מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


אזהרה חמורה!!!! סמסונג 55q7fn של היבואן סמליין


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
רמיניו
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Feb 03, 2019
מספר הודעות: 4

 #1  נשלח: ב' 11/02/2019 16:54
אזהרה חמורה!!!! סמסונג 55q7fn של היבואן סמליין

רכשתי טלוויזיה סמסונג 55q7fn שהיו עליה הרבה המלצות. בגךך כל מיני אזהרות רכשתי אותה מחנות שעובדת עם היבואן "הרשמי" - סמליין.

הטלוויזיה הותקנה היום. ביקשתי שהשמע יחובר לרסיבר שלי מסוג דנון כדי שאשמע ברמקולים שמותקנים לי בסלון. הטכנאי של "סמליין" (יותר נכון של חברת השירות המחורבנת שעובדת בשבילם) לא ידע איך לחבר את זה.

חוץ מזה, הרבה אפליקציות לא עובדות כמו שצריך - כאן, ספוטיפיי והאינטרנט

אז התברר לי שאין תמיכה טכנית, יותר נכון ישנה, אבל לא ניתן להשיג אותה.

קראתי הרבה דברים טובים על הטלוויזיה, איכות תמונה נהדרת, הפעלה נוחה, אבל כאן בהתקנה וההפעלה בישראל - הכל דפוק.

פניתי לחנות - אולסייל - בבקשה להחזיר את המוצר
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
erez67
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 06, 2009
הבעות תודה: 28
מספר הודעות: 339

 #2  נשלח: ב' 11/02/2019 17:25

איזה הזוי
(1) הבעות תודה: BarDar
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gkatz
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2007
הבעות תודה: 62
מספר הודעות: 1147

 #3  נשלח: ב' 11/02/2019 17:41
Re: אזהרה חמורה!!!! סמסונג 55q7fn של היבואן סמליין

רמיניו כתב:
הטלוויזיה הותקנה היום. ביקשתי שהשמע יחובר לרסיבר שלי מסוג דנון כדי שאשמע ברמקולים שמותקנים לי בסלון. הטכנאי של "סמליין" (יותר נכון של חברת השירות המחורבנת שעובדת בשבילם) לא ידע איך לחבר את זה.

חוץ מזה, הרבה אפליקציות לא עובדות כמו שצריך - כאן, ספוטיפיי והאינטרנט

אז התברר לי שאין תמיכה טכנית, יותר נכון ישנה, אבל לא ניתן להשיג אותה.



הטכנאי יודע יופי, פשוט כנראה לא אחריותו לסדר לך את האודיו בבית.זה משהו פשוט שאתה יכול לעשות לבד בקלות.
לגבי האפליקציות, מה הכוונה אינטרנט לא עובד? הדפדפן לא טוב? לא הצלחת להתחבר לרשת בכלל?
תמיכה טכנית של סמליין גם מנסיוני קשה מאוד להשגה...
דא, זה פורום OLED, לא מכיר פה הרבה אנשים שהלכו לרכוש LCD לאחרונה אולי בתור טלוויזיה שניה...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
רמיניו
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Feb 03, 2019
מספר הודעות: 4

 #4  נשלח: ב' 11/02/2019 17:46

Qled זה לא OLED?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 1582
מספר הודעות: 13363

 #5  נשלח: ב' 11/02/2019 18:04

רמיניו
·
אפילו לא קרוב.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MartinHSabag (מרטין סבג)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: כפר-סבא
הבעות תודה: 1568
מספר הודעות: 59057

 #6  נשלח: ב' 11/02/2019 18:20

רמיניו
·

שלום וברוך הבא.
ברור שנרשמת אלינו כדי להוציא "קיטור".
אני לא יכול ולא רוצה להתווכח על חווית השירות שקיבלת אל מול מה שציפית.
מה שכן, זה ברור לך שבלי שני הצדדים של המטבע, מה שאתה עושה לא ממש הוגן.

מה שבטוח, זה שהסגנון שבו אתה שוטח את הדברים, הוא לא מקובל. מילים כמו "מחורבנת" ו"אזהרה חמורה" (כשזה בסה"כ החוויה הפרטית שלך...) לא לעיניין ולא מתאים.

מציע לך לערוך את ההודעה ולהיות תכליתי - מה אתה מנסה להשיג מהפוסט הזה?
האם הקהילה יכולה לעזור? האם נציג של החברה יכול לעזור? האם אנחנו, כהנהלה של האתר, יכולים לעזור?
אבל אם זה רק כדי להתנגח ללא שום מטרה, זה לא מקובל.

_________________
Making Products, Mentor, Lecturer
twitter facebook linkedin
About.me
(1) הבעות תודה: TANDBERG
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
רמיניו
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Feb 03, 2019
מספר הודעות: 4

 #7  נשלח: ג' 12/02/2019 9:48

תודה.

לא נרשמתי אליכם כדי להוציא קיטור. נרשמתי אליכם כמה ימים לפני הקנייה כדי לקרוא על מוצרים ולהתרשם מחוות דעת, ואכן שיניתי את מה שקניתי בעקבות הקריאה.

מטרתי בפוסט הזה היא להזהיר מפני השירות הלא קיים, התמיכה הטכנית הנעדרת ובעיות התוכנה הקשות של המוצר.

האם נציג החברה יכול לעזור?

איזו חברה בדיוק?
סמסונג הבטיחו שידאגו שסמליין יחזרו אליכם.
סמליין בכלל לא נגישים כי הם מסרו את השירות והתמיכה לאיזה קבלן משנה שלא מבין כלום, וכל מטרתו היא לנסות למכחר לקונים מוצרים שהם לא צריכים. כמו למשל כבל HDMI איכותי שמעביר 4k. הוא טען שהכבל שלי, מהטובים שהיו בשוק, "לא יעביר 4k"
וולאותה חברת שירות קקיונית שנבחרה "לתת שירות" אין בכלל תמיכה טכנית.
השלב הבא הוא תלונה על הפרת החוק.
המילה "מחורבנת" מרגיזה אותך? מה לכתוב? מביש? גרוע להפליא? נורא ואיום? מתחת לכל ביקורת? ראוי לכל גנאי? לא ראוי? בלתי נסבל? יעץ לי בבקשה ואתקן את הניסוח.

נ.ב הם הבטיחו לחזור אלי ולא חזרו. עכשיו אני יודע מהסיפורים של אחרים, שזו התמיכה הטכנית שלהם - הבטחה של שירות הלקוחות שיחזרו אלי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
TANDBERG (אביעד כהן)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Feb 06, 2009

מיקום: מודיעין
הבעות תודה: 185
מספר הודעות: 4401

 #8  נשלח: ג' 12/02/2019 12:07

רמיניו
·
בהחלט מבין את מפח הנפש שלך מחווית ההתקנה. מה שמרטין ניסה להגיד זה שסגנון ניסוח מעודן יותר יכול להשיג הרבה יותר מאשר הסגנון בו בחרת להשתמש, החל מעזרה כאן בפורום וכלה ביבואן שגם קורא כאן בפורומים.
התקנת יבואן היא לרוב התקנה על הקיר, גם אצלי המתקין של ח.י "לא רצה לעשות כלום מעבר" (וזה בכלל LG) וזה גם לא התפקיד שלו. קרוב משפחה שהותקנה אצלו סמסונג התקשר אלי לקבל עזרה בחיבור לרסיבר, גם שם אופי העבודה היה פשוט ובוצע מרחוק בסיוע טלפוני שלי כשהטכנאי כבר יצא.
תפקיד חברות הקבלנים של היבואנים היא להתקין מסך על הקיר, זה ניתן בעלות נמוכה ומכאן גם הנסיון להרחיב מכירה וכל עוד מבינים את זה - אין על מה לכעוס. אתה יכול לשלם למתקין פרטי והוא יתקין את המסך לשביעות רצונך - הוא מתפרנס רק מזה.

החלק השני - תפרט יותר בבקשה, אולי נוכל לעזור כאן. מה בדיוק מהאפליקציות לא עובד ? כמה שיותר פרטים = יותר תשובות/תשובות ממוקדות ויעילות.

אני לא מבטל אותך, בהחלט מבין אותך ועברתי חוויות דומות עם טכנאי מדיחים ומייבשים ומכונות כביסה - זה משהו שמרגיש רוחבי. במקרים שלי פניתי במכתב מסודר ליבואן וגוללתי את החוויה במלים פשוטות ללא שימוש במלים כמו מחורבנת/גרועה/מזוויעה וכן הלאה, עובדות בלבד ותחושות שלי בעקבות ההתנהלות. בחלק מהמקרים קיבלתי התנצלות, בחלק מהמקרים פיצוי ובחלק - כלום (ולשם לא חזרתי יותר).

זהו. שיהיה לך יום מקסים ומאחל לך חוויה טובה יותר בהמשך. אנחנו כאן
(2) הבעות תודה: jtk , jacko-il
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 446
מספר הודעות: 4304

 #9  נשלח: ג' 12/02/2019 16:59

לדעתי, חכה עם החזרת המסך. מגבלות תוכנה או ממשק יש בכל המסכים. ייתכן שבאחרים זה יהיה גרוע יותר.
מה שלא יהיו הבעיות שאתה נתקל בהן, נסה לברר עליהן באינטרנט, כאן או בחיפושים כלליים.
יותר חשוב איכות תמונה, תכונות חומרה שאתה צריך (כגון מספר או סוג חיבורים פיזיים), אורך אחריות, מחיר.

המתקינים לא משהו מבחינת ידע, וגם היבואנים, ואולי היה עוזר לפעמים אם היו יודעים יותר, אבל זה לא באמת התפקיד שלהם. שיטפלו במכירה ואחריות. שימוש מעבר לבסיס, במיוחד במכשירים שיש להם יותר ויותר תכונות, זה כבר עניין לספר ההוראות (שגם יהיה מוגבל מבחינות רבות) ובעיקר החלפת ידע באינטרנט.


נערך בפעם אחרונה על-ידי jtk בתאריך ג' 12/02/2019 18:34, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
TANDBERG (אביעד כהן)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Feb 06, 2009

מיקום: מודיעין
הבעות תודה: 185
מספר הודעות: 4401

 #10  נשלח: ג' 12/02/2019 17:25

jtk
המתקינים מגיעים להתקין מסך, שם נגמר תפקידם לצערי.
אגב - חפש שרשור על lg בחו"ל המדבר על החלפת הwallpaper של המסך, התשובה הקצרה היא שאין מצב. אבל גם שם וגם אצל יצרניות אחרות אין הרבה תשובות בדרך כלל.
בתחום האינטגרציה במסכים המקצועיים זה הרבה יותר פשוט.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
מעיין87
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Feb 13, 2019
מספר הודעות: 1

 #11  נשלח: ד' 13/02/2019 20:59

לא מבינה את התלונה, בא טכנאי להתקין מסך וכך עשה, בתור חברה בקהילת סמסונג אני מאוד מרוצה המכשירים שלהם ומהשירות שלהם, המסכים שלהם שלהם מהמתקדמים בעולם.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Leemam
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Feb 13, 2019
מספר הודעות: 2

 #12  נשלח: ד' 13/02/2019 21:15
Re: אזהרה חמורה!!!! סמסונג 55q7fn של היבואן סמליין

אני לקוחה ותיקה ומרוצה וחברות קהילה של סמסונג ומאוד מפתיע מה שאתה מתאר. יכול להיות שהמתקין היה קצת פחות ידידותי אבל הוא לא חייב מעבר. בכל מקרה בטוחה שתהיה מהטלוויזיה מהטכנולגיה המתקדמת ואיכות התמונה.

·
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
legopart
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Oct 07, 2013
הבעות תודה: 326
מספר הודעות: 3912

 #13  נשלח: ד' 13/02/2019 21:17

קיצור, שיסבירו לך איך אתה מתקין ספוטיפיי ואינטרנט ידני ...
אני חושב שבתחום הזה עדיף שתתפעל לבד את המכשיר ולא תוותר עליו בכזו מהירות (טוב, יש לך 14 יום...)

אתה מבין אנגלית?,
אם לא אז עוד יותר יהיה קשה לעזור לך.
בנוסף אני כרגע עסוק בכדי לעזור ממש.

כעיקרון, חיבור לאינטרנט נוצר ב2 דרכים:
1- חיבור של כבל ETH בין המודם/ראוטר שברגע זה מוגדרים ומחוברים לרשת. זה אמור לתת חיבור מיידי לרשת
2- למצוא את הגדרות ה WIFI בין אם זה 2.4GHZ או 5GHZ ופשוט להגדיר התחברות: מה שידרוש את "שם משתמש" ו "ססמה" של רשת ה WIFI שהוגדרו בראוטר.
*הדבר זהה לחיבור של מכשיר נייד לרשת ה WIFI בבית.
אם אתה מתקשה למצוא את התפריטים, אז תפתח את מדריך השירות.

ספוטיפי, אני לא יודע מה זה

נסה להבא אם אתה מציין שם חברה וחוות דעת אישית לא להשתמש בתיאור מכליל (יש חוקים שאוסרים על כך).
שנית שפה של קללות, היא גם לא דבר רצוי.

כמו שאמרתי, קשה לסמוך על עזרה מקצועית מחברות משווקות. עוד יותר קשה לקבל שירות מול החברה כשהם מנסים להפנות אותך ליבואן הרשמי שלהם בארץ, בטענה מאוד מוצדקת שהם אלו שיכולים להביא לך את השירות המקומי.
ד"א: גם תלונות צרכן אפשר להפנות לחברה אם יש להם כאן נציגות רשמית.
אני אישית אהבתי את השירות של מלא חברות עד שצצה להן נציגות פה בארץ.
אם אתה לא מסתדר מול הנציגות אז תפנה עם השאלות לחברה... אך עדיין תהיה מוכן לזה שהם נמצאים מעבר לים ולא יוכלו באמת לעזור.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Leemam
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Feb 13, 2019
מספר הודעות: 2

 #14  נשלח: ד' 13/02/2019 21:26
Re: אזהרה חמורה!!!! סמסונג 55q7fn של היבואן סמליין

רמיניו
·
אני לקוחה ותיקה ומרוצה וחברות קהילה של סמסונג ומאוד מפתיע מה שאתה מתאר. יכול להיות שהמתקין היה קצת פחות ידידותי אבל הוא לא חייב מעבר. בכל מקרה בטוחה שתהיה מהטלוויזיה מהטכנולגיה המתקדמת ואיכות התמונה.

·
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 446
מספר הודעות: 4304

 #15  נשלח: ד' 13/02/2019 22:15
Re: אזהרה חמורה!!!! סמסונג 55q7fn של היבואן סמליין

Leemam כתב:
אני לקוחה ותיקה ומרוצה וחברות קהילה של סמסונג ומאוד מפתיע מה שאתה מתאר. יכול להיות שהמתקין היה קצת פחות ידידותי אבל הוא לא חייב מעבר. בכל מקרה בטוחה שתהיה מהטלוויזיה מהטכנולגיה המתקדמת ואיכות התמונה.

מעיין87 כתב:
לא מבינה את התלונה, בא טכנאי להתקין מסך וכך עשה, בתור חברה בקהילת סמסונג אני מאוד מרוצה המכשירים שלהם ומהשירות שלהם, המסכים שלהם שלהם מהמתקדמים בעולם.
·

אמנם לא פתחתי כאן בפורום חשבון רק היום, אבל גם אני חושב ש...

סמסמונג™ היא מהחברות המובילות בעולם, והמסכים החדשים הכוללים את טכנולוגיית ה-®BestX הם פריצת דרך בתחום שמסעירה את השוק! שמעתי שבסקר שנערך ע"י מיטב המומחים, נקבע ש-99.7% מהלקוחות מרוצים יותר מכל יצרן אחר. צריך גם לא לשכוח שסמסונג™ מצטיינת באחריות חברתית וקהילתית, וקיבלה את מדליית Socio Prize זו השנה הרביעית ברציפות! הייתי סקפטי בהתחלה, אבל אחרי שניסיתי, זרקתי את כל המוצרים שהיו לי מכל חברת אלקטרוניקה אחרת. ואני לא אומר זאת רק כי אני עובד בחברה לא יוצלחת ליחסי ציבור אינטרנטיים, אה... חבר בקהילת סמסונג™. ראיתי שחושבים כך גם כל המשפחה והחברים!

(קשה לי להחליט מה פחות סביר: שההודעות האלה באמת ממישהו שמקבל תשלום, או שמישהו טרח להצטרף לפורום רק כדי לטרל את סמסונג או היבואן?)
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht