Gearbest - חוסר מלאי במוצר שהוזמן

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
fmiki (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 138
הצטרף: מאי 2014
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

Gearbest - חוסר מלאי במוצר שהוזמן

נושא שלא נקרא #1 

בסוף נובמבר 2018 הזמנתי מקדחת Bosch 3.6V שהייתה במבצע (בהמלצת הקבוצה בפייסבוק) אך טרם קיבלתי אותה.
פתחתי Ticket והם טוענים שהמוצר לא במלאי, יש להם בעיה עם הספק ושאהיה סבלני כי ברגע שיגיע המלאי הם ישלחו לי.
עברו כבר חודשיים מאז שפניתי אליהם הם עדיין טוענים שיש בעיית מלאי עם הספק ושאהיה סבלני (הם לא יודעים מתי יגיע צפי של מלאי), הם כפיצוי יכולים לשלוח לי כל מוצר אחר שאבחר במחיר של המקדחה (במקום המקדחה) + 200 נקודות בונוס לחשבון.

אין לי צורך בשום מוצר אחר כרגע, מה עליי לעשות?
האם אני יכול לבקש מהם החזר כספי (שילמתי דרך פייפאל).

jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4973
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 454 פעמים
קיבל תודות: 533 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

כן, בקש ביטול והחזר.
ואם הם עושים בעיות, בקש עוד פעם ואמור להם שאם לא יסכימו אתה תפתח dispute דרך פייפאל.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”