אני עדיין רוצה להאמין שיש בינכם חוסר הבנה
והנציג חשב שאתה רוצה IP קבוע כדי לקבל גישה למצלמות כו'
הוט+הוטנט מסרבים להוציא מNAT
- Ymac (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 574
- הצטרף: נובמבר 2014
- שם מלא: יואב
- נתן תודות: 24 פעמים
- קיבל תודות: 44 פעמים
@vic1234
·
עברתי לדעתי עשרות נציגים, הם דווקא הבינו טוב מאוד.
אמרו שהיה "לאחרונה" שינוי בנהלים ועכשיו כולם עובדים עם הNAT ואין אפשרות לשייך "ללא NAT"
גם ממש הסברתי להם שבבזק לא שילמתי מעולם על IP קבוע והוא לא היה קבוע מעולם (הם לא התעמקו, ואני בטוח שהם לא היו מבינים לעולם את הקונספט של DDNS אז חבל להלאות את מקריאי-תסריטי-השיחה הללו)
לגבי דרישה לרדת לחבילה - מעולם לא הגעתי עמוק מספיק לדיון על IP קבוע איתם, אבל בשום שלב הם לא הזכירו את זה.
·
עברתי לדעתי עשרות נציגים, הם דווקא הבינו טוב מאוד.
אמרו שהיה "לאחרונה" שינוי בנהלים ועכשיו כולם עובדים עם הNAT ואין אפשרות לשייך "ללא NAT"
גם ממש הסברתי להם שבבזק לא שילמתי מעולם על IP קבוע והוא לא היה קבוע מעולם (הם לא התעמקו, ואני בטוח שהם לא היו מבינים לעולם את הקונספט של DDNS אז חבל להלאות את מקריאי-תסריטי-השיחה הללו)
לגבי דרישה לרדת לחבילה - מעולם לא הגעתי עמוק מספיק לדיון על IP קבוע איתם, אבל בשום שלב הם לא הזכירו את זה.
מבחינתי זאת עוד סיבה להישאר בבזק
עם כל הסיפורים על התמיכה של הוט
אני מעדיף להישאר ה-80 מגה שאני מקבל בבזק, ולא לעבור להוט.
אני מעדיף להישאר ה-80 מגה שאני מקבל בבזק, ולא לעבור להוט.
יש לי גם קטע דומה. הייתי עד עכשיו בספק של בזק (מוזר כן.. יש פוסט אחר שפתחתי איך לבזק יש ספק) ( התמיכה הטכנית העבירה אותי לשם עקב בעיות-לא בזק בינלאומי).
בכל מקרה, שינמכתי ל ספק של 200 מגה והתשתית השארתי ל500\12
עכשיו אני חווה באתר שאני רשום PREMIUM עליו, מהירויות רגילות (עד 300K - כמשתמש רגיל\אורח) ולא מקסימליות.
לאחר דיבור עם התמיכה באתר שלהם, אמרו שאני כנראה מאחורי פיירוול\VPN .. מסתבר שזה בגלל שאני מאחורי NAT (יש דרך לבדוק\לוודא?)
בכל מקרה, שינמכתי ל ספק של 200 מגה והתשתית השארתי ל500\12
עכשיו אני חווה באתר שאני רשום PREMIUM עליו, מהירויות רגילות (עד 300K - כמשתמש רגיל\אורח) ולא מקסימליות.
לאחר דיבור עם התמיכה באתר שלהם, אמרו שאני כנראה מאחורי פיירוול\VPN .. מסתבר שזה בגלל שאני מאחורי NAT (יש דרך לבדוק\לוודא?)
@xsoft7
·
תשווה את הכתובת שאתה רואה בממשק של הראוטר לכתובת שאתה מקבל בחיפוש my ip בגוגל, אם הם שונות אתה מאחורי NAT. בנוסף כמה שיודע לי, אצל הוטנט הכתובות מאחורי ה-NAT מה-subnet של 100.64.0.0/10 ואין כתובת אינטרנט שמתחילות ב-100, כלומר אם הכתובת בראוטר מתחילה ב-100 אתה מאחורי NAT (עדיין עדיף להשוות עם הכתובת שרואים אותך מהרשת כדי להיות 100% בטוח).
·
תשווה את הכתובת שאתה רואה בממשק של הראוטר לכתובת שאתה מקבל בחיפוש my ip בגוגל, אם הם שונות אתה מאחורי NAT. בנוסף כמה שיודע לי, אצל הוטנט הכתובות מאחורי ה-NAT מה-subnet של 100.64.0.0/10 ואין כתובת אינטרנט שמתחילות ב-100, כלומר אם הכתובת בראוטר מתחילה ב-100 אתה מאחורי NAT (עדיין עדיף להשוות עם הכתובת שרואים אותך מהרשת כדי להיות 100% בטוח).
עושים בדיקת מהירות , בבדיקת המהירות רואים את ה IP , אם זה מתחיל ב 37 אז כנראה אתה מאחורי NAT ,xsoft7 כתב:יש לי גם קטע דומה. הייתי עד עכשיו בספק של בזק (מוזר כן.. יש פוסט אחר שפתחתי איך לבזק יש ספק) ( התמיכה הטכנית העבירה אותי לשם עקב בעיות-לא בזק בינלאומי).
בכל מקרה, שינמכתי ל ספק של 200 מגה והתשתית השארתי ל500\12
עכשיו אני חווה באתר שאני רשום PREMIUM עליו, מהירויות רגילות (עד 300K - כמשתמש רגיל\אורח) ולא מקסימליות.
לאחר דיבור עם התמיכה באתר שלהם, אמרו שאני כנראה מאחורי פיירוול\VPN .. מסתבר שזה בגלל שאני מאחורי NAT (יש דרך לבדוק\לוודא?)...
תבדוק כמה פעמים בהפרשי זמנים, אם ה IP משתנה הווה אומר גם שאתה מאוחרי NAT
- ChinggisKhan
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3597
- הצטרף: יוני 2011
- נתן תודות: 214 פעמים
- קיבל תודות: 541 פעמים
ומה הכתובת אצלך בתוך ה ROUTER שמראה את הכתובת החיצונית ?eran405 כתב:·......
זה בהחלט לא נכון, כרגע יש לי IP חיצוני של הוטנט שמתחיל ב-37....
יתכן ויש כאלו שיש להם IP שמתחיל ב 37 ולא מאחורי NAT
אפשר להסכים שאם הכתובת בתוך הראוטר "Your IP address" לא זהה לכתובת שאתה מקבל בבדיקת מהירות למשל אז הווה אומר שאתה מאחורי NAT
הייתי מחובר דרך סינון אתרים, (כתובת שמתחילה ב 5) , פתאום לפני כחודשיים זה נעלם, גם לאחר כל הנסיונות בהוטנט לא הצליחו להחזיר לכתובת 5.
אז הם העבירו אותי לחיבור ללא חייגן מידית ,הם "עשו לי טובה" והתקשרו בעצמם להוט, אבל גם ללא "הטובה" הם נתנו לי מספר פניה שבעזרתה יכולתי לפנות להוט בעצמי , כל הנ"ל בשיחה אחת בודדת,
אולי המדיניות שונה עכשיו והם לא מעבירים ללא חייגן, אבל תמיד אפשר לשלם ל IP קבוע או לעבור לספק אינטרנט אחר ובתנאי שהתשתית טובה ומגיעים לקצבים גבוהים....
אז הם העבירו אותי לחיבור ללא חייגן מידית ,הם "עשו לי טובה" והתקשרו בעצמם להוט, אבל גם ללא "הטובה" הם נתנו לי מספר פניה שבעזרתה יכולתי לפנות להוט בעצמי , כל הנ"ל בשיחה אחת בודדת,
אולי המדיניות שונה עכשיו והם לא מעבירים ללא חייגן, אבל תמיד אפשר לשלם ל IP קבוע או לעבור לספק אינטרנט אחר ובתנאי שהתשתית טובה ומגיעים לקצבים גבוהים....
נערך לאחרונה על ידי arix ב 12/10/2020 18:39, נערך פעם 1 בסך הכל.
@xsoft7
·
זה אומר שאתה מאחורי NAT, גם הכתובת של הראוטר שונה מהכתובת החיצונית וגם הכתובת של הראוטר אינה כתובת אינטרנט אלא כתובת השומרה ל-cgNAT:
https://en.wikipedia.org/wiki/Private_n ... deployment
מניסיוני ומהניסיון של רבים אחרים בעבר היה אפשר להתקשר ולבקש לצאת מה-NAT, או אם זה לא עובד, אז אפשר לבקש להפעיל סינון אתרים ולפחות עד לאחורנה זה גרם לזה שהכתובת שלך יוצאת מה-NAT. לגבי הסינון עצמו הוא נעשה ברמת ה-DNS, ואינו משפיע כאשר אתה משתמש ב-public DNS כמו לדוגמא 1.1.1.1 או 8.8.8.8, דבר שמומלץ גם בלי קשר לסינון:
https://www.lifewire.com/free-and-publi ... rs-2626062
כל השירשור הזה מדבר על זה שלפחות למספר אנשים "הטריק" הזה כבר לא עובד ואין אפשרות לצאת אצל הוטנט מה-NAT. במקומך הייתי דבר ראשון מנסה לדבר עם הוטנט (אין שום קשר להוט, זה עניין של הספק, כלומר הוטנט). אם זה לא מצליח אז אתה צריך לעבור לספק אחר. למיטב ידעתי אצל כל הספקים הגדולים כמו בזב"ל, פרטנר, סלקום אין NAT והכתובת תהיה תמיד ללא NAT.
·
זה אומר שאתה מאחורי NAT, גם הכתובת של הראוטר שונה מהכתובת החיצונית וגם הכתובת של הראוטר אינה כתובת אינטרנט אלא כתובת השומרה ל-cgNAT:
https://en.wikipedia.org/wiki/Private_n ... deployment
מניסיוני ומהניסיון של רבים אחרים בעבר היה אפשר להתקשר ולבקש לצאת מה-NAT, או אם זה לא עובד, אז אפשר לבקש להפעיל סינון אתרים ולפחות עד לאחורנה זה גרם לזה שהכתובת שלך יוצאת מה-NAT. לגבי הסינון עצמו הוא נעשה ברמת ה-DNS, ואינו משפיע כאשר אתה משתמש ב-public DNS כמו לדוגמא 1.1.1.1 או 8.8.8.8, דבר שמומלץ גם בלי קשר לסינון:
https://www.lifewire.com/free-and-publi ... rs-2626062
כל השירשור הזה מדבר על זה שלפחות למספר אנשים "הטריק" הזה כבר לא עובד ואין אפשרות לצאת אצל הוטנט מה-NAT. במקומך הייתי דבר ראשון מנסה לדבר עם הוטנט (אין שום קשר להוט, זה עניין של הספק, כלומר הוטנט). אם זה לא מצליח אז אתה צריך לעבור לספק אחר. למיטב ידעתי אצל כל הספקים הגדולים כמו בזב"ל, פרטנר, סלקום אין NAT והכתובת תהיה תמיד ללא NAT.