מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


הרחבת אחריות סאמסונג כדאי?


   פורומים > וידאו > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
redfrog
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 01, 2016
מספר הודעות: 7

 #1  נשלח: א' 02/06/2019 18:12
הרחבת אחריות סאמסונג כדאי?

הי
רכשתי q6fn 49 מיבואן רשמי והוצע לי להרחיב אחיות בעוד 3 שנים נוספתו תמורת 199 שח
מה דעתכם שווה ? כדאי ?

תודה מראש
פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 1608
מספר הודעות: 13521

 #2  נשלח: א' 02/06/2019 18:31
Re: הרחבת אחריות סאמסונג כדאי?

redfrog
·
כן, שווה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shealtieljkwak
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 17, 2018
הבעות תודה: 24
מספר הודעות: 136

 #3  נשלח: א' 02/06/2019 19:45

מי נותן השירות של סמסונג?
כי יש נותני שירות שגם אם תשלם חמישה שקלים להרחיב אחריות ל-50 שנה, דהיינו זרקת חמישה שקלים לפח.
(1) הבעות תודה: ahersko
פרופיל | שלח הודעה | חפש
movieman
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2011
הבעות תודה: 339
מספר הודעות: 4468

 #4  נשלח: א' 02/06/2019 19:52

shealtieljkwak כתב:
מי נותן השירות של סמסונג?
כי יש נותני שירות שגם אם תשלם חמישה שקלים להרחיב אחריות ל-50 שנה, דהיינו זרקת חמישה שקלים לפח.


·
אלקטרוניקס פרו .... ויש תגובות לטוב ולרע לגביהם ...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Itsik (איציק)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 14, 2005

מיקום: מזכרת בתיה
הבעות תודה: 34
מספר הודעות: 416

 #5  נשלח: א' 02/06/2019 19:56

אני אספר מקרה ותחליט לבד מה לעשות.
לפני כמעט 3 שנים קנינו אני גיסי ואחיו 3 טלויזיות 65" מסדרת 9500 של סמסונג, הרחבנו את האחריות ל3 שנים ב199ש"ח.
בחודש שעבר(3 חודשים לפני תום האחריות), בטלויזיה של גיסי הופיעה לפתע קוביה שחורה בתחתית המסך, הוא קרא לשירות שניתן ע"י אלקטרונינקס פרו.

הגיע טכנאי והחליט שצריך להחליף את המסך, עד לפה הכל טוב.
מכאן, הוצע לו לקחת מסך מסדרה נמוכה יותר(8500) באותו גודל לא תוספת מחיר או להוסיף 3000ש"ח ולקבל QLED מסדרה 7 באותו הגודל.
אני חושב שזה לא תקין להציע את שהציעו עבור מסך ששולם בעבורו מעל 15Kש"ח לפני כ3 שנים.

_________________
איציק.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shealtieljkwak
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 17, 2018
הבעות תודה: 24
מספר הודעות: 136

 #6  נשלח: א' 02/06/2019 20:08

נורא מפתה לשים 200 שקל להרחבת אחריות.
מרגיש ש- 200 שקלים זה לא כסף גדול. גם אם נותן השירות ינפנף אותך בעתיד - עדיין הפסדת רק 200 ש"ח.

מצד נותן השירות - הוא הגדיל את המכירה ב- 200 שקל עם הסתברות אפסית לפצות אותך בעתיד - מכל סיבה.
מבחינתו הרחבת האחריות קושרת אותך אליו לשדרג, תמורת סכום נכבד, את המסך בעתיד, במידה ויש תקלה.

אחריות נותני השירות בטלוויזיה כמוהה כשיטת הליסינג.
קנית טלוויזיה. קיבלת אחריות. הטלוויזה הולכת אחרי שלוש שנים. נדרש לשדרג לדגם אחר תמורת כסף.
זוהי תוכנית שהלכה למעשה אתה שוכר את הטלוויזיה.
והיא מצליחה להם!
פרופיל | שלח הודעה | חפש
tam8
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 10, 2017
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 30

 #7  נשלח: ה' 13/06/2019 10:10
אל תרחיבו אחריות - זו הטעיה הרחבת שירות

אין לא יבואן אחריות כלל
אלה רק לחברת שירות שזו אלקטרוניקספרו

תגוללו קצת על החברה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
avirivi
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 04, 2019
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 11

 #8  נשלח: ג' 06/08/2019 21:25

הרחבת אחריות זה סתם קשקוש, לי הייתה QLED בת 8 חודשים וכתם קטן אשר הופיע מאליו בקצה העליון של המסך התרחב בכל נגיעה קלה באצבע למריחות על כל המסך. חשוב מאד לציין כי אף אחד, מדגיש שוב: אף אחד לא נגע או הזיז או טיפל בטלוויזיה (אני ואשתי גרים לבד בבית)
כמובן שסמסוג הכריזו על שבר פנימי ולטענתם אין לזה אחריות. אז מה שווה ההרחבה אם אין אחריות על תקלה פנימית במכשיר ?
התנהגות מאכזבת של חברה שחשבתי שהיא רצינית, גם ה QLED מאכזב, מסתבר שמדובר במכשיר עדין מאד מאד ושברירי
פרופיל | שלח הודעה | חפש
eldan
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  May 12, 2018
הבעות תודה: 15
מספר הודעות: 272

 #9  נשלח: ג' 06/08/2019 22:24

חברה מצטער על הבורות אבל אם ידעתם שנותן השירות של סמסונג לא טוב ויש איתו תסבוכות אז למה בחרתם סמסונג ?
(2) הבעות תודה: ahersko , קרוקס44
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ahersko (אבי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 01, 2006

מיקום: סינגפור
הבעות תודה: 244
מספר הודעות: 2307

 #10  נשלח: ד' 07/08/2019 5:57

eldan כתב:
חברה מצטער על הבורות אבל אם ידעתם שנותן השירות של סמסונג לא טוב ויש איתו תסבוכות אז למה בחרתם סמסונג ?


·
מכיר את השיר של שלום חנוך?
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם"

זה נכון אגב גם לחיים הפולטים שלנו, אבל היות וזאת לא מטרת השרשור אחדול כאן.

לעניין השאלה המקורית.

אם כבר קיבלת החלטה מושכלת לרכוש סמסונג (בנפש חפצה ודעה צלולה) הייתי מוסיף 199 ש"ח
האופציה שנתנו לבחור בהודעה השניה להחלפה למכשיר חדש נחות יותר בחינם עדין עדיפה מלזרוק את המכשיר לפח ולקבל כלום.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
mdk_25 (אלכס)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 29, 2012
הבעות תודה: 446
מספר הודעות: 2948

 #11  נשלח: ד' 07/08/2019 8:48

eldan כתב:
חברה מצטער על הבורות אבל אם ידעתם שנותן השירות של סמסונג לא טוב ויש איתו תסבוכות אז למה בחרתם סמסונג ?
·
כי הכל עניין של מחיר מול תמורה.
למה אנשים משלמים 700 שקל על טלפון שיאומי מיבוא מקביל ולא 1200 על יבואן רשמי?
הרי ברור שאחריות יבואן מקביל גרועה...
כי אנשים מעדיפים לקחת אם הסיכון ולשלם הרבה פחות.

כשאני קניתי את הטלויזיה שלי, LG ברמה דומה עלתה כ-2000 ש״ח יותר.
ואז אתה צריך להחליט: האם אחריות טובה יותר שווה 2000 שקל או לא? זה הכל.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
bariko
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Sep 11, 2005

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 304
מספר הודעות: 7636

 #12  נשלח: ד' 07/08/2019 12:23

avirivi כתב:
הרחבת אחריות זה סתם קשקוש, לי הייתה QLED בת 8 חודשים וכתם קטן אשר הופיע מאליו בקצה העליון של המסך התרחב בכל נגיעה קלה באצבע למריחות על כל המסך. חשוב מאד לציין כי אף אחד, מדגיש שוב: אף אחד לא נגע או הזיז או טיפל בטלוויזיה (אני ואשתי גרים לבד בבית)
כמובן שסמסוג הכריזו על שבר פנימי ולטענתם אין לזה אחריות. אז מה שווה ההרחבה אם אין אחריות על תקלה פנימית במכשיר ?
התנהגות מאכזבת של חברה שחשבתי שהיא רצינית, גם ה QLED מאכזב, מסתבר שמדובר במכשיר עדין מאד מאד ושברירי
·




חבר'ה מה יהיה?
מתברר שהמצב עם המסכים כיום מאוד מדאיג.
מקרה דומה שהיה לי עם Q9FN:


https://www.hometheater.co.il/modules.php?name=For...


מסכי אולד נצרבים, במסכי QLED יש את כל הדרעק הזה של כתמים ושברים פנימיים.
אז מה נשאר לנו?
דגמי פרמיום של סוני שאינם OLED ???
יש כמובן את ה-Z9, אך הוא יקר בטירוף ואין כמעט יבוא לארץ.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
tam8
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 10, 2017
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 30

 #13  נשלח: ה' 08/08/2019 13:29

לא לא לא
זה אחריות זה הרחבת שירות
האחריות לא של היבואן
והשירות של נותן השירות כנראה אלקטרוניקס פרו
ולפי מה שהחברים כתבו - זה לא כולל תקלות בפנאל

אז על מה לעשות שירות - על הכבל חשמל ???
פרופיל | שלח הודעה | חפש
avirivi
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 04, 2019
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 11

 #14  נשלח: ה' 08/08/2019 20:24

עשיתי טעות כאשר רכשתי את ה QLED של סמסונג, הייתי צריך ללכת על ה OLED של LG.
רק הטעות שלי היא באחריות, הטלוויזיה שבירה מאד ועדינה.



פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht