מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


כרגיל, שירות גרוע של אי.די.אס מרכז


   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
kingikra
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2006
הבעות תודה: 214
מספר הודעות: 7406

 #1  נשלח: ד' 17/04/2019 22:56
כרגיל, שירות גרוע של אי.די.אס מרכז

חייב להתחיל בשאלה. אולי אני בכלל לא בסדר שאני פותח שירשור כזה.
אם צריך לבוא טכנאי בין 8 ל 12 בצהריים ולא מגיע בזמן הזה, מה השלב הבא? האם להתלונן ולקבל פיצוי (לי זה נשמע הכי הגיוני בחיים) או פשוט להזמין שוב טכנאי בטווח של 4 שעות ולקוות לטוב?

אני אפילו לא ביקשתי פיצוי בכסף (אין יותר מידי על מה). בסה"כ רציתי שיבטיחו לי, כדי שלא אפסיד עוד שעות עבודה יקרות, שהטכנאי יבוא אלי דבר ראשון בבוקר. אתם חושבים שהם הסכימו? ... הצחקתי. עוד פעם לטווח של 4 שעות בלי הבטחה לכלום.

נתנו לי להרגיש שאני חוצפן שאני מבקש את זה בכלל. כאילו שאני לא חיכיתי בבית כשהטכנאי הגיע.

שירות פשוט ביזיוני. הנציגה אומרת לי "אם הוא יגיע ב 12:15 זה רק רבע שעה איחור". נשמע לי מגוחך שבטווח של 4 שעות צריך להיות איזשהו איחור בכלל. זה לא שקבענו לשעה ספציפית. למה ציפיתי?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
זרובבלה
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 29, 2015
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 112

 #2  נשלח: ה' 18/04/2019 0:00

יש חוק בנושא: חוק הטכנאים
יש לך זכויות.
האם באמת תקבל את הזכויות המגיעות לך? אם תנסה, תדע
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
מספיקלי
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 03, 2010
הבעות תודה: 103
מספר הודעות: 2137

 #3  נשלח: ה' 18/04/2019 6:34

לא ידעתי מה זה השרות הזה, אז בגוגל מצאתי

שרות איכותי ומהיר
אי.די.אס. מרכז מתמחה במתן שרות איכותי ומקצועי למגוון רחב של מוצרי חשמל. בעת הצורך טכנאי מיומן יגיע לביתכם, בשעה וביום הנוחים לכם, ללא צורך בהמתנה ממושכת ומיותרת, ניידות השרות שלנו היוצאות לשטח מדי יום עומדות לשירותך בעל עת.

_________________
אינני מנוי הוט/יס

+K1 עם DVB וK17.6.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kingikra
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2006
הבעות תודה: 214
מספר הודעות: 7406

 #4  נשלח: ה' 18/04/2019 19:45

זרובבלה כתב:
יש חוק בנושא: חוק הטכנאים
יש לך זכויות.
האם באמת תקבל את הזכויות המגיעות לך? אם תנסה, תדע
·

גם אם יש אופציה לתביעה, אני פחות בקטע. רוצה לקבל פיצוי ושכולם יהיו מרוצים.
צריך לזכור שאני עשיתי טעות פאטאלית, שממש לא מתאימה לי, ורכשתי מוצר לא מיבואן רשמי. עדיין, גם אצל היבואן המקבילי צריך לקבל שירות נורמלי. הם פשוט מנצלים את העובדה שאני חייב אותם.

מה שעשיתי במקרה הספציפי הזה בגלל שזה לא תקלה שצריך לתקן במסגרת אחריות זה פשוט הזמנתי טכנאי ממדרג שבא בדיוק בשעה שאמר ותיקתק את מה שצריך תוך 10 דקות בעבור 70 ש"ח יותר מאיי די אס.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kingikra
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2006
הבעות תודה: 214
מספר הודעות: 7406

 #5  נשלח: ה' 18/04/2019 19:45

מספיקלי כתב:
לא ידעתי מה זה השרות הזה, אז בגוגל מצאתי

שרות איכותי ומהיר
אי.די.אס. מרכז מתמחה במתן שרות איכותי ומקצועי למגוון רחב של מוצרי חשמל. בעת הצורך טכנאי מיומן יגיע לביתכם, בשעה וביום הנוחים לכם, ללא צורך בהמתנה ממושכת ומיותרת, ניידות השרות שלנו היוצאות לשטח מדי יום עומדות לשירותך בעל עת.
·

.... כן.... בדיוק זה...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 429
מספר הודעות: 4144

 #6  נשלח: ו' 19/04/2019 1:20

יש כאן הרבה סיפורים גם על רשמיים, אין סיבה להניח שהם עדיפים.
כל מקרה לגופו, רשמי או לא.
(1) הבעות תודה: kingikra
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
BarDar (Barak Dor)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד


הצטרף בתאריך:
  Jan 05, 2015

מיקום: בין אור יהודה לפתח תקווה
הבעות תודה: 90
מספר הודעות: 362

 #7  נשלח: ו' 19/04/2019 10:22

שימו לב שיש כאן עוד הטעיה- לחברה אסור לתת חלון של יותר משעתיים, כך ש 8-12 זה לא חלון חוקי.
לפי חוק הטכנאים החברה יכולה לתת חלון של עד שעתיים, ואחרי עוד שעתיים איחור (כלומר שעתיים אחרי 10 בבוקר, כלומר כבר ב 12) חייבת לפצות. כל החברות מודעות לזה, ומנסות את שיטת המצליח.
במקרה הזה החברה התחייבה ל-8 בבוקר. אחרי שעתיים המתנה (אסור לה לבקש להמתין יותר משעתיים) השעה כבר 10. אחרי שעתיים איחור מ 10 (שעה 12) החברה חייבת בפיצוי 300₪, ואחרי 13:00 חייבת ב 600₪ פיצוי.

_________________
אין שום סיבה שלא ללחוץ על "תודה"
תודה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kingikra
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2006
הבעות תודה: 214
מספר הודעות: 7406

 #8  נשלח: ו' 19/04/2019 23:52

BarDar כתב:
שימו לב שיש כאן עוד הטעיה- לחברה אסור לתת חלון של יותר משעתיים, כך ש 8-12 זה לא חלון חוקי.
לפי חוק הטכנאים החברה יכולה לתת חלון של עד שעתיים, ואחרי עוד שעתיים איחור (כלומר שעתיים אחרי 10 בבוקר, כלומר כבר ב 12) חייבת לפצות. כל החברות מודעות לזה, ומנסות את שיטת המצליח.
במקרה הזה החברה התחייבה ל-8 בבוקר. אחרי שעתיים המתנה (אסור לה לבקש להמתין יותר משעתיים) השעה כבר 10. אחרי שעתיים איחור מ 10 (שעה 12) החברה חייבת בפיצוי 300₪, ואחרי 13:00 חייבת ב 600₪ פיצוי.
·

וואלה את זה באמת שלא ידעתי. מידע חשוב!
הם אמרו לי מראש 8-12. זרמתי. אבל לא להגיע בטווח הלא חוקי הזה ולומר לי שאני שוב צריך להמתין בטווח של 4 שעות, מקומם!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht