USשופס חבילה נעלמה

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
ShayOr (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 22
הצטרף: אוגוסט 2018
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

USשופס חבילה נעלמה

נושא שלא נקרא #1 

רכשתי מוצר ושלחתי אותו אליהם ולפי המעקב - החבילה הגיעה לשם (נמסרה) ביום שלישי אך עדיין אני לא רואה שום

חבילה שהתקבלה תחת החשבון שלי באתר שלהם;

פניתי אליהם ונאמר לי ש-"יש עיכוב בקליטת החבילות וביצוע פעולות לוגיסטיות מכיון שבימים שבת וראשון לא עובדים במרכז הלוגיסטי בארה"ב ובאופן חריג גם ביום שני עובדי המרכז לא עבדו עקב Memorial Day" ו״שחבילות אמורות להקלט תוך יום עסקים״

אז... אני לא יודע מה מי מו כי הזמן ע(ו)בר ואין חדש - מה גם שמדובר בחבילה דיי יקרה ואני מתחיל לפחד קצת...
נערך לאחרונה על ידי ShayOr ב 01/06/2020 20:31, נערך פעם 1 בסך הכל.

ShayOr (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 22
הצטרף: אוגוסט 2018
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #2 

יושופס:
״היי
לפי המחסן לא מוצאים את החבילה אצלנו ,
והחתימה לא של עובד שלנו ,
האם פנית לפדקס לבדיקה ?״

לא יודע מה לעשות עכשיו כי לפי פדקס החבילה נמסרה

jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4973
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 454 פעמים
קיבל תודות: 533 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

קיבלת מ-FedEx שם + חתימה + כתובת של מקבל החבילה, והעברת ל-ushops?
אם כן, אמור ל-FedEx שחברת הפניית המשלוחים אומרת שזה לא איש שלהם, והם לא קיבלו את החבילה.

מאיפה נקנה? שאל גם את החנות מה היא מציעה.

ShayOr (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 22
הצטרף: אוגוסט 2018
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #4 

לצערי אין לי בתור הקונה אפשרות לפנות לפדקס כי אין לי ״מספר שולח״ - מה שהם דורשים בתור התחלה.
עריכה: הצלחתי לקבל מסמך כלשהו מפדקס

אגב - המוצר נקנה דרך eBay.
נערך לאחרונה על ידי ShayOr ב 02/06/2020 9:34, נערך פעם 1 בסך הכל.

ShayOr (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 22
הצטרף: אוגוסט 2018
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #5 

עדכון:

נציג מיושופוס חזר אליי טלפונית לאחר שכתבתי מייל למנכ״ל ואמר שנעשה חיפוש אך החבילה לא נמצאה ושיכול להיות שהחבילה נמסרה למישהו אחר כי החתימה שמופיעה במסמך הבא אינה של עובד שלהם והציע לי לפתוח מחלוקת דרך פייפאל - מנסיון זה לא יעזור כי ברגע ששלחנו חבילה לצד שלישי בארה״ב החנות/המוכר לא אחראיים וקשה להוכיח שהחבילה לא נמסרה בזמן שכתוב במעקב שכן...

אני אובד עצות

mosheamsalem56
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 354
הצטרף: אוגוסט 2017
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 20 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

אתה אומר מניסיון זה לא יעזור אז אתה לא רוצה אפילו לנסות ?
קח הצהרה מיושופס שאומרים שאין להם עובד בשם הזה
אם פדקס עושים פאדיחה זה לא נראה לי משנה אם זה לצד ג' או צד ד' , העובדה שהחבילה לא הגיע ליעד הנכון
חתימה חתימתית !

jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4973
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 454 פעמים
קיבל תודות: 533 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

דבר עם המוכר באיביי.

לגבי פדאקס, אין חתימה בכתב יד, ואין כתובת מסירה מדויקת. אולי כדאי לדבר איתם על הנקודה.

ShayOr (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 22
הצטרף: אוגוסט 2018
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #8 

jtk כתב:דבר עם המוכר באיביי.

לגבי פדאקס, אין חתימה בכתב יד, ואין כתובת מסירה מדויקת. אולי כדאי לדבר איתם על הנקודה.
...
פתחתי מחלוקת דרך eBay (גם כי המוכר לא עונה למסרים ששלחתי) - מקווה לטוב

ShayOr (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 22
הצטרף: אוגוסט 2018
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #9 

mosheamsalem56 כתב:אתה אומר מניסיון זה לא יעזור אז אתה לא רוצה אפילו לנסות ?
קח הצהרה מיושופס שאומרים שאין להם עובד בשם הזה
אם פדקס עושים פאדיחה זה לא נראה לי משנה אם זה לצד ג' או צד ד' , העובדה שהחבילה לא הגיע ליעד הנכון
...
ביקשתי וקיבלתי מכתב כזה מיושופס, שיתפתי לינק שלו בקייס וזה לא עזר, פסקו נגדי וכעת עשיתי ערעור ושאלוהים יעזור לי.

מבאס

mosheamsalem56
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 354
הצטרף: אוגוסט 2017
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 20 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

ShayOr כתב:
...
...
ביקשתי וקיבלתי מכתב כזה מיושופס, שיתפתי לינק שלו בקייס וזה לא עזר, פסקו נגדי וכעת עשיתי ערעור ושאלוהים יעזור לי.

מבאס
...
·מה זה ממש מבאס
מה ההבדל אם פדקס יביאו לי משלוח ושכן שלי יחתום להם ויקח אותו
על הפנים אם זה המצב שהם מתנערים
חתימה חתימתית !

shay3203
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 310
הצטרף: מרץ 2018
נתן תודות: 26 פעמים
קיבל תודות: 69 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

תפתח תביעה בחברת כרטיסי האשראי של כשל תמורה ושהחבילה לא הגיעה אתה תזכה ותקבל את הכסף חזרה ב- 100%. עזוב את איביי פייפל ואת כולם ההגנה הכי חזקה זה הכרטיס אשראי שכולם כושלים.

Thewolfman
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 36
הצטרף: אפריל 2005
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

היי,
אתה לא לבד, משהו מוזר קורה שם.
אמזון הודיעו לי שהעבירו חבילה שלי ב 3.6, עד היום 7.6 החבילה לא נקלטה.
מבדיקה שבצעתי בחשבון שלי הכתובת השתנתה והם לא הודיעו על כך דבר.
נראה מה יגיבו בשרות לקוחות.

העדכן.

ShayOr (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 22
הצטרף: אוגוסט 2018
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #13 

@mosheamsalem56
מעדכן שהערעור התקבל לאחר שנבדק ע״י נציג משירות הלקוחות של eBay, מה שלא קרה בקייס עצמו מה שאומר שהתהליך שם דיי ״אוטומטי״ ואקבל את כספי בחזרה בתור ״מחווה של רצון טוב״ - עוד ממתין שהכסף יוחזר ל-PP.

@Thewolfman
החליפו כתובת או שינו לך את מספר התיבה? בכל מקרה, כלום כבר לא מפתיע אותי...

שלח מייל למנכ״ל ויחזרו אליך מהר מהר ([email protected]);

עוד טיפ קטן ממני: תתקשר למספר שמופיע באתר של יושופס מוטורס - מדובר באותה החברה ומהמספר הזה דברו איתי.

אה ו... אם תרצה, שלח לי את הפרטים שלך בפרטי כי אני ועוד מס׳ אנשים שוקלים לקחת את העניין הלאה.

שי.

ShayOr (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 22
הצטרף: אוגוסט 2018
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #14 

מעדכן שלא אקבל את ההחזר למרות שהם קיבלו את הערעור לבסוף - כי עוד לפני הערעור ולאחר שקיבלתי את פסיקת הנגד, ברוב טיפשותי פתחתי קייס נוסף דרך PP (שסגרתי לאחר שאיביי קיבלו את הערעור שלי) וזה מה שדפק את העניין ועכשיו למרות שאיביי פסקו לטובתי זה לא עוזר לי כי עכשיו אני צריך לדבר עם פייפאל ולנסות לפתוח את הקייס מחדש (לפי מה שנציג איביי הואיל בטובו לומר לי)

ShayOr (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 22
הצטרף: אוגוסט 2018
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #15 

טוב, אחרי פנייה לחברת האשראי בנוגע לכשל תמורה הכסף הוחזר אליי ושוב הזמנתי את אותו המוצר מחנות שונה, שלחתי לשם (ברוב טיפשותי הרבה יש לציין:cry:) ושוב - נכתב במעקב שהמוצר נמסר אך אין לחבילה זכר באתר שלהם...

משהו שם מסריח והפעם אין את מי להאשים - כי לא יכול להיות שדבר כזה קורה פעם שנייה וברציפות..

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”