שלום לכם , באוגוסט 2016 רכשתי מסך 60 אינץ' מתוצרת סמסונג מספר ימים לאחר קבלת המסך גיליתי זליגות אור על המסך פניתי לאלקטרוניקס פרו והתלוננתי על כך ,הם שלחו נציג שבדק והחליף את המסך ,לאחר קבלת המסך החדש שוב גיליתי זליגות אור מעטות ,שוב הגיע נציג ובבדיקה טען שזה בגדר הסביר,כדי לא להיראות קטנוני הסכמתי להשאיר את המסך עם הבטחה שאם זה יחמיר הם נמצאים כאן בשבילי,השבוע גיליתי שהזליגות מתפשטות לאזורים נוספים,פניתי לחברה שוב וטכנאי שהגיע מצא את הדבר כנכון ורשם תקלת פאנל שמבירור שערכתי בדרך כלל מובילה להחלפת מסך ,יום למחרת התקשרו מהחברה ורצו לתאם מועד לאיסוף המסך לתיקון הודעתי לנציגה שאיני מסכים לתיקון ואני דורש החלפת מסך חדש (מסך שעולה 13000 ש"ח ) הנציגה לא הסכימה ובזה ניתקה את השיחה. אבקש לציין שהמכשיר עדיין במסגרת האחריות של השנה הראשונה ובנוסף אני הארכתי בזמנו את האחריות לחמש שנים נוספות. לדעתי, הדרישה שלי הוגנת מכיוון שהם ידעו על כך שיש במסך זליגות אור שלטענתם בזמנו היו בגדר הסביר והם לקחו אחריות על כך אם זה יחמיר וכעת הם מתכחשים לכך. אני השקעתי מיטב כספי במסך זה והם מספקים כנראה מסך שיש בו בעיות
נ.ב. הם תמיד יציעו שדרוג כי גם המסך המדובר הוא שדרוג שלי לפי הצעה שלהם למסך קודם עם אותה בעיה
אני לא מתכוון לוותר וערבתי בעניין את אמון הציבור
אני אישית לא אקנה מוצרים של סמסונג בעתיד
אני מתכוון לכתוב על כך לסמסונג העולמי
אלקטרוניקס פרו שירות מחפיר ועבודה על הלקוח
- sigamore
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4687
- הצטרף: אוגוסט 2006
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 385 פעמים
- קיבל תודות: 637 פעמים
מצער לשמוע ובפרט לאור העובדה שעיון פה בפורום מלמד שאתה אחד מרבים מאד.
לי אישית לא ברור איך היבואן, שוודאי מי מאנשיו קוראים שירשורים פה באתר, לא מוביל איזה שינוי.
במקרה שלי אני יכול להעיד ש"עצרתי" לא מעט קרובים או מכרים שעמדו בפני רכישה של מסך רק ע"י הארת עיניהם עם חלק מהפידבקים שמשותפים פה.
סיטואציה מוזרה של מותג פרימיום עם חווית שרות בתחתית החבית ...
לי אישית לא ברור איך היבואן, שוודאי מי מאנשיו קוראים שירשורים פה באתר, לא מוביל איזה שינוי.
במקרה שלי אני יכול להעיד ש"עצרתי" לא מעט קרובים או מכרים שעמדו בפני רכישה של מסך רק ע"י הארת עיניהם עם חלק מהפידבקים שמשותפים פה.
סיטואציה מוזרה של מותג פרימיום עם חווית שרות בתחתית החבית ...
די טעלעוויזיע קאָסטן מיר וועגן פופצן טויזנט פונט !
- Crossover-Shop
- עוסק בתחום
- הודעות: 745
- הצטרף: יוני 2006
- נתן תודות: 111 פעמים
- קיבל תודות: 227 פעמים
לא צריך לפחוד מאלקטרוניקס פרו או לשלול רכישה של מותג מסויים בגלל שהם נותני השירות של היבואן
פשוט תנו לחנויות להתמודד איתם , לקוחות שלנו ושל חנויות מתמחות באופן כללי לא מתנהלים ישירות מול שירות לקוחות של יבואן
הם מתנהלים ישירות מולינו בטלפון ואנחנו דואגים בדרך כלל לכל השאר - התיאום וקבלת הטכנאי הביתה זה הדברים היחידים שצריך לעשות מול החברה שמספקת את האחריות
פשוט תנו לחנויות להתמודד איתם , לקוחות שלנו ושל חנויות מתמחות באופן כללי לא מתנהלים ישירות מול שירות לקוחות של יבואן
הם מתנהלים ישירות מולינו בטלפון ואנחנו דואגים בדרך כלל לכל השאר - התיאום וקבלת הטכנאי הביתה זה הדברים היחידים שצריך לעשות מול החברה שמספקת את האחריות