*עדכון* בתור פורום בחסות lg, האם יש פה מישהו מ-ח.י. שיכול לעזור בסיטואציה בעייתית? *עדכון*

פורום מסכי OLED בחסות LG
shik (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 22
הצטרף: יולי 2020
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 3 פעמים

*עדכון* בתור פורום בחסות lg, האם יש פה מישהו מ-ח.י. שיכול לעזור בסיטואציה בעייתית? *עדכון*

נושא שלא נקרא #1 

*עדכון*

בעקבות השרשורש והדיון הפורה בנושא, פנה אליי מני (keyser) מ-ח.י. והציע לנסות לעזור לי עם הבעיה.
לקח בערך שבועיים עד שהגיעו לאסוף את המסך.
ולקח עוד שבועיים שבהם מחסני חשמל לא בדיוק ידעו להגיד לי איפה הדברים עומדים.
יש לציין שמני היה איתי בקשר לכל אורך התקופה.
בסופו של דבר ראיתי שקיבלתי תשלום ראשון מתוך שישה של החזר מלא על המסך.

אני רוצה להודות למני, שסביר להניח שבלעדיו הבעיה לא הייתה נפתרת ועל כך שהיה איתי בקשר לאורך התקופה.
ואני בעיקר רוצה להודות לפורום ולחברים שעזרו להעלות את הנושא לדיון, בלי זה לא הייתי מצליח ליצור את הקשר עם מני.

סוף טוב הכל טוב.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

היי..

כמו שרשמתי בנושא השרשור: אני אשמח אם יש פה מישהו שקשור ל-ח.י. שיכול לעזור בסיטואציה שנקלעתי אליה.


בסוף חודש מרץ רכשתי מסך lg oled b9 55 דרך האתר של מחסני חשמל, והמסך סופק ע"י ח.י.

לאחר תקופה של בערך שבועיים עקב חוסר שביעות רצון מהמסך הנ"ל, התקשרתי לשירות הלקוחות של ח.י. על מנת לברר על אפשרות של החזרת המסך.

נאמר לי במפורש שאין דבר כזה להחזיר מסך, אלא אם ישנה תקלה במסך וטכנאי החליט שצריך החלפה.

היום גיליתי שהייתי זכאי להחזרת המסך עד 60 יום ביטול מלא ללא אותיות קטנות!

אז כמובן שהיום כבר חלפו 60 יום.
אבל אני נשארתי עם מסך שאני לא מרוצה ממנו ונמנעה ממני הזכות להחזיר אותו.

אני אשמח על כל עזרה שמישהו יכול להציע על מנת לפתור את הנושא.

בברכה,
שי.
נערך לאחרונה על ידי shik ב 30/08/2020 8:53, נערך פעם 1 בסך הכל.

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

זו הטעיה מצדם ואני מציע לך לפנות בתלונה באתר של המועצה לצרכנות.
אם הם היו בסדר הם היו לוקחים אחריות על כך אבל הם לא.
שמע לי פנה כמו שאמרתי כי לא תקבל מענה על כך, הפורום מיועד לקהל הרחב שיביע את עמדותיו, אבל התייחסות מח. י. לא תהיה.

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75316
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

למיטב ידיעתי זה בכלל לא קשור אליהם. ההחזרה היא מול החנות שבה רכשת, לא היית אמור לשאול אותם והם לא היו מוסמכים לקבל את המסך בחזרה - רק החנות אמורה להיות אחראית.

אם עבר כל כך הרבה זמן לא ברור לי מה אפשר יותר מדי לעשות...

shik (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 22
הצטרף: יולי 2020
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

@oferlaor
·
דיברתי עם שירות לקוחות של מחסני חשמל.
למרות שרשום במפורש באתר שלהם 60 יום החזרה ללא אותיות קטנות
הנציגה אמרה שהיא לא מכירה את זה ושאין דבר כזה שהם מקבלים מוצר שהיה בשימוש ואם יש אמנת שירות כזאת ל ח.י. אז אני צריך לפנות אליהם.

פתחתי פניה בנושא מול ח.י. אני מקווה שיעמדו במוניטין שלהם.

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75316
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

אני מכיר רק 14 יום (אם כי יתכן שרכישה online זה סיפור אחר) ובכל מקרה, אם הם סירבו לקבל את זה במחסני חשמל, תפנה אליהם לדעתי.

בעייתי מאוד עכשיו ש-ח.י. יקחו את המסך בחזרה כי זה כבר ממש מסך משומש, הם בעצם יצטרכו לאכול את ההפסד כי אסור להם למכור אותו אפילו כמסך open box. בלי קשר למוניטין, זה בעייתי.

shik (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 22
הצטרף: יולי 2020
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

@oferlaor
·איך שאני רואה את זה, הם צריכים לקחת את המסך גם במידה של הפסד מצידם.
בגלל ששירות הלקוחות לא הסכימו לקבל בחזרה כאשר ביקשתי להחזיר את המסך במסגרת 60 הימים.

