היי,
נצרבה לי ה 55 b7 - על שדרוג ל65 cx רוצים 6,000 ש"ח - האם זה הגיוני ?
לפי מה שראיתי השדרוגים עד כה עלו בין 3,000 ל4,000 , אומנם ה CX הוא דגם חדש אבל זה מוגזם.
מה דעתכם ?
נצרבה לי ה 55 b7 - על שדרוג ל65 cx רוצים 6,000 ש"ח - האם זה הגיוני ?
אתה אכן צודק, לקראת סוף חיי דגם 65C9(לפני שלושה חודשים) שילמתי בדיוק חצי מההצעה שניתנה לך על השידרוג מ-55B7.
לטעמתי ליבואן צריך להיות מחירון אחיד לשידרוג למשל "לדגם האחרון" או ל"דגם שלפניו", ובמידה ולא העניין מאוד מוזר לי.
הB7 שלך באחריות?
אתה בטוח ששוחחת עם שירות הלקוחות של ח.י?
האם מחיר זה כולל רק 3 שנות אחריות או שהוא כבר כולל התקנת מתקן קיר+מתקן קיר+6 שנות אחריות?
לטעמתי ליבואן צריך להיות מחירון אחיד לשידרוג למשל "לדגם האחרון" או ל"דגם שלפניו", ובמידה ולא העניין מאוד מוזר לי.
הB7 שלך באחריות?
אתה בטוח ששוחחת עם שירות הלקוחות של ח.י?
האם מחיר זה כולל רק 3 שנות אחריות או שהוא כבר כולל התקנת מתקן קיר+מתקן קיר+6 שנות אחריות?
| LG OLED 65C9 | Synology DS218+ | Marantz SR7013 |
| SVS SB-2000 | Morel Octave Signature | Morel SP-3 |
| Audio-GD NFB-11 | HIFIMAN HE4XX | PreSonus Eris E3.5 |
| SVS SB-2000 | Morel Octave Signature | Morel SP-3 |
| Audio-GD NFB-11 | HIFIMAN HE4XX | PreSonus Eris E3.5 |
·msex כתב:@GRabin
כמובן שהB7 באחריות, עד מרץ 2021.
ובטוח שזה השירות של חי.
כולל רק 3 שנים +הובלה והרכבה...
הזוי ומופרך לעומת הנסיון שלי ומקריאה בפורום.
| LG OLED 65C9 | Synology DS218+ | Marantz SR7013 |
| SVS SB-2000 | Morel Octave Signature | Morel SP-3 |
| Audio-GD NFB-11 | HIFIMAN HE4XX | PreSonus Eris E3.5 |
| SVS SB-2000 | Morel Octave Signature | Morel SP-3 |
| Audio-GD NFB-11 | HIFIMAN HE4XX | PreSonus Eris E3.5 |
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
- msex (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 319
- הצטרף: יולי 2009
- נתן תודות: 11 פעמים
- קיבל תודות: 21 פעמים
·TheCoolest כתב:@msex
·
זה לא פי 2, זה הפרש של 2-3 אלף ש"ח, בדיוק ההפרש בין עלות 65C9 ו-65CX....
זה כן פי 2 מאנשים שזה עלה להם 3...
ולא מזמן חנות מקצועית הציעה לי דרך הפורום 65cx ב9,600 כולל הובלה והתקנה ו3 שנים אחריות ח.י. אז זה לא הגיוני שיציעו לי לשדרג את המסך שלי ב6 אלף.
אם לך זה נשמע הגיוני אז סבבה לך, לי זה לא ואני בטוח שהרוב כאן יסכימו איתי.
יוצאת חברת ח.י. עם שרות לא מהעולם הזה , ועל צריבה במסך מחליפה ב ח י נ ם מסדרה מתקדמת יותר ואו מאפשרת לשדרג למסך חדש וגדול יותר בתוספת כספית הגיונית פלוס 3 שנים אחריות בנוסף לאחריות המקורית.
(כל זאת נכתב על סדרות B+C).
בטוחני ללא כל צל של ספק,שהחברה תחליף לפות'ש למסך 55 כמו שלו לסדרה גבוהה יותר ללא עלות.
בהינתן,ו הוא מבקש שדרוג גודל ואם היה ומדובר בסדרה C שהיא כאמור נחשבת ישנה ,אזי ההפרש מן הסתם היה מתון יותר ו"הגיוני" בעיניי רבים. (כפי שציין כאן GRABIN). וכמובן,לא לשכוח,עוד 3 שנים אחריות של שקט ובטחון באחריות עם גב.
כעת,החברה מפרסמת מחירי השקה גבוהים בגלל הסדרה החדשה.כל חברה עושה זאת כי כמו בשוק של היצע-ביקוש מתומחרים המחירים בהתאם.
עם הזמן,המחירים רק יורדים עד הסדרה הבאה ובדרך כלל גם זולים מסדרה של שנה קודמת.
מבלי לפגוע באף אחד מהחברים אבל...בחייאת! הפכנו לחזירים , אם איננו יודעים להעריך את אופי השרות של ח.י. שעומדת מאחורי עשרות החלפות של מסכים על צריבות שבחברות אחרות פשוט מתנערים מאחריות על למטה מזה. ולא רק זאת,החברה מאפשרת להאריך אחריות ב3 שנים נוספות בעלות אפסית בהשוואה לכל אותם ביטוחים אחרים שאנו משלמים כמו רכב,דירה וכ'ו.
לכו תראו את השרשורים על השרות של סמסונג וסוני כמשל רע ופרספקטיבה.
ל MSEX-ההפרש שביקשו ממך אכן גבוה והסדרה החדשה בהחלט לא מצדיקה זאת בהשוואה לסדרת C.
ליאור
(אין לי אינטרס ואני לא מושתל רק סתם אדם שמעריך את השרות של ח.י.)
(כל זאת נכתב על סדרות B+C).
בטוחני ללא כל צל של ספק,שהחברה תחליף לפות'ש למסך 55 כמו שלו לסדרה גבוהה יותר ללא עלות.
בהינתן,ו הוא מבקש שדרוג גודל ואם היה ומדובר בסדרה C שהיא כאמור נחשבת ישנה ,אזי ההפרש מן הסתם היה מתון יותר ו"הגיוני" בעיניי רבים. (כפי שציין כאן GRABIN). וכמובן,לא לשכוח,עוד 3 שנים אחריות של שקט ובטחון באחריות עם גב.
כעת,החברה מפרסמת מחירי השקה גבוהים בגלל הסדרה החדשה.כל חברה עושה זאת כי כמו בשוק של היצע-ביקוש מתומחרים המחירים בהתאם.
עם הזמן,המחירים רק יורדים עד הסדרה הבאה ובדרך כלל גם זולים מסדרה של שנה קודמת.
מבלי לפגוע באף אחד מהחברים אבל...בחייאת! הפכנו לחזירים , אם איננו יודעים להעריך את אופי השרות של ח.י. שעומדת מאחורי עשרות החלפות של מסכים על צריבות שבחברות אחרות פשוט מתנערים מאחריות על למטה מזה. ולא רק זאת,החברה מאפשרת להאריך אחריות ב3 שנים נוספות בעלות אפסית בהשוואה לכל אותם ביטוחים אחרים שאנו משלמים כמו רכב,דירה וכ'ו.
לכו תראו את השרשורים על השרות של סמסונג וסוני כמשל רע ופרספקטיבה.
ל MSEX-ההפרש שביקשו ממך אכן גבוה והסדרה החדשה בהחלט לא מצדיקה זאת בהשוואה לסדרת C.
ליאור
(אין לי אינטרס ואני לא מושתל רק סתם אדם שמעריך את השרות של ח.י.)
נערך לאחרונה על ידי תלתל ב 09/06/2020 21:44, נערך 2 פעמים בסך הכל.
- Barakberkovich
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 189
- הצטרף: ספטמבר 2018
- נתן תודות: 22 פעמים
- קיבל תודות: 23 פעמים