יש לי 55b7 שרכשתי כמעט לפני 3 שנים,
שלאחרונה הופיעו צריבות קשות יחסית.
משתף בחווית הטיפול בנושא,
ביום שישי פתחתי קריאה מול ח.י. בצירוף תמונות של הצריבה,
בהתאם למה שנאמר לי חזרו אלי היום לתאם החלפת פאנל.
כיום בניגוד למה שהיה בעבר לא נותנים אופציה של שדרוג לטלוויזיה גדולה יותר, האפשרות היחידה הינה החלפת פאנל.
יש אחריות של 3 חודשים לתיקון של החלפת הפאנל, הובטח פאנל חדש (הגיוני). כמו כן ניתן להרחיב אחריות לעוד 3 שנים בעלות של כ1000₪.
אעדכן בהמשך השבוע, לאחר ביקור של הטכנאי.
55b7 גם אני נצרבתי, אופן הטיפול בימינו
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: 55b7 גם אני נצרבתי, אופן הטיפול בימינו
@dk_1
·
אני מניח שח.י. הציעו בעבר שדרוג או החלפה אחד באחד רק בגלל שלא הייתה להם שום אופציה אחרת.
אני אישית חושב שהציפיות של חלק מהאנשים מהשירות של ח.י. היו קצת מעל ומעבר בכמה שנים האחרונות. ברגע שהתאפשר להם לבצע תיקון שפותר ללקוח את הבעיה, וגם הרבה יותר כלכלי מבחינת החברה, אז הם יישמו אותו. כך כולם יוכלו להמשיך ליהנות משירות טוב לאורך זמן.
רק לפני מספר ימים התקשרתי והארכתי את האחריות על ה-B7 לעוד 3 שנים.
מאחר ואני לא מתכנן לשדרג מה-B7 בשנים הקרובות, עד להופעה של משהו חדש בסגנון QD-LED\QNED או משהו דומה מבית LG.
·
אני מניח שח.י. הציעו בעבר שדרוג או החלפה אחד באחד רק בגלל שלא הייתה להם שום אופציה אחרת.
אני אישית חושב שהציפיות של חלק מהאנשים מהשירות של ח.י. היו קצת מעל ומעבר בכמה שנים האחרונות. ברגע שהתאפשר להם לבצע תיקון שפותר ללקוח את הבעיה, וגם הרבה יותר כלכלי מבחינת החברה, אז הם יישמו אותו. כך כולם יוכלו להמשיך ליהנות משירות טוב לאורך זמן.
רק לפני מספר ימים התקשרתי והארכתי את האחריות על ה-B7 לעוד 3 שנים.
מאחר ואני לא מתכנן לשדרג מה-B7 בשנים הקרובות, עד להופעה של משהו חדש בסגנון QD-LED\QNED או משהו דומה מבית LG.
- dk_1 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 150
- הצטרף: אוגוסט 2010
- נתן תודות: 14 פעמים
- קיבל תודות: 20 פעמים
מעדכן בהמשך השתלשלות העניינים:
ביום רביעי בצהריים הגיעו שני טכנאים לבצע את החלפת הפאנל,
הביאו פאנל חדש מהקופסא, ההחלפה בוצעה במקום על השולחן בסלון, התהליך לקח כחצי שעה.
התפנית הדרמטית בעלילה הגיעה לקראת הסוף, בסיום ההתקנה אחד הטכנאים זיהה שיש שבר בפינה ימנית עליונה של הפאנל החדש (לזכות יאמר שאכן התריע על זה בעצמו ותיעד את זה במכתב סיכום).
בהמשך היום התקשרתי שוב למוקד שירות לקוחות לוודא לגבי החלפת פאנל חוזרת. לאחר שיחה קצת מייגעת עם נציגת שירות, עניין ההחלפה עודכן במערכת, רק לפי דבריה כנראה אין כרגע פאנלים מסוג זה במלאי והצפי להגעה באמצע נובמבר, היא הבטיחה לוודא לגבי זמינות המלאי והצפי המדוייק של ההגעה וטרם חזרה אלי בנושא...
באותה השיחה העלתי שוב אפשרות של החלפה/שדרוג ונענתי בשלילה.
נק' מעניינת, לפי חשבונית שהראה לי הטכנאי, עלות של פאנל כזה כ4500 ש"ח, השאלה כאן האם תהליך ההחלפה באמת משתלם כשההפרשים לא כאלה גדולים ויש כאן יותר סיכויים לתקלות ולצורך בתהליך חוזר...
ביום רביעי בצהריים הגיעו שני טכנאים לבצע את החלפת הפאנל,
הביאו פאנל חדש מהקופסא, ההחלפה בוצעה במקום על השולחן בסלון, התהליך לקח כחצי שעה.
התפנית הדרמטית בעלילה הגיעה לקראת הסוף, בסיום ההתקנה אחד הטכנאים זיהה שיש שבר בפינה ימנית עליונה של הפאנל החדש (לזכות יאמר שאכן התריע על זה בעצמו ותיעד את זה במכתב סיכום).
בהמשך היום התקשרתי שוב למוקד שירות לקוחות לוודא לגבי החלפת פאנל חוזרת. לאחר שיחה קצת מייגעת עם נציגת שירות, עניין ההחלפה עודכן במערכת, רק לפי דבריה כנראה אין כרגע פאנלים מסוג זה במלאי והצפי להגעה באמצע נובמבר, היא הבטיחה לוודא לגבי זמינות המלאי והצפי המדוייק של ההגעה וטרם חזרה אלי בנושא...
באותה השיחה העלתי שוב אפשרות של החלפה/שדרוג ונענתי בשלילה.
נק' מעניינת, לפי חשבונית שהראה לי הטכנאי, עלות של פאנל כזה כ4500 ש"ח, השאלה כאן האם תהליך ההחלפה באמת משתלם כשההפרשים לא כאלה גדולים ויש כאן יותר סיכויים לתקלות ולצורך בתהליך חוזר...
- dk_1 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 150
- הצטרף: אוגוסט 2010
- נתן תודות: 14 פעמים
- קיבל תודות: 20 פעמים
Re: 55b7 גם אני נצרבתי, אופן הטיפול בימינו
בשבוע שעבר יצר איתי קשר נציג שירות לקוחות של ח.י
בגלל שלפי דבריו יקח זמן עד לאספקת מלאי חדש של פאנלים , הציע לי 55B9 מחודשת,
לאחר שסרבתי להצעה אמר שיבדוק עוד אפשרויות ובמידה שיהיה משהו אחר יחזור אלי (לא חזר).
שאלתי לגבי אפשרות שדרוג ונענתי בשלילה.
היום יצרה איתי קשר נציגה אחרת ועדכנה אותי שהצפי להגעת פאנלים חדשים, בתחילת דצמבר.
היא עשתה בירור לגבי אפשרות שדרוג ל65 וחזרה עם הצעה של 7K (שכמובן אינה משתלמת).
אעדכן בהמשך התהליך...
בגלל שלפי דבריו יקח זמן עד לאספקת מלאי חדש של פאנלים , הציע לי 55B9 מחודשת,
לאחר שסרבתי להצעה אמר שיבדוק עוד אפשרויות ובמידה שיהיה משהו אחר יחזור אלי (לא חזר).
שאלתי לגבי אפשרות שדרוג ונענתי בשלילה.
היום יצרה איתי קשר נציגה אחרת ועדכנה אותי שהצפי להגעת פאנלים חדשים, בתחילת דצמבר.
היא עשתה בירור לגבי אפשרות שדרוג ל65 וחזרה עם הצעה של 7K (שכמובן אינה משתלמת).
אעדכן בהמשך התהליך...
Re: 55b7 גם אני נצרבתי, אופן הטיפול בימינו
שדרוג לאיזו סדרה של אולד ?01/11/2020 18:15dk_1 כתב: ↑ בשבוע שעבר יצר איתי קשר נציג שירות לקוחות של ח.י
בגלל שלפי דבריו יקח זמן עד לאספקת מלאי חדש של פאנלים , הציע לי 55B9 מחודשת,
לאחר שסרבתי להצעה אמר שיבדוק עוד אפשרויות ובמידה שיהיה משהו אחר יחזור אלי (לא חזר).
שאלתי לגבי אפשרות שדרוג ונענתי בשלילה.
היום יצרה איתי קשר נציגה אחרת ועדכנה אותי שהצפי להגעת פאנלים חדשים, בתחילת דצמבר.
היא עשתה בירור לגבי אפשרות שדרוג ל65 וחזרה עם הצעה של 7K (שכמובן אינה משתלמת).
אעדכן בהמשך התהליך......
- Evil-u
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1376
- הצטרף: ינואר 2005
- מיקום: ראשל"צ
- נתן תודות: 44 פעמים
- קיבל תודות: 110 פעמים
Re: 55b7 גם אני נצרבתי, אופן הטיפול בימינו
תגידו לי מה קרה לכם, עם כל האהבה ל-ח.י, הם חייבים לקיים את החוק.
מתוך אתר המועצה לצרכנות:
ֿאתה יכול להגיד להם: רבותי, אתם לא מסוגלים לתקן את המוצר ולהביאו למצב חדש תוך 10 ימי עסקים, תנו מוצר חדש או תחזירו לי את הכסף.
מתוך אתר המועצה לצרכנות:
בנוסף:...מוצרים אחרים, שלא ניתן להוביל באופן סביר לתחנת שירות בשל גודלם, נפחם או היותם מחוברים דרך קבע, יתוקנו במעונו של הצרכן. אם תידרש הובלה, תבוצע ההובלה ע"י היצרן ללא תמורה והתיקון יבוצע תוך 10 ימים מהמועד שנקרא לעשות זאת.
טובין שהתקלקלו והובאו ע"י הצרכן לתחנות השירות יבוצע התיקון בהם תוך עשרה ימים אם נמסרו לתחנות שירות מרכזיות, ותוך שבועיים אם נמסרו לתיקון בבית העסק בו נרכשו. חשוב להדגיש כי במניין הימים שנקבעו בתקנות לא נכללים שבתות וחגים.
...
https://www.consumers.org.il/category/s ... d-warrantyעל יצרן/יבואן לתקן כל קלקול שנתגלה בנכס בתקופת האחריות בלא תמורה. גם אספקת חלקי חילוף או החלפה במוצר חדש בשל הקלקול בתקופת האחריות יהיו בחינם. סעיף זה לא יחול במקרה של נזק שהיצרן הוכיח כי נעשה בכוונה. לאחר התיקון על היצרן/היבואן למסור לצרכן בכתב אישור המפרט את מהות התיקון ואם הוחלפו חלקים – מהות ההחלפה. במקרה שהיצרן/יבואן מחייב התקנת המוצר ע"י מי מטעמו, תכלול האחריות גם אחריות להתקנה שבוצעה על ידו או מי מטעמו.
על מבצע התיקון במוצר שהתקלקל בתקופת האחריות להחזיר את המוצר למצב בו היה לפני הקלקול. לפיכך, אם נדרשה החלפת חלקים, החלקים יהיו מקוריים וחדשים....
ֿאתה יכול להגיד להם: רבותי, אתם לא מסוגלים לתקן את המוצר ולהביאו למצב חדש תוך 10 ימי עסקים, תנו מוצר חדש או תחזירו לי את הכסף.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: 55b7 גם אני נצרבתי, אופן הטיפול בימינו
הציעו לו B9. התקלה שיש לו לא מונעת ממנו שימוש במוצר. (ז"א זה לא שהטלוויזיה מתה ולא נדלקת או לא שמישה מסיבות אחרות)
Re: 55b7 גם אני נצרבתי, אופן הטיפול בימינו
אני גם באותו סיפור יש לי C8 77 צרוב הציעו לי להחליף לc9 מחודש לא נתתי להם עוד תשובה
- Evil-u
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1376
- הצטרף: ינואר 2005
- מיקום: ראשל"צ
- נתן תודות: 44 פעמים
- קיבל תודות: 110 פעמים
Re: 55b7 גם אני נצרבתי, אופן הטיפול בימינו
נו באמת, התקלה שיש לו לא מונעת שימוש במוצר? אז למה מיועדת טלווזיה אם לא להצגת תמונה ללא כתמים? משחק פינג פונג?02/11/2020 16:05TheCoolest כתב: ↑ הציעו לו B9. התקלה שיש לו לא מונעת ממנו שימוש במוצר. (ז"א זה לא שהטלוויזיה מתה ולא נדלקת או לא שמישה מסיבות אחרות)...
איך למען השם מסך עם כתם שקרה בגלל הטכנולוגיה בו הוא משתמש, שווה למסך חדש שיצא מהחנות?
הם מחוייבים להחזיר את מצב המסך לזה שהיה לפני הקלקול, כמו כן אני לא רואה איך מסך B9 משומש נחשב כחדש.על יצרן/יבואן לתקן כל קלקול שנתגלה בנכס בתקופת האחריות בלא תמורה. גם אספקת חלקי חילוף או החלפה במוצר חדש בשל הקלקול בתקופת האחריות יהיו בחינם. סעיף זה לא יחול במקרה של נזק שהיצרן הוכיח כי נעשה בכוונה. לאחר התיקון על היצרן/היבואן למסור לצרכן בכתב אישור המפרט את מהות התיקון ואם הוחלפו חלקים – מהות ההחלפה. במקרה שהיצרן/יבואן מחייב התקנת המוצר ע"י מי מטעמו, תכלול האחריות גם אחריות להתקנה שבוצעה על ידו או מי מטעמו.
על מבצע התיקון במוצר שהתקלקל בתקופת האחריות להחזיר את המוצר למצב בו היה לפני הקלקול. לפיכך, אם נדרשה החלפת חלקים, החלקים יהיו מקוריים וחדשים....
https://www.consumers.org.il/category/s ... d-warranty
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: 55b7 גם אני נצרבתי, אופן הטיפול בימינו
אף אחד לא אומר שזה שווה למסך חדש. אבל גם אין לו מסך חדש, יש לו מסך בן 3 שנים. אף אחד לא מחוייב להחליף למסך חדש במקרה של תקלה אחרי 3 שנים של שימוש.
מן הסתם שמדובר בתקלה שאמורים לטפל בה, כל מה שאני אומר הוא שזה לא מצב כזה שהלקוח נשאר ללא טלוויזיה בכלל. עם כל חוסר הנעימות, עם צריבה אפשר לחיות.
כן, הם אמורים להחזיר את המסך למצב תקין או לספק מוצר חליפי באותה רמה. ה-B9 מחליף ישיר של ה-B8 שמהווה מחליף ישיר של ה-B7.
B9 משומשת לא נחשבת חדשה, גם ה-B7 שלו לא נחשבת לחדשה.
מן הסתם שמדובר בתקלה שאמורים לטפל בה, כל מה שאני אומר הוא שזה לא מצב כזה שהלקוח נשאר ללא טלוויזיה בכלל. עם כל חוסר הנעימות, עם צריבה אפשר לחיות.
כן, הם אמורים להחזיר את המסך למצב תקין או לספק מוצר חליפי באותה רמה. ה-B9 מחליף ישיר של ה-B8 שמהווה מחליף ישיר של ה-B7.
B9 משומשת לא נחשבת חדשה, גם ה-B7 שלו לא נחשבת לחדשה.