוק אם יש סימן של ריבוע בתוך ריבוע בתווית שנמצאת בדרך כלל בחלק האחורי.

Shasoosh
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1705
הצטרף: יוני 2007
נתן תודות: 28 פעמים
קיבל תודות: 144 פעמים

נושא שלא נקרא #39 

@motico
·מבין אותך לחלוטין. שילמת כסף ואתה זכאי למוצר חדש. "בסה"כ ניילון" לא רלוונטי בכלל לדיון.
החוק מגן עליך הרבה יותר אם העסקה בוצעה באינטרנט. לדוגמא, החזרת המוצר בטווח ה 14 יום מבלי לתת סיבה. הרבה פעמים זה שווה את ה 100 שקל ביטול.


@liorp
·אם העסקה היא מכר מרחוק ניתן להחזיר את המוצר גם אם חובר לחשמל.

motico (פותח השרשור)
כתב
כתב
הודעות: 1509
הצטרף: מרץ 2005
מיקום: גבעתיים
נתן תודות: 100 פעמים
קיבל תודות: 114 פעמים

נושא שלא נקרא #40 

Shasoosh

המכשיר נקנה בחנות של KSP.
בשרשור הזה, בפוסטים השונים, נראה שיש ניסיון להבהיר "פילוסופית" מה הכוונה במושג חדש?

אני מבין שמבחינת היבואן חדש זאת הגדרה למכשיר שלא הופעל.
מבחינתי חדש זה מכשיר שנמכר כמו שהגיע מהיצרן.

זה לא בדיוק שחור/לבן אבל מבחינתי זה די קרוב. אם ניקח לדוגמה, רכב. לפני מסירת הרכב לקונה הוא עובר התקנות של מולטימדיה, מצלמה, מרים שמשות וכו'. לכאורה לפי ההגדרה שלי הרכב שקניתי לא חדש. זה נכון, הרכב כבר לא כמו שהיצרן שיווק אותו אבל אני כלקוח הסכמתי מראש לכל התוספות בידיעה שזה מחייב פרוק והרכבה של רכיבים ברכב.

הייתי רוצה שגם במקרה של ציוד אלקטרוני היבואן ידביק על אריזת המכשיר פתק שמסביר מדוע האריזה נפתחה ואיזה שינויים נעשו בציוד. זה צעד שיאפשר לכל אחד להחליט אם זה מקובל עליו והוא מסכים לרכוש את הציוד כמו שהוא.

אני יודע, אני מבקש יותר מידי...
מוטי

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”