אני לא זוכר כבר, יכול להיות שזה היה הdlink 6740U?
עזבתי את בזק ב 17/8/2018, אז כנראה שבמשך חודשיים לפני הייתי משתמש בGFAST אם זה עוזר לאתר איזה ציוד היו מחלקים אז
בזק מבקשת ממשרד התקשורת להסיר את התנגדותו לשדרוג המהירות שלה
- sys_admin
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3685
- הצטרף: ינואר 2014
- מיקום: גליל מערבי
- נתן תודות: 9 פעמים
- קיבל תודות: 718 פעמים
בדיוק כפי שלא קשה היה לנחש, 6740U לא תומך לא רק ב G.FAST, אלה גם בתכונות של VDSL2 המתקדמות, כמו VECTORING או G.IMP או אפילו בפרופיל 35B .
מה שכן היו מחלקים אז לניסוי, אז זה היה מכשירים של ADB , כמו דגם VD5920 .
כך שמי שאמר לך שהית משתתף פעיל בניסוי, כנראה הוא היא קצת הרבה מבולבל או שהתכוונו להגיד שרושמים אותך במאגר של אלה שממתינים לניסוי ובעתיד, אם יהיה צורך יצרו אתך קשר על כך.
מה שכן היו מחלקים אז לניסוי, אז זה היה מכשירים של ADB , כמו דגם VD5920 .
כך שמי שאמר לך שהית משתתף פעיל בניסוי, כנראה הוא היא קצת הרבה מבולבל או שהתכוונו להגיד שרושמים אותך במאגר של אלה שממתינים לניסוי ובעתיד, אם יהיה צורך יצרו אתך קשר על כך.
כפי כבר נאמר כאן - הוט פשוט לא מחזיקה מעמד. בעבודה שלי יש 2 קווים שירדו ל60% מהיכולת שלהם וזה עוד באיזור בלי בתים פרטיים.
גם באנלימיטד יש בעיות. אני פשוט מתחבר לעבודה בVPN (וגם את זה החיבור הביתי לא תמיד מחזיק היום) ומשם עושה את כל הדברים הכבדים (יש תמסורת).
מעבר לנתונים הרישמיים של הקו יש כמובן את עניין התעדוף. תמסורת של אלפי שקלים בחודש תקבל את ה99.999% המובטחים שלה ויהי מה.
חיבור ביתי יקבל את הפירורים שנשארים.
גם באנלימיטד יש בעיות. אני פשוט מתחבר לעבודה בVPN (וגם את זה החיבור הביתי לא תמיד מחזיק היום) ומשם עושה את כל הדברים הכבדים (יש תמסורת).
מעבר לנתונים הרישמיים של הקו יש כמובן את עניין התעדוף. תמסורת של אלפי שקלים בחודש תקבל את ה99.999% המובטחים שלה ויהי מה.
חיבור ביתי יקבל את הפירורים שנשארים.
- NegativeIQ
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4423
- הצטרף: דצמבר 2005
- נתן תודות: 11 פעמים
- קיבל תודות: 570 פעמים
בחזרה לנושא המקורי -
בזק לא רוצה להפעיל את תשתית הסיבים שלה (/להשלים את כל הפרישה) משיקולים כלכליים. משרד התקשורת בתגובה אסר עליה לעשות שום שדרוג בתשתית ה-DSL הקיימת, כדי לגרום במכוון לנחיתות טכנולוגית שלה מול המתחרות כדי לגרום לנטישה של לקוחות ולמצב שבו הנזק הכלכלי שייגרם לבזק מהמצב הנוכחי יהיה יותר גדול מהיענות לדרישות המשרד להפעלת תשתית הסיבים במלואה.
בזק לא רוצה להפעיל את תשתית הסיבים שלה (/להשלים את כל הפרישה) משיקולים כלכליים. משרד התקשורת בתגובה אסר עליה לעשות שום שדרוג בתשתית ה-DSL הקיימת, כדי לגרום במכוון לנחיתות טכנולוגית שלה מול המתחרות כדי לגרום לנטישה של לקוחות ולמצב שבו הנזק הכלכלי שייגרם לבזק מהמצב הנוכחי יהיה יותר גדול מהיענות לדרישות המשרד להפעלת תשתית הסיבים במלואה.
1. אין לבזק סיבה להשקיע ברשת שלה , גם ככה היא מחזיקה את כל השוק בביצים, כל עוד אין לה תחרות היא תעשה שדרוגים קטנים מאולצים לעמות עם המתחרות
2. זה בהחלט עצוב המצב שלהוט בעצם אין אופק שדרוג בהשוואה לבזק, זה מעיב על התחרות, אבל שאלה האם ההזרמת וידאו שלה היא לא BROADCAST ? ככה שהיא יכולה לחסוך בתעבורה בבניין-רחוב
3. בתור אחד שגולש על פרטנר 1G זה פשוט עולם אחר, אין איטיות אף פעם, וחבל שלא משקיעים ומרשתים את כל הארץ, אני מקווה שלפחות בכל הבניינים החדשים יש חובת פריסה כזאת
2. זה בהחלט עצוב המצב שלהוט בעצם אין אופק שדרוג בהשוואה לבזק, זה מעיב על התחרות, אבל שאלה האם ההזרמת וידאו שלה היא לא BROADCAST ? ככה שהיא יכולה לחסוך בתעבורה בבניין-רחוב
3. בתור אחד שגולש על פרטנר 1G זה פשוט עולם אחר, אין איטיות אף פעם, וחבל שלא משקיעים ומרשתים את כל הארץ, אני מקווה שלפחות בכל הבניינים החדשים יש חובת פריסה כזאת
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75317
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- sys_admin
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3685
- הצטרף: ינואר 2014
- מיקום: גליל מערבי
- נתן תודות: 9 פעמים
- קיבל תודות: 718 פעמים
@NegativeIQ
·
כפי שכבר הסברתי לא פעם, כולל גם בשירשור זה, לבזק אין שום תמריץ להשקיע היום ברשת שלה. וזה מסיבה פשוטה ביותר, שהיא בלעדית בשוק הישראלי שיכולה לספק תשתיות תקשורת שמתפקדות. וזה כולל גם את השוק הפרטי וגם את השוק העסקי. בגלל זה בזק לבד יכולה להחליט מה יהיו המחירים ומה יהיו חבילות תקשורת לכל פלח שוק. וגם כפי שהסברתי כאן לא פעם, זה שמשרד התקשורת "לא מעודד" אותה לספק חבילות תקשורת ברוחב פס גדול יותר על תשתיות של נחושת קיימת ללקוחות הפרטיים, זה גם דבר שרק מגדיל את הרווחים של בזק. וזה מסיבה מאוד פשוטה, שגם אותה הסברתי, והיא שנגיד ובזק הייתה מתחילה היום לספק חבילות של 1G סימטרי על תשתיות של G.FAST ומתחרת את זה במחירים של השוק הביתי, אז זה היה מחסל לה את הכל השוק הארגוני, דבר שלא הגיוני לעשות. מצד שני, אם היא הייתה מתמחרת את החבילות אלה של 1G, נגיד במחירים של שלושים אלף ש''ח לחודש, אז אני ממש לא בטוח שכל האלה שמתלוננים בפורומים שונים שהם רוצים מהירות גבוהה יותר היו רצים להתחבר לחבילות אלה או שיכולים היו בכלל להרשות לעצמם לשלם על כך.
זה כל הסיפור ואת זה צריך להתחיל להפנים אחרי כל כך הרבה עשורים שנמצאים כאן וצריכים להבין את הדברים הפשוטים.
·
כפי שכבר הסברתי לא פעם, כולל גם בשירשור זה, לבזק אין שום תמריץ להשקיע היום ברשת שלה. וזה מסיבה פשוטה ביותר, שהיא בלעדית בשוק הישראלי שיכולה לספק תשתיות תקשורת שמתפקדות. וזה כולל גם את השוק הפרטי וגם את השוק העסקי. בגלל זה בזק לבד יכולה להחליט מה יהיו המחירים ומה יהיו חבילות תקשורת לכל פלח שוק. וגם כפי שהסברתי כאן לא פעם, זה שמשרד התקשורת "לא מעודד" אותה לספק חבילות תקשורת ברוחב פס גדול יותר על תשתיות של נחושת קיימת ללקוחות הפרטיים, זה גם דבר שרק מגדיל את הרווחים של בזק. וזה מסיבה מאוד פשוטה, שגם אותה הסברתי, והיא שנגיד ובזק הייתה מתחילה היום לספק חבילות של 1G סימטרי על תשתיות של G.FAST ומתחרת את זה במחירים של השוק הביתי, אז זה היה מחסל לה את הכל השוק הארגוני, דבר שלא הגיוני לעשות. מצד שני, אם היא הייתה מתמחרת את החבילות אלה של 1G, נגיד במחירים של שלושים אלף ש''ח לחודש, אז אני ממש לא בטוח שכל האלה שמתלוננים בפורומים שונים שהם רוצים מהירות גבוהה יותר היו רצים להתחבר לחבילות אלה או שיכולים היו בכלל להרשות לעצמם לשלם על כך.
זה כל הסיפור ואת זה צריך להתחיל להפנים אחרי כל כך הרבה עשורים שנמצאים כאן וצריכים להבין את הדברים הפשוטים.
- sys_admin
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3685
- הצטרף: ינואר 2014
- מיקום: גליל מערבי
- נתן תודות: 9 פעמים
- קיבל תודות: 718 פעמים
·oferlaor כתב:@sys_admin
נראה לי שאתה מקרה יחודי. סתם מעניין כמה אנשים כאן יש להם חיבור ADSL עם 100M ובאמת מצליחים להגיע ל-100M. אצלי זה 75M בדוחק....
בסטטיסטיקה הכללית של בזק מדובר על סדר גודל של כ 20 אחוז של כל הלקוחות בזק מאלה שמחוברים לחבילות של עד 100M. בנוסף לזה, כל היתר הלקוחות שמחוברים לחבילה של 100M בבזק מקבלים באמת לפחות את 70M מהחבילה זו
, בצורה רציפה ובלי בעיות של עומסים או שינויים בין השעות שיא ושפל.
מצד שני, אם מדברים על אלה שהם עובדים מהבית, עובדים של ארגונים ויש להם ממשק ישיר מול בזק או דרך איש קשר שלהם בארגון, אז כאלה אפשר להגיד שכ 95 אחוז מהם מקבלים קו שמגיע בדיוק ל 100M הורדה ול 5 של שליחה. גם, אם בשלב כלשהו הם זיהו בעיות תשתית בבזק אז הטיפול בבעיות אלה הוא מהיר ביותר ברמה של כל המחלקות בבזק.
כמובן זה לא מצב רק בבזק. ברגע שיש לקוח אסטרטגי ( לקוח ארגוני ) אז בכל חברה דואגים לתת לו שירות בהתאם. למשל יש לי מספיק מקרים שבהם אחד מבעלי תפקידים בארגון לא קיבל בבית קליטה סלולרית נדרשת ואחרי שאני טיפלתי בנושא מול חברת סלולר שהארגון עובד אתה, אותה חברת סלולר הזיזה פאנל של אתר סלולרי לכיוון הבית של העובד זה, במיוחד בשבילו. דבר שכמובן פתר לו את הבעיה של קליטה סלולרית בבית.
כך גם מניסיוני, בשלב שהייתי בשמ''פ בצאלים או ברמת הגולן ולא הייתה לי קליטה סלולרית נדרשת, אחרי פנייה ראשונה שלי למנהל תיק לקוח מולו אני עובד בחברה סלולרית, תוך זמן קצר ביותר הפנו פאנל לכיוון המיקום שלי מאתר הסלולרי הקרוב של המפעיל.
- sys_admin
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3685
- הצטרף: ינואר 2014
- מיקום: גליל מערבי
- נתן תודות: 9 פעמים
- קיבל תודות: 718 פעמים
@arik100
·
לא רק שזה לא הזוי, אלה שזה מובן מאליו ודבר בסיסי ביותר, כי זה מה שנקראה הגדרה של מדיניות Quality of Service , שבמסגרתה חברה פרטית מספקת שירות מוגדר ללקוח שיש לה אמו חוזה SLA מוגדר וללקוחות שכל מה שיש מולם בחברה זה התחייבות של שירות ברמת Best Effort, היא מספקת את מה שנשאר ובזמן שנשאר. כמובן גם שהתשתית זו, היא לא של הציבור, אלה היא של המפעיל והוא זה שמנהל אותה לפי מדיניות מוגדרת שלו.
זה גם ברור מעליו שמפעיל מתייחס בצורה "טיפה" שונה למי שמייצג את לקוח שהחשבונית שלו נסגרת בסכומים של כמה מאות אלפי שקלים בחודש אצל ספק זה, שונה מלקוח שהחשבונית שלו נסגרת בכמה מאות שקלים בודדים בחודש וכל מה שהוא מייצג, זה נגיד כעשרה מכשירים של משפחתו. כל זה הוא יישום פשוט של מדיניות עסקית המוכרת בשם: money talks, bullshit walks.
וכך זה בכל תחום פעילות של כל ספק, כולל זה כמובן, שאם איש קשר של לקוח ארגוני כזה מתקשר לספק שהוא עובד מולו, אז הוא לא שומע מנגינות של מוקד טלפוני של הספק ולא מדבר עם ילדים שעושים משמרות ורק מקריאים מהמסך תירוצים ללקוחות, אלה שיש לו אצל ספק, גם מנהל תיק לקוח, גם יועץ תקשורת טכני וגם גישה ישירה לכל הממשקים של הספק וכל זה ללא המתנה או מנגינות מעצבנות.
·
לא רק שזה לא הזוי, אלה שזה מובן מאליו ודבר בסיסי ביותר, כי זה מה שנקראה הגדרה של מדיניות Quality of Service , שבמסגרתה חברה פרטית מספקת שירות מוגדר ללקוח שיש לה אמו חוזה SLA מוגדר וללקוחות שכל מה שיש מולם בחברה זה התחייבות של שירות ברמת Best Effort, היא מספקת את מה שנשאר ובזמן שנשאר. כמובן גם שהתשתית זו, היא לא של הציבור, אלה היא של המפעיל והוא זה שמנהל אותה לפי מדיניות מוגדרת שלו.
זה גם ברור מעליו שמפעיל מתייחס בצורה "טיפה" שונה למי שמייצג את לקוח שהחשבונית שלו נסגרת בסכומים של כמה מאות אלפי שקלים בחודש אצל ספק זה, שונה מלקוח שהחשבונית שלו נסגרת בכמה מאות שקלים בודדים בחודש וכל מה שהוא מייצג, זה נגיד כעשרה מכשירים של משפחתו. כל זה הוא יישום פשוט של מדיניות עסקית המוכרת בשם: money talks, bullshit walks.
וכך זה בכל תחום פעילות של כל ספק, כולל זה כמובן, שאם איש קשר של לקוח ארגוני כזה מתקשר לספק שהוא עובד מולו, אז הוא לא שומע מנגינות של מוקד טלפוני של הספק ולא מדבר עם ילדים שעושים משמרות ורק מקריאים מהמסך תירוצים ללקוחות, אלה שיש לו אצל ספק, גם מנהל תיק לקוח, גם יועץ תקשורת טכני וגם גישה ישירה לכל הממשקים של הספק וכל זה ללא המתנה או מנגינות מעצבנות.