מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


IPhone 8 Plus עם נזק מים, מה עושים?


   פורומים > ניידים > אפל - iPhone / iPad / iTouch
מחבר הודעה
scorpion22
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 26, 2010
מספר הודעות: 35

 #1  נשלח: ד' 08/08/2018 20:41
IPhone 8 Plus עם נזק מים, מה עושים?

שלום למומחים,
ברשותי IPhone 8 plus 64GB, בן כ- 8 חודשים.

הטלפון נרכש בארץ עם אחריות של DCS (מורשים מטעם אפל)

לפני כ- 3 חודשים הייתה בעיה עם המסך, אשר הוחלף במסגרת האחריות.

לאחרונה המכשיר בטעות הוכנס למים למשך 3 שניות ומייד לאחר מכן נוגב. בהתחלה הופיע כתם בחלק עליון של המסך, לאחר מכן המכשיר נתקע, נכבה ולא התעורר.

המכשיר נשלח למעבדת DCS. לאחר יומיים קיבלתי הודעה מהמעבדה שהמכשיר לא ניתן לתיקון בגלל ש"שני הסטיקים אדומים". לטענתם נזק של נוזלים אינו נכלל באחריות ולכן הם הציעו לי לשלם 1700 ש"ח עבור מכשיר חדש, בטענה שאפל מסבסדת את המכשיר החדש בגלל שהוא עדיין באחריות.

טענתי שרכשתי את המכשיר לאחר שבדקתי שהוא עומד בתקן IP67 ולפי התקן הוא אמור לעמוד במים ואבק הרבה יותר משמעותיים מאלו שהמכשיר לחשף אליהם. זה לא עזר, לטעתם אפל לא מתחייבת לכך.

מכיוון שלפני 3 חודשים הוחלף מסך, ביקשתי הוכחה שלאחר התיקון המכשיר נאטם כמו שצריך ונבדק שהוא אטום.
לפי אפל, כל מכשיר לאחר תיקון אמור לעבור סדרת בדיקות בהתקן של אפל. להבנתי מתקן זה אמור להוציא גם דו"ח אטימות למכשיר.
מנהל שירות לקוחות של DCS אמר בצורה רשמית שאין כזו בדיקה וגם אין כזה דו"ח.

פותח סוגריים - להבנתי הם לא באמת בדקו האם המכשיר ניתן לתיקון. יש להם הוראה שאם שני הסטיקים אדומים, מבחינתם המכשיר לא ניתן לתיקון. לא יודע עד כמה מקצועית זה נכון.

האם יש מה לעשות כדי שיתקנו או יחליפו את המכשיר במסגרת האחריות?

תודה מראש!!!!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gmb
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jul 10, 2009
הבעות תודה: 45
מספר הודעות: 670

 #2  נשלח: ד' 08/08/2018 23:11

כסת"ח של החברה...
זה ברור שבגלל החלפת המסך הלכה לך גם האטימה של המכשיר למים
הבעיה היא שהחברה לא תכיר בזה, ולא תפצה אותך
לדעתי יש לך 2 דרכים לפעול, לדבר איתם ולנדנד להם
לפנוץ במקביל לאפל ולבקש מהם אישור החלפה עם הסבר על מה קרה, ועל זה שהם לא הביאו לך בדיקת אטימות באם נעשתה בכלל לאחר ההחלפה של המסך.
תלוי גם כמה סבלנות יש לך להשאר לבנתיים ללא המכשיר שלך

בהצלחה, ותעדכן מה נסגר בסוף

רמי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
scorpion22
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 26, 2010
מספר הודעות: 35

 #3  נשלח: א' 12/08/2018 12:59

פניתי לשירות לקוחות Apple US. התגובה הראשונית הייתה שאם יש נוזלים, זה בפרוש לא מכוסה במסגרת האחריות.
אחרי שחזרתי על הטענה שלי שהמכשיר לא היה אטום לאחר החלפת המסך לפני כ- 3 חודשים, העבירו אותי לנציג בכיר.

הוא די באותו ראש של קודמיו והם גם לא כ"כ מכירים את DCS. אבל ביקש פרטים של איש קשר ב- DCS כדי לדון איתם על פתרון.

הסיכויים לא גבוהים, אבל התקווה קיימת

אעדכן איך זה יתקדם...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אפל - iPhone / iPad / iTouch


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht