שלום לכולם!
לפני כ-10 ימים הבחנתי (די במקרה) בסימני צריבה די חלשים
במסך ה-B6 שלי (הממוקם בחדר השינה), למחרת התקשרתי לשירות
של ח.י, ענתה לי נציגה אדיבה שביקשה שאשלח לה תמונות, כבר למחרת
חזרו אליי כדי לתאם לי התקנה למסך B9 חדש, אתמול בבוקר המסך החדש הותקן.
שאפו גדול ל-ח.י, הלוואי שכל היבואנים היו נוהגים כך, בכל מקרה המסך הבא שלי
(כנראה לסלון) יהיה בוודאות מסך OLED של LG - ח.י.
שירות מדהים של ח.י
Re: שירות מדהים של ח.י
@refaelo
·
אני לא מבין את זה.
לי נצרבה 65B7 והמקסימום שהסכימו לתת זה B8, כשהסברתי שאני מעדיף להתרחק מכל סדרה 8 אמרו לי שהאלטרנטיבה היחידה זה לשלם ולקבל C9 כי ה B9 עדיין לא הוצעה למכירה.
מצד אחד ההצעה שלהם היא סה"כ סבירה אבל אני עכשיו מבין ששיקרו לי וזה מאוד מרגיז.
ברור שאם היו מציעים לי B9 לא הייתי מוסיף כסף.
·
אני לא מבין את זה.
לי נצרבה 65B7 והמקסימום שהסכימו לתת זה B8, כשהסברתי שאני מעדיף להתרחק מכל סדרה 8 אמרו לי שהאלטרנטיבה היחידה זה לשלם ולקבל C9 כי ה B9 עדיין לא הוצעה למכירה.
מצד אחד ההצעה שלהם היא סה"כ סבירה אבל אני עכשיו מבין ששיקרו לי וזה מאוד מרגיז.
ברור שאם היו מציעים לי B9 לא הייתי מוסיף כסף.
Re: שירות מדהים של ח.י
@acker16
·
אם היה להם B7 במלאי היו מציעים לך B7. החלפה לחדש לא מחייב לדגם החדש ביותר אלא לדגם תואם שיש במלאי...
·
אם היה להם B7 במלאי היו מציעים לך B7. החלפה לחדש לא מחייב לדגם החדש ביותר אלא לדגם תואם שיש במלאי...