https://www.nbcnews.com/business/autos/ ... e-n1232259
לא מבין איך זה יקרה, כיום יש רק מספר מאוד מצומם של משאיות/מסחריות חשמליות, ולא רואה את זה משתנה מהותית ב 3-4 שנים.
מדינת קליפורניה מכריזה - אחרי שנת 2024 רק משאיות וכבים מסחריים חשמליים
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- Catskinner
- חבר במועדון HT
- הודעות: 16019
- הצטרף: נובמבר 2006
- מיקום: הוד השרון
- נתן תודות: 123 פעמים
- קיבל תודות: 940 פעמים
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
המעבר לרכבים חשמליים לא נובע דווקא לדעתי האישית אך ורק מהנושא של שמירת הסביבה, יש לזה מניעים פוליטיים מאוד חזקיים - התלות הנוכחית של המעצמות ב"טייקוני הנפט" (ארה"C למשל מספקת לעצמה רק כ 40% הנפט כשאת השאר היא צריכה לייבא). למיטב הבנתי הדחיפה לרכבים חשמליים נובע מהרצון לא להיות יותר תלויים בעתודות הנפט העולמיות.
https://www.npr.org/2012/04/11/15044480 ... %20Nigeria.
https://www.npr.org/2012/04/11/15044480 ... %20Nigeria.
- Catskinner
- חבר במועדון HT
- הודעות: 16019
- הצטרף: נובמבר 2006
- מיקום: הוד השרון
- נתן תודות: 123 פעמים
- קיבל תודות: 940 פעמים
@Huber
·עד כמה שאני זוכר הם כבר מזמן לא תלויים בייבוא נפט וב 2019 ייצור האנרגיה המקומי הדביק את הצריכה הכללית. הסיבה היא שהפקת גז טבעי הפכה למקור העיקרי לאנרגיה בארה"ב והנפט מהווה היום רק 25% מסה"כ מקורות האנרגיה.
המעבר לרכבים חשמליים הוא באמת מעבר שהסיבות שלו הן פוליטיות אבל לדעתי מדובר בפוליטיקה פנים ארצית וברצון להפיס את הבוחרים.
·עד כמה שאני זוכר הם כבר מזמן לא תלויים בייבוא נפט וב 2019 ייצור האנרגיה המקומי הדביק את הצריכה הכללית. הסיבה היא שהפקת גז טבעי הפכה למקור העיקרי לאנרגיה בארה"ב והנפט מהווה היום רק 25% מסה"כ מקורות האנרגיה.
המעבר לרכבים חשמליים הוא באמת מעבר שהסיבות שלו הן פוליטיות אבל לדעתי מדובר בפוליטיקה פנים ארצית וברצון להפיס את הבוחרים.
מעצבן אותי כשאומרים "אני ילך, אני יקנה". מעצבן אותי עוד יותר כשכותבים את זה.