מיקרוסופט - הבעיות המרכזיות ב XBOX כבר מאחורינו

PlayStation, Xbox, Nintendo Switch על כל דגמיהם אביזריהם, קנסולות ניידות וקונסולות רטרו
Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

מיקרוסופט - הבעיות המרכזיות ב XBOX כבר מאחורינו

נושא שלא נקרא #1 

http://www.bit-tech.net/news/gaming/200 ... behind-u/1

מיקרוסופט טוענים כי הבעיות המרכזיות הקשות שהיו פרי נחלתם של רוכשי ה XBOX כבר מאחוריהם. בשלוש שנים מאז השקתה של הקונסולה חוו בעליהם של ה XBOX מגוון תקלות כגון טבעת המוות, כוננים אופטיים שהורסים דיסקים, דיסק קשיחים שאיבדו מידע, גניבת חשבונות ועוד. במיקרוסופט טוענים שכיום הבעיות המרכזיות נפתרו וכי לקוחות כיום לא צריכים לחשוש מהם.

רק חבל שזה לקח להם 3 שנים, הרבה לקוחות פגועים ולא מעט תביעות משפטיות:

http://www.bit-tech.net/news/gaming/200 ... st_xbox_/1

הסיבה שאני מפרסם את הת'רד הזה היא מכיוון שעד היום אף אחד במיקרוסופט לא הודה בפה מלא על קיומם של מגוון התקלות הללו - למרות שכל העולם כבר היה מודע לכך, כך שהצהרה שכזו מפי דובר רישמי של החברה די הפתיע אותי.

לדעתי הקונסולה הזו מוכיחה חד וחלק את טיפשותם של מרבית הלקוחות בשוק. לרכוש מוצר מתוך ידיעה ברורה שיש בו תקלות סידרתיות מבחינתי זה BIG NO NO ואחת הסיבות המרכזיות (אבל בהחלט לא הבודדת) שבבחירה הסופית רכשתי PS3 ולא XBOX.

Pavelz
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4032
הצטרף: דצמבר 2006
שם מלא: pavel
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 199 פעמים
קיבל תודות: 48 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

3 שנים של QA על חשבון הלקוח. יופי מיקרוסופט.
Need more cowbell

TANDBERG
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4591
הצטרף: פברואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 184 פעמים
קיבל תודות: 205 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

שמע, עדיין אחרי הכל הם מספר שתיים במכירות. הקונסולה לא רעה בסה"כ, אבל כן - אני לא אתפס מת עושה QA לקונסולה. שיפתרו את הבאגים קודם. אגב - גם לסוני היו בעיות בהפצת מספר 2. כמו שאמרתי בעבר - אני מחכה חצי שנה שנה ואז קונה, ככה שכל המחלות התגלו. אם לא פתרו אותן אז עוד כמה חודשים ואז קונים... גם אני רכשתי סוני 3.
יפה מצידה של מייקרוסופט להכריז על פתירת הבעיות, חבל שזה הפוך למה שהם רצו לפרסם מלכתחילה... :roll:
Vocare Ad Regnum

Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

TANDBERG כתב:שמע, עדיין אחרי הכל הם מספר שתיים במכירות:roll:
...
יסלחו לי כל בעלי ה XBOX, אבל הלקוח הממוצע לא חכם במיוחד - זה כבר ידוע.

Pavelz
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4032
הצטרף: דצמבר 2006
שם מלא: pavel
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 199 פעמים
קיבל תודות: 48 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

הם מכרו המון בגלל תמחור יותר "נוח", בגלל שהם הקדימו בכמעט שנה את סוני עם הדור הבא ובגלל כמות המשחקים לפחות בתחילת הדרך. אין מה לעשות וזו המציאות שבה אנחנו חיים כרגע שבה ה time to market כ"כ קצר שהרבה מאוד מוצרים מגיעים לשוק לפני שתהליך הפיתוח והבדיקות הסתיים. לדעתי זה בסדר כל עוד הלקוח יודע על כך שהמוצר בשלב הבטא כמו שמיקרוסופט עשו עם ה Windows 7. כאשר הם עושים את זה בלי שהלקוח יודע מזה זה פשוט ביזיון ושם רע לחברה. כמובן, לא משהו שחדש אצל מיקרוסופט...
Need more cowbell

דודיפלצת
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2183
הצטרף: אוקטובר 2006
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 48 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

אין ספק שה-XBOX לא היתה ראויה בכלל להיות מושקת בכלל. בושה וחרפה לחברה כמו מיקרוסופט (מצד שני, עם מערכת ההפעלה שהם הוציאו אולי אני צריך להפסיק להתפלא).

למרות זאת, אני בחרתי לקנות XBOX מסיבות אחרות.

וגם הוא מת.

TANDBERG
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4591
הצטרף: פברואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 184 פעמים
קיבל תודות: 205 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

רוב מי שקנה את האקס בוקס בישראל בדרך כלל קונה אותו כי הוא פרוץ עם גרפיקה טובה יותר מהנינטנדו. אפרופו צרובים... גם מראה שאנשים מעדיפים כמות על איכות, אי אפשר לקנות משחק ב200-250 שקל מחו"ל ? עדיף לצרוב, למי אכפת ? אני דווקא התרשמתי מהממשק של מייקרוסופט באקס בוקס, אבל עדיין העובדה שמכאן לשם קראת שיש בפורומים באגים במערכת עשה לך "לא לא" כשזה הגיע לקניית המכשיר.
Vocare Ad Regnum

gulmer
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 433
הצטרף: מאי 2006
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

Re: מיקרוסופט - הבעיות המרכזיות ב XBOX כבר מאחורינו

נושא שלא נקרא #8 

Huber כתב: רק חבל שזה לקח להם 3 שנים, הרבה לקוחות פגועים ולא מעט תביעות משפטיות:

http://www.bit-tech.net/news/gaming/200 ... st_xbox_/1

הסיבה שאני מפרסם את הת'רד הזה היא מכיוון שעד היום אף אחד במיקרוסופט לא הודה בפה מלא על קיומם של מגוון התקלות הללו - למרות שכל העולם כבר היה מודע לכך, כך שהצהרה שכזו מפי דובר רישמי של החברה די הפתיע אותי.

לדעתי הקונסולה הזו מוכיחה חד וחלק את טיפשותם של מרבית הלקוחות בשוק. לרכוש מוצר מתוך ידיעה ברורה שיש בו תקלות סידרתיות מבחינתי זה BIG NO NO ואחת הסיבות המרכזיות (אבל בהחלט לא הבודדת) שבבחירה הסופית רכשתי PS3 ולא XBOX.
...
לקח להם שלוש שנים? מאיפה הבאת את זה? כבר בסוף השנה הראשונה בשוק הם הודו בטעות, ואף האריכו את האחריות לשלוש שנים בצורה רטרואקטיבית, ובצעד שעלה להם מיליארד דולר. אני לא מכיר הרבה חברות שמבצעות צעד כזה דראסטי לטובת הלקוח.

חוץ מזה, זה לא שסוני חפה מבעיות (למזלי אני לא אחד מאלו שנדפקו מהפאק הסידרתי בבטריות שלהם למחשבים ניידים, אבל אני מכיר כאלו שכן) וגם לה לקח זמן להתנצל. ואני עדיין מחכה שנינטנדו תתנצל על ה-100% תקלות שהיו לה בקונסולת הNES שיושבת אצלי בבית מושבתת.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nintendo_E ... sign_flaws

בכל מקרה, אתה מוזמן לקרוא לי טיפש, כי אני כנראה אחד מהלקוחות בשוק שקנו את הקונסולה מתוך ידיעה שיש סיכוי שהמכשיר יתקלקל. חששתי מהתקלה, אבל כשעשיתי חושבים בזמנו והתלבטתי בין X360 לPS3 (הWII מהר מאד התבררה כלא-אופציה) גיליתי שגם אם המכשיר יתקלקל לי, העלות הנוספת של רכישת מכשיר arcade חדש יחד בנוסף לעלות של המכשיר המקורי - לא עוברת בהרבה את העלות של PS3 בודד בזמנו (שאף אחד לא מבטיח לי שיהיה חף ב-100% מתקלות). מה שנקרא "סיכון מחושב".

מן הסתם בסופו של דבר מגוון המשחקים זה מה שהכריע את הכף לטובת הX360, אבל גם השיקול של סכנת הקלקול נכנסה למשוואה. אני מציין בשמחה שבינתיים זה עבד, כי הקונסולה עובדת מצויין, ואת הכסף שחסכתי מההפרש במחיר בינתיים הוצאתי על משחקים טובים (וחשבון לייב שעדיין עולה כסף - אם כבר הזכרתם פאקים מעצבנים של מיקרוסופט)

Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

Re: מיקרוסופט - הבעיות המרכזיות ב XBOX כבר מאחורינו

נושא שלא נקרא #9 

gulmer כתב:
Huber כתב: רק חבל שזה לקח להם 3 שנים, הרבה לקוחות פגועים ולא מעט תביעות משפטיות:

http://www.bit-tech.net/news/gaming/200 ... st_xbox_/1

הסיבה שאני מפרסם את הת'רד הזה היא מכיוון שעד היום אף אחד במיקרוסופט לא הודה בפה מלא על קיומם של מגוון התקלות הללו - למרות שכל העולם כבר היה מודע לכך, כך שהצהרה שכזו מפי דובר רישמי של החברה די הפתיע אותי.

לדעתי הקונסולה הזו מוכיחה חד וחלק את טיפשותם של מרבית הלקוחות בשוק. לרכוש מוצר מתוך ידיעה ברורה שיש בו תקלות סידרתיות מבחינתי זה BIG NO NO ואחת הסיבות המרכזיות (אבל בהחלט לא הבודדת) שבבחירה הסופית רכשתי PS3 ולא XBOX.
...
לקח להם שלוש שנים? מאיפה הבאת את זה? כבר בסוף השנה הראשונה בשוק הם הודו בטעות, ואף האריכו את האחריות לשלוש שנים בצורה רטרואקטיבית, ובצעד שעלה להם מיליארד דולר. אני לא מכיר הרבה חברות שמבצעות צעד כזה דראסטי לטובת הלקוח.

לקח להם כ 3 שנים לפתור את הבעייה לחלוטין - לא להודות בטעות. 3 שנים שהם המשיכו למכור ביודעין מכשיר אלקטרוני עם אחוז נפל מהגבוהים בהיסטוריית הקונסולות. איך שלא תסובב את זה, אסטרטגיה שכזו היא פוגענית ללקוח בכל צורה אפשרית. אני מעדיף מוצר עם 1-3 אחוז תקלות ושנה אחריות כמו שנהוג ברב המוצרים הסטנדרטים ולא עשרות אחוזי תקלות עם שלוש שנים אחריות, מסכים? הגדלת האחריות ל 3 שנים לא בא כצעד לטובת הלקוח אלא כגלולת הרגעה פיקטיבית ללקוחות כמוך, שבלעו אותה והמשיכו לרכוש מוצר עם תקלה ידועה מראש.

חוץ מזה, זה לא שסוני חפה מבעיות (למזלי אני לא אחד מאלו שנדפקו מהפאק הסידרתי בבטריות שלהם למחשבים ניידים, אבל אני מכיר כאלו שכן) וגם לה לקח זמן להתנצל. ואני עדיין מחכה שנינטנדו תתנצל על ה-100% תקלות שהיו לה בקונסולת הNES שיושבת אצלי בבית מושבתת.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nintendo_E ... sign_flaws

אין לי מושג מה קרה ב NES, ואף חברה לא חפה מבעיות, בטח ובטח לא סוני, אבל בדור הנוכחי לסוני יש קונסולה עם אחוז תקלות מאוד נמוך ולמיקרוסופט קונסולה עם אחוז תקלות מטורף - על זה אנחנו מדברים פה ולא על כלל המוצרים והחברות בשוק.

בכל מקרה, אתה מוזמן לקרוא לי טיפש, כי אני כנראה אחד מהלקוחות בשוק שקנו את הקונסולה מתוך ידיעה שיש סיכוי שהמכשיר יתקלקל.

לא אומר את זה בפה מלא, ואפילו אחרי ההצהרה הזו והבקשה המפורשת שלך, עדיין לא אקרא לך טיפש, אבל צעד חכם זה לא היה ואני לא מכיר הרבה אנשים שיסכימו שרכישת מוצר מתןך ידיעה ברורה שיש לו אחוז היסטרי של תקלות היא החלטה חכמה.


חששתי מהתקלה, אבל כשעשיתי חושבים בזמנו והתלבטתי בין X360 לPS3 (הWII מהר מאד התבררה כלא-אופציה) גיליתי שגם אם המכשיר יתקלקל לי, העלות הנוספת של רכישת מכשיר arcade חדש יחד בנוסף לעלות של המכשיר המקורי - לא עוברת בהרבה את העלות של PS3 בודד בזמנו (שאף אחד לא מבטיח לי שיהיה חף ב-100% מתקלות). מה שנקרא "סיכון מחושב".

אם המכשיר היה מתקלקל לך כמו לרב הרוכשים היית שר מנגינה אחרת - מבטיח לך. אצלי ראש שקט (יחסית, באחוזים, כמו שסיכמנו אף מוצר לא 100 אחוז נקי מתקלות אפשרויות) היה שיקול הרבה יותר חשוב ממחיר, במיוחד כשבארצנו אי אפשר לקבל שירות רישמי לאף אחת מהקונסולות

מן הסתם בסופו של דבר מגוון המשחקים זה מה שהכריע את הכף לטובת הX360, אבל גם השיקול של סכנת הקלקול נכנסה למשוואה. אני מציין בשמחה שבינתיים זה עבד, כי הקונסולה עובדת מצויין, ואת הכסף שחסכתי מההפרש במחיר בינתיים הוצאתי על משחקים טובים (וחשבון לייב שעדיין עולה כסף - אם כבר הזכרתם פאקים מעצבנים של מיקרוסופט)

מסכים. המשחקים היו שיקול מכריע גם אצלי, אבל בניגוד אליך כנראה שהאקסלוסיביים של ה PS3 קרצו לי יותר :wink:

...

דודיפלצת
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2183
הצטרף: אוקטובר 2006
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 48 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

Huber, אני לא בטוח שהיה שר מנגינה אחרת. אחרי ששלי התקלקל קניתי עוד ARCADE ואני מכיר עוד כמה שעשו זאת.
עלה 750 ש"ח להביא אותו מאנגליה.

Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

מדהים. לרכוש 2 מכשירים במחיר מלא ועוד להצדיק את החברה שגרמה לכם לעשות את זה. אין סוף לכמה אנחנו מוכנים להידרס ע"י החוצפה של היצרנים השונים מסתבר.

gulmer
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 433
הצטרף: מאי 2006
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

Re: מיקרוסופט - הבעיות המרכזיות ב XBOX כבר מאחורינו

נושא שלא נקרא #12 

לקח להם כ 3 שנים לפתור את הבעייה לחלוטין - לא להודות בטעות. 3 שנים שהם המשיכו למכור ביודעין מכשיר אלקטרוני עם אחוז נפל מהגבוהים בהיסטוריית הקונסולות.
...
תשמע, או שאתה לא קורא נכון, או שאתה מעוות את הנתונים בכוונה. הבעיה המקורית שמכונה RROD נפתרה כבר עם הכנסת המודל החדש יותר של הX360 במהלך 2007 (לצערי לא אצלי בבית). מה שדיברו עליו במאמר הוא סבבי התיקון של המכשירים המקוריים מהדור הראשון שאנשים שלחו לתיקון. אולי עדיף שתקרא את המקור שאליו הוביל הקישור שלך:
http://www.edge-online.com/features/can ... -red-ring/
איך שלא תסובב את זה, אסטרטגיה שכזו היא פוגענית ללקוח בכל צורה אפשרית. אני מעדיף מוצר עם 1-3 אחוז תקלות ושנה אחריות כמו שנהוג ברב המוצרים הסטנדרטים ולא עשרות אחוזי תקלות עם שלוש שנים אחריות, מסכים? הגדלת האחריות ל 3 שנים לא בא כצעד לטובת הלקוח אלא כגלולת הרגעה פיקטיבית ללקוחות כמוך, שבלעו אותה והמשיכו לרכוש מוצר עם תקלה ידועה מראש.
...
גם אני מעדיף מוצר עם 1-3 אחוז תקלות ושנה אחריות. אני גם מעדיף מוצר בחינם.
אבל אם האלטרנטיבה היא מוצר על 1-3 אחוז תקלות (משהו שאנחנו לא יודעים לגביו) שעולה פי שתיים, אני כבר אשקול קניה שלו.
ל"לקוחות כמוני" לא תעזור "ההרגעה הפיקטיבית" כי אני במילא לא נמצא במדינה שבה מיקרוסופט פועלת באופן רשמי (ושליחה של קונסולה לתיקון עולה כמעט כמו מכשיר חדש). תנסה לחשוב קצת בהיגיון: אם באמת היה שמץ של אמת בטיעון שלך והיה מדובר בגלולת הרגעה ללקוחות חדשים בלבד, מיקרוסופט לא היתה מאפשרת את הגדלת האחריות בצורה רטרואקטיבית, ובטח שלא מחזירה כסף למי שכבר שילם על תיקון לפני ההכרזה. איך הצד הזה מסתדר לך בראש?
לא אומר את זה בפה מלא, ואפילו אחרי ההצהרה הזו והבקשה המפורשת שלך, עדיין לא אקרא לך טיפש, אבל צעד חכם זה לא היה ואני לא מכיר הרבה אנשים שיסכימו שרכישת מוצר מתןך ידיעה ברורה שיש לו אחוז היסטרי של תקלות היא החלטה חכמה.
...
מוזר, כי לא היתה לך בעיה להגיד בפה מלא בתחילת הדיון שהקונסולה הזו מוכיחה חד וחלק את טיפשותם של מרבית הלקוחות בשוק. :roll:
אם הייתי קונה PS3, היו לא מעט חברים שגם אומרים לי שזה לא היה צעד חכם לקנות קונסולה במחיר מטורף שמתקרב לכפול מהמחיר של הקונסולה השניה, כשבסופו של דבר היא מציעה מבחר משחקים קטן יותר, והמשחקים שכבר יוצאים לשתי הקונסולות במקביל מגיעים אליה במקרים רבים בגרסה שמציעה חוויה נחותה. לכל
אם המכשיר היה מתקלקל לך כמו לרב הרוכשים היית שר מנגינה אחרת - מבטיח לך. אצלי ראש שקט (יחסית, באחוזים, כמו שסיכמנו אף מוצר לא 100 אחוז נקי מתקלות אפשרויות) היה שיקול הרבה יותר חשוב ממחיר, במיוחד כשבארצנו אי אפשר לקבל שירות רישמי לאף אחת מהקונסולות
...
האמת היא שאני מופתע שהמכשיר עדיין מתפקד, ואני מכיר הרבה אנשים שהתקלקל להם המכשיר. רובם המוחלט הלך וקנה מכשיר X360 חדש, ולא עבר פתאום לקנות את הקונסולה האמינה של סוני למרות שהוא נכווה ממיקרוסופט. אולי רק אחד "עבר מחנה".
למה? לא יודע. אולי זה כי לא אצל כולם הראש השקט שווה את ההפרש במחיר, ואת התמורה שהקונסולה נותנת בהשוואה. לא אצל כל אחד השיקולים האלו בעלי חשיבות זהה ולא כולם מוכנים להוציא הרבה כסף על ראש שקט (מאותה סיבה לא כל האנשים עושים ביטוח, או משלמים 1000 ש"ח בשביל הארכת אחריות למצלמה שעולה 2000 ש"ח).
מסכים. המשחקים היו שיקול מכריע גם אצלי, אבל בניגוד אליך כנראה שהאקסלוסיביים של ה PS3 קרצו לי יותר :wink:
...
כן, בסופו של דבר אנשים אוהבים לדבר הרבה על המסביב. אבל בסוף? זה כמעט תמיד מגיע לאקסלוסיבים שיש לכל קונסולה.

Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

תשמע, או שאתה לא קורא נכון, או שאתה מעוות את הנתונים בכוונה. הבעיה המקורית שמכונה RROD נפתרה כבר עם הכנסת המודל החדש יותר של הX360 במהלך 2007 (לצערי לא אצלי בבית). מה שדיברו עליו במאמר הוא סבבי התיקון של המכשירים המקוריים מהדור הראשון שאנשים שלחו לתיקון. אולי עדיף שתקרא את המקור שאליו הוביל הקישור שלך.

קראתי. זו הכרזה של מיקרוסופט ולכם צריך לקחת אותה עם קמצוץ של מלח, בפועל גם בדגמים ה"חדשים" נתקלתי אישית באנשים שנתקלו ב RROD. אז אולי התופעה ירדה בהיקפה אבל לא נפתרה. ולגבי "מעוות את הנתונים" - אני לא זה שמעוות אלא מיקרוסופט היקרה שלא טרחה בשום שלב להודיע לאף גורם מה אחוז הנפל בכל דור ודור ושמרה את עיני כולם סומות באפילה.


גם אני מעדיף מוצר עם 1-3 אחוז תקלות ושנה אחריות. אני גם מעדיף מוצר בחינם.
אבל אם האלטרנטיבה היא מוצר על 1-3 אחוז תקלות (משהו שאנחנו לא יודעים לגביו) שעולה פי שתיים, אני כבר אשקול קניה שלו.

פי שתיים? אני מבין שמתמתיקה זה לא הצד החזק שלך, הא?

http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xb ... itesystem/

זו הקונסולה שמקבילה מבחינת חומרה (פחות או יותר, מבחינת מה מגיע כמו כרטיס רשת אלחוטי, דיסק קשיח וכו) ל PS3. אפא אתה רואה פי 2? אני רואה מחיר זהה.


ל"לקוחות כמוני" לא תעזור "ההרגעה הפיקטיבית" כי אני במילא לא נמצא במדינה שבה מיקרוסופט פועלת באופן רשמי (ושליחה של קונסולה לתיקון עולה כמעט כמו מכשיר חדש). תנסה לחשוב קצת בהיגיון: אם באמת היה שמץ של אמת בטיעון שלך והיה מדובר בגלולת הרגעה ללקוחות חדשים בלבד, מיקרוסופט לא היתה מאפשרת את הגדלת האחריות בצורה רטרואקטיבית, ובטח שלא מחזירה כסף למי שכבר שילם על תיקון לפני ההכרזה. איך הצד הזה מסתדר לך בראש?

וזו בדיוק הסיבה שבארץ לרכוש XBOX360 מתוך ידיעה ברורה שיש לך סיכוי גדול לתקלה ואין אחריות רישמית - בעיניי זו איוולת. מיקרוסופט עשתה את המינימום ההכרחי כדי להימנע מתביעות אינסופיות - שלא היה לך שמץ של ספק מה המניע מאחורי "טוב הלב" שלה, חבל שאתה לא מבין את זה.


כן, בסופו של דבר אנשים אוהבים לדבר הרבה על המסביב. אבל בסוף? זה כמעט תמיד מגיע לאקסלוסיבים שיש לכל קונסולה.


אני שמח שאנחנו מסכימים על משהו אחד לפחות :wink:
נערך לאחרונה על ידי Huber ב 19/02/2009 17:25, נערך פעם 1 בסך הכל.

samcom
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 182
הצטרף: יולי 2007
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 2 פעמים

אני יגיד לך למה כי על הקונסולה הזאת ניתן להריץ משחקים צרובים

נושא שלא נקרא #14 

זאת הסיבה היחידה, כי לקנות קונסולה ואחרי זה כדי להנות מהמשחקים שהיא מריצה צריך להוציא במקרה הטוב 200 ש"ח למשחק, אז לרבים כנראה זה לא כלכך מתאים.

אין סיבה אחרת, לכן רבים החליטו שעדיף להסתכן ברכישה חוזרת של קונסולה לא מהאמינות מאשר לרכוש קונסולה היקרה במעט יותר שלא ניתנת לפריצה ומצריכה להוציא סכום נכבד לכל משחק.

לרוב המשתמשים זה לא מתאים, ואני אומר זאת על סמך דברים שנאמרו לי מכמה וכמה בעלי חנויות שמוכרים את הקונסולות.

Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

samcom - אני שמח שלמישהו היה את האומץ לקום ולהגיד את האמת :lol:

שלח תגובה

חזור אל “קונסולות”