עדכון!!
אחרי שעירבתי את קרוסאובר בסיפור, שמהם קניתי את הטלוויזיה, הם עשו כמה שיחות עם היבואן, ובסופו של דבר קיבלתי הצעה מאד טובה להחליף את הטלוויזיה בחדשה יותר.
המון המון תודה לקרוסאובר על יחס מדהים ללקוח.
הודעה מקורית:
הי כולם,
LG B6 נרכשה בתחילת 2017 ישירות מח.י., לאחר כשנתיים וחצי התחילה צריבה, חשבתי לתומי שזה יעלם בשימוש רגיל כי זה מה שנאמר באינטרנט.
לצערי בשנה האחרונה לא התעסקתי בזה בגלל דברים אחרים, ורק עכשיו פניתי לח.י.
קיבלתי תשובה שהסתיימה האחריות והם יכולים להמליץ לתקן את המסך תמורת עלות.
השימוש בטלויזיה היה סביר, צפייה רגילה בערוצים, שימוש באפליקציית נטפליקס של הטלוויזיה ומשחקים בפלייסטיישן (לא ספורט).
אפשר לראות צריבה של לוגואים בצד שמאל וימין למעלה, לוגו של נטפליקס ועוד כל מיני דברים בצד ימין למטה, צריבה של כתוביות לכל אורך המסך למטה, וכתם כהה במרכז המסך באופן כללי.
כולם מדברים פה על אחריות של 3 שנים, אך גם לאחר 3 וחצי שנים אני לא חושב שזה סביר שטלויזיה שעלתה סכום כזה תגיע למצב כזה.
מה ממליצים לעשות?
(תמונה גדולה יותר: https://imgur.com/ZohQUvw )
צריבה קשה בB6 55" - עדכון (יצאתי מרוצה)!
צריבה קשה בB6 55" - עדכון (יצאתי מרוצה)!
נערך לאחרונה על ידי Halflife ב 20/10/2020 10:25, נערך פעם 1 בסך הכל.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר: