מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


Mack - אכזבה


   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
sofa_surfer
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 04, 2011
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 132

 #1  נשלח: ב' 05/02/2018 8:02
Mack - אכזבה

היי,
אני אקדים ואומר שהייתי שצריך להפעיל צרכנות נבונה ולברר את הפרטים קודם לרכישה.
ואחרי זה, כדאי לדעת -
רכשתי מצלמה ותעודת אחריות diamond של mack. המצלמה נפלה והיה צורך להחליף עדשה. אז התברר שעלות התיקון לא רחוקה ממחיר המצלמה. מכאן למדתי ש-
1. כמו בביטוח רכב, גם בmack יש מעין 'טוטל לוס', ובמקרה שהתיקון יקר באופן יחסי לעלות המכשיר, הוא לא מתבצע ותחת זאת מקבלים פיצוי. עד כאן סביר.
2. גובה הפיצוי מחושב כאחוז מסויים (שנקבע ע"י mack..) משווי המצלמה ללא המיסים (שבארץ שמגיעים לאחוז ניכר מהמחיר הסופי). חייב לומר שהנקודה הזאת נראית לי בעייתית מאד ועלתה לי שאלה לגבי מידת החוקיות שלה.
3. 'דמי הביטוח' לתקופה הנותרת בתעודה לא מוחזרים. לא זוכר איך זה בביטוח רכב..
4. אין אפשרות לקבל הערכת מחיר אלטרנטיבית לתיקון. זה נמסר לי בחנות ואולי לא מדויק . ובכלל, כל תהליך ההערכה והתשובה של מאק מתנהל מול החנות ולא מול הלקוח באופן שקוף יותר

אני אוותר על מאק ברכישה הבאה שלי , לא יודע אם יש חלופות מוצלחות יותרי

מחשבות? דעות?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sofa_surfer
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 04, 2011
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 132

 #2  נשלח: ה' 08/02/2018 16:01

ובנוסף, יש עמלות מופרזות על העברת ההחזר (20$ להחזר עד 1000$, 50$ על החזרים גבוהים יותר).
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
אאאאריאל
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 05, 2012
הבעות תודה: 21
מספר הודעות: 81

 #3  נשלח: ב' 13/01/2020 19:17

שרשור ישן אבל גם אני ממאוכזבי Mack- ובתוכם נותן השירות שלהם בארץ - "ארליך"

מצלמה שהיתה בתיקון למעלה מחודשיים, במהלכם זכיתי ליחס אדיש ולא נעים ממנהל המעבדה של ארליך. בזמן הזה הייתי צריך לשכור ציוד חליפי מה שבדיעבד עלה יותר מעלות התיקון במידה והייתי שולח למעבדה באופן עצמאי.
עלות הביטוח היתה למעלה מ 1,000 ש"ח וסה"כ אני מרגיש מרומה וחסר אונים.
לא רק שזכיתי לאדישות אלא שמנהל המעבדה (לפחות כך הוא הוצג בפני) שלא ידע שדיברתי ישירות גם עם MACK העולמית וקיבלתי מהם פרטים, שיקר לי בטלפון או לפחות "מתח את האמת" העיקר לנסות להתנער מאחריות.
בסופו של יום התאכזבתי מאוד מארליך וגם מ MACK (שלמרות זמני תגובה מהירים מאוד למיילים לא עשו הרבה)
לא מזמן (לפני הבלאגן הזה) רכשתי עדשה וביטוח עדשה ובדיעבר אני מתחרט על כך.
בטוח לא ארכוש שוב את הביטוח אנ"ל וגם לא בארליך.
אותי הם איבדו.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
legopart
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Oct 07, 2013
הבעות תודה: 332
מספר הודעות: 4020

 #4  נשלח: ג' 14/01/2020 8:20

תנסו מעבדות צד שלישית.
או שתשלחו לחברה בחו"ל אם אפשר
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
אאאאריאל
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 05, 2012
הבעות תודה: 21
מספר הודעות: 81

 #5  נשלח: ג' 14/01/2020 22:43

legopart
אתה מתכוון תחת האחריות של מאק ? כי זה לא כל כך פשוט. הם כמעט לא מאפשרים את זה כרגע... לתיקון הזה אגב ניסיתי.
לשלוח לחברה בחו"ל זה גם יקר וגם ייקח יותר זמן. ואני גם לא מבין למה אני אמור לעשות את זה אם האחריות אמורה לכסות אותי פה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht