מהו הסרט האחרון בו צפיתם?

המלצה על סרטים ותוכניות טלויזיה, פורמטים, חוויות ועוד.
Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #3871 

X-Men.Origins.Wolverine

אני חושב שזה אחד הסרטים האלו שלא ממש צריך להכביר עליהם במילים ובטח לא לכתוב תיאור - כולנו יודעים על מה מדובר.

ואני? אני אישית חושב שאם לא באים בגישה פילוסופית, לא מנסים לנתח יותר מידיי את הסרט, ומבינים שזהו סרט אקשן בעיקרו בהחלט יש ממה להינות. הסרט עמוס ברגעים מלאי אדרנלין, סאונד מצויין וצילום איכותי - וכבונוס אנחנו סופסוף מקבלים תשובות להרבה שאלות שלא נענו עד היום בסרטים הקודמים. לאורך כל הסרט לא היה אפילו רגע אחד של שיעמום, וזה בהחלט יתרון גדול בסרט אקשן ולא משהו שקורה הרבה לאחרונה. באופן מפתיע אפילו יצא לי לצחוק פעם או פעמיים במהלך הסרט - מה עוד יש לבקש?

בהחלט שווה צפייה, במיוחד למי שאהב את הסרטים הקודמים בסידרה, למי שאוהב את הקומיקס ולמי שסתם רוצה סרט אקשן טוב.

8/10

nadavck
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3328
הצטרף: אפריל 2008
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 226 פעמים
קיבל תודות: 61 פעמים

נושא שלא נקרא #3872 

Huber כתב:X-Men.Origins.Wolverine

אני חושב שזה אחד הסרטים האלו שלא ממש צריך להכביר עליהם במילים ובטח לא לכתוב תיאור - כולנו יודעים על מה מדובר.

ואני? אני אישית חושב שאם לא באים בגישה פילוסופית, לא מנסים לנתח יותר מידיי את הסרט, ומבינים שזהו סרט אקשן בעיקרו בהחלט יש ממה להינות. הסרט עמוס ברגעים מלאי אדרנלין, סאונד מצויין וצילום איכותי - וכבונוס אנחנו סופסוף מקבלים תשובות להרבה שאלות שלא נענו עד היום בסרטים הקודמים. לאורך כל הסרט לא היה אפילו רגע אחד של שיעמום, וזה בהחלט יתרון גדול בסרט אקשן ולא משהו שקורה הרבה לאחרונה. באופן מפתיע אפילו יצא לי לצחוק פעם או פעמיים במהלך הסרט - מה עוד יש לבקש?

בהחלט שווה צפייה, במיוחד למי שאהב את הסרטים הקודמים בסידרה, למי שאוהב את הקומיקס ולמי שסתם רוצה סרט אקשן טוב.

8/10
...
בדיוק סיימתי לראות את זה וממש סיכמתי את מה שיש לי להגיד. אז אני פשוט מצטט בכבוד.
אחלה סרט, מלא אקשן, תמונה יפה, סאונד טוב... פשוט סרט פיצוצים מגניב :)
(Y)
לצפיה באוסף הסרטים שלי:
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/nacoke

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #3873 

Derailed

צ'ארלס הוא איש משפחה רגיל שפוגש יום אחד בחורה יפה ברכבת. הוא מתחיל לפלטרט עימה, החלטה המובילה לתוצאות הרסניות ולא צפויות.

מכירים את התחושה הזו בסוף הסרט שאתם יודעים שצפיתם בסרט טוב אבל הוא יכל להיות סרט מצויין אם היו עושים אותו קצת אחרת? אז זו התחושה שיש לי כרגע. הסרט עצמו בהחלט לא רע, משחק סביר של קלייב אוון (שלמען האמת מופיע לי בקצת יותר מידיי סרטים לאחרונה) ומשחק די מפתיע של ג'ניפר אניסטון שמוכיחה שהיא לא רק דמות קומית, וכל זה משולב עם סיפור מותח ויוצא דופן וכמה טוויסטים די מעניינים במהלכו של הסרט שמצליחים "לשבור שיגרה", אבל למרות זאת יש איזושהי תחושת פיספוס. משהו חסר ויש תחושה שיש סצנות מיותרות (למשל סצנת הסיום מייד אחרי שהוא מנהל את השיחה האחרונה עם הבלש הייתה פשוט ביזבוז זמן ומנעה מהסרט סיום הולם). וסצנות מסוימות שאם היו נעשות בצורה מעט שונה (למשל סצנת האונס) יכלו להיות סצנות מעולות. לא סרט רע, סרט סביר בהחלט ושווה צפייה - אבל יכל להיות הרבה הרבה יותר.

7.5/10

HazooM
כתב
כתב
הודעות: 6805
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 306 פעמים
קיבל תודות: 958 פעמים

נושא שלא נקרא #3874 

nadavck כתב:
Huber כתב:X-Men.Origins.Wolverine

אני חושב שזה אחד הסרטים האלו שלא ממש צריך להכביר עליהם במילים ובטח לא לכתוב תיאור - כולנו יודעים על מה מדובר.

ואני? אני אישית חושב שאם לא באים בגישה פילוסופית, לא מנסים לנתח יותר מידיי את הסרט, ומבינים שזהו סרט אקשן בעיקרו בהחלט יש ממה להינות. הסרט עמוס ברגעים מלאי אדרנלין, סאונד מצויין וצילום איכותי - וכבונוס אנחנו סופסוף מקבלים תשובות להרבה שאלות שלא נענו עד היום בסרטים הקודמים. לאורך כל הסרט לא היה אפילו רגע אחד של שיעמום, וזה בהחלט יתרון גדול בסרט אקשן ולא משהו שקורה הרבה לאחרונה. באופן מפתיע אפילו יצא לי לצחוק פעם או פעמיים במהלך הסרט - מה עוד יש לבקש?

בהחלט שווה צפייה, במיוחד למי שאהב את הסרטים הקודמים בסידרה, למי שאוהב את הקומיקס ולמי שסתם רוצה סרט אקשן טוב.

8/10
...
בדיוק סיימתי לראות את זה וממש סיכמתי את מה שיש לי להגיד. אז אני פשוט מצטט בכבוד.
אחלה סרט, מלא אקשן, תמונה יפה, סאונד טוב... פשוט סרט פיצוצים מגניב :)
(Y)
...
מצטרף (Y)

Pavelz
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4032
הצטרף: דצמבר 2006
שם מלא: pavel
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 199 פעמים
קיבל תודות: 48 פעמים

נושא שלא נקרא #3875 

X-Men.Origins.Wolverine
בזבוז של שעה וארבעים דקות
1/10
הנקודה על סצנת האקשן האחרונה שהייתה סבירה
Need more cowbell

עופר_צפריר
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4880
הצטרף: יולי 2005
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

נושא שלא נקרא #3876 

מזמן לא ראיתי חילוקי דעות קיצוניים כל כך על סרט {X-Men.Origins.Wolverine}
ובאופן גורף - אין שום צבעים באמצע... רק שחור או לבן.

לא עדיין לא צפיתי ואני כבר לא יודע אם בכלל.
:קפה:

Pavelz
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4032
הצטרף: דצמבר 2006
שם מלא: pavel
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 199 פעמים
קיבל תודות: 48 פעמים

נושא שלא נקרא #3877 

עופר_צפריר כתב:מזמן לא ראיתי חילוקי דעות קיצוניים כל כך על סרט {X-Men.Origins.Wolverine}
ובאופן גורף - אין שום צבעים באמצע... רק שחור או לבן.

לא עדיין לא צפיתי ואני כבר לא יודע אם בכלל.
...
Dark Knight, Watchmen ו 2 הסרטים הראשונים של X-Men הציבו רף חדש לסרטי קומיקס ו Wolverine כשל בכל הפרמטרים. אפילו בתור סרט אקשן נטו הוא נכשל כמעט בכל הסצנות החשובות,
Need more cowbell

mta194
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1286
הצטרף: ספטמבר 2008
שם מלא: שי שלוס
מיקום: בעבודה
נתן תודות: 25 פעמים
קיבל תודות: 37 פעמים

נושא שלא נקרא #3878 

Pavelz כתב:
עופר_צפריר כתב:מזמן לא ראיתי חילוקי דעות קיצוניים כל כך על סרט {X-Men.Origins.Wolverine}
ובאופן גורף - אין שום צבעים באמצע... רק שחור או לבן.

לא עדיין לא צפיתי ואני כבר לא יודע אם בכלל.
...
Dark Knight, Watchmen ו 2 הסרטים הראשונים של X-Men הציבו רף חדש לסרטי קומיקס ו Wolverine כשל בכל הפרמטרים. אפילו בתור סרט אקשן נטו הוא נכשל כמעט בכל הסצנות החשובות,
...
Pavelz, אני מסכים איתך לגבי הרף שהסרטים שציינת הציבו. הם היו סרטים מצויינים.
אני לא מסכים לגבי הקביעה שכל סרט על קומיקס מעכשיו חייב להתמודד עם הסטנדרט החדש.
אני חושב שהסרט לא צריך להשפט באותם כלים.
מראש הוא מדבר על דמות אחת ולא על מכלול שלם ומראש הוא בא לספר על ההיסטוריה שלה ולא נכנס בכלל לנושאים כבדים יותר. לכן צריך לשפוט אותו כסרט כזה. אם וולברין היה מתיימר להתמודד עם השומרים (או האקסמן הקודמים) אז היה טעם להתייחס אליו באותם כלים.