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

יש להם אמנת שירות של ניסיון 60 יום.
אם הם אמרו לך אחרת זו הטעיה.
אם לא נתנו לך מענה פנה לרשות לסחר הוגן בתלונה וגם למועצה לצרכנות ותקבל את זכותך.

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75316
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

@shik
כאן אני לא מסכים איתך. הבעיה שלך לא איתם אלא עם מחסני חשמל...

shik (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 22
הצטרף: יולי 2020
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

@oferlaor
·גם אם בסופו של דבר הבעיה באמת מול מחסני חשמל.
אני חושב שמן הראוי היה ששירות הלקוחות של ח.י. ידעו מה החברה שלהם מפרסמת ומבטיחה ללקוחות.
ולפחות יפנו אותם למקום הנכון, במקום להגיד אין דבר כזה.

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75316
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

בלי קשר, נדיר שח.י. פונים לאנשים בפומבית מעל הפורום. מציע שתפנה אליהם באופן בלתי אמצעי.

urik79
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4296
הצטרף: יוני 2007
שם מלא: אורי
מיקום: סביוני יאבוייה
נתן תודות: 61 פעמים
קיבל תודות: 141 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

לדעתי יש לך קייס.
מתוך הפרסום של ח.י:
60 ימים זכות החזרה:
אנחנו בקבוצת ח.י. מעניקים לכם, לקוחות האונליין– 60 ימים זכות החזרה.
הימים הינם ימים קלנדריים )לא ימי עסקים(, ויספרו החל מיום קבלת ההזמנה
)כולל(.
זכות ההחזרה הינה מלאה, גם במידה והשתמשתם במוצר.
אתם לא חייבים לשמור ולהחזיר את אריזת המוצר, אך חובה להחזיר את מלוא
תכולת האריזה, ואת תכולת ההזמנה, לרבות מתנות ו/או תוספות ו/או מוצרים
נלווים שהגיעו בהזמנה המבוטלת. בנוסף – חשוב שמלוא תכולת ההזמנה
המוחזרת תהיה שלמה ותקינה.
החזרת תכולת ההזמנה תתבצע באותו האופן בו בוצעה האספקה.
...
אם ביצעת את ההזמנה מאתר אונליין, עמדו לזכותך 60 יום.
כל מה שרציתי כל מה שקניתי
כל מה שאספתי זה לא מספיק
כל מה ששמרתי כל מה שחמדתי
בסוף הבנתי זה לא מספיק

cabasse1
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 152
הצטרף: יוני 2020
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 6 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

שלום בהצלחה במציאת פיתרון.
תיגש למחסני חשמל ב4 עיניים הכל אפשר לפתור .
אבל אם אתה לא מרוצה מדוע רכשת אותה .. זה לא מעט כסף ודבר כזה צריך לעשות שיעורי בית ולא להיחפז . אבל ליבי איתך שתימצא פתרון.

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

“ המוניטין ״ שלהם over rated
בוא נראה אם ״יספרו״ אותך

shik (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 22
הצטרף: יולי 2020
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

@cabasse1
·צודק.
הייתי צריך לעשות יותר שיעורי בית..

keyser
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 15222
הצטרף: נובמבר 2005
שם מלא: מני דהן
מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
נתן תודות: 43 פעמים
קיבל תודות: 266 פעמים

Re: בתור פורום בחסות lg, האם יש פה מישהו מ-ח.י. שיכול לעזור בסיטואציה בעייתית?

נושא שלא נקרא #15 

@shik
היי שי.
התשובה שלי תתחלק ל-2. קודם כל הסבר והבהרה, ואז ניסיון לעזור.

קבוצת ח.י. מעניקה שירות בשם "100% איתך" באתרי סחר מאוד ספציפיים, כשבין היתר השירות כולל 60 ימים זכות החזרה.
רשימת האתרים מופיעה כאן:
https://www.hye.co.il/distributors/ecommerce/
למרות שמחסני חשמל הם לקוח עסקי מאוד מאוד מכובד אצלנו, הרשימה אינה כוללת, ולא כללה בתקופה הרלוונטית את אתר האינטרנט מחסני חשמל.
במידה והאתר הזה או כל אתר אחר פרסם הטבה כזו או אחרת על דעת עצמו, הטענות שלך צריכות להיות אך ורק כלפיהם.

לא מעט פעמים קורה שאתרים מפרסמים כל מיני דברים, ואז לקוחות מצפים שהיבואן ייקח אחריות על הכל.
לצערי זה לא יכול לעבוד ככה.
בגלל זה אנחנו מציינים באתר שלנו במדוייק אילו אתרי סחר מקבלים את השירות ואילו לא.

ועכשיו לחלק השני - תעביר לי את הפרטים שלך בהודעה פרטית כולל מספר הזמנה/ חשבונית במחסני חשמל, וננסה לבדוק עבורך מול מחסני חשמל לגבי אפשרות ביטול.

תודה

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”