סלקום פייבר,יש פריסה,יש ארונית אבל אין חיבור למרכזיה,למי פונים?

פורום רשתות, IT ומחשוב כללי - רשתות, ראוטרים, מחשבים ניידים, אביזרים וכו'.
ozrimat (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 26
הצטרף: פברואר 2013
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

סלקום פייבר,יש פריסה,יש ארונית אבל אין חיבור למרכזיה,למי פונים?

נושא שלא נקרא #1 

שלום חברים!
אחרי מאות מיילים סוף סוף פרסו אצלנו באיזור אור עקיבא את הסיבים של סלקום.
אמנם עשו לי את המוות עם כל מינ תירוצים של,תקלה בדרך,בעיה במתווה,וכל מיני תירוצים,בסוף
בסוף יש פריסה,ואחרי שבוע גם התקינו בארון התקשורת של הבניין המשותף למטה ארונית של סלקום.
אבל זהו,משם אין עם מי לדבר,זה שהיה אחראי על העבודה,טוען שהוא רק קבלן פריסה ואין לו קשר.
התקשרתי למוקד השירות של סלקום כדי שיחברו את הבניין למרכזיה,ואמרו לי ש"אין בעיה אני מוציא הוראת
עבודה חדשה ויחזרו אליך עוד היום"מאז כל מוקדן של סלקום הוציא עבורי הוראה חדשה ואף אחד לא התקשר
וגם משיח לא בא.פשוט אין עם מי לדבר.יש בבניין שלנו מעל 15 דיירים שמעוניים להתחבר במיידי כי סובלים
מתשתית *** של הוט,ואין לנו למי לפנות,למי להתקשר,ככה כבר יותר מחודשיים,זה ממש מתסכל לחשוב שאחרי שנים
של ציפייה,אתה ככה קרוב ולא יכול לעשות כלום.אשמח לעיצה,הפניה או מישהו עם ניסיון בנושא.
הרבה בריאות לכולם ותודה על העזרה.

marvje
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 298
הצטרף: ספטמבר 2009
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 27 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

גם אני גר באור עקיבא, בתחילת חודש מרץ סלקום הגיעו והבטיחו שתוך שבועיים יהיה אפשר להתחבר,
מאז לא שמענו מהם ולפי המוקדנים שלהם בכלל אין פריסה לבניין.

[img2=300x533][imgur]0jp9zyX[/imgur][/img2]

ניסיתי לברר עם פרטנר אם הם מתכננים פריסה, לא היה להם מושג שהרחוב קיים למרות שהתחילו בו אכלוס כבר בסוף 2018 ויש בו 5 מגדלים בני 14/17 קומות.
בקיצור אני לא חושב שבחברות האלו יש תיאום בין יד ימין ליד שמאל.

ozrimat (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 26
הצטרף: פברואר 2013
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

@marvje
·
אז אצלי יש מעט התקדמות שאני יכול לספר עליה ככה...
אני גר בשד' המלך דוד ,שלשום הגיע לבניין מהנדס של סלקום
והוא הבין שהארונית ששמו אצלנו קטנה ומספיקה ל 4 דיירים בלבד.
כשבבניין יש 16 דירות עם 7 קומות. הוא פירק את הארונית,וקיצר את כבל הסיב הרכיב ארונית גדולה
הרבה יותר בקומה 2 ועוד ארונית קטנה בקומה 5,כשהוא בא להשחיל
את הסיב מקומת הקרקע (איפה שהייתה ונותקה הארונית הקטנה)
הוא גילה שאין לו מספיק אורך והסיב לא מגיע עד קומה 2 לארונית הגדולה.
מה עושים שאלתי? שוב טלפונים וברורים,אחד המהנדסים אמר שמחר יביאו מתאם
ויאריכו את הסיב, עד עכשיו אף אחד לא בא.לשאלתי אם המתאם הזה פוגע באיכות הקו,אף אחד לא ידע לענות לי
וזה די נשמע שתהיה פגיעה כלשהי.בקיצור כל הבניין מחובר,הכל פרוס ובגלל טפשות ופזיזות
אנחנו מחכים למתאם הארור כדי להיות מחוברים סופית.איך נקבל שירות וממי אחרי שנהיה
מחוברים?אלוהים גדול ועם סלקום רק לו יש כנראה תשובות.אם למישהו יש מושג אחר אשמח לשמוע.
עד אז שבת שלום חברים.

שלח תגובה

חזור אל “רשתות, אינטרנט ו- Fiber”