http://www.bit-tech.net/news/gaming/200 ... behind-u/1
מיקרוסופט טוענים כי הבעיות המרכזיות הקשות שהיו פרי נחלתם של רוכשי ה XBOX כבר מאחוריהם. בשלוש שנים מאז השקתה של הקונסולה חוו בעליהם של ה XBOX מגוון תקלות כגון טבעת המוות, כוננים אופטיים שהורסים דיסקים, דיסק קשיחים שאיבדו מידע, גניבת חשבונות ועוד. במיקרוסופט טוענים שכיום הבעיות המרכזיות נפתרו וכי לקוחות כיום לא צריכים לחשוש מהם.
רק חבל שזה לקח להם 3 שנים, הרבה לקוחות פגועים ולא מעט תביעות משפטיות:
http://www.bit-tech.net/news/gaming/200 ... st_xbox_/1
הסיבה שאני מפרסם את הת'רד הזה היא מכיוון שעד היום אף אחד במיקרוסופט לא הודה בפה מלא על קיומם של מגוון התקלות הללו - למרות שכל העולם כבר היה מודע לכך, כך שהצהרה שכזו מפי דובר רישמי של החברה די הפתיע אותי.
לדעתי הקונסולה הזו מוכיחה חד וחלק את טיפשותם של מרבית הלקוחות בשוק. לרכוש מוצר מתוך ידיעה ברורה שיש בו תקלות סידרתיות מבחינתי זה BIG NO NO ואחת הסיבות המרכזיות (אבל בהחלט לא הבודדת) שבבחירה הסופית רכשתי PS3 ולא XBOX.
מיקרוסופט - הבעיות המרכזיות ב XBOX כבר מאחורינו
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- TANDBERG
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4591
- הצטרף: פברואר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 184 פעמים
- קיבל תודות: 205 פעמים
שמע, עדיין אחרי הכל הם מספר שתיים במכירות. הקונסולה לא רעה בסה"כ, אבל כן - אני לא אתפס מת עושה QA לקונסולה. שיפתרו את הבאגים קודם. אגב - גם לסוני היו בעיות בהפצת מספר 2. כמו שאמרתי בעבר - אני מחכה חצי שנה שנה ואז קונה, ככה שכל המחלות התגלו. אם לא פתרו אותן אז עוד כמה חודשים ואז קונים... גם אני רכשתי סוני 3.
יפה מצידה של מייקרוסופט להכריז על פתירת הבעיות, חבל שזה הפוך למה שהם רצו לפרסם מלכתחילה...
יפה מצידה של מייקרוסופט להכריז על פתירת הבעיות, חבל שזה הפוך למה שהם רצו לפרסם מלכתחילה...
Vocare Ad Regnum
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- Pavelz
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4032
- הצטרף: דצמבר 2006
- שם מלא: pavel
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 199 פעמים
- קיבל תודות: 48 פעמים
הם מכרו המון בגלל תמחור יותר "נוח", בגלל שהם הקדימו בכמעט שנה את סוני עם הדור הבא ובגלל כמות המשחקים לפחות בתחילת הדרך. אין מה לעשות וזו המציאות שבה אנחנו חיים כרגע שבה ה time to market כ"כ קצר שהרבה מאוד מוצרים מגיעים לשוק לפני שתהליך הפיתוח והבדיקות הסתיים. לדעתי זה בסדר כל עוד הלקוח יודע על כך שהמוצר בשלב הבטא כמו שמיקרוסופט עשו עם ה Windows 7. כאשר הם עושים את זה בלי שהלקוח יודע מזה זה פשוט ביזיון ושם רע לחברה. כמובן, לא משהו שחדש אצל מיקרוסופט...
Need more cowbell
- TANDBERG
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4591
- הצטרף: פברואר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 184 פעמים
- קיבל תודות: 205 פעמים
רוב מי שקנה את האקס בוקס בישראל בדרך כלל קונה אותו כי הוא פרוץ עם גרפיקה טובה יותר מהנינטנדו. אפרופו צרובים... גם מראה שאנשים מעדיפים כמות על איכות, אי אפשר לקנות משחק ב200-250 שקל מחו"ל ? עדיף לצרוב, למי אכפת ? אני דווקא התרשמתי מהממשק של מייקרוסופט באקס בוקס, אבל עדיין העובדה שמכאן לשם קראת שיש בפורומים באגים במערכת עשה לך "לא לא" כשזה הגיע לקניית המכשיר.
Vocare Ad Regnum
Re: מיקרוסופט - הבעיות המרכזיות ב XBOX כבר מאחורינו
לקח להם שלוש שנים? מאיפה הבאת את זה? כבר בסוף השנה הראשונה בשוק הם הודו בטעות, ואף האריכו את האחריות לשלוש שנים בצורה רטרואקטיבית, ובצעד שעלה להם מיליארד דולר. אני לא מכיר הרבה חברות שמבצעות צעד כזה דראסטי לטובת הלקוח.Huber כתב: רק חבל שזה לקח להם 3 שנים, הרבה לקוחות פגועים ולא מעט תביעות משפטיות:
http://www.bit-tech.net/news/gaming/200 ... st_xbox_/1
הסיבה שאני מפרסם את הת'רד הזה היא מכיוון שעד היום אף אחד במיקרוסופט לא הודה בפה מלא על קיומם של מגוון התקלות הללו - למרות שכל העולם כבר היה מודע לכך, כך שהצהרה שכזו מפי דובר רישמי של החברה די הפתיע אותי.
לדעתי הקונסולה הזו מוכיחה חד וחלק את טיפשותם של מרבית הלקוחות בשוק. לרכוש מוצר מתוך ידיעה ברורה שיש בו תקלות סידרתיות מבחינתי זה BIG NO NO ואחת הסיבות המרכזיות (אבל בהחלט לא הבודדת) שבבחירה הסופית רכשתי PS3 ולא XBOX....
חוץ מזה, זה לא שסוני חפה מבעיות (למזלי אני לא אחד מאלו שנדפקו מהפאק הסידרתי בבטריות שלהם למחשבים ניידים, אבל אני מכיר כאלו שכן) וגם לה לקח זמן להתנצל. ואני עדיין מחכה שנינטנדו תתנצל על ה-100% תקלות שהיו לה בקונסולת הNES שיושבת אצלי בבית מושבתת.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nintendo_E ... sign_flaws
בכל מקרה, אתה מוזמן לקרוא לי טיפש, כי אני כנראה אחד מהלקוחות בשוק שקנו את הקונסולה מתוך ידיעה שיש סיכוי שהמכשיר יתקלקל. חששתי מהתקלה, אבל כשעשיתי חושבים בזמנו והתלבטתי בין X360 לPS3 (הWII מהר מאד התבררה כלא-אופציה) גיליתי שגם אם המכשיר יתקלקל לי, העלות הנוספת של רכישת מכשיר arcade חדש יחד בנוסף לעלות של המכשיר המקורי - לא עוברת בהרבה את העלות של PS3 בודד בזמנו (שאף אחד לא מבטיח לי שיהיה חף ב-100% מתקלות). מה שנקרא "סיכון מחושב".
מן הסתם בסופו של דבר מגוון המשחקים זה מה שהכריע את הכף לטובת הX360, אבל גם השיקול של סכנת הקלקול נכנסה למשוואה. אני מציין בשמחה שבינתיים זה עבד, כי הקונסולה עובדת מצויין, ואת הכסף שחסכתי מההפרש במחיר בינתיים הוצאתי על משחקים טובים (וחשבון לייב שעדיין עולה כסף - אם כבר הזכרתם פאקים מעצבנים של מיקרוסופט)
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: מיקרוסופט - הבעיות המרכזיות ב XBOX כבר מאחורינו
gulmer כתב:לקח להם שלוש שנים? מאיפה הבאת את זה? כבר בסוף השנה הראשונה בשוק הם הודו בטעות, ואף האריכו את האחריות לשלוש שנים בצורה רטרואקטיבית, ובצעד שעלה להם מיליארד דולר. אני לא מכיר הרבה חברות שמבצעות צעד כזה דראסטי לטובת הלקוח.Huber כתב: רק חבל שזה לקח להם 3 שנים, הרבה לקוחות פגועים ולא מעט תביעות משפטיות:
http://www.bit-tech.net/news/gaming/200 ... st_xbox_/1
הסיבה שאני מפרסם את הת'רד הזה היא מכיוון שעד היום אף אחד במיקרוסופט לא הודה בפה מלא על קיומם של מגוון התקלות הללו - למרות שכל העולם כבר היה מודע לכך, כך שהצהרה שכזו מפי דובר רישמי של החברה די הפתיע אותי.
לדעתי הקונסולה הזו מוכיחה חד וחלק את טיפשותם של מרבית הלקוחות בשוק. לרכוש מוצר מתוך ידיעה ברורה שיש בו תקלות סידרתיות מבחינתי זה BIG NO NO ואחת הסיבות המרכזיות (אבל בהחלט לא הבודדת) שבבחירה הסופית רכשתי PS3 ולא XBOX....
לקח להם כ 3 שנים לפתור את הבעייה לחלוטין - לא להודות בטעות. 3 שנים שהם המשיכו למכור ביודעין מכשיר אלקטרוני עם אחוז נפל מהגבוהים בהיסטוריית הקונסולות. איך שלא תסובב את זה, אסטרטגיה שכזו היא פוגענית ללקוח בכל צורה אפשרית. אני מעדיף מוצר עם 1-3 אחוז תקלות ושנה אחריות כמו שנהוג ברב המוצרים הסטנדרטים ולא עשרות אחוזי תקלות עם שלוש שנים אחריות, מסכים? הגדלת האחריות ל 3 שנים לא בא כצעד לטובת הלקוח אלא כגלולת הרגעה פיקטיבית ללקוחות כמוך, שבלעו אותה והמשיכו לרכוש מוצר עם תקלה ידועה מראש.
חוץ מזה, זה לא שסוני חפה מבעיות (למזלי אני לא אחד מאלו שנדפקו מהפאק הסידרתי בבטריות שלהם למחשבים ניידים, אבל אני מכיר כאלו שכן) וגם לה לקח זמן להתנצל. ואני עדיין מחכה שנינטנדו תתנצל על ה-100% תקלות שהיו לה בקונסולת הNES שיושבת אצלי בבית מושבתת.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nintendo_E ... sign_flaws
אין לי מושג מה קרה ב NES, ואף חברה לא חפה מבעיות, בטח ובטח לא סוני, אבל בדור הנוכחי לסוני יש קונסולה עם אחוז תקלות מאוד נמוך ולמיקרוסופט קונסולה עם אחוז תקלות מטורף - על זה אנחנו מדברים פה ולא על כלל המוצרים והחברות בשוק.
בכל מקרה, אתה מוזמן לקרוא לי טיפש, כי אני כנראה אחד מהלקוחות בשוק שקנו את הקונסולה מתוך ידיעה שיש סיכוי שהמכשיר יתקלקל.
לא אומר את זה בפה מלא, ואפילו אחרי ההצהרה הזו והבקשה המפורשת שלך, עדיין לא אקרא לך טיפש, אבל צעד חכם זה לא היה ואני לא מכיר הרבה אנשים שיסכימו שרכישת מוצר מתןך ידיעה ברורה שיש לו אחוז היסטרי של תקלות היא החלטה חכמה.
חששתי מהתקלה, אבל כשעשיתי חושבים בזמנו והתלבטתי בין X360 לPS3 (הWII מהר מאד התבררה כלא-אופציה) גיליתי שגם אם המכשיר יתקלקל לי, העלות הנוספת של רכישת מכשיר arcade חדש יחד בנוסף לעלות של המכשיר המקורי - לא עוברת בהרבה את העלות של PS3 בודד בזמנו (שאף אחד לא מבטיח לי שיהיה חף ב-100% מתקלות). מה שנקרא "סיכון מחושב".
אם המכשיר היה מתקלקל לך כמו לרב הרוכשים היית שר מנגינה אחרת - מבטיח לך. אצלי ראש שקט (יחסית, באחוזים, כמו שסיכמנו אף מוצר לא 100 אחוז נקי מתקלות אפשרויות) היה שיקול הרבה יותר חשוב ממחיר, במיוחד כשבארצנו אי אפשר לקבל שירות רישמי לאף אחת מהקונסולות
מן הסתם בסופו של דבר מגוון המשחקים זה מה שהכריע את הכף לטובת הX360, אבל גם השיקול של סכנת הקלקול נכנסה למשוואה. אני מציין בשמחה שבינתיים זה עבד, כי הקונסולה עובדת מצויין, ואת הכסף שחסכתי מההפרש במחיר בינתיים הוצאתי על משחקים טובים (וחשבון לייב שעדיין עולה כסף - אם כבר הזכרתם פאקים מעצבנים של מיקרוסופט)
מסכים. המשחקים היו שיקול מכריע גם אצלי, אבל בניגוד אליך כנראה שהאקסלוסיביים של ה PS3 קרצו לי יותר
...
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: מיקרוסופט - הבעיות המרכזיות ב XBOX כבר מאחורינו
תשמע, או שאתה לא קורא נכון, או שאתה מעוות את הנתונים בכוונה. הבעיה המקורית שמכונה RROD נפתרה כבר עם הכנסת המודל החדש יותר של הX360 במהלך 2007 (לצערי לא אצלי בבית). מה שדיברו עליו במאמר הוא סבבי התיקון של המכשירים המקוריים מהדור הראשון שאנשים שלחו לתיקון. אולי עדיף שתקרא את המקור שאליו הוביל הקישור שלך:לקח להם כ 3 שנים לפתור את הבעייה לחלוטין - לא להודות בטעות. 3 שנים שהם המשיכו למכור ביודעין מכשיר אלקטרוני עם אחוז נפל מהגבוהים בהיסטוריית הקונסולות....
http://www.edge-online.com/features/can ... -red-ring/
גם אני מעדיף מוצר עם 1-3 אחוז תקלות ושנה אחריות. אני גם מעדיף מוצר בחינם.איך שלא תסובב את זה, אסטרטגיה שכזו היא פוגענית ללקוח בכל צורה אפשרית. אני מעדיף מוצר עם 1-3 אחוז תקלות ושנה אחריות כמו שנהוג ברב המוצרים הסטנדרטים ולא עשרות אחוזי תקלות עם שלוש שנים אחריות, מסכים? הגדלת האחריות ל 3 שנים לא בא כצעד לטובת הלקוח אלא כגלולת הרגעה פיקטיבית ללקוחות כמוך, שבלעו אותה והמשיכו לרכוש מוצר עם תקלה ידועה מראש....
אבל אם האלטרנטיבה היא מוצר על 1-3 אחוז תקלות (משהו שאנחנו לא יודעים לגביו) שעולה פי שתיים, אני כבר אשקול קניה שלו.
ל"לקוחות כמוני" לא תעזור "ההרגעה הפיקטיבית" כי אני במילא לא נמצא במדינה שבה מיקרוסופט פועלת באופן רשמי (ושליחה של קונסולה לתיקון עולה כמעט כמו מכשיר חדש). תנסה לחשוב קצת בהיגיון: אם באמת היה שמץ של אמת בטיעון שלך והיה מדובר בגלולת הרגעה ללקוחות חדשים בלבד, מיקרוסופט לא היתה מאפשרת את הגדלת האחריות בצורה רטרואקטיבית, ובטח שלא מחזירה כסף למי שכבר שילם על תיקון לפני ההכרזה. איך הצד הזה מסתדר לך בראש?
מוזר, כי לא היתה לך בעיה להגיד בפה מלא בתחילת הדיון שהקונסולה הזו מוכיחה חד וחלק את טיפשותם של מרבית הלקוחות בשוק.לא אומר את זה בפה מלא, ואפילו אחרי ההצהרה הזו והבקשה המפורשת שלך, עדיין לא אקרא לך טיפש, אבל צעד חכם זה לא היה ואני לא מכיר הרבה אנשים שיסכימו שרכישת מוצר מתןך ידיעה ברורה שיש לו אחוז היסטרי של תקלות היא החלטה חכמה....
אם הייתי קונה PS3, היו לא מעט חברים שגם אומרים לי שזה לא היה צעד חכם לקנות קונסולה במחיר מטורף שמתקרב לכפול מהמחיר של הקונסולה השניה, כשבסופו של דבר היא מציעה מבחר משחקים קטן יותר, והמשחקים שכבר יוצאים לשתי הקונסולות במקביל מגיעים אליה במקרים רבים בגרסה שמציעה חוויה נחותה. לכל
האמת היא שאני מופתע שהמכשיר עדיין מתפקד, ואני מכיר הרבה אנשים שהתקלקל להם המכשיר. רובם המוחלט הלך וקנה מכשיר X360 חדש, ולא עבר פתאום לקנות את הקונסולה האמינה של סוני למרות שהוא נכווה ממיקרוסופט. אולי רק אחד "עבר מחנה".אם המכשיר היה מתקלקל לך כמו לרב הרוכשים היית שר מנגינה אחרת - מבטיח לך. אצלי ראש שקט (יחסית, באחוזים, כמו שסיכמנו אף מוצר לא 100 אחוז נקי מתקלות אפשרויות) היה שיקול הרבה יותר חשוב ממחיר, במיוחד כשבארצנו אי אפשר לקבל שירות רישמי לאף אחת מהקונסולות...
למה? לא יודע. אולי זה כי לא אצל כולם הראש השקט שווה את ההפרש במחיר, ואת התמורה שהקונסולה נותנת בהשוואה. לא אצל כל אחד השיקולים האלו בעלי חשיבות זהה ולא כולם מוכנים להוציא הרבה כסף על ראש שקט (מאותה סיבה לא כל האנשים עושים ביטוח, או משלמים 1000 ש"ח בשביל הארכת אחריות למצלמה שעולה 2000 ש"ח).
כן, בסופו של דבר אנשים אוהבים לדבר הרבה על המסביב. אבל בסוף? זה כמעט תמיד מגיע לאקסלוסיבים שיש לכל קונסולה.מסכים. המשחקים היו שיקול מכריע גם אצלי, אבל בניגוד אליך כנראה שהאקסלוסיביים של ה PS3 קרצו לי יותר...
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
תשמע, או שאתה לא קורא נכון, או שאתה מעוות את הנתונים בכוונה. הבעיה המקורית שמכונה RROD נפתרה כבר עם הכנסת המודל החדש יותר של הX360 במהלך 2007 (לצערי לא אצלי בבית). מה שדיברו עליו במאמר הוא סבבי התיקון של המכשירים המקוריים מהדור הראשון שאנשים שלחו לתיקון. אולי עדיף שתקרא את המקור שאליו הוביל הקישור שלך.
קראתי. זו הכרזה של מיקרוסופט ולכם צריך לקחת אותה עם קמצוץ של מלח, בפועל גם בדגמים ה"חדשים" נתקלתי אישית באנשים שנתקלו ב RROD. אז אולי התופעה ירדה בהיקפה אבל לא נפתרה. ולגבי "מעוות את הנתונים" - אני לא זה שמעוות אלא מיקרוסופט היקרה שלא טרחה בשום שלב להודיע לאף גורם מה אחוז הנפל בכל דור ודור ושמרה את עיני כולם סומות באפילה.
גם אני מעדיף מוצר עם 1-3 אחוז תקלות ושנה אחריות. אני גם מעדיף מוצר בחינם.
אבל אם האלטרנטיבה היא מוצר על 1-3 אחוז תקלות (משהו שאנחנו לא יודעים לגביו) שעולה פי שתיים, אני כבר אשקול קניה שלו.
פי שתיים? אני מבין שמתמתיקה זה לא הצד החזק שלך, הא?
http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xb ... itesystem/
זו הקונסולה שמקבילה מבחינת חומרה (פחות או יותר, מבחינת מה מגיע כמו כרטיס רשת אלחוטי, דיסק קשיח וכו) ל PS3. אפא אתה רואה פי 2? אני רואה מחיר זהה.
ל"לקוחות כמוני" לא תעזור "ההרגעה הפיקטיבית" כי אני במילא לא נמצא במדינה שבה מיקרוסופט פועלת באופן רשמי (ושליחה של קונסולה לתיקון עולה כמעט כמו מכשיר חדש). תנסה לחשוב קצת בהיגיון: אם באמת היה שמץ של אמת בטיעון שלך והיה מדובר בגלולת הרגעה ללקוחות חדשים בלבד, מיקרוסופט לא היתה מאפשרת את הגדלת האחריות בצורה רטרואקטיבית, ובטח שלא מחזירה כסף למי שכבר שילם על תיקון לפני ההכרזה. איך הצד הזה מסתדר לך בראש?
וזו בדיוק הסיבה שבארץ לרכוש XBOX360 מתוך ידיעה ברורה שיש לך סיכוי גדול לתקלה ואין אחריות רישמית - בעיניי זו איוולת. מיקרוסופט עשתה את המינימום ההכרחי כדי להימנע מתביעות אינסופיות - שלא היה לך שמץ של ספק מה המניע מאחורי "טוב הלב" שלה, חבל שאתה לא מבין את זה.
כן, בסופו של דבר אנשים אוהבים לדבר הרבה על המסביב. אבל בסוף? זה כמעט תמיד מגיע לאקסלוסיבים שיש לכל קונסולה.
אני שמח שאנחנו מסכימים על משהו אחד לפחות
קראתי. זו הכרזה של מיקרוסופט ולכם צריך לקחת אותה עם קמצוץ של מלח, בפועל גם בדגמים ה"חדשים" נתקלתי אישית באנשים שנתקלו ב RROD. אז אולי התופעה ירדה בהיקפה אבל לא נפתרה. ולגבי "מעוות את הנתונים" - אני לא זה שמעוות אלא מיקרוסופט היקרה שלא טרחה בשום שלב להודיע לאף גורם מה אחוז הנפל בכל דור ודור ושמרה את עיני כולם סומות באפילה.
גם אני מעדיף מוצר עם 1-3 אחוז תקלות ושנה אחריות. אני גם מעדיף מוצר בחינם.
אבל אם האלטרנטיבה היא מוצר על 1-3 אחוז תקלות (משהו שאנחנו לא יודעים לגביו) שעולה פי שתיים, אני כבר אשקול קניה שלו.
פי שתיים? אני מבין שמתמתיקה זה לא הצד החזק שלך, הא?
http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xb ... itesystem/
זו הקונסולה שמקבילה מבחינת חומרה (פחות או יותר, מבחינת מה מגיע כמו כרטיס רשת אלחוטי, דיסק קשיח וכו) ל PS3. אפא אתה רואה פי 2? אני רואה מחיר זהה.
ל"לקוחות כמוני" לא תעזור "ההרגעה הפיקטיבית" כי אני במילא לא נמצא במדינה שבה מיקרוסופט פועלת באופן רשמי (ושליחה של קונסולה לתיקון עולה כמעט כמו מכשיר חדש). תנסה לחשוב קצת בהיגיון: אם באמת היה שמץ של אמת בטיעון שלך והיה מדובר בגלולת הרגעה ללקוחות חדשים בלבד, מיקרוסופט לא היתה מאפשרת את הגדלת האחריות בצורה רטרואקטיבית, ובטח שלא מחזירה כסף למי שכבר שילם על תיקון לפני ההכרזה. איך הצד הזה מסתדר לך בראש?
וזו בדיוק הסיבה שבארץ לרכוש XBOX360 מתוך ידיעה ברורה שיש לך סיכוי גדול לתקלה ואין אחריות רישמית - בעיניי זו איוולת. מיקרוסופט עשתה את המינימום ההכרחי כדי להימנע מתביעות אינסופיות - שלא היה לך שמץ של ספק מה המניע מאחורי "טוב הלב" שלה, חבל שאתה לא מבין את זה.
כן, בסופו של דבר אנשים אוהבים לדבר הרבה על המסביב. אבל בסוף? זה כמעט תמיד מגיע לאקסלוסיבים שיש לכל קונסולה.
אני שמח שאנחנו מסכימים על משהו אחד לפחות
נערך לאחרונה על ידי Huber ב 19/02/2009 17:25, נערך פעם 1 בסך הכל.
אני יגיד לך למה כי על הקונסולה הזאת ניתן להריץ משחקים צרובים
זאת הסיבה היחידה, כי לקנות קונסולה ואחרי זה כדי להנות מהמשחקים שהיא מריצה צריך להוציא במקרה הטוב 200 ש"ח למשחק, אז לרבים כנראה זה לא כלכך מתאים.
אין סיבה אחרת, לכן רבים החליטו שעדיף להסתכן ברכישה חוזרת של קונסולה לא מהאמינות מאשר לרכוש קונסולה היקרה במעט יותר שלא ניתנת לפריצה ומצריכה להוציא סכום נכבד לכל משחק.
לרוב המשתמשים זה לא מתאים, ואני אומר זאת על סמך דברים שנאמרו לי מכמה וכמה בעלי חנויות שמוכרים את הקונסולות.
אין סיבה אחרת, לכן רבים החליטו שעדיף להסתכן ברכישה חוזרת של קונסולה לא מהאמינות מאשר לרכוש קונסולה היקרה במעט יותר שלא ניתנת לפריצה ומצריכה להוציא סכום נכבד לכל משחק.
לרוב המשתמשים זה לא מתאים, ואני אומר זאת על סמך דברים שנאמרו לי מכמה וכמה בעלי חנויות שמוכרים את הקונסולות.
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים