@mrraz111
אז אצלי זה שינה
הורדה בטורטים מגיעה ל 50MB
ספק הוטנט
צריך עזרה לעבור מ- 200 ל- 500 מגה בהוט. עדכון על השירות המחפיר של הוטנט
- liam (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 568
- הצטרף: מרץ 2007
- נתן תודות: 37 פעמים
- קיבל תודות: 20 פעמים
לא יאומן מה שהולך עם החברה הזו, עד עכשיו (השרשור הזה) לא היו לי בעיות מיוחדות.
עד אתמול הייתי בבאנדל 500/12 גיימר, פתאום אני רואה שאני מקבל נתונים של החבילה הרגילה 500/10. התקשרתי אל הוטנט 4 פעמים ודיברתי עם 6 נציגים. בפעם הראשונה הנציגה ניתקה לי בפנים, בפעם השנייה אמרו לי שזו בעיה בתשתית-הוט והעבירו אותי להוט בלי שאצליח להשחיל מילה (בהוט אמרו שזה לא קשור אליהם), בפעם השלישית אחרי שהנציג ניסה לעזור ולא הצליח ניתק לי בפנים. בפעם הרביעית הנציגה אומרת לי שאני מוגדר בכלל על חבילה 500/10, אמרה לי שהיא לא יכולה לסדר את זה והעבירה אותי לשירות לקוחות.
בשירות לקוחות קיבלתי את הנציגה הכי אטומה בעולם, אחרי שהסברתי לה את המצב, היא אומרת לי שיש לי חבילה רגילה ושואלת אותי אם אני רוצה לשדרג לחבילת 500/12 גיימר. אני הסברתי לפחות 4 פעמים שאני סגרתי עם השימור על חבילת 500/12 גיימר, אמרתי לה שיש לי הקלטה והודעת SMS מהם שהם מברכים אותי על הצטרפות לחבילת גיימר עם אימייל לשירות טכני בנפרד, אפילו הקראתי לה את ההודעה. מה היא עונה לי? חוזרת על זה שאני בחבילה רגילה ומסבירה לי שאני יכול לשדרג בעלות נוספת.
פשוט לא יאומן, בד"כ אני לא מאבד את השלווה שלי מול נציגי שירות לקוחות, אבל הפעם היא הקפיצה לי את כל הפיוזים. אחרי שדרשתי כמה פעמים שתעביר אותי לשימור לקוחות, בסופו של דבר היא אמרה שהיא לא יכולה להעביר ורק לפתוח פנייה אצלם שיחזרו אלי. עכשיו מחכה שיחזרו אלי...
עד אתמול הייתי בבאנדל 500/12 גיימר, פתאום אני רואה שאני מקבל נתונים של החבילה הרגילה 500/10. התקשרתי אל הוטנט 4 פעמים ודיברתי עם 6 נציגים. בפעם הראשונה הנציגה ניתקה לי בפנים, בפעם השנייה אמרו לי שזו בעיה בתשתית-הוט והעבירו אותי להוט בלי שאצליח להשחיל מילה (בהוט אמרו שזה לא קשור אליהם), בפעם השלישית אחרי שהנציג ניסה לעזור ולא הצליח ניתק לי בפנים. בפעם הרביעית הנציגה אומרת לי שאני מוגדר בכלל על חבילה 500/10, אמרה לי שהיא לא יכולה לסדר את זה והעבירה אותי לשירות לקוחות.
בשירות לקוחות קיבלתי את הנציגה הכי אטומה בעולם, אחרי שהסברתי לה את המצב, היא אומרת לי שיש לי חבילה רגילה ושואלת אותי אם אני רוצה לשדרג לחבילת 500/12 גיימר. אני הסברתי לפחות 4 פעמים שאני סגרתי עם השימור על חבילת 500/12 גיימר, אמרתי לה שיש לי הקלטה והודעת SMS מהם שהם מברכים אותי על הצטרפות לחבילת גיימר עם אימייל לשירות טכני בנפרד, אפילו הקראתי לה את ההודעה. מה היא עונה לי? חוזרת על זה שאני בחבילה רגילה ומסבירה לי שאני יכול לשדרג בעלות נוספת.
פשוט לא יאומן, בד"כ אני לא מאבד את השלווה שלי מול נציגי שירות לקוחות, אבל הפעם היא הקפיצה לי את כל הפיוזים. אחרי שדרשתי כמה פעמים שתעביר אותי לשימור לקוחות, בסופו של דבר היא אמרה שהיא לא יכולה להעביר ורק לפתוח פנייה אצלם שיחזרו אלי. עכשיו מחכה שיחזרו אלי...
השירות של הוט והוטנט זה שירות פח,liam כתב:לא יאומן מה שהולך עם החברה הזו, עד עכשיו (השרשור הזה) לא היו לי בעיות מיוחדות.
עד אתמול הייתי בבאנדל 500/12 גיימר, פתאום אני רואה שאני מקבל נתונים של החבילה הרגילה 500/10. התקשרתי אל הוטנט 4 פעמים ודיברתי עם 6 נציגים. בפעם הראשונה הנציגה ניתקה לי בפנים, בפעם השנייה אמרו לי שזו בעיה בתשתית-הוט והעבירו אותי להוט בלי שאצליח להשחיל מילה (בהוט אמרו שזה לא קשור אליהם), בפעם השלישית אחרי שהנציג ניסה לעזור ולא הצליח ניתק לי בפנים. בפעם הרביעית הנציגה אומרת לי שאני מוגדר בכלל על חבילה 500/10, אמרה לי שהיא לא יכולה לסדר את זה והעבירה אותי לשירות לקוחות.
בשירות לקוחות קיבלתי את הנציגה הכי אטומה בעולם, אחרי שהסברתי לה את המצב, היא אומרת לי שיש לי חבילה רגילה ושואלת אותי אם אני רוצה לשדרג לחבילת 500/12 גיימר. אני הסברתי לפחות 4 פעמים שאני סגרתי עם השימור על חבילת 500/12 גיימר, אמרתי לה שיש לי הקלטה והודעת SMS מהם שהם מברכים אותי על הצטרפות לחבילת גיימר עם אימייל לשירות טכני בנפרד, אפילו הקראתי לה את ההודעה. מה היא עונה לי? חוזרת על זה שאני בחבילה רגילה ומסבירה לי שאני יכול לשדרג בעלות נוספת.
פשוט לא יאומן, בד"כ אני לא מאבד את השלווה שלי מול נציגי שירות לקוחות, אבל הפעם היא הקפיצה לי את כל הפיוזים. אחרי שדרשתי כמה פעמים שתעביר אותי לשימור לקוחות, בסופו של דבר היא אמרה שהיא לא יכולה להעביר ורק לפתוח פנייה אצלם שיחזרו אלי. עכשיו מחכה שיחזרו אלי......
חברה שמנוהלת על ידי אפסים.
אני אתמול חיכיתי בבית מ11 עד 3 כי אמרו לי שאמור להגיע טכנאי להתקין הוטבוקס 4.
השעה 4 הגיעה ואני מתקשר להוט לשאול איפה הטכנאי,
אומרים לי שבכלל לא מתואם לי טכנאי, ואני כבר רואה שבזבזתי יום עבודה שלם.
אחרי 5 דקות היא אומרת לי שהטכנאי התקשר ולא עניתי, פשוט ביזיון הם חברה של שקרנים.
לא יודעים לעבוד עם לקוחות.
חבל שהם הפתרון היחיד אצלנו לגלישה מעל 100 מגה.
·
- ChinggisKhan
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3596
- הצטרף: יוני 2011
- נתן תודות: 214 פעמים
- קיבל תודות: 541 פעמים
הפתרון היחיד הוא להתעקש על הפיצוי המגיע לך לפי חוק הטכנאים, 600 שקל.Dymatize כתב:השירות של הוט והוטנט זה שירות פח,......
חברה שמנוהלת על ידי אפסים.
אני אתמול חיכיתי בבית מ11 עד 3 כי אמרו לי שאמור להגיע טכנאי להתקין הוטבוקס 4.
השעה 4 הגיעה ואני מתקשר להוט לשאול איפה הטכנאי,
אומרים לי שבכלל לא מתואם לי טכנאי, ואני כבר רואה שבזבזתי יום עבודה שלם.
אחרי 5 דקות היא אומרת לי שהטכנאי התקשר ולא עניתי, פשוט ביזיון הם חברה של שקרנים.
לא יודעים לעבוד עם לקוחות.
חבל שהם הפתרון היחיד אצלנו לגלישה מעל 100 מגה.
·...
לי קרה מקרה דומה עם טכנאי שהתקשר ואמר שהוא לא מגיע.
פשוט התעקשתי עם שירות לקוחות על הפיצוי המגיע לי, לקח שבועיים אבל בסוף הם נתנו את הפיצוי.
במידה והם לא נותנים הם מסתכנים ב-10000 שקל בלי הוכחת נזק בבית משפט וקנס ממשרד התקשורת/כלכלה.
זה עצוב שהצרכנים צריכים לחנך את חברות התקשורת אבל אין ברירה
·
- ChinggisKhan
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3596
- הצטרף: יוני 2011
- נתן תודות: 214 פעמים
- קיבל תודות: 541 פעמים