טסלה - השרשור הרישמי

רכבי ICE, פלאגינים, היברידים וחשמליים כמו ג'ילי, טסלה, איוניק, MG
איתי_הגיתי
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6031
הצטרף: נובמבר 2004
נתן תודות: 92 פעמים
קיבל תודות: 76 פעמים

נושא שלא נקרא #16 

kingikra כתב:Huber,

ממה שאני מכיר, בטח ברכבי יוקרה, הפער מתקרה יותר לפי 3. בגלל זה במקרה הזה זה "רק" פי שתיים.

הייתי רוצה פעם אחת לעשות 0-100 ב P100. מעבר לכך אין לי עיניין ברכב הזה.
...
מסכים איתך. תן לי רכב גרמני בכל יום על ההיי טק על גלגלים הזה.
ברגע שהיצרנים הנורמליים יתחילו לייצר רכב חשמלי, אז יהיה מה לקנות.

kingikra
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8040
הצטרף: דצמבר 2006
נתן תודות: 335 פעמים
קיבל תודות: 242 פעמים

נושא שלא נקרא #17 

איתי_הגיתי כתב:
...
...
מסכים איתך. תן לי רכב גרמני בכל יום על ההיי טק על גלגלים הזה.
ברגע שהיצרנים הנורמליים יתחילו לייצר רכב חשמלי, אז יהיה מה לקנות.
...
תעקוב אחרי הטייקאן של פורשה. עדיין חשמלי וכבד אבל ליגה אחרת בפאן הספורטיבי מטסלה.

Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

איתי_הגיתי כתב:
...
...
מסכים איתך. תן לי רכב גרמני בכל יום על ההיי טק על גלגלים הזה.
ברגע שהיצרנים הנורמליים יתחילו לייצר רכב חשמלי, אז יהיה מה לקנות.
...
·

תן לי את ההייטק הזה בכל יום על פני כל רכב גרמני/שוודי/השלם פה את החסר.

אין שום רכב היום שמתקרב למגוון האדיר של היכולות של הרכב הזה, שלא לדבר על העובדה שזה הרכב היחיד שכל הזמן מקבל עידכונים ושיפורים (צפית בווידאו?).

איתי_הגיתי
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6031
הצטרף: נובמבר 2004
נתן תודות: 92 פעמים
קיבל תודות: 76 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

@Huber
לא סובל את האין כפתורים הזה.
מעדיף עיצוב פנים של רכב נורמלי.
אצפה בוידאו.. :-)

kingikra
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8040
הצטרף: דצמבר 2006
נתן תודות: 335 פעמים
קיבל תודות: 242 פעמים

נושא שלא נקרא #20 

Huber כתב:
...
...
·

תן לי את ההייטק הזה בכל יום על פני כל רכב גרמני/שוודי/השלם פה את החסר.

אין שום רכב היום שמתקרב למגוון האדיר של היכולות של הרכב הזה, שלא לדבר על העובדה שזה הרכב היחיד שכל הזמן מקבל עידכונים ושיפורים (צפית בווידאו?).
...
מכבד את דעתך אבל על טעם ועל ריח... בתור חובב רכב מושבע בשנים האחרונות, יש מגוון דעות אדיר לגבי רכבים. מאחד שרוצה להגיע מנקודה א לנקודה ב בצורה הכי אמינה וזולה יש את זה שרוצה לעשות זאת בצורה הכי מהנה או הכי מהירה או הכי מהנה לנהיגה. כולם צודקים, אגב.

legopart
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4953
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 942 פעמים
קיבל תודות: 421 פעמים

נושא שלא נקרא #21 


Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #22 

legopart -


עם זאת, נראה שרוב האשמה מוטלת על בעל הרכב, אנתוני קנדי. ראשית, הוא יכול היה לאחסן את המפתח בתוך נרתיק חוסם אותות רדיו – שמשמש ככלוב פאראדיי ולא היה מאפשר לגנבים לקלוט את האות. שנית, מכיוון שהרכב חנה בחוץ ולא בתוך חניה סגורה – הוא יכול היה לבטל כליל את אפשרות הכניסה נטולת המפתח. לבסוף, מכוניות הטסלה מאפשרות מעין “אימות דו-שלבי”, שדורש מהנהג להקיש קוד סודי, כדי להתניע את הרכב. אין ספק שלו היתה מייושמת אפילו אחת מהשיטות הללו, הרכב היה עדיין אצלו.

ziv_r
סמל אישי של משתמש
עורך ראשי HTmag
עורך ראשי HTmag
הודעות: 44361
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 2084 פעמים
קיבל תודות: 4724 פעמים

נושא שלא נקרא #23 

kingikra כתב:מכבד את דעתך אבל על טעם ועל ריח... בתור חובב רכב מושבע בשנים האחרונות, יש מגוון דעות אדיר לגבי רכבים. מאחד שרוצה להגיע מנקודה א לנקודה ב בצורה הכי אמינה וזולה יש את זה שרוצה לעשות זאת בצורה הכי מהנה או הכי מהירה או הכי מהנה לנהיגה. כולם צודקים, אגב.
...
תסתכל על הרוב, לא על המיעוט.
רוב האנשים לא רוצים כפתורים (ראית מה קרה לכל שוק ה- Consumer Electronics בשנים האחרונות?), הם רוצים שהמכשיר יעשה כמה שיותר עבורם, שהוא יעבוד וילחץ ברקע על מה שצריך ולא ההפך.

גם אם חברת יוקרה תציג רכב אוטונומי שמתיימר להציג יכולות דומות לאלו של טסלה, היא תהיה בפיגור של שנים מאחוריה, גם מכיוון שיש לאחרונה נסיון רב מה- AI שהיא מפעילה על כל המכוניות שיש לה כבר בשטח וגם בשל הפריסה הרחבה של תחנות הטענה.

kingikra
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8040
הצטרף: דצמבר 2006
נתן תודות: 335 פעמים
קיבל תודות: 242 פעמים

נושא שלא נקרא #24 

ziv_r כתב:
...
...
תסתכל על הרוב, לא על המיעוט.
רוב האנשים לא רוצים כפתורים (ראית מה קרה לכל שוק ה- Consumer Electronics בשנים האחרונות?), הם רוצים שהמכשיר יעשה כמה שיותר עבורם, שהוא יעבוד וילחץ ברקע על מה שצריך ולא ההפך.

גם אם חברת יוקרה תציג רכב אוטונומי שמתיימר להציג יכולות דומות לאלו של טסלה, היא תהיה בפיגור של שנים מאחוריה, גם מכיוון שיש לאחרונה נסיון רב מה- AI שהיא מפעילה על כל המכוניות שיש לה כבר בשטח וגם בשל הפריסה הרחבה של תחנות הטענה.
...
אתה בטוח שתכננת להגיב לי? :). אני לא כתבתי כלום על כפתורים. כפתורים זה בהחלט לא משהו שיעשה לי או לא יעשה לי את זה.
אני, באופן אישי, לא מסתכל על הרוב ולא מסתכל על המיעוט. אני מסתכל אך ורק על עצמי.
אני לא נגד שיווק של רכבים כאלו. אני פשוט רוצה ,שכל עוד יהיה לי רישיון נהיגה ויכולת, אני אוכל לרכוש את הרכב המתאים לי.

vettel
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 169
הצטרף: יולי 2019
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 8 פעמים

Re: טסלה מגיעה לישראל בינואר!

נושא שלא נקרא #25 

השתתפתי בשיחה עם בחור שהיה בצוות של טסלה והוא האיר את עיניי לכך שמכונית חדשה שתרכוש כמו אודי נניח או פולקסווגן שיצואת מהמפעל אחרי שנתיים ישנה יותר ופחות טובה מחדשה, אבל טסלה בת שנתיים טובה משמעותית מזו שיצאה עבורך מהמפעל בגלל אין סוף עדכוני תוכנה ושדרוגים (ולא במוסך אלא בבית) שכמעט כולם תוכנה !
זו היתרון העצום שלהם על אחרים (חוץ מהיתרון של AI שכבר יש להם וגם יתרון בחומרה במנועים חשמליים וסוללות).
אבל המחיר 😟 טוב זו זו ישראל

Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

Re: טסלה מגיעה לישראל בינואר!

נושא שלא נקרא #26 

שנה אחרי ההבטחות על השקה, ואין עדיין טסלה בארץ. כמו כל דבר בישראל, הבטחות כמו חול....


https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/rkFIvYbRP

מה אנחנו חושבים: ייבוא טסלה לארץ היה אמור להביא סטנדרטים חדשים לשוק, עם נציגות ישירה ראשונה של יצרן רכב. אבל טסלה ישראל מתקשה בינתיים להרשים. ראשית, אחרי שנה וחצי של פעילות צוות ייעודי בארץ, עוד אין מכירה לציבור. כעת נראה גם שטסלה מנסה למנוע תחרות, ולהקשות על ישראלים שממתינים לחשמלית שעוררה את השוק, לרכוש אותה בערוצים אחרים.
לקוחות ישראלים מעריכים טכנולוגיה, אבל באותה עת גם מצפים לשקיפות ולשירות ראוי, בעיקר ממכונית שמחירה בארץ יתחיל בכ-300 אלף שקל. ובנוסף, ככל שטסלה מתעכבת, נוחתות בארץ עוד ועוד חשמליות אחרות, שיעמידו את המותג הנחשק במבחן מציאות מאתגר.



מה אתם חושבים?

טלHD
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 13958
הצטרף: נובמבר 2008
נתן תודות: 948 פעמים
קיבל תודות: 1099 פעמים

Re: טסלה מגיעה לישראל בינואר!

נושא שלא נקרא #27 

05/01/2021 14:57  
Huber כתב:
שנה אחרי ההבטחות על השקה, ואין עדיין טסלה בארץ. כמו כל דבר בישראל, הבטחות כמו חול....


https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/rkFIvYbRP

מה אנחנו חושבים: ייבוא טסלה לארץ היה אמור להביא סטנדרטים חדשים לשוק, עם נציגות ישירה ראשונה של יצרן רכב. אבל טסלה ישראל מתקשה בינתיים להרשים. ראשית, אחרי שנה וחצי של פעילות צוות ייעודי בארץ, עוד אין מכירה לציבור. כעת נראה גם שטסלה מנסה למנוע תחרות, ולהקשות על ישראלים שממתינים לחשמלית שעוררה את השוק, לרכוש אותה בערוצים אחרים.
לקוחות ישראלים מעריכים טכנולוגיה, אבל באותה עת גם מצפים לשקיפות ולשירות ראוי, בעיקר ממכונית שמחירה בארץ יתחיל בכ-300 אלף שקל. ובנוסף, ככל שטסלה מתעכבת, נוחתות בארץ עוד ועוד חשמליות אחרות, שיעמידו את המותג הנחשק במבחן מציאות מאתגר.



מה אתם חושבים?
...
https://www.mako.co.il/nexter-news/Arti ... 671027.htm

Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

Re: טסלה מגיעה לישראל בינואר!

נושא שלא נקרא #28 

טלHD - אותה כתבה העלו בדיוק בדצבמר 2019 עם אותה בטחה לינואר 2020 :lol:

לפי המידע החדש דווקא היבואן הוא זה שגורם לדחיות.

טלHD
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 13958
הצטרף: נובמבר 2008
נתן תודות: 948 פעמים
קיבל תודות: 1099 פעמים

Re: טסלה מגיעה לישראל בינואר!

נושא שלא נקרא #29 

05/01/2021 15:45  
Huber כתב:
טלHD - אותה כתבה העלו בדיוק בדצבמר 2019 עם אותה בטחה לינואר 2020 :lol:

לפי המידע החדש דווקא היבואן הוא זה שגורם לדחיות.
...
זהו, שאין יבואן...
טסלה בעצמם (היצרן) מוכרים עצמאית את המכוניות שלהם.
מתכוונים לשווק און ליין...ושיהיה להם בהצלחה עם זה בישראל :lol:

kingikra
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8040
הצטרף: דצמבר 2006
נתן תודות: 335 פעמים
קיבל תודות: 242 פעמים

Re: טסלה מגיעה לישראל בינואר!

נושא שלא נקרא #30 

אני מניח שיש לא מעט שיקולים. מכך שרכב חשמלי עדיין לא מספיק פרקטי. ישראלים בד"כ צריכים שהרכב יביא אותם לעבודה וחזרה אבל גם רוצים לצאת לטייל עם המשפחה. אם טעינה של הבטרייה תיקח אפילו חצי שעה, זה יכול להציק לאדם כזה או אחר.

בהינתן מה שכתבתי למעלה, כמה עמדות טעינה יש היום בארץ ועד כמה הן פרוסות בצורה טובה? האם הן באמת מטעינות את הרכב בחצי שעה או יותר?

אחת הבעיות הגדולות ביותר של יבואנים זה נושא התמחור. אם מודל 3 הכי זולה תעלה בארץ 300-400 אלף ש"ח, כמה כבר יקנו?

שלח תגובה

חזור אל “רכבי ICE וחשמליים”