מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


Sony 65XF9005 - עננות


   פורומים > וידאו > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
idon889
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 10, 2006
הבעות תודה: 14
מספר הודעות: 546

 #1  נשלח: ג' 07/01/2020 0:50
Sony 65XF9005 - עננות

אהלן,
לפני שבוע וחצי התקינו לי את המסך בבית ושמתי לב לבעיית עננות במסך.
מהזמן הקצר שיצא לי להשתמש במסך, ראיתי את התופעה לעיתים, בעיקר בגלל שמנגנון עמעום התמונה עבד.
כאשר ביטלתי אותו, נתקלתי בעננות מוגזמת (ביקר בצד השמאלי), שאני מצטער שלא ראיתי את זה ביום הראשון שקיבלתי את המסך.
אשמח לדעת מה אתם חושבים מהתמונות ששלחתי ואיך כדאי לי להתנהל מול ישפאר\אלקטרוניקספרו.

חוץ מזה, מהזמן הקצר שיצא לי להשתמש במסך, גיליתי מסך מאוד איכותי, תכני 4K\4KHDR\1080P איכותיים נראים מדהים, PS4 (לא 4K) נראה מעולה גם כן.
מאוד מציק לי ששיטוט בתפריטים\שימוש באפליקציות באנדרואיד המובנה איטי (מאוד) ושהתמיכה שלה בGoogle Asisstant לא כמו שציפיתי, אפשר לשלוט על הווליום, על ההדלקה, על האפליקציות ועוד, אך משום מה אי אפשר להעביר Inputs, לכבות את הטלוויזיה, Play/Pause וכו'.

הוספתי תמונות באור ובחושך.


תודה רבה!





| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ShaiE
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 06, 2014

מיקום: Israel
מספר הודעות: 56

 #2  נשלח: ג' 07/01/2020 1:37

גם אצלי יש עננות כאשר מכבים לחלוטין את העמעום המקומי. לא יודע אם זה תקין אבל זה לא מורגש בכלל כשהוא פועל ואני חושב שהמסך תוכנן לעבוד עם עמעום מקומי (אחרת בשביל מה לשלם פרמיה על המסך הזה...)
זה נובע גם מכך שזה מסך עם full array backlight...

לגבי התפריטים, זה ידוע ואפשר לעדכן לגרסה חדשה יותר דרך האתר של סוני אנגליה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shiki (שלומי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 27, 2006

מיקום: גדרה
הבעות תודה: 127
מספר הודעות: 1668

 #3  נשלח: ג' 07/01/2020 10:32

וואהו בהחלט עננות מוגזמת - המצב אצלך חריג מאוד תדבר עם השירות ותבקש החלפה של המסך
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
idon889
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 10, 2006
הבעות תודה: 14
מספר הודעות: 546

 #4  נשלח: ד' 08/01/2020 22:17

ShaiE כתב:
גם אצלי יש עננות כאשר מכבים לחלוטין את העמעום המקומי. לא יודע אם זה תקין אבל זה לא מורגש בכלל כשהוא פועל ואני חושב שהמסך תוכנן לעבוד עם עמעום מקומי (אחרת בשביל מה לשלם פרמיה על המסך הזה...)
זה נובע גם מכך שזה מסך עם full array backlight...

לגבי התפריטים, זה ידוע ואפשר לעדכן לגרסה חדשה יותר דרך האתר של סוני אנגליה


·ברור שהמסך תוכנן לעבוד עם עמעום מקומי (שעושה עבודה מעולה אגב), אבל אני נתקל בעננות כאשר יש רקע שחור ותמונה בהירה בצד שמאל.

חוץ מזה, עדכנתי גרסה לפני כמה ימים מהאתר של סוני אנגליה, עדיין האיטיות מורגשת..

טכנאי יגיע ביום שני, האם מקובל להחליף מסך? האם במצבים כאלה הם נותנים אפשרות לשדרג?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ShaiE
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 06, 2014

מיקום: Israel
מספר הודעות: 56

 #5  נשלח: ד' 08/01/2020 23:11

אתה מתכוון לעננות בפסים שחורים מעל ומתחת לסרט? כי את זה אתה תראה בכל מקרה גם בטלוויזיה בלי העננים האלה שיש אצלך
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Gad007
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jul 21, 2019
הבעות תודה: 81
מספר הודעות: 648

 #6  נשלח: ה' 09/01/2020 1:03

יש לי את אותו המסך ואני מאד רגיש לכל סוג של עננות. מהיום הראשון ועד היום נקי לחלוטין ואחיד. גם לפי הביקורות של ה 9005 ב TRTINGS יש ציון גבוה מאד על אחידות ונקיון מסך. שום מסך לא יוצא במצב כזה מהמפעל בסוני. מה שאתה רואה זו תוצאה שת התרשלות בשינוע של אלקטרוניקס פרו. רק הפעלת לחץ או נפילה יכולה לגרום למצב חמור שכזה. תתחיל לאגור כוחות נפשיים ותפנה לאלקטרוניקס פרו. חבל שלא עשית את זה ביום ההתקנה, כי הם עלולים להאשים אותך. בהצלחה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
idon889
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 10, 2006
הבעות תודה: 14
מספר הודעות: 546

 #7  נשלח: ה' 09/01/2020 20:14

Gad007
·

תודה,
ניסית לכבות את מנגנון העמעום של סוני, להגביר את הבהירות למקסימום ולשים מסך שחור?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ShaiE
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 06, 2014

מיקום: Israel
מספר הודעות: 56

 #8  נשלח: ג' 14/01/2020 11:36

idon889
·
יש עדכון?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
idon889
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 10, 2006
הבעות תודה: 14
מספר הודעות: 546

 #9  נשלח: ד' 15/01/2020 20:05

ShaiE
·בטיפול מול ישפאר, אעדכן.
(1) הבעות תודה: ShaiE
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
idon889
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 10, 2006
הבעות תודה: 14
מספר הודעות: 546

 #10  נשלח: ה' 16/01/2020 19:56

קיבלתי אישור להחלפה, הייתי בקשר עם מישהו מישפאר שאני לא זוכר את שמו, שירות מעולה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ShaiE
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 06, 2014

מיקום: Israel
מספר הודעות: 56

 #11  נשלח: ה' 16/01/2020 20:47

כשתקבל את המסך החדש צלם גם אותו
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht