מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


ח.י מבקשים 1,490 ש"ח להארכת אחריות?!


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > וידאו > פורום OLED בחסות LG
מחבר הודעה
uv2u (yuval)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Sep 25, 2005
הבעות תודה: 32
מספר הודעות: 743

 #1  נשלח: ד' 28/08/2019 0:59
ח.י מבקשים 1,490 ש"ח להארכת אחריות?!

לאחרונה רכשתי מסך oled 65 מדגם C8.

התקשרתי לח.י לצורך הארכת האחריות והופעתי מהמחיר הנדרש על ידם 1,490 ש"ח ל-3 שנות אחריות נוספות.

לטעמי לא כלכליי לחלוטין. כנראה שהם נןתנים את ההצעה על מנת לצאת חובה.

(בהנחה ששווי המסך בעוד 3 שנים יהיה 5,000 ש"ח הביטוח מגלם פרמיית סיכון של 10%).
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
wegabi
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 16, 2010
הבעות תודה: 66
מספר הודעות: 476

 #2  נשלח: ד' 28/08/2019 6:23

להבנתי, רגע לפני תום 3 השנים תקבל מהם שיחת טלפון מפתיעה עם העצה להארכת האחריות בשבריר מהעלות
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Feb 08, 2007
הבעות תודה: 97
מספר הודעות: 3012

 #3  נשלח: ד' 28/08/2019 7:31

חבל על הכסף,גם ככה האחריות
שלהם שווה לכלום,במקרה ותהיה לך תקלה
הם ימצאו משהו שלא קשור לאחריות.
במחיר שהציעו לך קונים היום מסך 50 אינץ חדש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
wegabi
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 16, 2010
הבעות תודה: 66
מספר הודעות: 476

 #4  נשלח: ד' 28/08/2019 8:32

amitbak כתב:
חבל על הכסף,גם ככה האחריות
שלהם שווה לכלום,במקרה ותהיה לך תקלה
הם ימצאו משהו שלא קשור לאחריות.
במחיר שהציעו לך קונים היום מסך 50 אינץ חדש.


·
אתה מדבר מניסיון? כי הניסיון האישי שלי הוא טרי ושונה לחלוטין משלך.
על גבי ה-C7 שלי הופיעה צריבה אחרי שנה וחצי בערך, ובהסתמך על תמונות של הצריבה ששלחתי לשירות של ח.י בווטאספ קיבלתי תוך 5 ימים C8 חדשה מהניילון ללא תוספת עלות. בלי ויכוחים ובלי טירטורים.
הלוואי ורמת השירות של ח.י היתה הסטנדרט בארץ.
מה גם שלהשוות LCD גנרי 50" של מותג מדבקה ל-OLED חדשה זה לא בדיוק תפוחים לתפוחים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shmizan
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 22, 2010
הבעות תודה: 22
מספר הודעות: 294

 #5  נשלח: ד' 28/08/2019 9:16

amitbak כתב:
חבל על הכסף,גם ככה האחריות
שלהם שווה לכלום,במקרה ותהיה לך תקלה
הם ימצאו משהו שלא קשור לאחריות.
במחיר שהציעו לך קונים היום מסך 50 אינץ חדש.


·תגובה הזויה.
אם היית קורא רבע מהפוסטים פה בפורום אולד היית יודע שכתבת שטות גמורה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Feb 08, 2007
הבעות תודה: 97
מספר הודעות: 3012

 #6  נשלח: ד' 28/08/2019 13:30

לכם כנראה היה מזל,לאחרים לא.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nemesis
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jun 29, 2005
הבעות תודה: 407
מספר הודעות: 4159

 #7  נשלח: ד' 28/08/2019 14:35

אם כך גם לי היה מזל כנראה.
אם נרחיב, לדעתי אצל נותני שירות אחרים יש יותר חסרי מזל מאשר אצל ח.י.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
UBS1
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jun 18, 2019
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 12

 #8  נשלח: ד' 28/08/2019 15:58

אני הייתי מכניס לשיקול גם לקנות בחנות מתמחה שתוכל לעזור להפעיל לחץ על היבואן, שבמקרה הזה אין מה לעשות שהרמה בארץ נמוכה.
עדיין ח.י. הם הטופ של השירות שניתן למצוא בארץ...
הכל יחסי... הם לא עושים לך חיים קלים, אבל הם בסדר.

זה לא שהלקוח הישראלי הוא איזה משהו שווה לספר עליו... בסוף היבואנים הם גם ישראלים ומתאימים עצמם לסוג הלקוחות הממוצע.

אנחנו פה בפורום, לא חושב שמייצגים את רוב הלקחות/ רוכשים הישראלי.

לפי מה שראיתי בפורום היבואן של lg בארה״ב לא מספק כלל אחריות לצריבה, זה נחשב שימוש לקוי אצלם. ובכלל יש רק שנה אחריות ולא שלוש.

יש פה דיון אחר על נוא האחריות של oled מלפני כמה ימים, מציע לך לקרוא.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shlomis1zzz
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2018
הבעות תודה: 68
מספר הודעות: 736

 #9  נשלח: ד' 28/08/2019 16:09

לא הייתי מסכים לכך.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
UBS1
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jun 18, 2019
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 12

 #10  נשלח: ד' 28/08/2019 16:28

shlomis1zzz כתב:
לא הייתי מסכים לכך.



אני מקבל שאתה לא מסכים איתי.
זה לא שאני מאמין שכך צריך או טוב שיהיה, אבל בפועל זו המציאות, (לפי דעתי...)
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shlomis1zzz
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2018
הבעות תודה: 68
מספר הודעות: 736

 #11  נשלח: ד' 28/08/2019 21:13

UBS1 כתב:

ציטוט:
...


אני מקבל שאתה לא מסכים איתי.
זה לא שאני מאמין שכך צריך או טוב שיהיה, אבל בפועל זו המציאות, (לפי דעתי...)


מציאות - סבבה .
אל תלך שולל.
הטלויזיה עלתה X שקלים - אני מניח שלא היו תקלות כי לא ציינת זאת.
אז סביר שגם לא יהיו.
חסוך תכסף - 1/3 מחיר מטלויזי ברמה טובה.
זו דעתי בכל אופן !
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 1543
מספר הודעות: 13113

 #12  נשלח: ה' 29/08/2019 0:23

shlomis1zzz
·
סביר? כן.
בטוח? לא.
יש לי סאונדבר שמת פתאום, והוא אצלי קצת פחות מ-3 שנים. אז כמעט 3 שנים הוא עבד מצויין, עד שהוא שהפסיק לעבוד.
אז רכישת אחריות מורחבת זה עניין סובייקטיבי. זה כמו לרכוש ביטוח. המכשיר עלה באיזור ה-10K כשהיה חדש, והרחבת האחריות ל-3 שנים נוספות, עולה לך בערך 15-20% מערך המוצר.
אני חושב שאם אתה לא מתכוון להחליף טלוויזיה לאחר 3 שנים, אז הרחבת אחריות זה משהו שבהחלט אפשר לשקול.
אם אתה מחליף מסך כל שנתיים-שלוש, אז כמובן שאין שום טעם להרחיב אחריות.
אם הרחבת אחריות ל-3 שנים, ואחרי 5 שנים פתאום המסך מת מסיבה כלשהי. סביר להניח שיחליפו לך למסך חדש.
זה אומר שתקבל מוצר הרבה יותר חדש ועכדני ללא עלות או שתוכל לשדרג במחיר הרבה יותר נמוך.
מצד שני, אם המוצר החזיק 6 שנים, אז זרקת לפח 1,500 ש"ח. בדיוק כמו ביטוח.

אם יש לך רכב, אתה משלם ביטוח. אם לא גנבו לך את האוטו, ולא קרה לו שום דבר בשנה מסויימת, זרקת לפח X שקלים.
אבל היה לך ראש שקט, שבמקרה וכן היה קורה משהו לרכב, אתה יודע שיש לך ביטוח ואתה מכוסה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
movieman
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2011
הבעות תודה: 335
מספר הודעות: 4449

 #13  נשלח: ה' 29/08/2019 9:58

wegabi כתב:


ציטוט:
...


·
אתה מדבר מניסיון? כי הניסיון האישי שלי הוא טרי ושונה לחלוטין משלך.
על גבי ה-C7 שלי הופיעה צריבה אחרי שנה וחצי בערך, ובהסתמך על תמונות של הצריבה ששלחתי לשירות של ח.י בווטאספ קיבלתי תוך 5 ימים C8 חדשה מהניילון ללא תוספת עלות. בלי ויכוחים ובלי טירטורים.
הלוואי ורמת השירות של ח.י היתה הסטנדרט בארץ.
מה גם שלהשוות LCD גנרי 50" של מותג מדבקה ל-OLED חדשה זה לא בדיוק תפוחים לתפוחים.


·
לכל חברה יש לקוחות שיטענו לטובת השירות ולרעת השירות.
זה שחברה (סמסונג/LG/סוני) מחליפה לך לדגם חדש יותר - זה לפעמים עקב כך שאין להם דגן כזה יותר במלאי ואפשרות התיקון היא בעייתית (היום כמעט ולא מתקנים מסכים עם בעיות קשות - אלא פשוט מחליפים לדגם שקיים כרגע)

ישנם מקרים בהם החברה אכן נותנת שירות טוב ללקוח ומחליפה מסך בלי הרבה "כאב ראש".
זה לדעתי יתרון מאוד גדול - ואני תמיד אמליץ על חברה עם שירות ואחריות טובים - רק אז , כשמתגלה בעיה
אתה יודע ממי קנית והאם היה כדאי ...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Alon_Solo (אלון)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Sep 17, 2008

מיקום: קרית אונו
הבעות תודה: 292
מספר הודעות: 3007

 #14  נשלח: ו' 30/08/2019 20:44
Re: ח.י מבקשים 1,490 ש"ח להארכת אחריות?!

uv2u כתב:
(בהנחה ששווי המסך בעוד 3 שנים יהיה 5,000 ש"ח הביטוח מגלם פרמיית סיכון של 10%).
·

בהנחה ששווי מסך חדש יהיה 5000 או שווי המסך המשומש שלך? כי אם אתה מדבר על שלך אז המשפט לא נכון. זה לא ביטוח מקיף של רכב. אתה לא מקבל מחירון. אתה מקבל במרבית המקרים מסך חדש. לכן אם עוד 4 שנים תקבל 65C12 חדשה אז מין הסתם 1500 זה מחיר מעולה. הכל שאלה של הסתברות... ואם חי יודעים את העבודה אז הם כמובן גובים על האחריות יותר ממה שזה עולה להם בפועל אבל עדין - מי ששם 1500 ומקבל מסך חדש אחי 4-5 שנים מרוויח בגדול.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
uv2u (yuval)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Sep 25, 2005
הבעות תודה: 32
מספר הודעות: 743

 #15  נשלח: שבת 31/08/2019 10:39
Re: ח.י מבקשים 1,490 ש"ח להארכת אחריות?!

Alon_Solo
·
אף מבטח לא מתחייב לתת לך מסך חדש. כמו שציינת, זו חברה עסקית שיכולה לבחור באם לתקן את המסך הקיים, לתת במקומו שווה ערך (כגון מסך מחודש) או להציע שדרוג בתשלום.

בסופו של דבר מדובר בהארכת אחריות ולא בתכנית שדרוג/עסקת ליסינג.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > פורום OLED בחסות LG עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht