מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


צריבות בOled


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > וידאו > פורום OLED בחסות LG
מחבר הודעה
idohamo
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 14, 2010
מספר הודעות: 135

 #1  נשלח: א' 14/07/2019 20:33
צריבות בOled

שלום,
אשמח לעזרה
אני לקראת קנית 65 אינצ ומתלבט מאוד בין c9 ל 90r
אני מעדיף את הC9 מאוד אוהב את הצבעים ואת האינטגרציה עם סלקום. מצד שני מאוד חושש מנושא הצריבות, מישהו יודע לשפוך אוא על הנושא ? כמה הוא נפוץ? האם מכוסה באחריות ?

תודה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 308
מספר הודעות: 2620

 #2  נשלח: א' 14/07/2019 20:41
Re: צריבות בOled

idohamo כתב:
האם מכוסה באחריות ?
·

תבקש לראות את תעודת האחריות שמכסה את המוצר, אם אין סעיף שמשחרר את היבואן מטיפול בבעיות מהסוג, אז זה מכוסה, כי זו תקלה לכל דבר. בתעודות אחריות של יורוקום דווקא היה סעיף כזה, בLG/ח.י., לפי מה שאני זוכר, אין. אבל זה יכול להשתנות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ice2k
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Aug 31, 2005

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 22
מספר הודעות: 512

 #3  נשלח: א' 14/07/2019 22:31

עד כאן פורום יעוץ משפטי בגרוש.

ולנושא עצמו: לא, זה לא מכוסה באחריות לא פה ולא בכל העולם כי זו המדיניות של LG שקובעת את תנאי האחריות. אם זאת, היצרן כן נוטה לתקן ואף להחליף מסכים עם צריבה בזמן האחרון (בכל העולם, זה לא משהו שהוא רק כאן) אך זאת בצורה שמכונה "לפנים משורת הדין", או במילים אחרות - הוא לא חייב כי זה לא מכוסה באחריות, לכן אין דרך להבטיח שזה אכן יקרה ובטח שאין דרך להבטיח שהמדיניות של LG תמשיך לאורך זמן.

נושא הצריבות קיים. לטענת היצרן והזרועות המשווקות שלו מסביב לעולם מדובר באחוזים יחסית קטנים. לדעתי הם מגזימים לטובה וזה יותר נפוץ אבל מן הסתם אין לי מידע פנימי בנושא.

אם אין לך כוונה לעשות ביביסיטר לטלווזיה (ככה מכנים זאת בחו"ל) אז אתה בהחלט יכול להתקל בצריבה עם הזמן. אין מה לעשות, ככה הטכנולוגיה, היא די נישתית - בדיוק כמו שפלזמה היתה בעבר. בגלל הניגודיות הגבוה והתלת מימדיות של התמונה יחסית לLCD אז אנשים שחשובה להם איכות וצופים בתוכן איכותי יקחו את הסיכון ויעדיפו את היתרון על החיסרון, כי אחרי הכל - אין כמו התמונה היחודית של OLED.

_________________
YAMAHA RX-V1800 + Triangle Titus 202 + SVS SB2000
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 308
מספר הודעות: 2620

 #4  נשלח: א' 14/07/2019 22:43

ice2k
ציטוט:
לא, זה לא מכוסה באחריות לא פה ולא בכל העולם כי זו המדיניות של LG שקובעת את תנאי האחריות.

פשוט לא נכון. מה שקובע את תנאי האחריות זה אך ורק תעודת האחריות, ואם אין תעודת אחריות אז חוק להגנת הצרכן. מדיניות LG רלוונטית רק לח.י., לא ללקוח. LG יכולה לדרוש הקרבת בתולה אתיופית בכדי לתקן לך את המסך, אבל אותך זה לא מעניין, יש לך הסכם ישיר עם מי שמכר לך את המוצר. טיעון "אנחנו לא יכולים לעזור לך כי היצרן לא מאפשר" אכן עולה לעתים כשלב ראשון בניסיון להתנער ממתן שירות מצד היבואן, אבל כאמור זה לא צריך לעניין אותך, התשובה לכך צריכה להיות "תפסיק ל!%@# את המוח ותעשו מה שכתוב בתעודת האחריות שלי או שאני תובע אותכם", אחרי השלב הזה כבר בדרך כלל מתחיל משא ומתן קצת יותר רציני.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ice2k
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Aug 31, 2005

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 22
מספר הודעות: 512

 #5  נשלח: א' 14/07/2019 23:04

כן, רק שבהמשך לכל הפוסטים שלך מהזמן האחרון שמלאים במשפטים מתחמקים כמו "עד כמה שאני זוכר" "אם אני לא טועה" "לדעתי" "נראה לי" ושאר קרובי משפחה של משפטי מריחה, אז בהמשך לכל זה התחושה המושכלת שלי היא שאין לך מושג מה היא אותה "תעודת אחריות" שהזכרת לכן לדעתי אתה סתם מנסה לייצר אווירה ובלי להתכוון להטעות על הדרך אנשים או לבלבל אותם בשיקול הדעת שלהם. אם אין לך מידע קונקרטי וספציפי - עדיף לא להגיד כלום (והתחכמויות משפטיות זה לא מידע קונקרטי וספציפי).

עד כמה שבדקתי לאחרונה, ח.י היא עסק כלכלי, חברה שמטרתה לייצר רווחים וכמה שיותר, וכנהוג בתחום - יבואנים משתמשים בכלים שנותן להם היצרן ולא ממנים טלווזיות שלמות מכיסם באופן גורף. יש לי גם תחושה שהם לא בוחרים את עורכי הדין שלהם מתוך פורום אולד באתר הומטיאטר וקשה לי להאמין שהם עשו פאשלה טקטית בניסוח תעודת האחריות.
החלפת המסכים הצרובים היא משהו שקורה בכל העולם - לא הגדלת ראש של תעודת האחריות של ח.י.
אתה מוזמן להוכיח אחרת אם יש לך מידע מוצק, אבל אם אין - אז עזוב, תכין לך כוס לימונדה קרה ושיהיה לרוויה...

_________________
YAMAHA RX-V1800 + Triangle Titus 202 + SVS SB2000
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 308
מספר הודעות: 2620

 #6  נשלח: א' 14/07/2019 23:34

ice2k
אז מהפוסט הזה אני מבין שעשית פניית 180 מעלות ועכשיו אתה כן מייחס חשיבות לתעודת האחריות? סבבה. אז השאלה היא האם היא כוללת או לא כוללת סעיף בו התנערות מטיפול ב-/החלפה מסך עם צריבות? טוב, את זה לא כזה קשה להוכיח, לכל אחד שרכש אולד יש תעודה כזאת שיכול לצלם ולפרסם אותה פה כדי לסגור את הפינה הזאת. מה שאני זוכר הוא שהיא לא כוללת סעיף כזה.

ציטוט:

החלפת המסכים הצרובים היא משהו שקורה בכל העולם - לא הגדלת ראש של תעודת האחריות של ח.י.


השאלה שמעניינת את הלקוח היא על מה אפשר לתבוע את היבואן בעת הצורך ועל מה לא, כל השאר לא משנה. מה שממסגר ונועל את ההתחייבויות הללו זו כאמור תעודת האחריות, היא תהיה תקפה גם במידה וLG יפשטו מחר את הרגל.


נערך בפעם אחרונה על-ידי evgenetic בתאריך א' 14/07/2019 23:56, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
r1pe
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Mar 04, 2019
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 26

 #7  נשלח: א' 14/07/2019 23:55

בדיוק LG שלחו לי את התעודה לפני כמה ימים. מצטט מתעודת האחריות -

אם יתגלה במוצר קלקול במהלך תקופת האחריות, אנו נתקן את הקלקול או נחליף את המוצר או כל חלק ממנו, על פי שיקול דעתנו, ללא תשלום, בעצמנו או באמצעות אחר מטעמנו. למען הסר ספק מובהר כי החלפה כלשהי (הן של המוצר כולו והן של כל חלק ממנו) לא תביא להארכה כלשהי של תקופת האחריות לגבי המוצר בכללותו. כל תיקון יבוצע בחלקים חדשים ומקוריים ובנוסף ניתן לך פירוט של התיקון שבוצע והחלקים שהוחלפו.
מלבד האמור לעיל, אנו נאפשר רכישה (בתשלום) של חלקי חילוף לשם תיקון המוצר עד תום 7 שנים מיום מסירת המוצר לידיך.

אין שום אזכור לנושא הצריבות בתעודה ותוסיף לזה את העובדה שאף נציג של LG לא מתריע מהתופעה ( להפך הם טוענים שאין סיכוי שצריבה תקרה בשימוש סביר) כך שמשפטית קשה לי לראות אותם מתנערים לחלוטין מאחריות.
(1) הבעות תודה: evgenetic
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 308
מספר הודעות: 2620

 #8  נשלח: ב' 15/07/2019 0:05

זה אגב מה שהיה בתעודות האחריות של יורוקום (ז"ל) בזמנו כשהם מכרו פלזמות. מקווה שאני לא נותן לח.י. רעיונות...:


| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ice2k
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Aug 31, 2005

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 22
מספר הודעות: 512

 #9  נשלח: ב' 15/07/2019 23:57

evgenetic כתב:

השאלה שמעניינת את הלקוח היא על מה אפשר לתבוע את היבואן בעת הצורך ועל מה לא,


ברור שזה מה שמעניין את הלקוח ששואל כאן שאלות

_________________
YAMAHA RX-V1800 + Triangle Titus 202 + SVS SB2000
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 308
מספר הודעות: 2620

 #10  נשלח: ג' 16/07/2019 0:13

ice2k
אכן, רק בלי סרקזם.
במקרה של ח.י., כאשר/אם יפנה אליהם עם בקשה לטפל בצריבות שבמסך שלו, תחילה הם כמובן ינסו להתנער וימציאו כל מיני תירוצים כמו כל יבואן ישראלי טיפוסי, אבל תמיד יהיה לו מקל די רציני לאיים איתו - תעודת האחריות איתה אפשר בקלות להגיע לבית משפט.

במקרה של יורוקום, אם היה פונה אליהם כשעוד היו קיימים עם בקשה לטפל בצריבות, הם היו מראים לו אצבע משולשת ובזה היה מסתיים הסיפור כי צריבות לא מכוסות על ידי האחריות שלהם.

לא קשה להבין את ההבדל, נכון?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
armagedd0n
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 02, 2009
הבעות תודה: 19
מספר הודעות: 397

 #11  נשלח: ג' 16/07/2019 6:56

תעודת אחריות מגיעה לאחר הקניה.

ניתן לטעון בבית המשפט לצורך העניין, כי המוצר נקנה בתום לב והשימוש היה סביר ביותר.

ולו הידיעה שיש פגם מולד בטלביזיה אשר בגינו הספק מתנער מאחריות, המוצר לא היה נקנה.

למשל בצפיה ממושכת באפיקים מסויימים בעלי לוגו קבוע, התרחש מקרה "צריבה"
השימוש היה סביר ביותר, הרי זו טלביזיה ומטרת המוצר זה להראות תמונה, לכן השימוש סביר.

גם אם הטלביזיה פתוחה 24 שעות על אותו אפיק בעל לוגו קבוע.
אחרת צריך להיות ממש מדוייק ולהגדיר בצורה שלא משתמעת לשתי פנים מה מותר ומה אסור בשימוש.
לפני הקניה של המוצר, ואף לפרסם זאת בפומבי.

שימוש רשלני למשל זה לשטוף מסך עם אקונומיקה או למקם את הטלביזיה באזור חם מאוד בשמש.

האחריות זה לא חוק ובית המשפט מפעיל הגיון.

אני חושב שהיצרן מבין, ברגע שמקרים של צריבה יגיעו לדיונים בבית המשפט, הם יפסידו יותר מאשר לבצע החלפה לאותם מסכים פגומים.

**גם במקרה של יורוקם סביר שבית משפט היה פוסק לרעתם.

כמו שמעבד מזון תפקידו לעבד מזון ולא ברזל, כך מטרת הטלביזיה להראות תמונה ולא לבצע סלקציה בין תמונה לתמונה ואפיק לאפיק ופרק הזמן שמותר לצפות רצוף או לא.

היצרן והספק שמוכר חייב לפרסם ברבים את הסכנות ודגשי השימוש במוצר טרם קנייתו. אחרת זה סוג של הטעיה.

בכל מקרה, זו דעתי אז בבקשה לא להסתמך על כך משפטית.

מי שמתעד להוציא סכומי כסף גבוהים על מוצר כזה, מוטב שיבדוק ויתייעץ קודם עם גורם מקצועי ומשפטי.

המשקל הינו כמה מאות שקלים מול עשרות אלפי שקלים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 308
מספר הודעות: 2620

 #12  נשלח: ג' 16/07/2019 11:15

armagedd0n כתב:

**גם במקרה של יורוקם סביר שבית משפט היה פוסק לרעתם.
·

יכול להיות, אבל זה לפחות טיעון כלשהו להגנתם שהם יכולים להשתמש בו - "הנה, הזהרנו, זו לא טלוויזיה רגילה, היא דורשת תפעול קצת שונה" וכו'.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gal-cohen (גל)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jul 04, 2006

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 854
מספר הודעות: 5452

 #13  נשלח: ג' 16/07/2019 12:52

evgenetic" fgid="86800 כתב:

86806 כתב:
...


·

יכול להיות, אבל זה לפחות טיעון כלשהו להגנתם שהם יכולים להשתמש בו - "הנה, הזהרנו, זו לא טלוויזיה רגילה, היא דורשת תפעול קצת שונה" וכו'.


·ומי ביורוקום יכול להוכיח כי הלוגו נצרב בגלל שהשארת את המסך על PAUSE לשעות וימים?
מי מגדיר בדיוק את הזמן הממושך הזה? (כלשון תעודת האחריות של יורוקום) ומודד אותו? מוכיח אותו?
זה בולשיט שלדעתי אף שופט לא יקבל גם אם זה רשום בתעודת האחריות.
אצלי ה C7 נצרבה מלוגו של תוכנית הבוקר ששודרה במקרה הכי טוב גג שעתיים על המסך שלי.
אם ח.י היו טוענים שאני גרמתי לצריבה - הם לא היו רואים אותי כלקוח יותר אי פעם.
(1) הבעות תודה: avihuli
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 308
מספר הודעות: 2620

 #14  נשלח: ג' 16/07/2019 14:20

gal-cohen כתב:
אם ח.י היו טוענים שאני גרמתי לצריבה - הם לא היו רואים אותי כלקוח יותר אי פעם.
·
vote with your wallet עובד רק בשוק תחרותי. האלטרנטיבות שלך בישראל אם אתה מחרים את ח.י. הן אלקטרוניקס פרו או מסכים שלא יודעים מה זה צבע שחור...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gal-cohen (גל)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jul 04, 2006

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 854
מספר הודעות: 5452

 #15  נשלח: ג' 16/07/2019 14:29

evgenetic

אני לא מצביע עם הארנק לצורך השפעה על השוק התחרותי, אלא להשפעה על הארנק שלי.
אם לקנות מסך מול יבואן X או Y - כששניהם נותנים את אותו השירות במילא, אז הכסף יילך למי שזול יותר ככל הנראה.
בכל אופן, זה לא המקרה כאן, שכן ח.י לא אכזבו אותי, לא בפעם זו ולא בשום פעם שנזקקתי להם אם בכלל, ולראיה כל הבית עם מסכי LG.
מעבר לשרות המעולה שלהם לטעמי, גם המסכים שלהם לטעמי טובים מאוד.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > פורום OLED בחסות LG עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht