תקלה בC9 חדשה ושירות רע של ח.י

פורום מסכי OLED בחסות LG
DrorFuchs (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 61
הצטרף: יולי 2012
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

תקלה בC9 חדשה ושירות רע של ח.י

נושא שלא נקרא #1 

שלום לכולם,

קיבלתי C9 חדשה וכבר לאחר שבוע הבחנתי
שיש תקלה של הבהוב/ ריצוד שחוזר על עצמו ללא התראה
בערך כל שעה שעתיים. המסך כולו מהבהב במהירות גבוה לצבע שחור במיוחד בתוכן בהיר כמו שלג או שמיים בכל מקור(כונן חיצוני, נטפליקס, אפל+,אמזון). הכל באפליקציות המובנות בטלויזיה.

לאחר חקירות בפורומים ושינוי כל ההגדרות האפשריות אין פיתרון.

ח.י לא מסוגלים לראות את התקלה כי היא לא קבועה ואין להם לטענתם
שום יכולת טכנית לאתר תקלות שהן לא קבועות על המסך, אפילו לא במעבדה (זה מה שנמסר לי מהטכנאי). הם לא יישבו וייצפו בסרט שלם.
הטכנאי שלהם מגיע ל7 דקות עם סרט הדגמה קצר ואם לא רואה כלום - הוא הולך ושיהיה בהצלחה.
אני אישית לא מקבל מהם שום סיוע. לא תיקון ולא החלפה על 7000 שקל של מסך.

למרות הביקורות הטובות על ח.י- מהנסיון האישי שלי נראה שהיכולת הטכנית שלהם נמוכה ביותר. לא הגיוני לדעתי שאם אין 80 פיקסלים שרופים אז אתה נתקע עם מסך מקולקל.

ההדרך היחידה שלי להוכיח זה ע"י צילום ואכן הצלחתי לצלם את הבעיה בוידיאו עם הטלפון ושלחתי להם- אבל זה לא מספק אותם והם רוצים לראות במקום.

הטלויזיה נקנתה מחנות מוכרת שכולם פה ממליצים עליה ,אבל גם להם אין דרך לעזור .

אשמח אם למישהו יש עצה איך להתמודד עם היבואן או פיתרון לתקלה.

תודה

ice2k
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 849
הצטרף: אוגוסט 2005
מיקום: מרכז
נתן תודות: 20 פעמים
קיבל תודות: 62 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

ואם משתמשים במקור חיצוני , זה קורה? (כשיש תקלה חומרתית אז זה קורה בכל מצב).
YAMAHA RX-A3030| Audiovector S3 Signature| Audiovector SC Signature | Audiovector Ki1| SVS SB3000

DrorFuchs (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 61
הצטרף: יולי 2012
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

לצערי אין לי כרגע מקור חיצוני חוץ מכונן חיצוני עם סרטים
במצב הזה יש שימוש בתוכנת הנגן המובנה בטלויזיה- וזה קורה גם שם.

בכל אופן גם אם יש באג-לא נראה לי הגיוני שהוא יהיה
בכל האפליקציות שיש בטלויזיה.

integral
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7900
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 312 פעמים
קיבל תודות: 543 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

ואיפה החנות המתמחה שקנית ממנה כשצריך אותה? תספר לנו שגם אנחנו נדע .

בשביל זה אני משתדל להזמין כמה שיותר מחנויות באינטרנט.

מה עוד שבח.י. כשקונים מחנויות באינטרנט מקבלים 60 יום להחזרה.

DrorFuchs (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 61
הצטרף: יולי 2012
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

@integral
·

מאוד מעניין ההחזרה של 60 יום.
הזמנתי בטלפון מחנות שיש לה אתר,סתם בשביל הנוחות
לדעתכם זה תופס?

כרגע אני לא רוצה לפרסם את החנות כי הם בנתיים
ניסו לעזור ואני לא רואה בהם אשמים.

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #6 

@DrorFuchs
·
באתר של ח.י יש רשימה של משווקים מורשים, אם החנות ממנה קנית נמצאת ברשימה, אתה יכול להחזיר את הטלוויזיה.

אולי כדאי לשים טלפון על הקלטה והפעיל סרטוני הדגמה מיוטיוב לכמה שעות. בסופו של דבר זה יתפוס את התקלה ואז תוכל לממש אחריות.

DrorFuchs (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 61
הצטרף: יולי 2012
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

TheCoolest כתב:@DrorFuchs
·
באתר של ח.י יש רשימה של משווקים מורשים, אם החנות ממנה קנית נמצאת ברשימה, אתה יכול להחזיר את הטלוויזיה.

אולי כדאי לשים טלפון על הקלטה והפעיל סרטוני הדגמה מיוטיוב לכמה שעות. בסופו של דבר זה יתפוס את התקלה ואז תוכל לממש אחריות.
...
הצלחתי לצלם בוידיאו את התקלה, וגם שלחתי לח.י אבל הם לא מוכנים לטפל בטלוויזיה בשום צורה - רק אם טכנאי רואה את התקלה במקום.

dudis
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1475
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 100 פעמים
קיבל תודות: 122 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

תעלה את הסרטון שנראה על מה מדובר , האם הטלויזיה מעודכנת לעדכון האחרון ?

integral
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7900
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 312 פעמים
קיבל תודות: 543 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

DrorFuchs כתב:@integral
·

מאוד מעניין ההחזרה של 60 יום.
הזמנתי בטלפון מחנות שיש לה אתר,סתם בשביל הנוחות
לדעתכם זה תופס?

כרגע אני לא רוצה לפרסם את החנות כי הם בנתיים
ניסו לעזור ואני לא רואה בהם אשמים.
...
·

אם החנות לא לוקחת אחריות אז בשביל מה לקנות דרכה? מה זה ניסו לעזור? שיחליפו אם אכן יש תקלה וישברו את הראש מול ח.י.

אדי44
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 251
הצטרף: יוני 2007
מיקום: רחובות
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

אני משוכנע לגמרי שאם יסתבר שבאמת יש לך בעיה ב- TV יחליפו לך אותה, תהיה רגוע הם בסדר גמור.

ובאופן כללי הרי לא יתכן שכל מי שמתלונן על בעיה כלשהי אז באופן אוטומטי יחליפו לו

את המכשיר בלי שהם אבחנו האם ומה התקלה\בעיה .

gechts
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2501
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשון לציון
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 201 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

קצת מלחיץ לראות פוסט כזה, אני רגע לפני קניית ה GX שלהם, וזה לא מעט כסף...

וכולם מהללים את השירות של ח.י. וזאת אחת הסיבות שוויתרתי על מותגים אחרים,

לגופו של הפוסט, אני חושב שאם תגיע למצב שאתה יכול לצלם (ולנסות לתפוס) עם הטלפון את התופעה יהיה לך קל יותר,

ממה שאני רואה פה בשאר הפוסטים, השירות של ח.י. נחשב בין הטובים פה, ואני נמנע מללכת על מותגים אחרים בשלב זה

Shasoosh
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1705
הצטרף: יוני 2007
נתן תודות: 28 פעמים
קיבל תודות: 144 פעמים

Re: תקלה בC9 חדשה ושירות רע של ח.י

נושא שלא נקרא #12 

@DrorFuchs
·אולי תעלה לפה את הוידאו שצילמת כדי שכולנו נראה?

DrorFuchs (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 61
הצטרף: יולי 2012
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #13 



כאן יש להסתכל על הדשא בעיקר צד ימין.
הבהוב חד פעמי. (לחדי ההבחנה).

מאוד קשה להמחיש בוידיאו.

כרגע זה בטיפול החנות ונקווה לטוב.

vivi
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3263
הצטרף: ינואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 895 פעמים
קיבל תודות: 424 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

זה אכן נראה מסך תקול. במידה ועובר זמן הטיפול הסביר תדרוש לבטל עסקה במסגרת 14 ימים (ברגע שדיווחת על תקלה בתוך ה 14 ימים והמתנת לתגובה שלהם, אתה יכול לבטל את העסקה)
או לחילופין, לבטל במסגרת 60 הימים שח.י מתחייבים (בלי קשר לאם המסך תקול מבחינתם או שלא.)

לשמחתך, הבחנת בזה בזמן סביר לאחר הרכישה.
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |

sky1sky10
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3324
הצטרף: יולי 2005
נתן תודות: 886 פעמים
קיבל תודות: 187 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

נראה כמו בעיית מתח חשמלי

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”