עופר - דווקא בגלל שהדיעות על הסרט הן קיצוניות כדאי לך לראות אותו - 50% שממש תאהב אותו :lol:

עופר_צפריר
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4880
הצטרף: יולי 2005
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

נושא שלא נקרא #3879 

mta194,

יכול להיות שאתה צודק, לא יודע לענות.למעשה Dark Knight הינו אחד הסרטים מהיותר
טובים שראיתי בשנה האחרונה -ואני אגב לא מתייחס לסרטי קומיקס שעליהם הסרטים מבוססים
זה פחות מעניין אותי אלא העלילה עצמה.

מעבר לזה יש לי בעיה להוריד סרט שמראש אני בספק לגביו- עדיין יש את Watchmen שממתין לצפייה
{כמו מעל 100 סרטים בהמתנה} ועדיין לא התפניתי לסרט ארוך יחסית.
:קפה:

danielobreja
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 465
הצטרף: פברואר 2009
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #3880 

The Ninth Gate
סרט די טוב העלילה טובה אבל הסרט לא מצליח לשמור אותך במתח יש כמה קטעים שהיו יכולים להיות עשויים טוב יותר או ביכלל לוותר עליהם
בסך הכל סרט נחמד לעביר את הזמן
6/10
how you doin ?

toxin
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8962
הצטרף: אוקטובר 2008
מיקום: מול המחשב
נתן תודות: 47 פעמים
קיבל תודות: 688 פעמים

נושא שלא נקרא #3881 

"האביר האפל" הוא סרט מעולה בלי קשר לזה שהוא מבוסס קומיקס. אפשר וצריך להשוות אותו לסרטים אחרים מבחינת איכויות משחק, בימוי, עריכה וכולי.
Wolverine לא עומד בשום רף כלשהו. זה סרט שנעשה רק למטרות רווח וסחיטה של המותג וולברין (בגלל זה עובדים עכשיו גם על חלק שני). אני חושב שהציון הכי מתאים לו הוא 7. סרט בינוני בלי עלילה אמיתית ופעלולים רגילים. שום דבר שישאיר רושם שנייה אחרי שהכתוביות סיום עולות.

guyezra
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 34542
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 181 פעמים
קיבל תודות: 622 פעמים

נושא שלא נקרא #3882 

danielobreja כתב:The Ninth Gate
סרט די טוב העלילה טובה אבל הסרט לא מצליח לשמור אותך במתח יש כמה קטעים שהיו יכולים להיות עשויים טוב יותר או ביכלל לוותר עליהם
בסך הכל סרט נחמד לעביר את הזמן
6/10
...
:)
לא רשמת מילה על העלילה...

zovirax
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-15K
חבר במועדון ה-15K
הודעות: 15619
הצטרף: פברואר 2006
שם מלא: zovirax
נתן תודות: 269 פעמים
קיבל תודות: 303 פעמים

נושא שלא נקרא #3883 

Vertigo (1958)

אלפרד היצ'קוק.


החלטתי לצפות בסרט לאחר שראיתי בכל פינה את הפוסטר המפורסם

[imgbig]http://7inch.dk/blog/context/files/vertigo1.jpg[/imgbig]

לא הבנתי בכלל לאיזה כיוון הסרט הולך בערך עד הרבע האחרון שלו.
סרט טוב, לא ראיתי כזה אף פעם.

העלילה היא על שוטר שיצא לפרישה בגלל איזה אירוע.
והוא הסכים לקבל עבודת בלשות אחרי אישה של חבר עשיר שלו.
לטענת החבר העשיר, האישה חיה חיים של מישהו אחר.

8.5/10

guyezra
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 34542
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 181 פעמים
קיבל תודות: 622 פעמים

נושא שלא נקרא #3884 

עופר_צפריר כתב:מזמן לא ראיתי חילוקי דעות קיצוניים כל כך על סרט {X-Men.Origins.Wolverine}
ובאופן גורף - אין שום צבעים באמצע... רק שחור או לבן.

לא עדיין לא צפיתי ואני כבר לא יודע אם בכלל.
...
גם הדעות על WATCHMEN די דומות

HazooM
כתב
כתב
הודעות: 6805
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 306 פעמים
קיבל תודות: 958 פעמים

נושא שלא נקרא #3885 

Pavelz כתב:
עופר_צפריר כתב:מזמן לא ראיתי חילוקי דעות קיצוניים כל כך על סרט {X-Men.Origins.Wolverine}
ובאופן גורף - אין שום צבעים באמצע... רק שחור או לבן.

לא עדיין לא צפיתי ואני כבר לא יודע אם בכלל.
...
Dark Knight, Watchmen ו 2 הסרטים הראשונים של X-Men הציבו רף חדש לסרטי קומיקס ו Wolverine כשל בכל הפרמטרים. אפילו בתור סרט אקשן נטו הוא נכשל כמעט בכל הסצנות החשובות,
...
אין ספק שסרט כמו Watchmen הוא הרבה יותר "עמוק", אבל מצד שני אין בו הרבה אקשן, בעוד
שוולברין הוא ההיפך. זה לא הופך אותו לפחות טוב, אלא לשונה.

שלח תגובה

חזור אל “סרטים וטלויזיה”