מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


[פוצל] הזמנתי מוצר, עבר זמן ולא הגיע - איך מבטלים חיוב בפייפל


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
hummiz
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 07, 2012
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 119

 #1  נשלח: ג' 09/10/2018 23:11
עזרה בבקשה - הזמנתי מוצר, עבר זמן ולא הגיע - איך מבטלים חיוב בפייפל

HTmagDeals או כל מי שיכול לחוות דעה..

הזמנתי את אחת הקופסאות טלויזיה, והיה אמור להגיע במשלוח מהיר בין 5-18 ימים.
תכלס הזמנתי לפני סוכות כי הייתי בטוח שיגיע במהלך סוכות ואוכל להינות ממנו.
בתאריך 21 לספטמבר קיבלתי מייל שהמוצר shipped והתחלתי לספור ימים..
בפועל המוצר עדיין לא התקבל, היום כמדומני עבר היום ה-18.

בלי קשר, הזמנתי את המוצר כי חשבתי שיגיע מהר, אחרת הייתי מחכה שיהיה לו דיל או הנחה טובה, מכיוון וכבר עבר זמן ואני לא אהנה ממנו בקרוב אז ממילא אני לא לחוץ עליו וגם לא בטוח שמעוניין בו יותר.

השאלה מה האפשרויות שלי מכאן והאם אני יכול חד צדדית לפנות לפייפל ולבקש החזרת הכסף בלי לערב את gearbest?
איך אני פונה לפייפל בנושא הזה?
יש אפשרות נוספת?


תודה, וסליחה אם זה לא המקום הנכון לשאול את השאלה ובקשת העזרה הזו, פשוט לא הייתי בטוח איפה..
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
HTmagDeals
צייד דילים
צייד דילים


הצטרף בתאריך:
  Sep 25, 2012
הבעות תודה: 479
מספר הודעות: 2021

 #2  נשלח: ד' 10/10/2018 7:08

hummi
פנה לשירות הלקוחות של Gearbest, אם הם לא יעזרו, פנה ל- Paypal.

_________________
♦ הצטרפו לערוץ הטלגרם! https://t.me/HTDeals
♦ חשוב מאוד, את הרכישות יש לבצע רק דרך הקישור במחשב או בערוץ הטלגרם, לא דרך האפליקציה של החנות בטלפון!
♦ תלחצו על כפתור ה- "תודה" על מנת להראות אם הדיל לטעמכם.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
איינשטיין
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2007

מיקום: קרית יאבוייה
הבעות תודה: 198
מספר הודעות: 7022

 #3  נשלח: ד' 10/10/2018 7:59

לא עברו 18 ימי עסקים Business Days
_________________
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
pixies (דורון)
אחראי תחום HTPC
אחראי תחום HTPC

הצטרף בתאריך:
  Mar 13, 2007

מיקום: פאתי מלאבס
הבעות תודה: 2144
מספר הודעות: 32433

 #4  נשלח: ד' 10/10/2018 8:12

תיאלץ לחכות 3 חודשים. זה המינימום שאפשר לחכות לפני שמבקשים מגירבסט החזרים על חבילות שלא הגיעו.

אגב, במשלוח כזה מהיר אתה אמור לקבל מספר מעקב של החבילה. ניסית לבדוק מה סטטוס החבילה בחברת השילוח?

_________________
"החלפתי כבל דיגיטלי ונפתח לי הסאונד"
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
hummiz
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 07, 2012
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 119

 #5  נשלח: ה' 11/10/2018 12:04

pixies כתב:
תיאלץ לחכות 3 חודשים. זה המינימום שאפשר לחכות לפני שמבקשים מגירבסט החזרים על חבילות שלא הגיעו.

אגב, במשלוח כזה מהיר אתה אמור לקבל מספר מעקב של החבילה. ניסית לבדוק מה סטטוס החבילה בחברת השילוח?


·כתוב שם in transit.
אגב עברו 21 ימים למען הדיוק, אבל אני לא מבין למה לחכות 3 חודשים אם הם לא עמדו ביחד שלהם? אם אין כיסוי לתקופת שילוח הזאת הייתי קונה באתר מקביל כמו (banggood) ושם המחיר נמוך ב-10%.
אז טכנית גם שילמתי יקר יותר וגם התקופת שילוח ארוכה, אז מה אני מפספס פה?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
pixies (דורון)
אחראי תחום HTPC
אחראי תחום HTPC

הצטרף בתאריך:
  Mar 13, 2007

מיקום: פאתי מלאבס
הבעות תודה: 2144
מספר הודעות: 32433

 #6  נשלח: ה' 11/10/2018 12:11

שזה אתר קניות סיני ולא אמזון. אין מה לעשות, הסטנדרטים כאן אחרים.
_________________
"החלפתי כבל דיגיטלי ונפתח לי הסאונד"
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
hummiz
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 07, 2012
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 119

 #7  נשלח: ה' 11/10/2018 12:30

pixies
·
אין כזה דבר ביטול דרך פייפל ?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
istarmini (יואב)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Jul 13, 2008
הבעות תודה: 1638
מספר הודעות: 14771

 #8  נשלח: ה' 11/10/2018 12:41

hummiz כתב:
@pixies
·
אין כזה דבר ביטול דרך פייפל ?
·

אתה צריך לפתוח בפייפאל דיספיוט .
ברגע שאתה פותח פייפאל מתחילים לברר מול המוכר מה הסיפור.
פייפאל יחזרו אליך עם הצעה כזו או אחרת ואתה אמור להסכים או לסרב. במידה ואתה מסכים זה סוף הסיפור במידה ולא הם ממשיכים לברר עד שהם יקבלו החלטה,כזו או אחרת.

בכל מקרה תתנהל רק דרכם ולא ישירות מול המוכר.

ברגע שפתחת דיספיוט שלא תסגור אותו לפני שאתה מרוצה, כי אין דרך חזרה.

אני קיבלתי עכשיו החזר כסף מלא על מוצר שלא הגיע כפי שפורסם ואפילו המוצר נשאר אצלי .

יש לפייפאל שרות לקוחות בארץ אתה יכול להרים להם טלפון הם מאוד שרותיים.
(1) הבעות תודה: hummiz
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Lee
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 09, 2008
הבעות תודה: 347
מספר הודעות: 3876

 #9  נשלח: ה' 11/10/2018 13:34


פייפאל אמורה להיות האפשרות האחרונה, אחרי שהאפשרויות האחרות לא פתרו את הבעיה.

בהזמנות מגירבסט, צריך לקחת בחשבון שייקח גם חודש-חודשיים (קרה לי ולאחרים שהגיבו בשרשור הזה). אפילו אם בחרת באפשרות המשלוח המהיר, מספיק שמישהו עשה שם טעות ושילח את זה דרך המסלול הרגיל וכבר נוצר עיכוב. אם יש מספר מעקב והוא מראה שזה בדרך הייתי ממליץ לחכות בסבלנות עוד קצת. בשביל השקט הנפשי, אתה יכול לפתוח ticket באתר גירבסט. מניסיון עם שירות הלקוחות שלהם, הם מגיבים מהר לפניות, ולא מרפים עד שהבעיה באה על פתרונה. אם המוצר יגיע, תוכל להתדיין איתם על פיצוי בשל העיכוב בהגעה. אני מניח שבסופו של דבר הם יסכימו לפצות אותך (כנראה בנקודות GB ששוות כסף, או בזיכוי כספי ל-GB Wallet).
לפייפאל תפנה רק במקרה שכל הנ"ל לא עזר.


נערך בפעם אחרונה על-ידי Lee בתאריך ה' 11/10/2018 13:41, נערך בסך הכל 2 פעמים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
istarmini (יואב)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Jul 13, 2008
הבעות תודה: 1638
מספר הודעות: 14771

 #10  נשלח: ה' 11/10/2018 13:38

ציטוט:
פילו אם בחרת באפשרות המשלוח המהיר


במידה והבחירה במשלוח המהיר עלתה לו יותר כסף והמשלוח בסוף לא היה מהיר, כי איזה סיני טעה, אז הוא לא קיבל את מה ששילם עבורו .

לאור האמור הוא בהחלט יכול לפתוח קייס בפייפאל, כמובן לאחר שניסה לברר הסוגיה מול המוכר ולא הגיעו להסכמה.

במידה ולא שילם יותר כסף על המשלוח המהיר, ברור שאין טעם לפתוח קייס.
(1) הבעות תודה: hummiz
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Lee
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 09, 2008
הבעות תודה: 347
מספר הודעות: 3876

 #11  נשלח: ה' 11/10/2018 13:44

istarmini כתב:

ציטוט:
...


במידה והבחירה במשלוח המהיר עלתה לו יותר כסף והמשלוח בסוף לא היה מהיר, כי איזה סיני טעה, אז הוא לא קיבל את מה ששילם עבורו .


ולכן (ציטוט מהתשובה הקודמת שלי):
"אני מניח שבסופו של דבר הם יסכימו לפצות אותך (כנראה בנקודות GB ששוות כסף, או בזיכוי כספי ל-GB Wallet)."

בשביל כמה שקלים בודדים שהם ההבדל בין משלוח רשום רגיל למשלוח מהיר, לא פונים ישר לפייפאל.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
hummiz
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 07, 2012
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 119

 #12  נשלח: ה' 11/10/2018 13:52

Lee
·
זה לא כזה פשוט כי ההבדל בין משלוח מהיר למשלוח רגיל ששניהם היו חינם.
אבל! ופה הנקודה..

התלבטתי בקניה בין שני אתרים, זה הציע משלוח מהיר (לכאורה) במחיר X והאתר השני הציע במשלוח רגיל אבל במחיר נמוך ב-10%.
אז אני לא רואה איך הם מציעים כפיצוי את ה-10% האלה שכן מבחינתם הם הציעו את אותו מחיר בין שני סוגי המשלוחים. פחות נראה לי שירשים אותם שההתלבטות הייתה בין שני אתרים בזמן שאולי כן היו מתרשמים בין שני סוגי משלוחים באותו אתר במחיר שילוח שונה..
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Lee
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 09, 2008
הבעות תודה: 347
מספר הודעות: 3876

 #13  נשלח: ה' 11/10/2018 14:00

hummiz כתב:
@Lee
·
זה לא כזה פשוט כי ההבדל בין משלוח מהיר למשלוח רגיל ששניהם היו חינם.
אבל! ופה הנקודה..

התלבטתי בקניה בין שני אתרים, זה הציע משלוח מהיר (לכאורה) במחיר X והאתר השני הציע במשלוח רגיל אבל במחיר נמוך ב-10%.
אז אני לא רואה איך הם מציעים כפיצוי את ה-10% האלה שכן מבחינתם הם הציעו את אותו מחיר בין שני סוגי המשלוחים. פחות נראה לי שירשים אותם שההתלבטות הייתה בין שני אתרים בזמן שאולי כן היו מתרשמים בין שני סוגי משלוחים באותו אתר במחיר שילוח שונה..


זה שבאתר אחר אותו מוצר היה זול יותר, כנראה יעניין להם ת'סבתא. זה שלא שילמת (כפי שאתה אומר) אפילו שקל נוסף על
משלוח מהיר, מוריד מהם את האחריות לפיצוי אפילו יותר. אבל, אם המוצר יגיע ותהיה מרוצה ממנו והטרוניה שלך תהיה רק על זמן המשלוח הארוך, עדיין כמו שהצעתי קודם מומלץ לפנות לשירות הלקוחות של גירבסט, ושוב, מהיכרות איתם, הם לא עזבו אותי עד שקיבלתי פיצוי לשביעות רצוני, אפילו שאני כבר וויתרתי עליו מראש בשל הסכום הזעום בו היה מדובר.

אני משער שאם בכל זאת תפנה עכשיו לפייפאל, הם קודם כל יגידו לך להמתין עוד קצת. אם המשלוח יגיע תוך כדי, אין לי מושג על מה ובכמה פייפאל יוכלו לפצות אותך אם בכלל, היות ובכל מקרה לא שילמת על משלוח מהיר, כך שקצת בעייתי לכמת את ה'נזק'.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2102
מספר הודעות: 35810

 #14  נשלח: ה' 11/10/2018 14:50

2018 ואנשים עדיין לא מבינים מה זה להזמין מוצרים באתרים סיניים ובמה זה כרוך - סבלנות.

ידידי - אין דרך לזרז הזמנה מאתר סיני. הזמן, קח נשימה עמוקה והרבה סבלנות, אחרת הזמן מאתר כגון אמזון/NEWEGG וכו - ולא מאתר סיני. החלטת כן להזמין מאתר סיני? למד סבלנות.

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html


"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
"רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
legopart
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר


הצטרף בתאריך:
  Oct 07, 2013
הבעות תודה: 237
מספר הודעות: 3201

 #15  נשלח: ה' 11/10/2018 17:17

על המשלוח האיטי רשום 30 יום
על המהירים 7 ימים.
קיצור, צריך לתבוע ממהם את הנכונות על המידע.

אני כבר מאבד עניין במוצרים שאני קונה עד שהם מגיעים.

כמובן שזו זכותך להשתמש בשירותי פייפל שמגיעים לך. תעדכן אחר כך אם השגת את מה שרצית.

אישית עוד לא יצא לי להשתמש בשירותי PAYPAL וכן הפסדתי בכמה הזמנות בודדות על עשרות שקלים (וגם כאלו על יותר).

אני קיוויתי שלא אצטרך לנהל מ"מ עם גירבסט, קניתי מלא דברים בגלל המחיר הזול ועדיין לא ראיתי בהם את המקור האמין והכי מוצלח.

למרות שבפועל כל ההזמנות סופקו ב 100% ועובדים טוב מאוד עד היום!

_________________
love with you'r heart, use your head for everything else
(1) הבעות תודה: hummiz
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht