מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


איך יוצרים קשר טלפוני עם חברת i-parcel בארץ


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
davd12
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 07, 2010
מספר הודעות: 13

 #1  נשלח: שבת 27/02/2016 21:48
איך יוצרים קשר טלפוני עם חברת i-parcel בארץ

הזמנתי מוצר מאמזון, שנשלח והגיע לארץ עם חברת i-parcel...
לפי הסטאטוס באתר, הם אפילו טוענים שהיה ניסיון מסירה של החבילה ללקוח.
כמובן שאף אחד לא יצר איתי קשר טלפוני בניסיון לתאם מסירה (הטלפון רשום בכתובת משלוח של אמאזון).
למיטב ידיעתי חבילות מ-i-parcel עוברות לדואר שליחים של דואר ישראל,
אבל דואר שליחים לא יכולים לספק שום מידע ללא מספר מעקב מקומי של החבילה,
שניתן לחבילה לאחר שהיא עוברת מ-i-parcel לדואר שליחים.
את המספר המעקב המקומי יש רק ל-i-parcel...
פניתי דרך האתר של i-parcel מספר פעמים בבקשה לקבל את המספר מעקב המקומי של החבילה,
אך כמובן שאין כל מענה מהם.
אגב, זו פעם שניה שזה קורה לי איתם, ובפעם הזו החבילה חזרה לארה"ב, והשירות לקוחות של אמזון שלח לי מוצר בשליחות אקספרס של DHL.
אני רוצה להמנע ממקרה כזה שוב ולכן רוצה לדעת איך אני יוצר קשר טלפוני עם חברת i-parcel בארץ?
האם יש מספר ישיר שלהם שהוא לא של UPS?

לא מבין למה הם לא מספקים את המספר מעקב מקומי של החבילה באופן דיפולטיבי...היה חוסך הרבה כאב ראש

תודה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
vic1234
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 13, 2008
הבעות תודה: 152
מספר הודעות: 1882

 #2  נשלח: שבת 27/02/2016 21:59

פשוט תשלך להם EMAIL [email protected]
תציין את מספר המשלוח שלהם ותבקש את המקומי
תוך כמה שעות תמיד ענו לי עם מספר מקומי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Amir64 (אמיר)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2012
הבעות תודה: 816
מספר הודעות: 5794

 #3  נשלח: שבת 27/02/2016 23:31

מסכים עם קודמי.
מעולם לא היתה לי בעיה לקבל את מספר המעקב המקומי באמצעות שליחת מייל בקשה לכתובת המייל שהוא רשם.
ענו תמיד תוך דקות עד שעות בודדות, אפילו עם קישור לדף המעקב של דואר ישראל.

כתובת המייל מופיעה בדף הראשי של I parcel tracking ליד השדה לבדיקת מספר מעקב.
ברגע שכתוב בטרקינג שלהם ״נשלח למדינת היעד״, מיד שלחתי מייל וקיבלתי מספר מעקב מקומי.
לפעמים אפילו עם הודעה שמוקדם עדיין לבדוק בארץ כי הדואר עדיין לא קיבל את החבילה, אבל כבר מוקצה לה מספר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Justme1
חברה פעילה
חברה פעילה

הצטרפה בתאריך:
  Mar 05, 2012
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 61

 #4  נשלח: א' 28/02/2016 9:06

כמו שאמרו מעליי תשלח לאימייל למעלה, מקווה שתקבל את המספר המקומי. לי לא היה מזל איתם ואחרי שבוע ושלושה ניסיונות יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של אמזון בבקשה לעזרה ותוך 2 דקות קיבלתי אימייל עם המספר המקומי. אז כבר תוכל ליצור קשר עם דואר שליחים לתיאום.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
davd12
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 07, 2010
מספר הודעות: 13

 #5  נשלח: א' 28/02/2016 10:00

כל מה שהצעתם אכן כבר עשיתי מהתחלה,
וזה לא שיש הרבה אופציות באתר שלהם - מסתכם במייל ו/או השארת הודעה דרך הממשק באתר.
אחרי ניסיון נוסף (שלישי) אתמול לקבל את המספר מעקב המקומי,
הוא התקבל אבל רק אחרי שכתבתי להם מייל שהוקלד במלואו שה-Caps lock פועל...
לא בטוח שדווקא זה מה שעורר אותם לשלוח לי את המספר, אבל כך או כך זה פשוט שירות מעצבן לטעמי.
לשמחתי הצלחתי לתאם מסירה למחר מול הדואר.
אני רואה שגם ל-Justme1 היה ניסיון זהה לשלי כך שכנראה אין עקביות במתן השירות שלהם.
לטעמי סתם מסורבל ומיותר, הרי המספר מעקב מקומי כבר נמצא במערכת שלהם באופן ממחושב,
מה הבעיה לשלוח באופן אוטומטי לכל לקוח מייל עם המספר מעקב מקומי?

בכל אופן, הניסיון האישי שלי איתם עד כה לא טוב.
שמח לשמוע שיש מקרים אחרים יותר חיוביים.

תודה על העזרה,
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Justme1
חברה פעילה
חברה פעילה

הצטרפה בתאריך:
  Mar 05, 2012
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 61

 #6  נשלח: א' 28/02/2016 10:34

שמחה שבסוף קיבלת, וצודק - זה צריך להיות תהליך אוטומטי - או אימייל אוטומטי או אפילו לציין את המספר המקומי בתור סטטוס בדף המעקב של החבילה באתר שלהם.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sky1sky10
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 25, 2005
הבעות תודה: 154
מספר הודעות: 3119

 #7  נשלח: ה' 12/01/2017 14:45

Justme1 כתב:
שמחה שבסוף קיבלת, וצודק - זה צריך להיות תהליך אוטומטי - או אימייל אוטומטי או אפילו לציין את המספר המקומי בתור סטטוס בדף המעקב של החבילה באתר שלהם.


·היום שמתי לב שהם כבר מציינים במספר המעקב הבינלאומי שלהם את מספר המעקב המקומי:

Upon successful customs clearance, your parcel will be given to Israel Postal Company LTD who we use for local delivery to your address. Their tracking number is XXXXXXXXXXX, you can link to it here.


נערך בפעם אחרונה על-ידי sky1sky10 בתאריך ה' 12/01/2017 16:12, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dima_vy
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Mar 20, 2008

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 254
מספר הודעות: 5672

 #8  נשלח: ה' 12/01/2017 15:03

sky1sky10 כתב:

ציטוט:
...


·היום שמתי לב שהם כבר מציינים במספר המעקב הבינלאומי שלהם את מספר המעקב המקומי.


·כנראה התעייפו לענות למיילים עם אותה שאלה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 429
מספר הודעות: 4144

 #9  נשלח: ו' 20/01/2017 17:30

מישהו יודע אם יש להם טלפון מקומי?

מ-UPS העולמית הגעתי ל-O.P.S.I בישראל, אבל הם אומרים שהם מטפלים רק UPS, לא ב-i-parcel.

אני צריך משהו מסובך יותר ממספר מעקב, ובאימייל קשה לתקשר איתם.
הם עונים לאט, אם עונים בכלל, ואי אפשר לנהל דיאלוג אלא צריך להתחיל מחדש אחרי כל תגובה שלהם.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dima_vy
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Mar 20, 2008

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 254
מספר הודעות: 5672

 #10  נשלח: ו' 20/01/2017 23:38

jtk כתב:
מישהו יודע אם יש להם טלפון מקומי?

מ-UPS העולמית הגעתי ל-O.P.S.I בישראל, אבל הם אומרים שהם מטפלים רק UPS, לא ב-i-parcel.

אני צריך משהו מסובך יותר ממספר מעקב, ובאימייל קשה לתקשר איתם.
הם עונים לאט, אם עונים בכלל, ואי אפשר לנהל דיאלוג אלא צריך להתחיל מחדש אחרי כל תגובה שלהם.


·אני חושב שהם לא מספקים מענה טלפוני. אבל מניסיון, הם עונים תוך מספר דקות. ותמיד אפשר לענות למייל שהקבל מהם, כך נשמר מעקב על הדברים, ולא משנה מי בדיוק ענה על המייל.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 429
מספר הודעות: 4144

 #11  נשלח: שבת 21/01/2017 2:12

כבר ניסיתי לתקשר איתם באימייל. אולי בשאלות "קלות" הם עונים מהר, אבל לא במקרה זה. חוץ מהזמן, בינתיים התוצאה נעה בין זה שאפילו לא קיבלתי את התגובה האוטומטית שמאשרת קבלה, לאישור אבל חוסר תגובה בהמשך, לתשובה שמפנה אותי בחזרה לשולח (שמצידו, מפנה אותי בחזרה לחברת המשלוח).
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
integral
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Dec 14, 2005
הבעות תודה: 304
מספר הודעות: 6208

 #12  נשלח: שבת 21/01/2017 11:18

הניסיון שלי עם I PARCEL לא משהו. חבילה קטנטונת שהזמנתי מאמאזון גרמניה עוד לא הגיעה למרות שאמאזון צפו הגעה ל 12 לינואר.

כמובן שאמאזון גרמניה התערבו אחרי שפניתי אליהם ועכשיו פתאום הדברים זזים.

פעם ראשונה שאני מזמין משהו מאמאזון ולא מגיע לפני התאריך הצפוי.

מקווה שיסיקו את המסקנות

| פרופיל | שלח הודעה | חפש
TonySchneider
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 14, 2017
מספר הודעות: 1

 #13  נשלח: ה' 14/12/2017 13:10

היי חברים, חייב את עזרתכם.
הזמנתי מחשב חזק ויחסית יקר למשלוח מחו"ל.
המחשב הזה היה במבצע מטורף של חברת ASUS באמזון והמון אנשים קנו את המחשב כי המחיר היה פשוט זנותי(סליחה).
מחשב כזה בארץ עולה לפחות 6 אלף שקל. עד כאן הכל יפה.
המחשב נעצר במכס ישראל, לאחר ששילמתי לאמזון את כל העמלות שהיה רשום שזה כולל את עמלת המכס בישראל.

*מצורפת תמונה של פירוט התשלום לאמזון*

כמו שניתן לראות שילמתי 126.74 לחברת משלוחים עצמה ובנוסף שילמתי 649.27 לעמלות - שכמו שאמרתי כשאתה נכנס לדסקריפשן של העמלות הללו רשום שם שזה כולל את המכס וכולל הכל.

המחשב היה אמור להגיע אליי ב12.12 וכבר יומיים רשום שהוא עצור במכס וזה הסטטוס של חברת המשלוחים.
חברת המשלוחים כביכול לא יכולה להוציא את המוצר למסירה מהמכס.
אף אחד לא יצר איתי קשר! לא באימייל ולא בטלפון. למרות שיש להם את כל הפרטים שלי לתקשורת.
איפה ראיתי את הסטטוס הזה? באמזון עצמו .

שלחתי לכמה אימיילים תקשורת לחברת המשלוחים (i-parcel) עבר 24 שעות מאז ואין שום מענה.


מה עליי לעשות ?



| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nemesis
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jun 29, 2005
הבעות תודה: 401
מספר הודעות: 4069

 #14  נשלח: ה' 14/12/2017 13:34

תאריך המסירה הוא הערכ בלבד, ולא המקסימום המותר לפי סוג השילוח.
כנראה נפל לבדיקה מדגמית של המכס, בטח תקבל אותו בשבוע הבא.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sophex
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 10, 2017
מספר הודעות: 2

 #15  נשלח: ה' 14/12/2017 16:58

davd12

מוזר שלא קיבלת מספר מעקב מהדואר עצמו..
הזמנתי רסיבר מאמזון אנגליה והוא נשלח עם i-parcel. הרסיבר אומנם התעכב כמה ימים באנגליה אבל מרגע שהגיע לארץ במוצ"ש זה רץ מאוד מהר, ראשון בבוקר קיבלתי הודעה לטלפון מהדואר שהגיעה לי חבילה וצירפו את המספר מעקב שלה, בצהריים כבר תאמו איתי מסירה ולמחרת קיבלתי אותו.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht