מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


אפשר להעלות לכאן תלונה שיש לי בנוגע לשירות מאוד מציק ברשת פול אנד בר?


   פורומים > כללי > ללא קשר
מחבר הודעה
m31
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jun 27, 2014
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 380

 #1  נשלח: ה' 11/10/2018 20:21
אפשר להעלות לכאן תלונה שיש לי בנוגע לשירות מאוד מציק ברשת פול אנד בר?

אשמח לדעת כי ממש רוצה לשתף ולהזהיר אחרים לגביהם...

אני עומד לשלוח להם אימייל ואני רוצה להעתיק לכאן עותק כלומר
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
legopart
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר


הצטרף בתאריך:
  Oct 07, 2013
הבעות תודה: 237
מספר הודעות: 3201

 #2  נשלח: ה' 11/10/2018 21:53

מה זו הרשת הזו?
_________________
love with you'r heart, use your head for everything else
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
m31
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jun 27, 2014
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 380

 #3  נשלח: ו' 12/10/2018 8:55

ביגוד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
m31
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jun 27, 2014
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 380

 #4  נשלח: ו' 12/10/2018 11:33

תלונה על פול אנד בר

לפני כמה שבועות (20.9) רכשתי חולצה טריקו מסניף פול אנד בר קניון איילון.

לא מדדתי את החולצה במעמד הרכישה כי סמכתי על עצמי שאני צודק בקשר למידה ואכן צדקתי.

לאחר כמה ימים לבשתי את החולצה ובמהלך כמה שעות שמתי לב כמה הצווארון של החולצה לוחץ על הצוואר באופן לא נעים ובאופן שלא קרה לי עם חנויות איכותיות. זאת למרות שהמידה של החולצה הוא לא קטן...

מהסיבה שאני גר רחוק מהחנות הגעתי רק ב-11.10 בשעה 18:00 לראות מה ניתן לעשות בעניין וממש התאכזבתי.

אני לא זוכר את כל מה שאיכזב אותי אבל הנה עיקרי הדברים שאני מקווה שתלמדו מהם.

הגעתי לחנות וחיכיתי בתור שהיה כדאי להחזיר את החולצה. לא היתה קופאית במקום ואחרי דקה שכמה אנשים מחכים בתור הגיעה אחת משתי הקופאיות.

המתנתי כמה דקות לתורי וכשבאתי להחליף את החולצה המוכרת אמרה שאפשר להחזיר ולקבל זיכוי. לאחר כמה וכמה בקשות שאלתי אם אפשר להפנות את זה לשירות לקוחות כי אני לא רציתי זיכוי אלא החזר כספי.

היא אמרה שהיא תזמין את המנהלת ועשתה זאת באמצעות מכשיר קשר.

לאחר 2 דקות הגיעה המנהלת.

היא הסכימה להחליף ואמרה לי שאוכל לקבל החזר. ואז אמרתי לה משהו כמו: "למה זו אשמתי שהמוצר לא נראה תקין?"... היא היתה מאוד מאוד לא שירותית וסימפטית אגב ואמרה לאחר מכן שאם אני רוצה אני יכול לקבל החזר לאשראי עם הפחתה של 5%. (החולצה עלתה 60 ש"ח אגב).

היא לקחה את כרטיס האשראי שלי והחלה בתהליך שהסכמתי אליו. לאחר כמה רגעים אומרת לי שהקבלה היא לא הקבלה של החולצה…

ניסיתי להסביר לה שככל שידוע לי היא כן של המוצר ושלא קניתי בחנות אף פעם חוץ מבושם חצי שנה קודם ושהחולצה היתה בשקית עם הקבלה.

היא התעקשה בחוסר רגישות וניסתה לתקתק אותי משם. ביקשתי ממנה לדעת על מה הקבלה אם לא על החולצה והסברתי לה שנראה לי שהיא טועה אבל מה שהיא אמרה בערך:

"אני לא יכולה לדעת מהו המוצר שבקבלה"

נעלמה מהר ולא הביעה שום הזדהות או התנצלות על המצב.
ביקשתי לדעת איך פונים להנהלה והיא אמרה לקופאית: "תני לו את הפרטים" והרגשתי זלזול של ממש.

יצאתי משם עם החולצה ועם הקבלה של אותו המוצר ועם הפרטים של ההנהלה. הקופאית אפילו לא נתנה לי את השקית למרות שאמרתי לה אישית תודה בנעימות.

הגעתי לקניון במיוחד ולמרות שהייתי אמור לקבל נראה זיכוי לא קיבלתי ויצאתי בתחושה מאוד לא נעימה.


נ.ב.
יש להם גם מוצרים תוצרת טורקיה וזאת עוד סיבה למה לא כדאי לי ולמי שזה מפריע לו לקנות שם שוב. לפחות לעת עתה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ללא קשר


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht