מסקרן אותי לדעת מה הסיטואציה בסידרה כמו ה GALLERY שרכשתי שבה החלפת הפאנל היא שונה לגמרי כי המסך "ארוז" כחלק מכל הטלוויזיה ובשונה מסדרות B ו C..
אבל מקווה שלא להידרש לתיקון בשלב כלכך מוקדם
צריבה בOLED B7 והחלפת הפאנל בלבד
- bariko
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8903
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 1449 פעמים
- קיבל תודות: 347 פעמים
·Barakberkovich כתב:@bariko
·
אני חושב שהם יטפלו לך בבעיית הצריבה כל עוד יש אחריות, מעבר לכך הם לא. לגבי שימוש לא סביר, במידה וח.י יטענו שזה המצב הדבר יהיה כמו אש בשדה קוצים. יש עלייה רצינית בקניית oled, אם יהיה החלפת האשמות מסוג הלקוח/החברה אשמה זה יפגע להם, לדעתי, אנושות במכירות. אני מאמין כי רוב הלקוחות שרוכשים מסך מסוג זה קוראים ברשת על העניין ואיך הוא מטופל בארץ (כך הגעתי לפורום הזה). אני לא רואה את החלפת האשמות האלו בתקופת האחריות. אחרי האחריות זה כבר שאלה טובה....
אני כמובן מדבר אך ורק על תקופת האחריות, לא מעבר לכך.
לא סתם שאלתי את השאלה.
הרי ידוע שלא כולם משתמשים במסכים שלהם באותה צורה.
יש כאלה שנוהגים להשאיר תמונה סטטית, או להיקבע על ערוץ מסויים לאורך זמן רב.
אצלם הסיכוי לצריבה גדול יותר, וזה ימשיך וימשיך גם אם הפאנל יוחלף, או ישודרג למסך חדש לגמרי...
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
@keyser
·
תודה רבה על השקיפות.
מאחר והזכרת פאנלים משופרים, ברשותך, יש לי שאלה מעט יותר טכנית, אשמח אם תוכל לענות.
האם המשמעות בפאנל משופר היא שהלקוח יקבל פאנל מהסדרות החדשות יותר? לדוגמה, פאנל משנת 2019-2020 עבור מסך 2017.
או, אם לשאול בצורה אחרת, האם קיימת תאימות בין הפאנלים חדשים לאלקטרוניקה של דגמים משנים קודמות?
אישית אני לא חושב שיש לזה חשיבות אמיתית, פשוט מעניין אותי לדעת, במידה וזה מידע שאפשר לחלוק בו.
·
תודה רבה על השקיפות.
מאחר והזכרת פאנלים משופרים, ברשותך, יש לי שאלה מעט יותר טכנית, אשמח אם תוכל לענות.
האם המשמעות בפאנל משופר היא שהלקוח יקבל פאנל מהסדרות החדשות יותר? לדוגמה, פאנל משנת 2019-2020 עבור מסך 2017.
או, אם לשאול בצורה אחרת, האם קיימת תאימות בין הפאנלים חדשים לאלקטרוניקה של דגמים משנים קודמות?
אישית אני לא חושב שיש לזה חשיבות אמיתית, פשוט מעניין אותי לדעת, במידה וזה מידע שאפשר לחלוק בו.
·בספק רב אם מישהו יעשה זאת בכוונה....dudis כתב:לדעתי וזו רק דעתי ,
הרבה מאוד משתמשים שראו שהספק נותן שירות מעולה (למה לא לנצל) ומחליף את מסכי הC7 למסכי C9 חדשים ללא תשלום החליטו לנצל את המצב ולנסות "לצרוב" אותו ,
עכשיו כשידעו שכבר אין את התענוג של החלפת C7 ל C9 חדש יחשבו פעמיים אם כדאי להחליף רק פנל וכמות הצריבות אולי תרד .........
- ChinggisKhan
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3596
- הצטרף: יוני 2011
- נתן תודות: 214 פעמים
- קיבל תודות: 541 פעמים
@keyser
·
מדהים ! כל הכבוד על הפתיחות והאמת !
כשהתקינו אצלי את ה-E9 המתקינים אמרו לי שאין כמעט כאלו שנמכרו בארץ ואין את הפאנל הזה בארץ בכלל ובמידה ויש תקלה צריך להזמין מחו"ל. לא יודע אם זו האמת, אבל אם זה המצב, מה יעשו במצב של תקלות בדגם כזה או אחר שאין פאנל זמין בארץ ? האם במידה והוחלט על החלפת פאנלים הגדילו מלאי פאנלים של טלוויזיות כאלו ?
·
מדהים ! כל הכבוד על הפתיחות והאמת !
כשהתקינו אצלי את ה-E9 המתקינים אמרו לי שאין כמעט כאלו שנמכרו בארץ ואין את הפאנל הזה בארץ בכלל ובמידה ויש תקלה צריך להזמין מחו"ל. לא יודע אם זו האמת, אבל אם זה המצב, מה יעשו במצב של תקלות בדגם כזה או אחר שאין פאנל זמין בארץ ? האם במידה והוחלט על החלפת פאנלים הגדילו מלאי פאנלים של טלוויזיות כאלו ?
- ice2k
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 849
- הצטרף: אוגוסט 2005
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 20 פעמים
- קיבל תודות: 62 פעמים
רק לי זה נשמע כאילו נגמרה החגיגה, לא שזה לא היה צפוי.
בכל מקרה כל עוד מתקנים זה הוגן לגמריי. כל הקטע של להחליף לחדש זו פריוולגיה וגם כאן בפורום נתקלנו באנשים שעוד מתלוננים על זה בסגנון של "למה הוא כן ואני לא". אפילו על שירות טוב מתלוננים ,לאן הגענו.
אני מניח, ומניח בלבד, שהתיקונים הללו מגובים במדיניות היצרן, ברגע שזה יפסיק, נפסיק לראות את זה, אף אחד הוא לא רוטשילד ולא רובין הוד. הפחד הגדול הוא שהעסק יהפוך ללא כלכלי ליצרן (מכל זווית ראיה) וצריבות לא יכוסו. אין ספק ששום דבר לא וודאי, צריך רק להתפלל שזה ימשיך. בהחלט מעלה תהיות לגבי הרחבת אחריות.
בכל מקרה אני חושב שהשירות שנראה מח.י. ראוי לציון חיובי בהחלט.
בכל מקרה כל עוד מתקנים זה הוגן לגמריי. כל הקטע של להחליף לחדש זו פריוולגיה וגם כאן בפורום נתקלנו באנשים שעוד מתלוננים על זה בסגנון של "למה הוא כן ואני לא". אפילו על שירות טוב מתלוננים ,לאן הגענו.
אני מניח, ומניח בלבד, שהתיקונים הללו מגובים במדיניות היצרן, ברגע שזה יפסיק, נפסיק לראות את זה, אף אחד הוא לא רוטשילד ולא רובין הוד. הפחד הגדול הוא שהעסק יהפוך ללא כלכלי ליצרן (מכל זווית ראיה) וצריבות לא יכוסו. אין ספק ששום דבר לא וודאי, צריך רק להתפלל שזה ימשיך. בהחלט מעלה תהיות לגבי הרחבת אחריות.
בכל מקרה אני חושב שהשירות שנראה מח.י. ראוי לציון חיובי בהחלט.
YAMAHA RX-A3030| Audiovector S3 Signature| Audiovector SC Signature | Audiovector Ki1| SVS SB3000
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
@ice2k
·
אני לא רואה בעיה עם הרחבת האחריות, במקרה תקלה, תקבל פאנל חדש במחיר 1000-1500 ש"ח (עלות ההרחבה) במקום להוציא עשירייה על טלוויזיה חדשה.
כפי שכבר נאמר בלא מעט מקומות, גם אם הסמארט יתיישן ולא יהיו אפליקציות זמינות, תמיד אפשר להוסיף סטרימר בכמה מאת שקלים, ולהמשיך ליהנות מאיכות תמונה מצוינת.
אני מקווה שעדיין יתאפשר שדרוג לדגם חדש יותר בתוספת תשלום, אבל לא בחינם כפי שהיה עד כה.
·
אני לא רואה בעיה עם הרחבת האחריות, במקרה תקלה, תקבל פאנל חדש במחיר 1000-1500 ש"ח (עלות ההרחבה) במקום להוציא עשירייה על טלוויזיה חדשה.
כפי שכבר נאמר בלא מעט מקומות, גם אם הסמארט יתיישן ולא יהיו אפליקציות זמינות, תמיד אפשר להוסיף סטרימר בכמה מאת שקלים, ולהמשיך ליהנות מאיכות תמונה מצוינת.
אני מקווה שעדיין יתאפשר שדרוג לדגם חדש יותר בתוספת תשלום, אבל לא בחינם כפי שהיה עד כה.
- ice2k
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 849
- הצטרף: אוגוסט 2005
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 20 פעמים
- קיבל תודות: 62 פעמים
העניין הוא אם היצרן יחליט בעתיד לא לכסות צריבות.
ח.י. עובדים בגיבוי של היצרן, ברגע שזה יגמר גם הם יפסיקו. צריך לקוות שלא יגמר. קשה לי להאמין שח.י. מממנת את האחריות על צריבות, אולי אני טועה אבל קשה לי להאמין. LG מגבים את זה כל עוד זה כלכלי להם.
ח.י. עובדים בגיבוי של היצרן, ברגע שזה יגמר גם הם יפסיקו. צריך לקוות שלא יגמר. קשה לי להאמין שח.י. מממנת את האחריות על צריבות, אולי אני טועה אבל קשה לי להאמין. LG מגבים את זה כל עוד זה כלכלי להם.
YAMAHA RX-A3030| Audiovector S3 Signature| Audiovector SC Signature | Audiovector Ki1| SVS SB3000
- publicheader
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 18
- הצטרף: יולי 2017
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 2 פעמים
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
- publicheader
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 18
- הצטרף: יולי 2017
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 2 פעמים
- avihuli
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8415
- הצטרף: אוגוסט 2011
- נתן תודות: 1376 פעמים
- קיבל תודות: 1230 פעמים
@publicheader
לדעתי אם אתה משדרג אז לשדרג גם בגודל (ולא רק בדגם).
לדעתי אם אתה משדרג אז לשדרג גם בגודל (ולא רק בדגם).
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress
- publicheader
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 18
- הצטרף: יולי 2017
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 2 פעמים