בסוף נובמבר 2018 הזמנתי מקדחת Bosch 3.6V שהייתה במבצע (בהמלצת הקבוצה בפייסבוק) אך טרם קיבלתי אותה.
פתחתי Ticket והם טוענים שהמוצר לא במלאי, יש להם בעיה עם הספק ושאהיה סבלני כי ברגע שיגיע המלאי הם ישלחו לי.
עברו כבר חודשיים מאז שפניתי אליהם הם עדיין טוענים שיש בעיית מלאי עם הספק ושאהיה סבלני (הם לא יודעים מתי יגיע צפי של מלאי), הם כפיצוי יכולים לשלוח לי כל מוצר אחר שאבחר במחיר של המקדחה (במקום המקדחה) + 200 נקודות בונוס לחשבון.
אין לי צורך בשום מוצר אחר כרגע, מה עליי לעשות?
האם אני יכול לבקש מהם החזר כספי (שילמתי דרך פייפאל).