אני חייב לשתף בחווית השירות של הייסנס בישראל.
לאחרונה התחלף נותן השירות של הייסנס בישראל ועכשיו היבואן עצמו נותן את השירות ולא ספק צד שלישי.
התגלתה לי בעיה בטלויזיה 70m7000 כאשר נותן השירות צד שלישי לא הסכים לטפל בבעיה וכאשר הייסנס נכנסו לתמונה השירות השתנה ב 180 מעלות.
הייתי בקשר ישיר עם גברת בשם אילנה מצד היבואן שבתהליך קצר מאוד הודיעה לי שהטלויזיה תוחלף וגם אשודרג לדגם גבוה יותר.
לפי דעתי זוהי דוגמה לשירות שאנחנו צריכים לקבל בארץ. לפי הבנתי מהיום הם נותנים גם את שירות הלקוחות לכן הכל תחת קורת גג אחת.
שירות הייסנס בישראל ממש תענוג
יפה, אצלי זה הפוך, יש לי הייסנס 75' k700 עם פסח שחור באמצע המסך ורטפון מספרים לי סיפורים שרק אחרי המשבר יוכלו לעשות משהו, לטענתם יחליפו לי פאנל, לטלויזיה שכבר לא מייצרים במקום להחליף לי למסך חדש שווה ערך, ועוד על זה שילמתי בזמנו מעל 2000 שח אחריות, דוגמא לשירות רע, יש לציין שהייסנס כאן לא צד, כי האחריות היא דרך רטפון לצערי
נערך לאחרונה על ידי bar333 ב 25/03/2020 20:21, נערך פעם 1 בסך הכל.
Re: שירות הייסנס בישראל ממש תענוג
@amirba
מתי קנית את המסך? יש לי בעיה והאחריות היא דרך רטפון שלא עושים כלום - אצלך זה אותו סיפור?
·
מתי קנית את המסך? יש לי בעיה והאחריות היא דרך רטפון שלא עושים כלום - אצלך זה אותו סיפור?
·
Re: שירות הייסנס בישראל ממש תענוג
@amirba
חייב לחזק את הביקורת החיובית. כנ"ל דיברתי עם אילנה. דאגו תוך יום להחליף למכשיר חדש לחלוטין (התגלה פיקסל שרוף במכשיר). אפילו דאגו לתאם התקנה מחודשת (מסך 85 אינץ) אך לא הייתי צריך. אחלה שירות - וכל פעם שהתקשרתי היה ישר מענה.
יישר כוח !
חייב לחזק את הביקורת החיובית. כנ"ל דיברתי עם אילנה. דאגו תוך יום להחליף למכשיר חדש לחלוטין (התגלה פיקסל שרוף במכשיר). אפילו דאגו לתאם התקנה מחודשת (מסך 85 אינץ) אך לא הייתי צריך. אחלה שירות - וכל פעם שהתקשרתי היה ישר מענה.
יישר כוח !
Re: שירות הייסנס בישראל ממש תענוג
@erezasas
אולי כל עוד אתה באחריות אצלהם - לי אמרו שנגמרה לך האחריות ולך תחפש, תקוע עם פס לאורך המסך בלי אמא ובלי אבא
·
אולי כל עוד אתה באחריות אצלהם - לי אמרו שנגמרה לך האחריות ולך תחפש, תקוע עם פס לאורך המסך בלי אמא ובלי אבא
·
@ice2k
·
רשמתי למעלה שקניתי ב2016 את הטלויזיה קיבלתי 3 שנים אחריות מהייסנס וקניתי במעמד ההתקנה של הטלויזיה עוד 3 שנים שמסתבר שהן מרטפון. רטפון טוענים שכרגע הם לא יכולים לעשות כלום כי הסינים לטענתם לא עובדים והם לא יכולים להחליף לי את הפאנל. הם גם לא מספקים לי טלויזיה חלופית - פשוט תמתין עד לסיום המשבר ונראה.
ניסיתי גם לדבר עם הייסנס היבואן - שהרי רטפון היו חברת שירות שלהם שאולי יוכלו הם לעזור לי - קיבלתי תשובה שלילית. אז אני תקוע עם טלויזיה תקולה ובעצם בלי שירות.
·
רשמתי למעלה שקניתי ב2016 את הטלויזיה קיבלתי 3 שנים אחריות מהייסנס וקניתי במעמד ההתקנה של הטלויזיה עוד 3 שנים שמסתבר שהן מרטפון. רטפון טוענים שכרגע הם לא יכולים לעשות כלום כי הסינים לטענתם לא עובדים והם לא יכולים להחליף לי את הפאנל. הם גם לא מספקים לי טלויזיה חלופית - פשוט תמתין עד לסיום המשבר ונראה.
ניסיתי גם לדבר עם הייסנס היבואן - שהרי רטפון היו חברת שירות שלהם שאולי יוכלו הם לעזור לי - קיבלתי תשובה שלילית. אז אני תקוע עם טלויזיה תקולה ובעצם בלי שירות.
- ice2k
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 849
- הצטרף: אוגוסט 2005
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 20 פעמים
- קיבל תודות: 62 פעמים
ELI:לי אמרו שנגמרה לך האחריות ולך תחפש, תקוע עם פס לאורך המסך בלי אמא ובלי אבא...
לא הזוי בכלל, אלא אם כן אתה מתכוון לטקסט שבציטוט.
פוסט אחרי רשום בדיוק ההפך.
זו הבעיה שרק מכפישים ולא מתאמצים לפרט. עכשיו אנחנו יודעים שעקב המצב לא מטפלים. זה לא משהו מאוד מפתיע, אבל למה להכפיש בלי לרשום פירוט? כדי שיראה רע יותר?! (המון מקומות לא נותנים עכשיו שירות אחריות, וזו הצרה הקטנה שהולכת להיות לאנושות בחודשים הקרובים).
YAMAHA RX-A3030| Audiovector S3 Signature| Audiovector SC Signature | Audiovector Ki1| SVS SB3000
@ice2k
העובדה היא שי.ח למשל נותנים שירות ומחליפים מסך תקול - ראה פוסטים אחרים בפורום מהימים האחרונים, הייסנס בעצמם מחליפים מסך תקול - אבל אני תקוע מול חברה שנותנת שירות רע והתירוץ הוא המשבר הנוכחי אבל זה רק תירוץ לשירות גרוע - התירוץ הוא שאין עם מי לדבר כרגע בסין ואין להם חלקי חילוף ואין להם מלאי - אז גם בעיתות משבר יש חברות שמתעלות ומוכיחות שיודעות מהו שירות טוב ויש כאלה שלא - שורה תחתונה אני תקוע עם מסך תקול, והפיתרון יהיה כנראה קניית מסך חדש, לא תכננתי אחרי 4 שנים לקנות מסך, היו לי לא מעט מסכים בחיים ומעולם לא נזקקתי לאחריות, הזוי המקרה הזה
העובדה היא שי.ח למשל נותנים שירות ומחליפים מסך תקול - ראה פוסטים אחרים בפורום מהימים האחרונים, הייסנס בעצמם מחליפים מסך תקול - אבל אני תקוע מול חברה שנותנת שירות רע והתירוץ הוא המשבר הנוכחי אבל זה רק תירוץ לשירות גרוע - התירוץ הוא שאין עם מי לדבר כרגע בסין ואין להם חלקי חילוף ואין להם מלאי - אז גם בעיתות משבר יש חברות שמתעלות ומוכיחות שיודעות מהו שירות טוב ויש כאלה שלא - שורה תחתונה אני תקוע עם מסך תקול, והפיתרון יהיה כנראה קניית מסך חדש, לא תכננתי אחרי 4 שנים לקנות מסך, היו לי לא מעט מסכים בחיים ומעולם לא נזקקתי לאחריות, הזוי המקרה הזה