היי... אז ככה, כמובן שאהבתי את הOLED והייתי מותח את התקציב אם הייתי 100% בטוח שהמסך. יחזיק אבל בגלל כל עניין הצריבות שנראה די נפוץ משום מה זה מונע ממני מלעשות את זה.
זה לא הגיוני שלחלק יחליפו למסך. חדש ולחלק לא ואנשים ירגישו כמו בקזינו
לדעתי צריכה להיות מדיניות טיפה יותר בהירה ומסודרת של החלפת המסך על כל בעיה שלא תהיה ב3 שנים הראשונות למשל, ואז אפשר לקנות את המסך בראש שקט!
אבל גם להוציא סכום כזה עצום וגם להמר זה מונע ממני מלקחת את הסיכון ואני בטוח שגם מאחרים....
צריך לעשות סדר באחריות של ה OLED...
- pearljam50000 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 498
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 244 פעמים
- קיבל תודות: 17 פעמים
Re: צריך לעשות סדר באחריות של ה OLED...
·לא יכולתי לכתוב את זה יותא טוב.pearljam50000 כתב:היי... אז ככה, כמובן שאהבתי את הOLED והייתי מותח את התקציב אם הייתי 100% בטוח שהמסך. יחזיק אבל בגלל כל עניין הצריבות שנראה די נפוץ משום מה זה מונע ממני מלעשות את זה.
זה לא הגיוני שלחלק יחליפו למסך. חדש ולחלק לא ואנשים ירגישו כמו בקזינו
לדעתי צריכה להיות מדיניות טיפה יותר בהירה ומסודרת של החלפת המסך על כל בעיה שלא תהיה ב3 שנים הראשונות למשל, ואז אפשר לקנות את המסך בראש שקט!
אבל גם להוציא סכום כזה עצום וגם להמר זה מונע ממני מלקחת את הסיכון ואני בטוח שגם מאחרים.......
מסכים לחלוטין
- shealtieljkwak
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 142
- הצטרף: דצמבר 2018
- נתן תודות: 12 פעמים
- קיבל תודות: 24 פעמים
Re: צריך לעשות סדר באחריות של ה OLED...
אני איתך ואפילו והייתי מייחל לשקט תעשייתי ליותר מ-3 שנים. להוציא כל שלוש שנים מעל 10K על מסך זה לא הגיוני (לפחות עבורי).
טכנולוגיית ה- OLED לא מספיק אמינה כדי לספק גם מחיר טוב וגם שירות טוב בו זמנית לכן אני לא מצפה מ- LG לקיים את שניהם בו זמנית.
לגבי LG/יבואן - נראה מהפוסטים שלא רק שרמת השירות לא עולה, היא גם יורדת. אם אני מסתכל על זה מהעיניים שלהם, אין להם שום צורך בשינוי מדיניות:
שוק חופשי ותחרות הן מילות גסות בארץ ולכן כמעט ולא קיים ענף עם שירות טוב.
אם אתה צריך טלוויזיה ורוצה מן הסתם שירות טוב, LG היא הבחירה הכי פחות גרועה.
נ.ב.
אני מזמן הייתי קונה SONY OLED אם הייתי יודע שמובטחים לי 5 שנים של שקט.
טכנולוגיית ה- OLED לא מספיק אמינה כדי לספק גם מחיר טוב וגם שירות טוב בו זמנית לכן אני לא מצפה מ- LG לקיים את שניהם בו זמנית.
לגבי LG/יבואן - נראה מהפוסטים שלא רק שרמת השירות לא עולה, היא גם יורדת. אם אני מסתכל על זה מהעיניים שלהם, אין להם שום צורך בשינוי מדיניות:
- טכנולגיית OLED מנצחת ובגדול - מבחינת חווית הצפייה.
- אם החלטת לקנות OLED, תקבל את השירות הטוב ביותר מ LG (גם אם חלקינו רואים את השירות כגרוע).
- להרחיב את הסעיף הקודם, גם אם אינך מעוניין ב- OLED, השירות שתקבל מ LG מנצח את כל המתחרים.
- צריבות אינן מכוסות בתעודת האחריות כך שכל החלפת מסך צרוב, לפנים משורת הדין, מייצר עדר של מליצי יושר ש"חייב לציין את השירות הטוב של קבוצת ח.י"
- לאחרונה הם פיתוח שיטה אופנתית להוציא כסף חדש על החלפת מסך תקול.
שוק חופשי ותחרות הן מילות גסות בארץ ולכן כמעט ולא קיים ענף עם שירות טוב.
אם אתה צריך טלוויזיה ורוצה מן הסתם שירות טוב, LG היא הבחירה הכי פחות גרועה.
נ.ב.
אני מזמן הייתי קונה SONY OLED אם הייתי יודע שמובטחים לי 5 שנים של שקט.