אז לפחות אנחנו יודעים שצריבות קיימות, עד עכשיו זה היה סוג של טאבו לדבר עליו.
https://drive.google.com/file/d/17WGbjj ... -4fas/view
צריבה בOLED B7 והחלפת הפאנל בלבד
- publicheader
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 18
- הצטרף: יולי 2017
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 2 פעמים
- avihuli
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8415
- הצטרף: אוגוסט 2011
- נתן תודות: 1376 פעמים
- קיבל תודות: 1230 פעמים
·עשית נכון.publicheader כתב:עדכון נוסף: שדרוג ל-CX 65 עולה 5600 ש"ח. הלכתי בסוף על 55.
גם ככה זה חדר שינה, ואין כל-כך מקום ל65.
זה כולל עוד 3 שנות אחריות - ביג בונוס עבורי.
הרחבת אחריות היא גם ככה 1000 ש"ח (תכננתי לעשות על ה-C7 בלי קשר)
אז השדרוג עצמו בתכלס יוצא 1600. (2600 ש"ח כולל)...
תתחדש
ליאור
- keyser
- עוסק בתחום
- הודעות: 15222
- הצטרף: נובמבר 2005
- שם מלא: מני דהן
- מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
- נתן תודות: 43 פעמים
- קיבל תודות: 266 פעמים
סוגיה מאוד מעניינת, ואנחנו מתמודדים איתה מעת לעת.bariko כתב:Keyser
אשמח אם תוכל להבהיר אחת ולתמיד סוגיה חשובה, אותה שאלתי מספר פעמים, אך לא קיבלתי עליה תשובה:
נגיד שאצל לקוח נשרף לוח הפיקוד או כרטיס מסך.
להבנתי, היבואן מחויב על פי תעודת האחריות, לתקן את המסך או להחליף, גם אם תקלה זהה או דומה חוזרת במשך עשר פעמים.
(לא הגיוני שיקרה, אך נניח באופן תיאורטי).
האם אותו עקרון תופס גם לגבי צריבות?
למיטב ידיעתי, אין אזכור מפורש לעניין הצריבות בתעודת האחריות.
ח.י. יכולים להפעיל את סעיף 18, ולטעון שהנזק נגרם ברשלנות ,שימוש ותחזוקה לא נאותים, או שימוש ותחזוקה שלא על פי הוראות השימוש ו/או הוראות הבטיחות.....
בגדול - במסגרת המחוייבות שלנו (3 שנים אחריות) אנחנו חיים ונושמים במטרה שתהיה לך טלוויזיה תקינה בבית שאתה יכול ליהנות ממנה. אנחנו נגיע ונעשה מה שצריך, וכמובן שאם אותה תקלה חוזרת 10 פעמים, כנראה שכבר בפעם השניה או השלישית ננסה לאתר את מקור התקלה כי זה לא ממש הגיוני.
חייב לציין שלא זכור לי מתי הפעלנו את סעיף 18. הנטייה היא לא להגיע לשם.
- keyser
- עוסק בתחום
- הודעות: 15222
- הצטרף: נובמבר 2005
- שם מלא: מני דהן
- מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
- נתן תודות: 43 פעמים
- קיבל תודות: 266 פעמים
תודה רבה, חיממת את הלבambar כתב:@keyser
מני, תודה רבה על התגובה המפורטת ובכלל על חוויות השירות שהקבוצה מספקת.
מנסיון אישי ושל חברים בפורום אתם ללא ספק רמה אחת מעל כולם. מאוד מרענן לקבל שירות אדיב ומקצועי במיוחד במחוזותינו.
בתור אחד שממליץ לסביבה הקרובה על איזה מסך לרכוש, נושא השירות והתמיכה הוא ללא ספק פקטור בשיקול וקבוצת ח.י בולטת במיוחד לטובה בתחום זה.
תודה!...
- keyser
- עוסק בתחום
- הודעות: 15222
- הצטרף: נובמבר 2005
- שם מלא: מני דהן
- מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
- נתן תודות: 43 פעמים
- קיבל תודות: 266 פעמים
אתה צודק ב-100%avihuli כתב:
@keyser
רק מני, הארה לשיפור ברשותך - צריך לשים באתר אצלכם במקום בולט לינק להורדת קטלוג הטלוויזיות העדכני.
אני לא מכיר את כל הדגמים וכאשר רוצה לעשות השוואה של מה יש, כל פעם מסתבך בלמצוא את זה (וגם לא תמיד מוצא).
אגב, אם אפשר גם להשאיר בארכיון כלשהו את הקטלוגים הישנים - זה יהיה מעולה.
תמשיכו להצליח......
תדע שאנחנו עובדים על אתר חדש ומטורף שיביא המון ערכים מוספים ושירותים דיגיטליים
ב"ה תוך 3-4 חודשים נשיק.
- keyser
- עוסק בתחום
- הודעות: 15222
- הצטרף: נובמבר 2005
- שם מלא: מני דהן
- מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
- נתן תודות: 43 פעמים
- קיבל תודות: 266 פעמים
בול.dudis כתב:לדעתי וזו רק דעתי ,
הרבה מאוד משתמשים שראו שהספק נותן שירות מעולה (למה לא לנצל) ומחליף את מסכי הC7 למסכי C9 חדשים ללא תשלום החליטו לנצל את המצב ולנסות "לצרוב" אותו ,
עכשיו כשידעו שכבר אין את התענוג של החלפת C7 ל C9 חדש יחשבו פעמיים אם כדאי להחליף רק פנל וכמות הצריבות אולי תרד .........
הכי מרגיז היה להחליף מסך שיש לו צריבה של הסימן של ה- PAUSE
אבל ספגנו בינתיים.
- keyser
- עוסק בתחום
- הודעות: 15222
- הצטרף: נובמבר 2005
- שם מלא: מני דהן
- מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
- נתן תודות: 43 פעמים
- קיבל תודות: 266 פעמים
בשמחה.TheCoolest כתב:@keyser
·
תודה רבה על השקיפות.
מאחר והזכרת פאנלים משופרים, ברשותך, יש לי שאלה מעט יותר טכנית, אשמח אם תוכל לענות.
האם המשמעות בפאנל משופר היא שהלקוח יקבל פאנל מהסדרות החדשות יותר? לדוגמה, פאנל משנת 2019-2020 עבור מסך 2017.
או, אם לשאול בצורה אחרת, האם קיימת תאימות בין הפאנלים חדשים לאלקטרוניקה של דגמים משנים קודמות?
אישית אני לא חושב שיש לזה חשיבות אמיתית, פשוט מעניין אותי לדעת, במידה וזה מידע שאפשר לחלוק בו....
הפאנלים של הסדרות החדשות אינם מתאימים לסדרות קודמות. כל דגם והפאנל שלו. אין תאימות אחורה.
כשאני מציין פאנל משופר, זה אומר שהיצרן במהלך השנים שיפר מאוד את נושא הצריבות, וידע לצמצם את סיכויי הצריבה ע"י פאנלים משופרים.
המשמעות המעשית של זה: נניח יש לך אולד דגם B7, המסך באחריות ויש לך צריבה. הפאנל שיוחלף הוא פאנל ייעודי ל-B7, רק עם סיכוי נמוך יותר לתקלת צריבה בעתיד.
- keyser
- עוסק בתחום
- הודעות: 15222
- הצטרף: נובמבר 2005
- שם מלא: מני דהן
- מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
- נתן תודות: 43 פעמים
- קיבל תודות: 266 פעמים
הגדלנו מלאי פאנלים לפי צפי תקלות צריבה. בסדרה 9 לשמחתי אנחנו כמעט ולא צופים תקלות כאלה. סבירות גבוהה שאם תהיה תקלה כזו, יהיה לנו במלאי פאנל. אם לא, נזמין מחו"ל ואז נחליף.ChinggisKhan כתב:@keyser
·
מדהים ! כל הכבוד על הפתיחות והאמת !
כשהתקינו אצלי את ה-E9 המתקינים אמרו לי שאין כמעט כאלו שנמכרו בארץ ואין את הפאנל הזה בארץ בכלל ובמידה ויש תקלה צריך להזמין מחו"ל. לא יודע אם זו האמת, אבל אם זה המצב, מה יעשו במצב של תקלות בדגם כזה או אחר שאין פאנל זמין בארץ ? האם במידה והוחלט על החלפת פאנלים הגדילו מלאי פאנלים של טלוויזיות כאלו ?...
- keyser
- עוסק בתחום
- הודעות: 15222
- הצטרף: נובמבר 2005
- שם מלא: מני דהן
- מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
- נתן תודות: 43 פעמים
- קיבל תודות: 266 פעמים
אפתיע אותך.ice2k כתב:העניין הוא אם היצרן יחליט בעתיד לא לכסות צריבות.
ח.י. עובדים בגיבוי של היצרן, ברגע שזה יגמר גם הם יפסיקו. צריך לקוות שלא יגמר. קשה לי להאמין שח.י. מממנת את האחריות על צריבות, אולי אני טועה אבל קשה לי להאמין. LG מגבים את זה כל עוד זה כלכלי להם....
יש לא מעט דברים שאנחנו סופגים על עצמנו, מתוך אמונה אמיתית שיש עדיין לקוחות שבוחרים LG על פני סמסונג גם בזכות האבא והאמא מאחורי הקלעים.
ביום שנחשוב שזה לא כך, ייתכן ודברים ייראו אחרת.
סתם לדוגמא (וההוצאה הכי כבדה שלנו) - 3 שנים אחריות. היצרן נותן שנה.
יש עוד כמה דוגמאות.
·keyser כתב:אפתיע אותך.......
יש לא מעט דברים שאנחנו סופגים על עצמנו, מתוך אמונה אמיתית שיש עדיין לקוחות שבוחרים LG על פני סמסונג גם בזכות האבא והאמא מאחורי הקלעים.
ביום שנחשוב שזה לא כך, ייתכן ודברים ייראו אחרת.
סתם לדוגמא (וההוצאה הכי כבדה שלנו) - 3 שנים אחריות. היצרן נותן שנה.
יש עוד כמה דוגמאות....
זו היתה הסיבה העיקרית שלפני כחצי שנה רכשתי "75 מדגם 8600.