מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


אלקטרוניקס פרו שירות מחפיר ובי"ס להרחקת לקוחות מ- SAMSUNG


עמוד 1 מתוך 6
עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
MoMra
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 03, 2011
הבעות תודה: 13
מספר הודעות: 141

 #1  נשלח: ד' 07/08/2013 14:51
אלקטרוניקס פרו שירות מחפיר ובי"ס להרחקת לקוחות מ- SAMSUNG

שלום רב,
ברצוני לשתף את חברי הפורום בחווית שירות מזעזעת לה זכיתי בהמשך לרכישת מסך SAMSUNG בגודל 60 אינץ'.
ביום רביעי 31/07/2013 רכשתי לעצמי וביום א' בסמוך לשעה 08:30 בבוקר יצרתי קשר עם חברת אלקטרוניקס פרו לצורך תיאום התקנת המסך ותלייתו בהתאם לדרישתי...
כמובן שהופתעתי מאוד כשהמוקדנית אמרה לי שאין להם שום אישור מהחנות על כך ששילמתי על השירות וכי אני נדרש לפנות לחנות ממנה רכשתי. העובדה שאני מחזיק בידי אסמכתא רשמית המאשרת תשלום מלא הן עבור השרות והן עבור הטלוויזיה לא הייתה רלוונטית עבורה ואני אחר כבוד פניתי למקום ממנו רכשתי.
המענה היה זריז והובהר לי שהאישורים הרלוונטיים הועברו בפקס כבר ביום חמישי,כמובן ששוב התקשרתי לאלקטרוניקס פרו אולם כעת הגעתי פעם אחר פעם למוקד קישורית שאוסף עבורם הודעות...
בשורה התחתונה לאחר לפחות עוד עשר שיחות טלפון ולאחר שביום שני בשעה 17:00 עודכנתי טלפונית שלא קיבלו שום אישור הפלא ופלא התקשרו לאשר שהאישור נמצא וישמחו לתאם התקנה...
שאלתי מתי ואמרו מישהו ביטל אז נוכל להכניס אותך בהקדם שאלתי מתי אמרו :"עוד שמונה ימים..." שאלתי אם הם נורמלים??? אמרו כן ואחנו עוד עושים לך טובה!
יצרתי קשר עם המוכר ודיווחתי על השערוריה ודרשתי התערבות מיידית יש לציין שמאז קיימתי לפחות עשר שיחות טלפון שלא סייעו במאום ושיא השיאים היה הבוקר כאשר לאחר שאמרו לי שאני צודק במאה אחוז והם מודעים לשרות השערוריתי של "אלקטרוניקס פרו" הציעו לי לקחת טלוויזה של LG ולקבל התקנה מהיום להיום.
בשורה התחתונה החלטתי לבטל את העסקה וכעת אני ממתין לאיסוף הקרטון שחוסם לי את הסלון כבר ארבעה ימים.
עוגמת הנפש שנגרמה לי ולילדי שציפו למסך החדש והרצון העז למנוע מאחרים לעבור את שאני עברתי הם שגרמו לי לפתוח נושא זה.
אני עם SAMSUNG גמרתי ואיך אומרים "שלא יעבדו עליכם..."


נערך בפעם אחרונה על-ידי MoMra בתאריך ה' 08/08/2013 16:06, נערך בסך הכל 2 פעמים
(1) הבעות תודה: yoav4x4
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oris74 (אורי)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה


הצטרף בתאריך:
  Nov 22, 2010

מיקום: אשקלון
הבעות תודה: 756
מספר הודעות: 8031

 #2  נשלח: ד' 07/08/2013 15:47

אני לא מבין למה החנות לא התערבה עבורך - זה אחד היתרונות החשובים לעומת רכישה מקוונת...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MoMra
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 03, 2011
הבעות תודה: 13
מספר הודעות: 141

 #3  נשלח: ד' 07/08/2013 16:24

היי,
אני רוצה לשים לרגע את מקום הרכישה בצד ולהתמקד בשירות הלקוחות של חברת "אלקטרוניקס פ".
לא יעלה על הדעת שיטרטרו לקוח והוא יזכה ליחס מזלזל וגרוע שכזה...
לא מתקבל על הדעת שללקוח תהיה אסמכתא ביד ויגידו לו שהיא לא שווה כלום היות והיא לא הגיעה דרך "הייבואן"
מחברה כמו SAMSUNG הייתי מצפה שנותני שירות מטעמה לא יהיו ברמה של מוקד שירות לקוחות של משחטת רכב במחנה פליטים באלטה אלא של "יצרנית המסכים הטובה בעולם..." כפי שמפמפמים לך כשאתה ממתין רבע שעה שיענו ואז מגלה שזה מוקד קישורית.
שלמתי מראש יותר כי רציתי שירות ואחריות סמליין ובסוף ויתרתי על השירות,האחריות והסמליין ואין סיכוי שאכניס לביתי את המותג כל זמן שהם קשורים ל"פרו".
נ.ב.
שיא השיאים התרחש בזמן שאני רושם שורות אלה,נציגה של אלקטרוניקס פרו מתקשרת אליי ומבקשת להקדים לי התקנה לעוד יומיים ולאחר שאני מביע את מורת רוחי היא ברוב חוצפתה עוד שואלת: מדוע לא ביקשת להקדים את ההתקנה?..."
אמרתי לה שהשירות שלהם הוא הגרוע ביותר בו נתקלתי בחיי ותשובתה הייתה:" אני לא מבינה למה לא אמרת שאתה רוצה שנבוא קודם??? " אמרתי לה מה זאת אומרת אני מאוד נהנה לשבת בבית כבר ארבעה ימים עם קרטון ענק שתופס חצי סלון.
שלא נדע מטומאה.

| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ronen61
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Apr 03, 2008
הבעות תודה: 106
מספר הודעות: 4625

 #4  נשלח: ד' 07/08/2013 17:34

טוב לדעת
_________________
יותר טוב מזה, פשוט נשתגע
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
toxin
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Oct 05, 2008

מיקום: מול המחשב
הבעות תודה: 547
מספר הודעות: 8053

 #5  נשלח: ד' 07/08/2013 17:42

| פרופיל | שלח הודעה | חפש
איינשטיין
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2007

מיקום: קרית יאבוייה
הבעות תודה: 243
מספר הודעות: 7422

 #6  נשלח: ד' 07/08/2013 18:07

היבואן הרשמי של סמסונג לא עובד עם רטפון? לא שהם מלאכים...
אלקטרוניקס פרו עובדים עם היבואן הרשמי או עם איזה יבואן מקביל?

_________________
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
asaf23
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Jul 08, 2008
הבעות תודה: 271
מספר הודעות: 7879

 #7  נשלח: ד' 07/08/2013 18:53

סמליין גם לא משיבה לפניות באמצעות האתר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ronen61
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Apr 03, 2008
הבעות תודה: 106
מספר הודעות: 4625

 #8  נשלח: ד' 07/08/2013 19:57

הם מחליפים של רטפון.
_________________
יותר טוב מזה, פשוט נשתגע
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
טלHD
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Nov 15, 2008
הבעות תודה: 961
מספר הודעות: 13084

 #9  נשלח: ד' 07/08/2013 21:36

איינשטיין כתב:
היבואן הרשמי של סמסונג לא עובד עם רטפון? לא שהם מלאכים...
אלקטרוניקס פרו עובדים עם היבואן הרשמי או עם איזה יבואן מקביל?

כבר לא. הייתה תקווה שיגיע נותן שירות טוב יותר כיאה למותג.
אבל כנראה אותה הגברת בשינוי אדרת.
אם סמליין, היבואן עצמו "יודע" לתת שירות מהגרועים והביזיוניים ביותר שנתקלתי בהם מעולם...למה צריך לצפות ממנו ברגע שהוא עצמו בוחר נציגות לשירות/מעבדה?
(1) הבעות תודה: איינשטיין
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
idan309
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 20, 2005

מיקום: קריית ביאליק
הבעות תודה: 294
מספר הודעות: 2807

 #10  נשלח: ה' 08/08/2013 5:56

זו אחת הסיבות שאני דואג לרכוש מסכים (וציוד אלקטרוני בכלל) מחנות מתמחה.
אמנם לעיתים אתה משלם קצת יותר (לא תמיד וגם אם כן ההפרש הוא עד 5%) אבל מקבל שירות מלא הכולל:
1. הובלה של המסך יחד עם המתקין כך שההתקנה מתבצעת עם ההגעה (אין קופסא באמצע הסלון).
2. עבודות נוספות - התקנת המסך הקודם במקום אחר (לעיתים יותר מ-1)
3. הדרכה מלאה.
4. אחריות מלאה בביצוע העבודה - יתרון בולט כאשר הקנייה של המסך וההתקנה מתבצעת מאותו ספק ואז הספק לא יכול להרשות לעצמו לבצע התקנה לא בצורה מושלמת.

גם אחרי הקנייה יש יתרונות משמעותיים:
1. בכל פנייה (גם כזו שאין לך קשר) אתה מקבל שירות מלא.
2. בכל בעיה שיש לך שמצריכה הגעה של איש שירות, גם אם לא קשורה בכלל לקנייה, אתה מקבל שירות מלא ולעיתים גם ללא חיוב או בחיוב סמלי בלבד.
3. במידה ויש לך תקלה במסך החנות המתמחה היא זו שמתעסקת עם היבואן + דואגת במקרים מיוחדים למסך חליפי.

אני ממליץ לך לרכוש את המסך בצורה הזו.
(3) הבעות תודה: yoav4x4 , MoMra , חיים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ארז_וחני
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 06, 2008
הבעות תודה: 190
מספר הודעות: 4713

 #11  נשלח: ה' 08/08/2013 7:05

אולי הגיע הזמן להפסיק להמליץ על סמסונג ?
יבואנים מבינים מצוין דרך הכיס....
ארז
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kuku1000 (ארי בן משה)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד


הצטרף בתאריך:
  Feb 18, 2007

מיקום: הרצליה
הבעות תודה: 33
מספר הודעות: 745

 #12  נשלח: ה' 08/08/2013 7:30

idan309 כתב:
זו אחת הסיבות שאני דואג לרכוש מסכים (וציוד אלקטרוני בכלל) מחנות מתמחה.
אמנם לעיתים אתה משלם קצת יותר (לא תמיד וגם אם כן ההפרש הוא עד 5%) אבל מקבל שירות מלא הכולל:
1. הובלה של המסך יחד עם המתקין כך שההתקנה מתבצעת עם ההגעה (אין קופסא באמצע הסלון).
2. עבודות נוספות - התקנת המסך הקודם במקום אחר (לעיתים יותר מ-1)
3. הדרכה מלאה.
4. אחריות מלאה בביצוע העבודה - יתרון בולט כאשר הקנייה של המסך וההתקנה מתבצעת מאותו ספק ואז הספק לא יכול להרשות לעצמו לבצע התקנה לא בצורה מושלמת.

גם אחרי הקנייה יש יתרונות משמעותיים:
1. בכל פנייה (גם כזו שאין לך קשר) אתה מקבל שירות מלא.
2. בכל בעיה שיש לך שמצריכה הגעה של איש שירות, גם אם לא קשורה בכלל לקנייה, אתה מקבל שירות מלא ולעיתים גם ללא חיוב או בחיוב סמלי בלבד.
3. במידה ויש לך תקלה במסך החנות המתמחה היא זו שמתעסקת עם היבואן + דואגת במקרים מיוחדים למסך חליפי.

אני ממליץ לך לרכוש את המסך בצורה הזו.


מצטרף בכל פה. חנות שמתמחה לדעתי זה עולם אחר.
דווקא מוזר לי שלא רואים תגובה של נציג סמליין הלא הם קוראים אותנו..

_________________
פיהוק זה הדרך של הגוף להגיד שיש לך פחות מ20% סוללה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
lasik
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 21, 2010
הבעות תודה: 196
מספר הודעות: 1725

 #13  נשלח: ה' 08/08/2013 7:32

חבל,
סמסונג משקיעים כ"כ בהצגת המוצרים בהשקה השנתית ובפיתוח הטכנולוגיות הייחודיות, וברגע האמת, כשהלקוח מעוניין לרכוש -
יוצרים בו צלקת שגורמת לביטול העיסקה.
אני חושב שהנהלת הנציגות בישראל אינה מודעת מספיק לחומרת הדברים. שווה לעורר אותם.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 67
מספר הודעות: 2095

 #14  נשלח: ה' 08/08/2013 7:48

lasik כתב:
חבל,
סמסונג משקיעים כ"כ בהצגת המוצרים בהשקה השנתית ובפיתוח הטכנולוגיות הייחודיות, וברגע האמת, כשהלקוח מעוניין לרכוש -
יוצרים בו צלקת שגורמת לביטול העיסקה.
אני חושב שהנהלת הנציגות בישראל אינה מודעת מספיק לחומרת הדברים. שווה לעורר אותם.


לצערי הרב ההנהלה של הנציגות יודעת טוב מאוד את המתרחש אבל מעדיפים לעצום עיין ,למה? אין לי מושג
תמיד סם ליין שכרה את השירותים של כל מיני נותני שירות מפוקפקים שגרמו לשם רע לסם ליין במקום להקים מערך שריות ומעבדה משלה כמו שעושים שאר היבואנים ,אני חשבתי שבהנהלה למעלה למדו מהעבר ושיפרו את השירות כנראה שהלא כך הדבר לצערי ואנחנו כלקוחות צריכים להצביע בכיס שלנו ולא לרכוש מוצרים של סם ליין אני מבטיח לכם שאם נפתח כאן באתר אשכול רציני של החברים כנגד רכישת מוצרים של סם ליין השינוי יגיע מהר (אני מקווה)

_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
(1) הבעות תודה: MoMra
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
lasik
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 21, 2010
הבעות תודה: 196
מספר הודעות: 1725

 #15  נשלח: ה' 08/08/2013 8:18

שי,
קשה לי להאמין שהנהלת חברה מודעת לבעיתיות כזו, כפי שהיא משתקפת מדבריך.
אין כל ערך מוסף בפגיעה בשירות לקוחות, ובמיוחד בשלב כה ראשוני מיד לאחר הרכישה העשוי להביא לביטול העיסקה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht