*עדכון*
בעקבות השרשורש והדיון הפורה בנושא, פנה אליי מני (keyser) מ-ח.י. והציע לנסות לעזור לי עם הבעיה.
לקח בערך שבועיים עד שהגיעו לאסוף את המסך.
ולקח עוד שבועיים שבהם מחסני חשמל לא בדיוק ידעו להגיד לי איפה הדברים עומדים.
יש לציין שמני היה איתי בקשר לכל אורך התקופה.
בסופו של דבר ראיתי שקיבלתי תשלום ראשון מתוך שישה של החזר מלא על המסך.
אני רוצה להודות למני, שסביר להניח שבלעדיו הבעיה לא הייתה נפתרת ועל כך שהיה איתי בקשר לאורך התקופה.
ואני בעיקר רוצה להודות לפורום ולחברים שעזרו להעלות את הנושא לדיון, בלי זה לא הייתי מצליח ליצור את הקשר עם מני.
סוף טוב הכל טוב.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
היי..
כמו שרשמתי בנושא השרשור: אני אשמח אם יש פה מישהו שקשור ל-ח.י. שיכול לעזור בסיטואציה שנקלעתי אליה.
בסוף חודש מרץ רכשתי מסך lg oled b9 55 דרך האתר של מחסני חשמל, והמסך סופק ע"י ח.י.
לאחר תקופה של בערך שבועיים עקב חוסר שביעות רצון מהמסך הנ"ל, התקשרתי לשירות הלקוחות של ח.י. על מנת לברר על אפשרות של החזרת המסך.
נאמר לי במפורש שאין דבר כזה להחזיר מסך, אלא אם ישנה תקלה במסך וטכנאי החליט שצריך החלפה.
היום גיליתי שהייתי זכאי להחזרת המסך עד 60 יום ביטול מלא ללא אותיות קטנות!
אז כמובן שהיום כבר חלפו 60 יום.
אבל אני נשארתי עם מסך שאני לא מרוצה ממנו ונמנעה ממני הזכות להחזיר אותו.
אני אשמח על כל עזרה שמישהו יכול להציע על מנת לפתור את הנושא.
בברכה,
שי.
*עדכון* בתור פורום בחסות lg, האם יש פה מישהו מ-ח.י. שיכול לעזור בסיטואציה בעייתית? *עדכון*
*עדכון* בתור פורום בחסות lg, האם יש פה מישהו מ-ח.י. שיכול לעזור בסיטואציה בעייתית? *עדכון*
נערך לאחרונה על ידי shik ב 30/08/2020 8:53, נערך פעם 1 בסך הכל.
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75316
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75316
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75316
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75316
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- urik79
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4296
- הצטרף: יוני 2007
- שם מלא: אורי
- מיקום: סביוני יאבוייה
- נתן תודות: 61 פעמים
- קיבל תודות: 141 פעמים
לדעתי יש לך קייס.
מתוך הפרסום של ח.י:
מתוך הפרסום של ח.י:
אם ביצעת את ההזמנה מאתר אונליין, עמדו לזכותך 60 יום.60 ימים זכות החזרה:
אנחנו בקבוצת ח.י. מעניקים לכם, לקוחות האונליין– 60 ימים זכות החזרה.
הימים הינם ימים קלנדריים )לא ימי עסקים(, ויספרו החל מיום קבלת ההזמנה
)כולל(.
זכות ההחזרה הינה מלאה, גם במידה והשתמשתם במוצר.
אתם לא חייבים לשמור ולהחזיר את אריזת המוצר, אך חובה להחזיר את מלוא
תכולת האריזה, ואת תכולת ההזמנה, לרבות מתנות ו/או תוספות ו/או מוצרים
נלווים שהגיעו בהזמנה המבוטלת. בנוסף – חשוב שמלוא תכולת ההזמנה
המוחזרת תהיה שלמה ותקינה.
החזרת תכולת ההזמנה תתבצע באותו האופן בו בוצעה האספקה....
כל מה שרציתי כל מה שקניתי
כל מה שאספתי זה לא מספיק
כל מה ששמרתי כל מה שחמדתי
בסוף הבנתי זה לא מספיק
כל מה שאספתי זה לא מספיק
כל מה ששמרתי כל מה שחמדתי
בסוף הבנתי זה לא מספיק
- keyser
- עוסק בתחום
- הודעות: 15222
- הצטרף: נובמבר 2005
- שם מלא: מני דהן
- מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
- נתן תודות: 43 פעמים
- קיבל תודות: 266 פעמים
Re: בתור פורום בחסות lg, האם יש פה מישהו מ-ח.י. שיכול לעזור בסיטואציה בעייתית?
@shik
היי שי.
התשובה שלי תתחלק ל-2. קודם כל הסבר והבהרה, ואז ניסיון לעזור.
קבוצת ח.י. מעניקה שירות בשם "100% איתך" באתרי סחר מאוד ספציפיים, כשבין היתר השירות כולל 60 ימים זכות החזרה.
רשימת האתרים מופיעה כאן:
https://www.hye.co.il/distributors/ecommerce/
למרות שמחסני חשמל הם לקוח עסקי מאוד מאוד מכובד אצלנו, הרשימה אינה כוללת, ולא כללה בתקופה הרלוונטית את אתר האינטרנט מחסני חשמל.
במידה והאתר הזה או כל אתר אחר פרסם הטבה כזו או אחרת על דעת עצמו, הטענות שלך צריכות להיות אך ורק כלפיהם.
לא מעט פעמים קורה שאתרים מפרסמים כל מיני דברים, ואז לקוחות מצפים שהיבואן ייקח אחריות על הכל.
לצערי זה לא יכול לעבוד ככה.
בגלל זה אנחנו מציינים באתר שלנו במדוייק אילו אתרי סחר מקבלים את השירות ואילו לא.
ועכשיו לחלק השני - תעביר לי את הפרטים שלך בהודעה פרטית כולל מספר הזמנה/ חשבונית במחסני חשמל, וננסה לבדוק עבורך מול מחסני חשמל לגבי אפשרות ביטול.
תודה
היי שי.
התשובה שלי תתחלק ל-2. קודם כל הסבר והבהרה, ואז ניסיון לעזור.
קבוצת ח.י. מעניקה שירות בשם "100% איתך" באתרי סחר מאוד ספציפיים, כשבין היתר השירות כולל 60 ימים זכות החזרה.
רשימת האתרים מופיעה כאן:
https://www.hye.co.il/distributors/ecommerce/
למרות שמחסני חשמל הם לקוח עסקי מאוד מאוד מכובד אצלנו, הרשימה אינה כוללת, ולא כללה בתקופה הרלוונטית את אתר האינטרנט מחסני חשמל.
במידה והאתר הזה או כל אתר אחר פרסם הטבה כזו או אחרת על דעת עצמו, הטענות שלך צריכות להיות אך ורק כלפיהם.
לא מעט פעמים קורה שאתרים מפרסמים כל מיני דברים, ואז לקוחות מצפים שהיבואן ייקח אחריות על הכל.
לצערי זה לא יכול לעבוד ככה.
בגלל זה אנחנו מציינים באתר שלנו במדוייק אילו אתרי סחר מקבלים את השירות ואילו לא.
ועכשיו לחלק השני - תעביר לי את הפרטים שלך בהודעה פרטית כולל מספר הזמנה/ חשבונית במחסני חשמל, וננסה לבדוק עבורך מול מחסני חשמל לגבי אפשרות ביטול.
תודה