קראת גם את ה- Attention שרשום לאחר המשפט שציטטת?Huber כתב:[left]If a product is not sold in the traveling country, you will not get the support in that country. [/left]
זה אומר שאם הדגם לא נמכר במדינה בה את הנמצא, אין אחריות, אבל למיטב ידיעתי הדגם הזה כן נמכר.
בכל מקרה אפשר פשוט להתקשר לתמיכה שלהם ולשאול - יש להם שירות מעולה....
כמו כן, אפשר לקרוא גם את סעיף 16 בחוזה השירות של DELL:Attention: Please note customers with Alienware, Inspiron, G-Series and XPS systems, including peripherals and monitors shipping from March 13, 2017, with Basic Warranty, will no longer have International Warranty Service when traveling or relocating outside the original country of purchase....
https://i.dell.com/sites/csdocuments/Le ... ion-HE.pdf
כלומר - אין אחריות בינלאומית, אם לא רכשת כזו.16 .הגבלות גאוגרפיות. אם נדרש שירות למערכות שאינן בתחומי אזור כיסוי השירות (כמו למשל בעת נסיעה, או אם המערכת הועברה למדינה אחרת), כי אז Dell עשויה להציע לך אפשרויות שירות אחרות בתשלום נוסף....
מהכתוב נראה, שעבור דגם מחשב שלא נמכר במדינת היעד, אין טעם לקנות אחריות מורחבת, כי לא בטוח שתוכל לממש אותה בעת הצורך.