צריך לעשות סדר באחריות של ה OLED...

פורום מסכי OLED בחסות LG
pearljam50000 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 498
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 244 פעמים
קיבל תודות: 17 פעמים

צריך לעשות סדר באחריות של ה OLED...

נושא שלא נקרא #1 

היי... אז ככה, כמובן שאהבתי את הOLED והייתי מותח את התקציב אם הייתי 100% בטוח שהמסך. יחזיק אבל בגלל כל עניין הצריבות שנראה די נפוץ משום מה זה מונע ממני מלעשות את זה.
זה לא הגיוני שלחלק יחליפו למסך. חדש ולחלק לא ואנשים ירגישו כמו בקזינו
לדעתי צריכה להיות מדיניות טיפה יותר בהירה ומסודרת של החלפת המסך על כל בעיה שלא תהיה ב3 שנים הראשונות למשל, ואז אפשר לקנות את המסך בראש שקט!
אבל גם להוציא סכום כזה עצום וגם להמר זה מונע ממני מלקחת את הסיכון ואני בטוח שגם מאחרים....

gkatz
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1513
הצטרף: דצמבר 2007
נתן תודות: 81 פעמים
קיבל תודות: 88 פעמים

Re: צריך לעשות סדר באחריות של ה OLED...

נושא שלא נקרא #2 

pearljam50000 כתב:היי... אז ככה, כמובן שאהבתי את הOLED והייתי מותח את התקציב אם הייתי 100% בטוח שהמסך. יחזיק אבל בגלל כל עניין הצריבות שנראה די נפוץ משום מה זה מונע ממני מלעשות את זה.
זה לא הגיוני שלחלק יחליפו למסך. חדש ולחלק לא ואנשים ירגישו כמו בקזינו
לדעתי צריכה להיות מדיניות טיפה יותר בהירה ומסודרת של החלפת המסך על כל בעיה שלא תהיה ב3 שנים הראשונות למשל, ואז אפשר לקנות את המסך בראש שקט!
אבל גם להוציא סכום כזה עצום וגם להמר זה מונע ממני מלקחת את הסיכון ואני בטוח שגם מאחרים....
...
·לא יכולתי לכתוב את זה יותא טוב.
מסכים לחלוטין

shealtieljkwak
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 142
הצטרף: דצמבר 2018
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

Re: צריך לעשות סדר באחריות של ה OLED...

נושא שלא נקרא #3 

אני איתך ואפילו והייתי מייחל לשקט תעשייתי ליותר מ-3 שנים. להוציא כל שלוש שנים מעל 10K על מסך זה לא הגיוני (לפחות עבורי).
טכנולוגיית ה- OLED לא מספיק אמינה כדי לספק גם מחיר טוב וגם שירות טוב בו זמנית לכן אני לא מצפה מ- LG לקיים את שניהם בו זמנית.

לגבי LG/יבואן - נראה מהפוסטים שלא רק שרמת השירות לא עולה, היא גם יורדת. אם אני מסתכל על זה מהעיניים שלהם, אין להם שום צורך בשינוי מדיניות:
  • טכנולגיית OLED מנצחת ובגדול - מבחינת חווית הצפייה.
  • אם החלטת לקנות OLED, תקבל את השירות הטוב ביותר מ LG (גם אם חלקינו רואים את השירות כגרוע).
  • להרחיב את הסעיף הקודם, גם אם אינך מעוניין ב- OLED, השירות שתקבל מ LG מנצח את כל המתחרים.
  • צריבות אינן מכוסות בתעודת האחריות כך שכל החלפת מסך צרוב, לפנים משורת הדין, מייצר עדר של מליצי יושר ש"חייב לציין את השירות הטוב של קבוצת ח.י"
  • לאחרונה הם פיתוח שיטה אופנתית להוציא כסף חדש על החלפת מסך תקול.
לסיכום:
שוק חופשי ותחרות הן מילות גסות בארץ ולכן כמעט ולא קיים ענף עם שירות טוב.
אם אתה צריך טלוויזיה ורוצה מן הסתם שירות טוב, LG היא הבחירה הכי פחות גרועה.

נ.ב.
אני מזמן הייתי קונה SONY OLED אם הייתי יודע שמובטחים לי 5 שנים של שקט.

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”