היי
כיום אני עם בזק בינלאומי וכמה חודשים מרגיש איטיות בסופי שבוע וערבים (בייחוד בחיבור vpn / proxy) לחו"ל אבל גם נטפליקס וסטינג טיוי מקומיים.
האם ניתן לשנות ספק להוטנט ללא ניתוק מבזק בינל ואחרי ההבדיקה לחזור לבזק בינל?
כלומר, כמה ארוך ומסובך התהליך של שינוי ספק, האם ניתן לעשות אותו ברגע שיש בעייה בבזק כדי לראות אם הבעייה קיימת גם בהוטנט?
תודה
שאלה על מעבר ספקים בתשתית הוט
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- amirn (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1012
- הצטרף: ספטמבר 2005
- נתן תודות: 65 פעמים
- קיבל תודות: 34 פעמים
התקשרתם לתמיכה שלהם?
שדיברתי איתם אמר לי איש טכני בכיר (?) שאני היחיד שהתלונן על בעייה כזו.
התחבר למחשב שלי, ראה מהירות איטית לחו"ל, ראה PACKET LOSS בסרברים שלהם, ואמר שאין מה לעשות ומבחינתו PACKET LOSS זו לא בעייה.
בימים האחרונים קורה משהו שונה, אני מקבל מהירות 5-6 מגה ביט לסטינג ונטפליקס ובבדיקה אחרי 3 דקות מקבל מהירות מלאה וחוזר חלילה.
אני אעשה בקרוב את הבדיקה עם ספק אחר ואדווח אם יהיה שיפור
שדיברתי איתם אמר לי איש טכני בכיר (?) שאני היחיד שהתלונן על בעייה כזו.
התחבר למחשב שלי, ראה מהירות איטית לחו"ל, ראה PACKET LOSS בסרברים שלהם, ואמר שאין מה לעשות ומבחינתו PACKET LOSS זו לא בעייה.
בימים האחרונים קורה משהו שונה, אני מקבל מהירות 5-6 מגה ביט לסטינג ונטפליקס ובבדיקה אחרי 3 דקות מקבל מהירות מלאה וחוזר חלילה.
אני אעשה בקרוב את הבדיקה עם ספק אחר ואדווח אם יהיה שיפור
אצלי בעיות בדרך כלל בערב יום שישי ו/או שבת. גלישה מאוד איטית, STING/NETFLIX בקושי זזים אם בכלל, וגם SPEEDTEST מראה כמה מגה ביט בודדים לכל יעד חוץ מבזק בינלאומי בפ"ת (אלוי הוא מראה 10-15 מגה ביט - שזה גם לא תקין לחבילה של 30 מגה, אבל נסבל).
דיברתי גם אם הוט וגם אם בב"ל. הוט אומרים שאצלהם הכל בסדר - ובדיקה באתר שלהם באמת מראה מהירות תקינה.
מבב"ל חזרו אלי באמצע שבוע - כשלא הייתי בבית - אמרו לי לנסות להפעיל חייגן L2TP בראוטר (במקום Dynamic IP). בפעם הבא שזה קרה ניסיתי - אך לא ראיתי שום שיפור משמעותי. לאחר כמה ימים נאלצתי לבטל L2TP - כי לפחות פעמיים לא הייתה גלישה כלל והייתי צריך לרסט ראוטר (TP-LINK ARCHER C2300) על מנת שהיא תחזור.
דיברתי גם אם הוט וגם אם בב"ל. הוט אומרים שאצלהם הכל בסדר - ובדיקה באתר שלהם באמת מראה מהירות תקינה.
מבב"ל חזרו אלי באמצע שבוע - כשלא הייתי בבית - אמרו לי לנסות להפעיל חייגן L2TP בראוטר (במקום Dynamic IP). בפעם הבא שזה קרה ניסיתי - אך לא ראיתי שום שיפור משמעותי. לאחר כמה ימים נאלצתי לבטל L2TP - כי לפחות פעמיים לא הייתה גלישה כלל והייתי צריך לרסט ראוטר (TP-LINK ARCHER C2300) על מנת שהיא תחזור.