תגובת, הערות ושאלות לכתבה.
חופש בחירה בחיפוש מידע או אושר מתוך בורות?
תגובות לכתבה: חופש בחירה בחיפוש מידע או אושר מתוך בורות?
- ziv_r (פותח השרשור)
- עורך ראשי HTmag
- הודעות: 44361
- הצטרף: ינואר 2005
- נתן תודות: 2084 פעמים
- קיבל תודות: 4724 פעמים
- MartinHSabag
- מנהל
- הודעות: 59332
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: מרטין סבג
- מיקום: כפר-סבא
- נתן תודות: 858 פעמים
- קיבל תודות: 1619 פעמים
- יצירת קשר:
תודה אביעד על המאמר.
נקודת מבט מעניינת שלא חשבתי עליה.
אני אחד המבקרים הגדולים של מנועי חיפוש ברלוונטיות של התוכן שלהם, אבל נקודת ההסתכלות שלך פתחה לי עוד נקודת מבט על הנושא.
נקודת מבט מעניינת שלא חשבתי עליה.
אני אחד המבקרים הגדולים של מנועי חיפוש ברלוונטיות של התוכן שלהם, אבל נקודת ההסתכלות שלך פתחה לי עוד נקודת מבט על הנושא.
נערך לאחרונה על ידי MartinHSabag ב 15/08/2010 8:37, נערך פעם 1 בסך הכל.
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
האמת שהמאמר מצד אחד מעניין, מצד שני נשאלת השאלה - מה אנחנו, הפעילים ה"כבדים" והמנהלים באתר משפיע כמו HT עושים בנידון?
קשה מאוד להתגבר על המשיכה הטבעית למותגים, כמוצרים שהוכיחו עצמם. קשה עוד יותר להיות אובייקטיבי בזמן בדיקה, ולפעמים זה פשוט לא כיף...מבחינתי כיף לנהוג בבמוו, גם אם זה בגלל שאמרו לי שככה צריך להיות...למה להרוס? (לא שיש לי אחת או שתהיה בעתיד הנראה לעין)
תפקידנו כאן לעזור לאותם המותגים להתגלות, או להתגלות מחדש לפעמים. שימו לב למותגים הקוריאנים שעבדו כל כך קשה להגיע לתודעה ואחכ לעשות לנו שינוי בראש שהם לא סתם זולים. זוכרים ש LG היתה גולדסטאר? קחו את שוק המשפחתיות: קשה לי מאוד להודות בזה, אבל אם אנשים היו משאירים בצד דעות קדומות, המכונית היחידה על הכביש בשוק זה היתה יונדאי I30, ומנגד לא רוכשים ולו יונדאי גץ אחת (לה הילת אמינות חסרת כיסוי ואינסוף חסרונות).
בשוק מכונות הקפה, הפורום בו אני פעיל, אנחנו חיים בעולם פשוט, פשוט מידי. רוצה זול? כרומקס/דלונגי, רוצה להשקיע יותר? גאגיה. רוצה הכי טוב? רנציליו סילביה. לאחרונה נכנס, בקושי רב, מותג חדש - אסקסו. המותג מגובה בחברה חזקה מאוד מאחורי הקלעים ובעיצובים מושכי עין. אני הייתי מראשוני הרוכשים בארץ לפני כמעט 4 שנים. זו היתה יריה באפלה, לא מצאתי כמעט מבחנים ברשת. רכשתי רק בגלל העיצוב וע"פ המפרט הטכני. כל השאר רכשו כנראה רק בזכות העיצוב...
האם זו המציאות הנכונה? אני בטוח שלא! ואני מתאמץ כדי למצוא את האלטרנטיבות. כרגע אני בוחן מכונה מעניינת מאוד, שהגיעה אלי במקרה, מתחרה לסילביה במפרט, עם פוטנציאל למחיר נמוך יותר. האם היא תצליח? האם מישהו יצליח למצוא עליה חומר? לעזאזל, אפילו באתר החברה הרשמי קשה להבין שהיא קיימת. אז בחיפוש בגוגל? הצחקתם אותי. רק מידע מחנויות שמוכרות אותה ומעט מאוד מידע מסייע. אם אני פיספסתי מכונה כזו עד לרגע זה, כל מילה שנכתבה במאמר נכונה.
קשה מאוד להתגבר על המשיכה הטבעית למותגים, כמוצרים שהוכיחו עצמם. קשה עוד יותר להיות אובייקטיבי בזמן בדיקה, ולפעמים זה פשוט לא כיף...מבחינתי כיף לנהוג בבמוו, גם אם זה בגלל שאמרו לי שככה צריך להיות...למה להרוס? (לא שיש לי אחת או שתהיה בעתיד הנראה לעין)
תפקידנו כאן לעזור לאותם המותגים להתגלות, או להתגלות מחדש לפעמים. שימו לב למותגים הקוריאנים שעבדו כל כך קשה להגיע לתודעה ואחכ לעשות לנו שינוי בראש שהם לא סתם זולים. זוכרים ש LG היתה גולדסטאר? קחו את שוק המשפחתיות: קשה לי מאוד להודות בזה, אבל אם אנשים היו משאירים בצד דעות קדומות, המכונית היחידה על הכביש בשוק זה היתה יונדאי I30, ומנגד לא רוכשים ולו יונדאי גץ אחת (לה הילת אמינות חסרת כיסוי ואינסוף חסרונות).
בשוק מכונות הקפה, הפורום בו אני פעיל, אנחנו חיים בעולם פשוט, פשוט מידי. רוצה זול? כרומקס/דלונגי, רוצה להשקיע יותר? גאגיה. רוצה הכי טוב? רנציליו סילביה. לאחרונה נכנס, בקושי רב, מותג חדש - אסקסו. המותג מגובה בחברה חזקה מאוד מאחורי הקלעים ובעיצובים מושכי עין. אני הייתי מראשוני הרוכשים בארץ לפני כמעט 4 שנים. זו היתה יריה באפלה, לא מצאתי כמעט מבחנים ברשת. רכשתי רק בגלל העיצוב וע"פ המפרט הטכני. כל השאר רכשו כנראה רק בזכות העיצוב...
האם זו המציאות הנכונה? אני בטוח שלא! ואני מתאמץ כדי למצוא את האלטרנטיבות. כרגע אני בוחן מכונה מעניינת מאוד, שהגיעה אלי במקרה, מתחרה לסילביה במפרט, עם פוטנציאל למחיר נמוך יותר. האם היא תצליח? האם מישהו יצליח למצוא עליה חומר? לעזאזל, אפילו באתר החברה הרשמי קשה להבין שהיא קיימת. אז בחיפוש בגוגל? הצחקתם אותי. רק מידע מחנויות שמוכרות אותה ומעט מאוד מידע מסייע. אם אני פיספסתי מכונה כזו עד לרגע זה, כל מילה שנכתבה במאמר נכונה.
what's next?
- TANDBERG
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4591
- הצטרף: פברואר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 184 פעמים
- קיבל תודות: 205 פעמים
מה אתה יכול לעשות ? קודם כל, ליידע את הקרובים אליך, הכרת המכשול עושה את האדם מודע, מעבר לזה, אם אתה אומר לחבר או מכר: שמע, אתה נעול בחיפושים, יש עוד מנועי חיפוש - הוא עלול בהחלט להשקיע יותר שעות בחיפושים, מה שנקרא: יפליג מעבר לעמוד הראשון.knazi כתב:מאמר מעולה, נהנתי לקרוא.
אפשר אולי לקבל עצות על איך להתמודד עם הבעיה?...
תודה על התגובות !
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
- TANDBERG
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4591
- הצטרף: פברואר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 184 פעמים
- קיבל תודות: 205 פעמים
קחו לדוגמא עכשיו בYNET - מאפשרים לכם תגובות בתשלום (!!!) תוכלו למצוא מאמר על פייסבוק ואיך לפרסם בו כדי שימצאו אותכם. אבל למי הכתבות האלו מופנות ? למי שכבר נמצא בסבך העניינים.
זו לא קונספירציה, זו התנהלות שוק כמות שהוא.
אין לנו הרבה בחירה בישראל כי מביאים לכאן את מה שחושבים לנכון שילך, אבל עצם העובדה שחלק מאנשי הפורום מזמינים מחו"ל - אומר שהם מכירים בחלופות.
ידע הוא כוח - זה משפט לעוס, אבל נכון. הבעיה היא שמה שעושים בעלי ההון הוא לתת לאנשים את ההרגשה שיש להם ידע - כאשר הידע הזה מנווט אותם לעשות את הבחירה "הנכונה" והיא לכיוונם.
לגבי סטרימרים - אם זיו לא יעלה סקירה - לרוב לא נחפש יותר מדי, גם אנחנו (אני לפחות) שבויים בעולם מסויים. ולכן השבי הזה נקרא: מתוך בורות או מתוך בחירה.
כמה שתעשו יותר רעש בגובה העיניים לאנשים שאתם מכירים, תכניסו להם מודעות על מחסומים שמולם, והם ידעו או תהיה להם את האפשרות לנווט לעוד כיוונים.
זו לא קונספירציה, זו התנהלות שוק כמות שהוא.
אין לנו הרבה בחירה בישראל כי מביאים לכאן את מה שחושבים לנכון שילך, אבל עצם העובדה שחלק מאנשי הפורום מזמינים מחו"ל - אומר שהם מכירים בחלופות.
ידע הוא כוח - זה משפט לעוס, אבל נכון. הבעיה היא שמה שעושים בעלי ההון הוא לתת לאנשים את ההרגשה שיש להם ידע - כאשר הידע הזה מנווט אותם לעשות את הבחירה "הנכונה" והיא לכיוונם.
לגבי סטרימרים - אם זיו לא יעלה סקירה - לרוב לא נחפש יותר מדי, גם אנחנו (אני לפחות) שבויים בעולם מסויים. ולכן השבי הזה נקרא: מתוך בורות או מתוך בחירה.
כמה שתעשו יותר רעש בגובה העיניים לאנשים שאתם מכירים, תכניסו להם מודעות על מחסומים שמולם, והם ידעו או תהיה להם את האפשרות לנווט לעוד כיוונים.
Vocare Ad Regnum