שלום לכולם,
קיבלתי C9 חדשה וכבר לאחר שבוע הבחנתי
שיש תקלה של הבהוב/ ריצוד שחוזר על עצמו ללא התראה
בערך כל שעה שעתיים. המסך כולו מהבהב במהירות גבוה לצבע שחור במיוחד בתוכן בהיר כמו שלג או שמיים בכל מקור(כונן חיצוני, נטפליקס, אפל+,אמזון). הכל באפליקציות המובנות בטלויזיה.
לאחר חקירות בפורומים ושינוי כל ההגדרות האפשריות אין פיתרון.
ח.י לא מסוגלים לראות את התקלה כי היא לא קבועה ואין להם לטענתם
שום יכולת טכנית לאתר תקלות שהן לא קבועות על המסך, אפילו לא במעבדה (זה מה שנמסר לי מהטכנאי). הם לא יישבו וייצפו בסרט שלם.
הטכנאי שלהם מגיע ל7 דקות עם סרט הדגמה קצר ואם לא רואה כלום - הוא הולך ושיהיה בהצלחה.
אני אישית לא מקבל מהם שום סיוע. לא תיקון ולא החלפה על 7000 שקל של מסך.
למרות הביקורות הטובות על ח.י- מהנסיון האישי שלי נראה שהיכולת הטכנית שלהם נמוכה ביותר. לא הגיוני לדעתי שאם אין 80 פיקסלים שרופים אז אתה נתקע עם מסך מקולקל.
ההדרך היחידה שלי להוכיח זה ע"י צילום ואכן הצלחתי לצלם את הבעיה בוידיאו עם הטלפון ושלחתי להם- אבל זה לא מספק אותם והם רוצים לראות במקום.
הטלויזיה נקנתה מחנות מוכרת שכולם פה ממליצים עליה ,אבל גם להם אין דרך לעזור .
אשמח אם למישהו יש עצה איך להתמודד עם היבואן או פיתרון לתקלה.
תודה
תקלה בC9 חדשה ושירות רע של ח.י
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
הצלחתי לצלם בוידיאו את התקלה, וגם שלחתי לח.י אבל הם לא מוכנים לטפל בטלוויזיה בשום צורה - רק אם טכנאי רואה את התקלה במקום.TheCoolest כתב:@DrorFuchs
·
באתר של ח.י יש רשימה של משווקים מורשים, אם החנות ממנה קנית נמצאת ברשימה, אתה יכול להחזיר את הטלוויזיה.
אולי כדאי לשים טלפון על הקלטה והפעיל סרטוני הדגמה מיוטיוב לכמה שעות. בסופו של דבר זה יתפוס את התקלה ואז תוכל לממש אחריות....
- integral
-
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 7900
- הצטרף: דצמבר 2005
- נתן תודות: 312 פעמים
- קיבל תודות: 543 פעמים
·DrorFuchs כתב:@integral
·
מאוד מעניין ההחזרה של 60 יום.
הזמנתי בטלפון מחנות שיש לה אתר,סתם בשביל הנוחות
לדעתכם זה תופס?
כרגע אני לא רוצה לפרסם את החנות כי הם בנתיים
ניסו לעזור ואני לא רואה בהם אשמים....
אם החנות לא לוקחת אחריות אז בשביל מה לקנות דרכה? מה זה ניסו לעזור? שיחליפו אם אכן יש תקלה וישברו את הראש מול ח.י.
- gechts
- חבר ותיק
- הודעות: 2501
- הצטרף: ינואר 2005
- מיקום: ראשון לציון
- נתן תודות: 112 פעמים
- קיבל תודות: 201 פעמים
קצת מלחיץ לראות פוסט כזה, אני רגע לפני קניית ה GX שלהם, וזה לא מעט כסף...
וכולם מהללים את השירות של ח.י. וזאת אחת הסיבות שוויתרתי על מותגים אחרים,
לגופו של הפוסט, אני חושב שאם תגיע למצב שאתה יכול לצלם (ולנסות לתפוס) עם הטלפון את התופעה יהיה לך קל יותר,
ממה שאני רואה פה בשאר הפוסטים, השירות של ח.י. נחשב בין הטובים פה, ואני נמנע מללכת על מותגים אחרים בשלב זה
וכולם מהללים את השירות של ח.י. וזאת אחת הסיבות שוויתרתי על מותגים אחרים,
לגופו של הפוסט, אני חושב שאם תגיע למצב שאתה יכול לצלם (ולנסות לתפוס) עם הטלפון את התופעה יהיה לך קל יותר,
ממה שאני רואה פה בשאר הפוסטים, השירות של ח.י. נחשב בין הטובים פה, ואני נמנע מללכת על מותגים אחרים בשלב זה
- vivi
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3263
- הצטרף: ינואר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 895 פעמים
- קיבל תודות: 424 פעמים
זה אכן נראה מסך תקול. במידה ועובר זמן הטיפול הסביר תדרוש לבטל עסקה במסגרת 14 ימים (ברגע שדיווחת על תקלה בתוך ה 14 ימים והמתנת לתגובה שלהם, אתה יכול לבטל את העסקה)
או לחילופין, לבטל במסגרת 60 הימים שח.י מתחייבים (בלי קשר לאם המסך תקול מבחינתם או שלא.)
לשמחתך, הבחנת בזה בזמן סביר לאחר הרכישה.
או לחילופין, לבטל במסגרת 60 הימים שח.י מתחייבים (בלי קשר לאם המסך תקול מבחינתם או שלא.)
לשמחתך, הבחנת בזה בזמן סביר לאחר הרכישה.
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |