מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


צריבות במסך LG C7Y ושירות ח.י


   פורומים > וידאו > פורום OLED בחסות LG
מחבר הודעה
eyal_in
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Mar 10, 2019
מספר הודעות: 2

 #1  נשלח: ב' 11/03/2019 9:57
צריבות במסך LG C7Y ושירות ח.י

אני עוקב מזה זמן רב אחר הפורום והאתר ובעקבות המלצות של חברים רבים כאן רכשתי לפני שנה וחצי מסך
Oled C7Y בגודל 55 אינץ' כולל אחריות מורחבת ל 6 שנים וזרוע. לאחר פרק זמן אף רכשתי את את מקרן הקול
SJ9 , ז"א , אמון מוחלט במוצרי LG ובשירות של ח.י..

בזמן האחרון (לאחר שימוש רגיל וסביר עם הקפדה על הזזת מסך ורענון פיקסלים) החלו להופיע כתמים וצריבות משמעותיות שמפריעות בצפייה היום יומית, כפי שניתן לראות בתמונה המצורפת (בוצע ריענון פיקסלים מספר רב של פעמים, ללא הצלחה) . הוזמן טכנאי לאתמול (נקבעה הגעה על ידי המוקד בין 13:00-17:00 והגיע ב - 19:00) שראה את הצריבות ומיד (ללא בדיקה נוספת) רצה להחליף בטלוויזיה מחודשת. סירבתי להצעה הלא ראויה ומחכה לפתרון ראוי ללקוח שהרחיב אחריות ל - 6 שנים ..

כמו כן, הופתעתי לגלות שלתושבי הפריפריה (צפון) ניתן לתאם שני ימי הגעה בלבד בשבוע, לא פלא שהטכנאי היה עמוס ביותר והגיע בשבע בערב ..

אאדכן את חברי הפורום בהתקדמות הטיפול.. מקווה לדווח על המשך האמון ב - ח.י


הצריבות במסך..

| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gal-cohen (גל)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jul 04, 2006

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 842
מספר הודעות: 5385

 #2  נשלח: ב' 11/03/2019 10:30

הצריבה הכי בולטת ובוטה שנראתה כאן EVER.
בטח המסך מפיץ חום כמו תנור?
(1) הבעות תודה: shaulch
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eyal_in
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Mar 10, 2019
מספר הודעות: 2

 #3  נשלח: ב' 11/03/2019 10:39

gal-cohen כתב:
הצריבה הכי בולטת ובוטה שנראתה כאן EVER.
בטח המסך מפיץ חום כמו תנור?


המסך מפיץ חום, אך נראה בתחום הסביר, קשה לי להשוות..
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dingodog
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 18, 2010
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 58

 #4  נשלח: ב' 11/03/2019 12:15

האמת מפחיד. צריבה כזו לא ראיתי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 275
מספר הודעות: 2311

 #5  נשלח: ב' 11/03/2019 12:40
Re: צריבות במסך LG C7Y ושירות ח.י

eyal_in כתב:
סירבתי להצעה הלא ראויה ומחכה לפתרון ראוי ללקוח שהרחיב אחריות ל - 6 שנים ..
·

תקופת האחריות לא אמורה לשחק פה תפקיד, אלא רק התוכן של תעודת האחריות. אם בתעודה אין החרגה לסוג כזה של תקלות זה אומר שהם מחיובים לטפל בה. וזה אומר החלפת פאנל (לא בטוח שזו בכלל אופצייה) או החלפה למסך חדש, לא מחודש, וכל זה בתוך תקופה של שבועיים אם אני זוכר נכון. טוב שהדפת את ניסון שיטת המצליח החאפרי הטיפוסי של יבואן ישראלי בזה שסירבת לקבל מסך מחודש, עם מספיק לחץ ונחישות מצדך אני די בטוח שתוכל לקבל מסך חדש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 1416
מספר הודעות: 12448

 #6  נשלח: ב' 11/03/2019 14:18
Re: צריבות במסך LG C7Y ושירות ח.י

evgenetic
·
לא הבנתי איפה כתוב שהם מחוייבים להחליף לך דווקא למסך חדש? מחוייבים לספק לך מוצר תקין, בעל מאפיינים דומים\זהים או יותר טובים. זה שאנשים מתעקשים על חדש ומקבלים, לא אומר שום דבר על מה שרשום בכתב האחריות.
חוץ מזה, האחריות הרשמית לא מכסה צריבות, ח.י. מחליפים מתוך רצון טוב וככל הנראה ע"מ לשמר לקוחות להעלות את תודעת השירות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nemesis
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jun 29, 2005
הבעות תודה: 399
מספר הודעות: 4038

 #7  נשלח: ב' 11/03/2019 14:28

TheCoolest

לפחות בשנת האחריות הראשונה הם מחוייבים לפי חוק לתקן בחלקים חדשים ומקוריים או להחליף מחדש.
מעבר לשנה הראשונה הם יכולים להחליט על תנאי אחריות אחרים, אבל הם צריכים להדגיש ברחל ביתם הקטנה שלא מדובר באחריות מלאה ל-X שנים, אלא באחריות לשנה + אחריות מוגבלת לתקופה נוספת או משהו בסגנון הזה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 1416
מספר הודעות: 12448

 #8  נשלח: ב' 11/03/2019 14:43

Nemesis
·
מעניין, אם לא אשכח אולי אבדוק מה רשום אצלי בכתב האחריות.
עד כמה שזכור לי ח.י. מדברים על אחריות מלאה ל-3 (או 6) שנים, כך שאם מה שאתה אומר נכון, אז אכן הם חייבים להחליף למסך חדש ולא משומש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
movieman
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2011
הבעות תודה: 323
מספר הודעות: 4332

 #9  נשלח: ה' 14/03/2019 19:54

גם לי יש LG OLED מדגם C7 (אני בקושי צופה בה ... אין זמן) אבל אם תהיה לי בעיית צריבה ב-TV ויביאו לי מסך שלא אהיה מרוצה ממנו - מן הסתם
גם אני באותו יום מוחק את LG ומפסיק להמליץ עליהם (ותאמין לי שאני מביא להם לא מעט לקוחות)

לפותח השרשור - נשמח לעדכון ..
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay_p
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 29, 2008
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 97

 #10  נשלח: ה' 14/03/2019 20:38

היתה לי בעיה שונה, אבל שגם דרשה החלפת מסך.
יש לי כבר יותר משנה את הטלוויזיה, כבר החלפתי אחת לפני ואכן הביאו לי הפעם מחודשת.
לא סרבתי, קיבלתי ובינתיים אין שום בעיה עם מה שיש לי.
תהיה בעיה ? אחליף עוד פעם.
אני לא אומר לך מה לעשות, כמובן , והרבה ינהגו ונוהגים כמוך, אבל לא הייתי חושש מדי מהחלפה למחודשת, או לא מקורית מקופסא.
סרטי HDR עדיין נראים מרהיבים :}
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > פורום OLED בחסות LG


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht