האמת שאני מופתע כל פעם מחדש ממידת התחכום של המכשיר המדהים הזה.Shed כתב:זיהוי של רומבה באוויר נעשה על ידי סנסורי IR שבודקים כל הזמן אם יש "רצפה" מתחת לרומבה. השיטה שתיארתי היא שיטה ידועה בעולם הרובוטיקה. אם תתרגם את האות שהסנסור האופטי המביט על הגלגל שחור-לבן הקדמי לגרף תקבל גרף שעון די מדוייק (לא 100 אחוז, אבל בהחלט שלוש או ארבע תשיעיות). כאשר יש לך שעון כזה, אתה יכול לסנכרן את כל המערכת המכנית לפיו, ובוודאי שאתה יכול למדוד מרחקים בצורה מדוייקת למדי.אני מניח שהם התיחסו לחוסר הדיוק הזויתי (הוא לא באמת יכול לחזור על אותן זויות במסלול) ולא למדידת מרחקים.
שנית, אתה בטוח שהוא משתמש בחיישן על הגלגל הקדמי למדידת מרחק?
לא נראה לי סביר כי אין לו באמת צורך למדוד מרחקים בדיוק גבוה.
אני הבנתי שהחיישן על הגלגל הקדמי נועד לאבחן את המצב בו מנוע מופעל אך הרומבה לא זז ולהתריע על כך. זה קורה כשהרומבה מטפסת ונשארת עם גלגל (ראשי) באויר.......
אך עדיין, כפי שאתה אומר בעצמך, קיימות סטיות קטנות שלאורך זמן ישנו את המסלול.