צריך עזרה לעבור מ- 200 ל- 500 מגה בהוט. עדכון על השירות המחפיר של הוטנט

פורום רשתות, IT ומחשוב כללי - רשתות, ראוטרים, מחשבים ניידים, אביזרים וכו'.
vic1234
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2143
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 32 פעמים
קיבל תודות: 178 פעמים

נושא שלא נקרא #16 

@mrraz111
אז אצלי זה שינה
הורדה בטורטים מגיעה ל 50MB
ספק הוטנט

liam (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 568
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 37 פעמים
קיבל תודות: 20 פעמים

נושא שלא נקרא #17 

לא יאומן מה שהולך עם החברה הזו, עד עכשיו (השרשור הזה) לא היו לי בעיות מיוחדות.

עד אתמול הייתי בבאנדל 500/12 גיימר, פתאום אני רואה שאני מקבל נתונים של החבילה הרגילה 500/10. התקשרתי אל הוטנט 4 פעמים ודיברתי עם 6 נציגים. בפעם הראשונה הנציגה ניתקה לי בפנים, בפעם השנייה אמרו לי שזו בעיה בתשתית-הוט והעבירו אותי להוט בלי שאצליח להשחיל מילה (בהוט אמרו שזה לא קשור אליהם), בפעם השלישית אחרי שהנציג ניסה לעזור ולא הצליח ניתק לי בפנים. בפעם הרביעית הנציגה אומרת לי שאני מוגדר בכלל על חבילה 500/10, אמרה לי שהיא לא יכולה לסדר את זה והעבירה אותי לשירות לקוחות.

בשירות לקוחות קיבלתי את הנציגה הכי אטומה בעולם, אחרי שהסברתי לה את המצב, היא אומרת לי שיש לי חבילה רגילה ושואלת אותי אם אני רוצה לשדרג לחבילת 500/12 גיימר. אני הסברתי לפחות 4 פעמים שאני סגרתי עם השימור על חבילת 500/12 גיימר, אמרתי לה שיש לי הקלטה והודעת SMS מהם שהם מברכים אותי על הצטרפות לחבילת גיימר עם אימייל לשירות טכני בנפרד, אפילו הקראתי לה את ההודעה. מה היא עונה לי? חוזרת על זה שאני בחבילה רגילה ומסבירה לי שאני יכול לשדרג בעלות נוספת.

פשוט לא יאומן, בד"כ אני לא מאבד את השלווה שלי מול נציגי שירות לקוחות, אבל הפעם היא הקפיצה לי את כל הפיוזים. אחרי שדרשתי כמה פעמים שתעביר אותי לשימור לקוחות, בסופו של דבר היא אמרה שהיא לא יכולה להעביר ורק לפתוח פנייה אצלם שיחזרו אלי. עכשיו מחכה שיחזרו אלי...

Dymatize
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 257
הצטרף: נובמבר 2017
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

liam כתב:לא יאומן מה שהולך עם החברה הזו, עד עכשיו (השרשור הזה) לא היו לי בעיות מיוחדות.

עד אתמול הייתי בבאנדל 500/12 גיימר, פתאום אני רואה שאני מקבל נתונים של החבילה הרגילה 500/10. התקשרתי אל הוטנט 4 פעמים ודיברתי עם 6 נציגים. בפעם הראשונה הנציגה ניתקה לי בפנים, בפעם השנייה אמרו לי שזו בעיה בתשתית-הוט והעבירו אותי להוט בלי שאצליח להשחיל מילה (בהוט אמרו שזה לא קשור אליהם), בפעם השלישית אחרי שהנציג ניסה לעזור ולא הצליח ניתק לי בפנים. בפעם הרביעית הנציגה אומרת לי שאני מוגדר בכלל על חבילה 500/10, אמרה לי שהיא לא יכולה לסדר את זה והעבירה אותי לשירות לקוחות.

בשירות לקוחות קיבלתי את הנציגה הכי אטומה בעולם, אחרי שהסברתי לה את המצב, היא אומרת לי שיש לי חבילה רגילה ושואלת אותי אם אני רוצה לשדרג לחבילת 500/12 גיימר. אני הסברתי לפחות 4 פעמים שאני סגרתי עם השימור על חבילת 500/12 גיימר, אמרתי לה שיש לי הקלטה והודעת SMS מהם שהם מברכים אותי על הצטרפות לחבילת גיימר עם אימייל לשירות טכני בנפרד, אפילו הקראתי לה את ההודעה. מה היא עונה לי? חוזרת על זה שאני בחבילה רגילה ומסבירה לי שאני יכול לשדרג בעלות נוספת.

פשוט לא יאומן, בד"כ אני לא מאבד את השלווה שלי מול נציגי שירות לקוחות, אבל הפעם היא הקפיצה לי את כל הפיוזים. אחרי שדרשתי כמה פעמים שתעביר אותי לשימור לקוחות, בסופו של דבר היא אמרה שהיא לא יכולה להעביר ורק לפתוח פנייה אצלם שיחזרו אלי. עכשיו מחכה שיחזרו אלי...
...
השירות של הוט והוטנט זה שירות פח,
חברה שמנוהלת על ידי אפסים.
אני אתמול חיכיתי בבית מ11 עד 3 כי אמרו לי שאמור להגיע טכנאי להתקין הוטבוקס 4.
השעה 4 הגיעה ואני מתקשר להוט לשאול איפה הטכנאי,
אומרים לי שבכלל לא מתואם לי טכנאי, ואני כבר רואה שבזבזתי יום עבודה שלם.
אחרי 5 דקות היא אומרת לי שהטכנאי התקשר ולא עניתי, פשוט ביזיון הם חברה של שקרנים.
לא יודעים לעבוד עם לקוחות.
חבל שהם הפתרון היחיד אצלנו לגלישה מעל 100 מגה.
·

liam (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 568
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 37 פעמים
קיבל תודות: 20 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

אחרי שהתפרצתי על הנציגה, לקראת סוף השיחה היא עוד שואלת אותי באיזה חברת סלולאר אני, עניתי לה שזה לא עיניינה ובכל זאת היא התחילה להציע לי את המבצעים שיש בהוט מובייל. :מבולבל: :hammer:

liam (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 568
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 37 פעמים
קיבל תודות: 20 פעמים

נושא שלא נקרא #20 

מעדכן...

אז חזרו אלי שוב ממחלקת ניתוקים ובדקו ואמרו שהכל מוגדר בסדר, אבל משום מה עדיין מקבל 10 מגה בהעלאה, למרות שלפני כמה ימים קיבלתי מעל 12 יציב. נראה מה אני אעשה עכשיו... :roll:

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8552
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 401 פעמים

נושא שלא נקרא #21 

תפנה לתמיכה הטכנית.
מקווה שלא יענו לך את התשובה של "קצב ההעלאה הוא *עד* 12 מגהביט"...
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

liam (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 568
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 37 פעמים
קיבל תודות: 20 פעמים

נושא שלא נקרא #22 

@איינשטיין


האמת שזה יהיה מצחיק, כי אז בשביל מה הגדירו חבילה עם 12 מגה עולה, יכלו להשאיר 10 מגה ולקרוא לה גם "חבילת גיימרים".

ChinggisKhan
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3596
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 214 פעמים
קיבל תודות: 541 פעמים

נושא שלא נקרא #23 

Dymatize כתב:
...
...
השירות של הוט והוטנט זה שירות פח,
חברה שמנוהלת על ידי אפסים.
אני אתמול חיכיתי בבית מ11 עד 3 כי אמרו לי שאמור להגיע טכנאי להתקין הוטבוקס 4.
השעה 4 הגיעה ואני מתקשר להוט לשאול איפה הטכנאי,
אומרים לי שבכלל לא מתואם לי טכנאי, ואני כבר רואה שבזבזתי יום עבודה שלם.
אחרי 5 דקות היא אומרת לי שהטכנאי התקשר ולא עניתי, פשוט ביזיון הם חברה של שקרנים.
לא יודעים לעבוד עם לקוחות.
חבל שהם הפתרון היחיד אצלנו לגלישה מעל 100 מגה.
·
...
הפתרון היחיד הוא להתעקש על הפיצוי המגיע לך לפי חוק הטכנאים, 600 שקל.
לי קרה מקרה דומה עם טכנאי שהתקשר ואמר שהוא לא מגיע.
פשוט התעקשתי עם שירות לקוחות על הפיצוי המגיע לי, לקח שבועיים אבל בסוף הם נתנו את הפיצוי.
במידה והם לא נותנים הם מסתכנים ב-10000 שקל בלי הוכחת נזק בבית משפט וקנס ממשרד התקשורת/כלכלה.

זה עצוב שהצרכנים צריכים לחנך את חברות התקשורת אבל אין ברירה
·

liam (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 568
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 37 פעמים
קיבל תודות: 20 פעמים

נושא שלא נקרא #24 

@ChinggisKhan


במדינתנו הקטנה, אף אחד לא מחנך אף אחד ולכולם זיכרון קצר, וכסף מדבר.

ChinggisKhan
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3596
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 214 פעמים
קיבל תודות: 541 פעמים

נושא שלא נקרא #25 

@liam
·

אם כולם יתעקשו לקבל את הפיצוי אזי יהיה מדובר בהרבה כסף...

liam (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 568
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 37 פעמים
קיבל תודות: 20 פעמים

נושא שלא נקרא #26 

כנראה משתלם להם לשלם מידי פעם כמה גרושים כפיצוי, מאשר להשקיע במערך שירות הולם.

liam (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 568
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 37 פעמים
קיבל תודות: 20 פעמים

נושא שלא נקרא #27 

BENNY66 כתב:אם תוכל לבדוק כמה אתה מקבל ב warzone פינגים ופאקט לוס גם בפורטנייט
אם תוכל במספר בדיקות תודה
...
·

המחשב שלי מושבת כרגע אז בדקתי דרך הנייד בנתיים רק לפורטנייט...

לשרתים באירופה 60-80MS ממוצע 69MS ללא פאקטלוס
לשרתים בארה"ב 150-160MS ממוצע 152MS ללא פאקטלוס

שלח תגובה

חזור אל “רשתות, אינטרנט ו- Fiber”