yarino כתב:
...
...
הרגת אותי, הקוריאנים יכולים לעשות שמיניות באוויר ולא ידגדגו את הגרמניות.
איך אפשר בכלל להשוות רכב גרמני לקוריאני? ואני בכלל לא מדבר על כיסא כזה או אחר...10 רמות מעל קוריאניות.
הרבה לא מודעים לזה שהדבר הכי חשוב ברכב זו השילדה וזה מה שגורם לנהג לחווית נהיגה וזה מה שהגרמנים עושים הכי טוב.
העיקר שבארץ מבינים ברכבים ולכן הכבישים מלאים בזבל הזה.
אגב,לפותח השרשור...משנת 2015 VW פתרו את בעיית הגירים בזה שעברו מגיר יבש לרטוב...זו גם הסיבה שרוב המוניות הן אוקטביה .
...
ברכבים שבדקתי- סקאלה ,קאמיק ,אוקטביה (גם החדשה שאמורה להגיע בחודשים הקרובים)
מדובר בגיר DSQ7- DQ200 היבש .
הרכבים הללו בתקציב שלי ,לגבי שאר דגמי סקודה לא בדקתי.
אם היה גיר רטוב ,הייתי שוקל רכישת סקודה בכיף ואפילו משלם 1000 ש"ח נוספים שהם דורשים עבור שנה שלישית של אחיות.
אין לי מושג אלו רכבים נמצאים בציי מוניות .
כל עוד לארץ יגיעו רכבי סקודה עם גירים רובוטיים יבשים , בניגוד למדינות בעולם אליהן התחילו כבר לשני שנה להגיעה סקודות עם גירים אחרים (אם אני לא טועה ,פלנטריים) , לדעתי , רכישת סקודה היא טעות.
מה שהכי הדהים אותי שלפני כחודש כשהייתי בסוכנות סקודה ושאלתי את איש המכירות לגבי סוג הגיר בקאמיק
התשובה שלו הייתה - "מה אכפת לך איזה גיר יש באוטו, יש ברכב שלדה מצויינת"