שאלה: האם אתם מזמינים כרגע מעלי אקספרס?

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
Arie10
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1868
הצטרף: פברואר 2015
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 177 פעמים

נושא שלא נקרא #31 

זיו, אני מקווה שתסלח לי שאפסיק להתייחס להודעות שלך בשרשור הזה...
אני פשוט מרגיש שהן לא תורמות הרבה לדיון כאן.

ziv_r
סמל אישי של משתמש
עורך ראשי HTmag
עורך ראשי HTmag
הודעות: 44362
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 2084 פעמים
קיבל תודות: 4725 פעמים

נושא שלא נקרא #32 

זה בסדר גמור.
תמשיך לספר לנו על המוצר שקנית ואיך שעברו חודשיים ואז קיבלת אותו. מה יש לנו לעשות עם המידע הזה? לא יודע, אבל תשתף :אחלה:

Arie10
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1868
הצטרף: פברואר 2015
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 177 פעמים

נושא שלא נקרא #33 

אני בהחלט אשתף ואשמח לשמוע מהאחרים, כל זה כדי להבין האם אפשר לחזור ולהזמין באותה תדירות כמו שהזמנתי בעבר.

אני מבין שהמידע הזה פחות מעניין אותך ולכן לא ברור לי מה אתה מחפש לתרום לשרשור הזה...

ziv_r
סמל אישי של משתמש
עורך ראשי HTmag
עורך ראשי HTmag
הודעות: 44362
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 2084 פעמים
קיבל תודות: 4725 פעמים

נושא שלא נקרא #34 

לגרום לך להבין שעיכובים של חודשיים זה לא משהו מיוחד לתקופה הנוכחית, אלא גם לשאר התקופות בשנים האחרונות. כבר הצגתי שרשורים עם תגובות כאלו.
אלו אותן תגובות לאורך השנים, רק התאריך משתנה.

liorp
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2352
הצטרף: ספטמבר 2009
נתן תודות: 169 פעמים
קיבל תודות: 205 פעמים

נושא שלא נקרא #35 

לפי מה שמנכ״ל הדואר אמר פעם, הדואר מגיע כנראה גם בטיסות נוסעים, בתא המטען.
אם אין כמעט טיסות נוסעים, משמע שייקח יותר זמן לחבילות להגיע לישראל.

דקה 4:19

Arie10
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1868
הצטרף: פברואר 2015
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 177 פעמים

נושא שלא נקרא #36 

החבילות דוקא מגיעות בזמן סביר לישראל, רק שכאן הן נתקעות לנצח ולא מופצות.
כך זה לפחות נראה לפי מספרי המעקב.

clubnet (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5038
הצטרף: אפריל 2005
שם מלא: clubnet
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 189 פעמים

נושא שלא נקרא #37 

ziv_r כתב:כנראה גם אתה פספסת את הקישור:
https://www.hometheater.co.il/modules.p ... EC&x=0&y=0

עיכובים יש כל הזמן.
...
ממש לא פיספסתי את הקישור שצירפת לנו ב-תגובה שלך מס' #25
עברתי על כולם, ובכל זאת אני מרגיש שהמשבר עושה (עשה) את שלו..

oris74
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 9150
הצטרף: נובמבר 2010
שם מלא: אורי
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 1102 פעמים
קיבל תודות: 917 פעמים

נושא שלא נקרא #38 

מנסיון אישי שלי - דברים שהזמנתי לאחרונה (לפני שבועיים שלושה) כבר הגיעו

דברים שהזמנתי לפני - רק עכשיו נשלחו... כמו שנכתב כאן - יש בעיה בגלל הטיסות כי רוב המטען מגיע עם מטוסי נוסעים שהיו מושבתים ברובם

dad11223
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 4
הצטרף: נובמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #39 

@oris74
חרטה, יש לי מעל 5 חבילות שהגיעו לארץ וכבר שוכבות מעל חודשיים ללא חלוקה.
הבעיה היא לא במטוסים ולא במוכרים אלה בדואר שאלוהים יקח אותם כבר

amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4100
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 117 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

נושא שלא נקרא #40 

עשיתי הזמנה גדולה מעליאקספרס
לפני שבוע,מקווה שאקבל אותה.
אם תאחר קצת לא נורא,העיקר שתגיע.

lasik
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2424
הצטרף: יולי 2010
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 265 פעמים

נושא שלא נקרא #41 

מנסיוני עד כה - חבל להזמין מוצרים כעת באיביי או עלי אקספרס. אם תזמינו אתם תפגעו במוכר ובסוף זה יסתובב גם אלינו.
מוצרים תקועים בדואר מאז תחילת הקורונה ללא טיפול, ובשל המצב גם ללא תהודה בתקשורת.
הפגיעה במוכר מכיוון שהכל מגיע לישראל וכאן נתקע. בלית ברירה, אחרי הארכות זמן ה- purchase protection, תיאלצו לפתוח dispute מול המוכר, עלי אקספרס כבר מזמן לא נדיבים בהחזרים מיידיים, וכולם מתעצבנים.
אם בעבר כשתלונה שמוצר לא הגיעה, היתה מטופלת מיידית בזיכוי, כיום הם מאריכים המתנה כפויה לחבילה - כבר חודש שהם מאריכים לי ב- 10 ימים כל פעם, ללא סוף נראה לעין.

פשוט צריך להמתין שהפקק בדואר ישוחרר.

liorp
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2352
הצטרף: ספטמבר 2009
נתן תודות: 169 פעמים
קיבל תודות: 205 פעמים

נושא שלא נקרא #42 

לכל מי שרואה שהחבילות שלו תקועות בדואר - אתם רואים את זה במעקב של דואר ישראל או של דואר סין?
כי מנסיון עם חבילה שהגיעה שבוע שעבר זה לקח פחות מיומיים מרגע ההגעה למרכז המיון של הדואר ועד שהיא הגיעה אליי לסניף.

Kerenfood
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 902
הצטרף: דצמבר 2009
מיקום: רמת השרון
נתן תודות: 122 פעמים
קיבל תודות: 61 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #43 

זה לא רק מאלי אקספרס, אני הזמנתי מחברה מכובדת בהולנד שבאת עושה מעקב על החבילה, לפי הדווח החבילה מארץ כבר חודש וממתינה במכס, אלא שבמכס אומרים שהחבילה בכלל לא הגיעה אליהם והיא עדיין ברשות הדאר

yossi_s1
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 354
הצטרף: נובמבר 2007
נתן תודות: 23 פעמים
קיבל תודות: 44 פעמים

נושא שלא נקרא #44 

דווקא ספציפית באליאקספרס זה ממש נוח. אני כל הזמן מאריך את הגנת הקונה וככה אני שקט לגמרי. לא מבין למה שזה יפגע בי או במוכר. יש לי סבלנות ואני מחכה. אם מוצר היה דחוף אז לא הייתי מזמין משם.
לא פתחתי דספיוט אחד על מוצר שלא הגיע.
הזמנתי גם כמה חבילות מאיביי, חלקן התעכבו אבל ידעתי שזה בגלל הקורונה ושאקבל אותן בסוף אז לא טרחתי לפתוח תלונה ובאמת באיחור גדול בסוף קיבלתי, בלי לפגוע במוכר.
זאת הבעיה של הישראלי הממוצע, יודע שלוקח לחלבילה זמן להגיע אבל לא מוכן לחכות.

clubnet (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5038
הצטרף: אפריל 2005
שם מלא: clubnet
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 189 פעמים

נושא שלא נקרא #45 

lasik כתב:מנסיוני עד כה - חבל להזמין מוצרים כעת באיביי או עלי אקספרס. אם תזמינו אתם תפגעו במוכר ובסוף זה יסתובב גם אלינו.
מוצרים תקועים בדואר מאז תחילת הקורונה ללא טיפול, ובשל המצב גם ללא תהודה בתקשורת.
הפגיעה במוכר מכיוון שהכל מגיע לישראל וכאן נתקע. בלית ברירה, אחרי הארכות זמן ה- purchase protection, תיאלצו לפתוח dispute מול המוכר, עלי אקספרס כבר מזמן לא נדיבים בהחזרים מיידיים, וכולם מתעצבנים.
אם בעבר כשתלונה שמוצר לא הגיעה, היתה מטופלת מיידית בזיכוי, כיום הם מאריכים המתנה כפויה לחבילה - כבר חודש שהם מאריכים לי ב- 10 ימים כל פעם, ללא סוף נראה לעין.

פשוט צריך להמתין שהפקק בדואר ישוחרר.
...
קראתי את מה שכתבת, ולמה זה יפגע במוכר? אז זהו נגמרו הימים שנזמין בחו"ל?
ביום שהמחירים בארץ יתאזנו לטובתנו, נפסיק להזמין בחו"ל עד אז שיחפשו ..
לגבי דיספיוט, זה גם לא ממש נכון, מוצר שלא מגיע או אבד תקבל החזר..
אין דבר כזה שלא תקבל את כספך..
קח מקרה שהיה לי ,
https://www.hometheater.co.il/vt345129.html

שוחחתי אם שירות לקוחות של עלי, ופתחו לי דיספיוט.. כי המוכר אמר לי שהחבילה חזרה לסין..
בכל מקרה בדיספיוט המוכר רושם לי ככה :
[left]Proposal:
ההחזר US $ 0.00
Comments:
Logistics delay, please wait another 30 days[/left]

שוחחתי שוב אם השרות שלהם..ואמרו לי לדחות את ההצעה שלו..
דחיתי, גם באותו זמן רשמתי למוכר הודעה שיחזיר את הכסף, כי המוצר לא נישלח..
בסופו של דבר אקבל את ההחזר.. שוב כל מקרה לגופו.

אבל מפה ועד לא להזמין למה לא? אני לא רואה סיבה להפסיק להזמין..
דרך אגב.. ידוע לך מה זה המשולש הזה:
תמונה

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”