רכשתי מוצר ושלחתי אותו אליהם ולפי המעקב - החבילה הגיעה לשם (נמסרה) ביום שלישי אך עדיין אני לא רואה שום
חבילה שהתקבלה תחת החשבון שלי באתר שלהם;
פניתי אליהם ונאמר לי ש-"יש עיכוב בקליטת החבילות וביצוע פעולות לוגיסטיות מכיון שבימים שבת וראשון לא עובדים במרכז הלוגיסטי בארה"ב ובאופן חריג גם ביום שני עובדי המרכז לא עבדו עקב Memorial Day" ו״שחבילות אמורות להקלט תוך יום עסקים״
אז... אני לא יודע מה מי מו כי הזמן ע(ו)בר ואין חדש - מה גם שמדובר בחבילה דיי יקרה ואני מתחיל לפחד קצת...
USשופס חבילה נעלמה
- ShayOr (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 22
- הצטרף: אוגוסט 2018
- נתן תודות: 4 פעמים
- קיבל תודות: 1 פעם
לצערי אין לי בתור הקונה אפשרות לפנות לפדקס כי אין לי ״מספר שולח״ - מה שהם דורשים בתור התחלה.
עריכה: הצלחתי לקבל מסמך כלשהו מפדקס
אגב - המוצר נקנה דרך eBay.
עריכה: הצלחתי לקבל מסמך כלשהו מפדקס
אגב - המוצר נקנה דרך eBay.
נערך לאחרונה על ידי ShayOr ב 02/06/2020 9:34, נערך פעם 1 בסך הכל.
- ShayOr (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 22
- הצטרף: אוגוסט 2018
- נתן תודות: 4 פעמים
- קיבל תודות: 1 פעם
עדכון:
נציג מיושופוס חזר אליי טלפונית לאחר שכתבתי מייל למנכ״ל ואמר שנעשה חיפוש אך החבילה לא נמצאה ושיכול להיות שהחבילה נמסרה למישהו אחר כי החתימה שמופיעה במסמך הבא אינה של עובד שלהם והציע לי לפתוח מחלוקת דרך פייפאל - מנסיון זה לא יעזור כי ברגע ששלחנו חבילה לצד שלישי בארה״ב החנות/המוכר לא אחראיים וקשה להוכיח שהחבילה לא נמסרה בזמן שכתוב במעקב שכן...
אני אובד עצות
נציג מיושופוס חזר אליי טלפונית לאחר שכתבתי מייל למנכ״ל ואמר שנעשה חיפוש אך החבילה לא נמצאה ושיכול להיות שהחבילה נמסרה למישהו אחר כי החתימה שמופיעה במסמך הבא אינה של עובד שלהם והציע לי לפתוח מחלוקת דרך פייפאל - מנסיון זה לא יעזור כי ברגע ששלחנו חבילה לצד שלישי בארה״ב החנות/המוכר לא אחראיים וקשה להוכיח שהחבילה לא נמסרה בזמן שכתוב במעקב שכן...
אני אובד עצות
- mosheamsalem56
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 354
- הצטרף: אוגוסט 2017
- נתן תודות: 5 פעמים
- קיבל תודות: 20 פעמים
- ShayOr (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 22
- הצטרף: אוגוסט 2018
- נתן תודות: 4 פעמים
- קיבל תודות: 1 פעם
ביקשתי וקיבלתי מכתב כזה מיושופס, שיתפתי לינק שלו בקייס וזה לא עזר, פסקו נגדי וכעת עשיתי ערעור ושאלוהים יעזור לי.mosheamsalem56 כתב:אתה אומר מניסיון זה לא יעזור אז אתה לא רוצה אפילו לנסות ?
קח הצהרה מיושופס שאומרים שאין להם עובד בשם הזה
אם פדקס עושים פאדיחה זה לא נראה לי משנה אם זה לצד ג' או צד ד' , העובדה שהחבילה לא הגיע ליעד הנכון...
מבאס
- mosheamsalem56
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 354
- הצטרף: אוגוסט 2017
- נתן תודות: 5 פעמים
- קיבל תודות: 20 פעמים
- Thewolfman
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 36
- הצטרף: אפריל 2005
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 2 פעמים
- ShayOr (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 22
- הצטרף: אוגוסט 2018
- נתן תודות: 4 פעמים
- קיבל תודות: 1 פעם
@mosheamsalem56
מעדכן שהערעור התקבל לאחר שנבדק ע״י נציג משירות הלקוחות של eBay, מה שלא קרה בקייס עצמו מה שאומר שהתהליך שם דיי ״אוטומטי״ ואקבל את כספי בחזרה בתור ״מחווה של רצון טוב״ - עוד ממתין שהכסף יוחזר ל-PP.
@Thewolfman
החליפו כתובת או שינו לך את מספר התיבה? בכל מקרה, כלום כבר לא מפתיע אותי...
שלח מייל למנכ״ל ויחזרו אליך מהר מהר ([email protected]);
עוד טיפ קטן ממני: תתקשר למספר שמופיע באתר של יושופס מוטורס - מדובר באותה החברה ומהמספר הזה דברו איתי.
אה ו... אם תרצה, שלח לי את הפרטים שלך בפרטי כי אני ועוד מס׳ אנשים שוקלים לקחת את העניין הלאה.
שי.
מעדכן שהערעור התקבל לאחר שנבדק ע״י נציג משירות הלקוחות של eBay, מה שלא קרה בקייס עצמו מה שאומר שהתהליך שם דיי ״אוטומטי״ ואקבל את כספי בחזרה בתור ״מחווה של רצון טוב״ - עוד ממתין שהכסף יוחזר ל-PP.
@Thewolfman
החליפו כתובת או שינו לך את מספר התיבה? בכל מקרה, כלום כבר לא מפתיע אותי...
שלח מייל למנכ״ל ויחזרו אליך מהר מהר ([email protected]);
עוד טיפ קטן ממני: תתקשר למספר שמופיע באתר של יושופס מוטורס - מדובר באותה החברה ומהמספר הזה דברו איתי.
אה ו... אם תרצה, שלח לי את הפרטים שלך בפרטי כי אני ועוד מס׳ אנשים שוקלים לקחת את העניין הלאה.
שי.
- ShayOr (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 22
- הצטרף: אוגוסט 2018
- נתן תודות: 4 פעמים
- קיבל תודות: 1 פעם
מעדכן שלא אקבל את ההחזר למרות שהם קיבלו את הערעור לבסוף - כי עוד לפני הערעור ולאחר שקיבלתי את פסיקת הנגד, ברוב טיפשותי פתחתי קייס נוסף דרך PP (שסגרתי לאחר שאיביי קיבלו את הערעור שלי) וזה מה שדפק את העניין ועכשיו למרות שאיביי פסקו לטובתי זה לא עוזר לי כי עכשיו אני צריך לדבר עם פייפאל ולנסות לפתוח את הקייס מחדש (לפי מה שנציג איביי הואיל בטובו לומר לי)