אהלן, קיבלתי השבוע את ה-ONE החדש לאחר ציפייה ארוכה, בהזמנה מארה"ב דרך אמזון.
השלט הגיע עם בעיה תפקודית משמעותית. 3 כפתורים לא מתפקדים כמעט:
שניים מכפתורי התפריט המרכזיים (חץ למעלה וחץ שמאלה) וכפתור ההגברה של הווליום.
נראה שיש פשוט בעיה במגעים בכפתורים אלו וצריך ללחוץ חזק מאוד וגם אז אין תגובה רוב הפעמים.
כמובן שבגלל שהשלט הוזמן מחו"ל זה מסבך את העניין.
מישהו יכול לעזור לי מתוך ניסיון אישי עם בעיה בשלט של לוג'יטק שנקנה בחו"ל?
יש סיכוי לקבל שירות בארץ במקרה כזה?
אם זה אכן בעיית מגעים, יש טעם לפתוח לבד ולנסות לסדר את המגעים?
מבואס ונואש ומצפה לתגובות...
תודה.
בעיה בשלט harmony one חדש
- sam22
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20360
- הצטרף: נובמבר 2006
- מיקום: תל אביב
- נתן תודות: 938 פעמים
- קיבל תודות: 819 פעמים
אני שילמתי מכס
לאחר ויכוחים ומריבות היה נמוך יחסית
אבל רק אחרי שלימדתי את מנהל בית המכס בתל אביב על השלט וגרמתי לו להזמין
לאחר ויכוחים ומריבות היה נמוך יחסית
אבל רק אחרי שלימדתי את מנהל בית המכס בתל אביב על השלט וגרמתי לו להזמין
נערך לאחרונה על ידי sam22 ב 10/11/2009 15:56, נערך פעם 1 בסך הכל.
- MuliGome (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 318
- הצטרף: אוקטובר 2008
- נתן תודות: 2 פעמים
- קיבל תודות: 3 פעמים
אז מה אתם אומרים, אולי לא כדאי לקחת סיכון ופשוט לשלוח את זה לכתובת בארה"ב ושיגיע לשם מישהו, הוא יוכל להביא את זה איתו? זה אומנם יכול לקחת זמן אבל אם הסיכוי לשלם מכס קיים אז אני אולי עדיף לחכות עוד קצת....
נאמר בשרשור פה שהשלט התקול מושבת מרחוק. כיצד זה נעשה? זה נעשה ברגע שנשלח שלט חדש? או רק ברגע שהוא מתקבל? אם זה ככה זה יהיה מבאס כי ייקח זמן עד שיביאו לי את השלט התקין מחו"ל.
נאמר בשרשור פה שהשלט התקול מושבת מרחוק. כיצד זה נעשה? זה נעשה ברגע שנשלח שלט חדש? או רק ברגע שהוא מתקבל? אם זה ככה זה יהיה מבאס כי ייקח זמן עד שיביאו לי את השלט התקין מחו"ל.