ניסית עם רשת אחרת אלחוטית.
זו כאמור החולשה שלו, בחיבור קווי היית נהנה ממכשיר נהדר כמוני וכמו רבים אחרים.
עזרה עם סטרימר MECOOL M8S pro
- bariko
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8904
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 1449 פעמים
- קיבל תודות: 347 פעמים
Re: האם יש פתרון?
@muataz
·
נטפליקס לא עובד. גרסה שתואמת למערכת אנדרואיד (אייקון עם רקע שחור) - האפליקציה רצה, אבל פחות מדקה אחרי שמתחיל סרט הוא נתקע עם הודעת שגיאה. גרסה 7.1.0 (בניה מספר 3231) שתואמת למערכת אנדרואיד טיוי (אייקון עם רקע שחור) - ברגע שמריץ את האפליקציה מופיעה הודעת שגיאה מספר 100- (בעיית רשת), למרות שהרשת מחוברת תקין (אלחוטי).
בעיה נוספת יש עם האפליקציה של PartnerTV. קניתי את הסטרימר אחרי שקראתי שהוא אמור לתמוך בזה, אבל מסתבר שלא. הורדתי את האפליקציה. אם מריצים אותה כשהגדרות המערכת כופות תצוגת landscape (זו ברירת המחדל) - האפליקציה רצה והמסך כולו שחור. לא רואים כלום. אם מבטלים בהגדרות המערכת את landscape - האפליקציה רצה אבל מופיעה על הצד, ב- 90 מעלות סיבוב.
תודה לעזרה
·
נטפליקס לא עובד. גרסה שתואמת למערכת אנדרואיד (אייקון עם רקע שחור) - האפליקציה רצה, אבל פחות מדקה אחרי שמתחיל סרט הוא נתקע עם הודעת שגיאה. גרסה 7.1.0 (בניה מספר 3231) שתואמת למערכת אנדרואיד טיוי (אייקון עם רקע שחור) - ברגע שמריץ את האפליקציה מופיעה הודעת שגיאה מספר 100- (בעיית רשת), למרות שהרשת מחוברת תקין (אלחוטי).
בעיה נוספת יש עם האפליקציה של PartnerTV. קניתי את הסטרימר אחרי שקראתי שהוא אמור לתמוך בזה, אבל מסתבר שלא. הורדתי את האפליקציה. אם מריצים אותה כשהגדרות המערכת כופות תצוגת landscape (זו ברירת המחדל) - האפליקציה רצה והמסך כולו שחור. לא רואים כלום. אם מבטלים בהגדרות המערכת את landscape - האפליקציה רצה אבל מופיעה על הצד, ב- 90 מעלות סיבוב.
תודה לעזרה
- muataz
-
- טרול
- הודעות: 953
- הצטרף: אוקטובר 2010
- שם מלא: muataz
- נתן תודות: 119 פעמים
- קיבל תודות: 112 פעמים
Re: האם יש פתרון?
@elod
זה עם הMEECOOL?
אין לי את המכשיר בזה, אבל כחוק יש מעט מאוד מכשירים עם רשיון לנטפליקס ואמזון, בטח בקטגוריה של הסינים. במקרה הטוב תוכל לצפות עד 1080 וגם זה לא בטוח (לרוב עד 480p).
אם יש לך טלויזיה 4K תתקין עליה. הרבה יותר טוב ופשוט.
זה עם הMEECOOL?
אין לי את המכשיר בזה, אבל כחוק יש מעט מאוד מכשירים עם רשיון לנטפליקס ואמזון, בטח בקטגוריה של הסינים. במקרה הטוב תוכל לצפות עד 1080 וגם זה לא בטוח (לרוב עד 480p).
אם יש לך טלויזיה 4K תתקין עליה. הרבה יותר טוב ופשוט.
Re: עזרה עם סטרימר MECOOL M8S pro
@Yanivben
·
האם מצאת פתרון ?
גם אצלי נטפליקס לא עובד.
בגרסה שתואמת למערכת אנדרואיד (אייקון עם רקע שחור) - האפליקציה רצה, אבל פחות מדקה אחרי שמתחיל סרט הוא נתקע עם הודעת שגיאה.
בגרסה 7.1.0 (בניה מספר 3231) שתואמת למערכת אנדרואיד טיוי (אייקון עם רקע לבן) - ברגע שמריץ את האפליקציה מופיעה הודעת שגיאה מספר 100- (בעיית רשת), למרות שהרשת מחוברת תקין (אלחוטי).
בעיה נוספת יש עם האפליקציה של PartnerTV. קניתי את הסטרימר אחרי שקראתי שהוא אמור לתמוך בזה, אבל מסתבר שלא. הורדתי את האפליקציה. אם מריצים אותה כשהגדרות המערכת כופות תצוגת landscape (זו ברירת המחדל) - האפליקציה רצה והמסך כולו שחור. לא רואים כלום. אם מבטלים בהגדרות המערכת את landscape - האפליקציה רצה אבל מופיעה על הצד, ב- 90 מעלות סיבוב.
תודה לעזרה
·
האם מצאת פתרון ?
גם אצלי נטפליקס לא עובד.
בגרסה שתואמת למערכת אנדרואיד (אייקון עם רקע שחור) - האפליקציה רצה, אבל פחות מדקה אחרי שמתחיל סרט הוא נתקע עם הודעת שגיאה.
בגרסה 7.1.0 (בניה מספר 3231) שתואמת למערכת אנדרואיד טיוי (אייקון עם רקע לבן) - ברגע שמריץ את האפליקציה מופיעה הודעת שגיאה מספר 100- (בעיית רשת), למרות שהרשת מחוברת תקין (אלחוטי).
בעיה נוספת יש עם האפליקציה של PartnerTV. קניתי את הסטרימר אחרי שקראתי שהוא אמור לתמוך בזה, אבל מסתבר שלא. הורדתי את האפליקציה. אם מריצים אותה כשהגדרות המערכת כופות תצוגת landscape (זו ברירת המחדל) - האפליקציה רצה והמסך כולו שחור. לא רואים כלום. אם מבטלים בהגדרות המערכת את landscape - האפליקציה רצה אבל מופיעה על הצד, ב- 90 מעלות סיבוב.
תודה לעזרה
פתרון לבעיית הנטפליקס
נכון להיום, גירסה 6.26.1 למערכת Android (ולא Android TV) רצה תקין על Meccol M8S Pro L.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר: