מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


איכות ושירות - לא בסמסונג! ההשקעה הכי גרועה שלי אי פעם


עמוד 1 מתוך 4
עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 
   פורומים > וידאו > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
Kotipelto
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 27, 2005

מיקום: מודיעין
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 131

 #1  נשלח: ד' 08/01/2020 18:43
איכות ושירות - לא בסמסונג! ההשקעה הכי גרועה שלי אי פעם

זהו הפוסט שפרסמתי בדף הפייסבוק של סמסונג ישראל:
לינק
לפני ארבע שנים רכשתי את את אחת הטלויזיות היקרות והאיכותיות שהיו לסמסונג אז. דגם JS8000 65, 4K HDR.
המחיר היה 27,000₪.
היא נתלתה על הקיר בסלון ומאז לא ירדה ממנו.
בתמונות ניתן לראות את המצב שלה היום - זליגת אור קיצונית מהצדדים, ושני "קפלי" אור באופן סימטרי. חוויית הצפייה נהרסה לחלוטין.
הזמנתי טכנאי של אלקטרוניקס פרו (זו המעבדה הרשמית של יבואן סמסונג בישראל).
האבחנה: הלך הפאנל, או במילים אחרות, צריך להחליף את המסך בעלות של 85% ממחיר טלויזיה חדשה!
האם זה נשמע הגיוני שטלויזיית יוקרה שובקת אחרי 4 שנים ללא שבר\נזק\מגע?!
=====================================================
סמסונג שלחו אותי ל...אלקטרוניקס פרו, שהתקשרו אלי רק כדי לחזור על אותה הצהרה שהמסך כבר לא באחריות ולכן הם ממליצים לי "לשדרג" לטלויזיה חדשה (בעלות מלאה, כמובן).
שאלתי האם זה הגיוני שפאנל של טלויזיה, בטח כ"כ יקרה, הולך לעזאזל אחרי פחות מ-4 שנים. התשובה שקיבלתי "כמו שאמרנו לך, המוצר אינו באחריות", ז"א אין תגובה עניינית.
ראו תמונות מצורפות.

את ההחלטה שלי קיבלתי - לעולם לא אקנה שוב טלויזיה של סמסונג.





פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nemesis
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jun 29, 2005
הבעות תודה: 426
מספר הודעות: 4337

 #2  נשלח: ד' 08/01/2020 21:32

עם כמה שאני משתתף בעוגמת הנפש שלך, בשורה התחתונה אין מה לעשות ולא ברור מדוע ציפית למשהו אחר. קנית בהמון כסף בזמנו טלוויזיה בעלת פיצ'רים ואיכות תמונה מהטובות שהיו.



לא פרסמו אותה בתור משהו עם אמינות יוצאת דופן. Shit happens.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
vivi
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2009

מיקום: ירושלים
הבעות תודה: 319
מספר הודעות: 2713

 #3  נשלח: ד' 08/01/2020 22:05

נכון, המחיר לא רלוונטי. טלוויזיות יקרות לא אמורות להחזיק יותר מטלוויזיות זולות יותר. 4 שנים זה בדיוק האמצע מבחינתי, לצערך נפלת בסטטיסטיקה...
בסוני / lg המצב לא טוב יותר.
בהצלחה ידידי ואל תשקיע סכום כזה בטלוויזיה הבאה, ככה תצפה פחות ותתבאס פחות.

_________________
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Gad007
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jul 21, 2019
הבעות תודה: 82
מספר הודעות: 648

 #4  נשלח: ד' 08/01/2020 22:35

תעשה חיפוש כאן ותגלה המון דיווחים על השברים הללו בסמסונג. גם סמסונג העולמית מתחמקת מזה לפי הודעות ב AVS. היות ו LG שהיא לא אולד, יש רק מסכי IPS שלא מסוגלים להציג שחור, נשארה רק ברירה אחת למסכי LED LCD, והיא סוני, סוני, ורק סוני. ולא אני לא משוייך אליהם בשום צורה ויכול להמליץ לכל אחד להתרחק מרסיברים של סוני. אבל במסכים, כלל דגמי אולד, אין להם מתחרים מבחינת איכות ואמינות. נכון, שירות סוני בארץ סוועה, אבל נדיר ביותר שתזדקק לשירות הזה עם סוני...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
JoeJoe
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 18, 2016
הבעות תודה: 14
מספר הודעות: 182

 #5  נשלח: ד' 08/01/2020 23:05

תנסה להתנחם בעובדה שטלוויזיה חדשה ואולי אפילו טובה יותר ניתן להשיג ב6000 שח או פחות
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ahersko (אבי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 01, 2006

מיקום: סינגפור
הבעות תודה: 287
מספר הודעות: 2633

 #6  נשלח: ה' 09/01/2020 5:58

הייתי בסרט שלך אי שם ב 2015...
מאז גם אני לא קונה מהם כלום

למען ההגינות, מצב שכזה יכול להתרחש אצל כל יצרן
תחושת בטן לא מבוססת שלי, שאצל סמסונג איכות היצור נמוכה משמעותית מאצל המתחרים

אבל.. אנשים עומדים בתור לקנות ולאף אחד לא אכפת!
(1) הבעות תודה: vgfreak
פרופיל | שלח הודעה | חפש
JoeJoe
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 18, 2016
הבעות תודה: 14
מספר הודעות: 182

 #7  נשלח: ה' 09/01/2020 7:39

לדעתי מי שקונה טלוויזיה צריך לקחת בחשבון שהיא לא תחזיק מעבר לתקופת האחריות שלה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shmulikmazor
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 18, 2009
הבעות תודה: 17
מספר הודעות: 189

 #8  נשלח: ה' 09/01/2020 7:59

לאמא שלי יש פלזמה פיוניר KURO מ-2009 בגודל 50 אינטש. הטלוויזיה עלתה בזמנו כ-20,000 ש"ח והיא עובדת מצוין עד היום ללא שום תיקון ושום תקלה.

אז מה אתם אומרים? שהיום עובדים עלינו ואנחנו לא צריכים לצפות שטלוויזיה תחזיק מעמד מעבר לאחריות שלה? נו באמת.

לפי מה שאתם אומרים, גם ב-1000 ש"ח לא כדאי לקנות טלוויזיה, כי התסכול, הטרטור, הטלפונים וכדומה יחזרו על עצמם כל שנה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
niko (Eitan nakash)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 13, 2004
הבעות תודה: 240
מספר הודעות: 4294

 #9  נשלח: ה' 09/01/2020 8:09

כנראה שאין על איכות יפנית(לפחות בקרת איכות יפנית), אצלי 2 פלזמות פנסוניק, פשוט סוסי עבודה
_________________
FRONT: paradigm S8v2 signature
Reciver: Anthem mrx 720
SUB: SVS sb3000
Projector: Sony vpl55es
Rear: Atlantic Technology 4200sr
Nvidia Shield
פרופיל | שלח הודעה | חפש
integral
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Dec 14, 2005
הבעות תודה: 370
מספר הודעות: 6844

 #10  נשלח: ה' 09/01/2020 8:11

shmulikmazor
·
עקרונית התשובה היא כן. משך האחריות הוא מה שהחברה מוכנה להתחייב עליו כאורך חיי הטלוויזיה.

יש חברות שמוכנות להאריך את האחריות לשש שנים בתשלום נוסף.

לא מתאים לך? תשמע רדיו.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
PayneBack3
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Feb 01, 2011
הבעות תודה: 41
מספר הודעות: 375

 #11  נשלח: ה' 09/01/2020 8:16

מבין את כותב הפוסט, מאוד מבאס שטלויזיה כל כך יקרה מתקלקלת אבל צריך לקחת בחשבון שהכל יכול להיות אחרי שנגמרת תקופת האחריות ואי אפשר לצפות מהיצרן שיפצה על כך, מבחינתי כל יום שעובר עם מוצר ללא אחריות הוא רווח.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Feb 08, 2007
הבעות תודה: 133
מספר הודעות: 3401

 #12  נשלח: ה' 09/01/2020 8:16

כן זה הגיוני,לי הייתה lg שהלכה לעולמה
חודש לאחר שנגמרה האחריות.
3 שנים וחודש.
זורקים וקונים חדש.
אורך החיים של המסכים החדשים
לא עולה על 3-4 שנים,יקרים ככל שיהיו.
מסך היום הוא מוצר בסיסי שנמכר
בגרושים לעומת עשר שנים קודם.
ואיכות החומרים זולה משמעותית יותר מהחומרים
שיוצרו המסכים בעבר.
לגבי השירות! כולם אותו הדבר.
אחריות זה רק סיסמה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Kotipelto
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 27, 2005

מיקום: מודיעין
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 131

 #13  נשלח: ה' 09/01/2020 9:38

מאוד מצער שכצרכנים אנחנו מתרגלים למציאות כזו.
מוצרים יכולים (חלקם מתוכננים) להתקלקל. במצבים כאלו, זו חוויית השירות שעושה את ההבדל ומייצרת נאמנות בקרב הלקוחות.
גם סמסונג כחברה וגם אלקטרוניקס פרו כספק שירות "העניקו" לי חווייה שלא אשכח. זו חובבנות במקרה הטוב.
הפוסט הזה הוא תמרור אזהרה, בעיקר לאלו שמתכוונים לרכוש מסך יקר. אל תהיו שפני נסיון.

שרון
פרופיל | שלח הודעה | חפש
JoeJoe
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 18, 2016
הבעות תודה: 14
מספר הודעות: 182

 #14  נשלח: ה' 09/01/2020 10:55

אני מתאר לעצמי שסמסונג מייצרת מכשירים במטרה שיחזיקו בממוצע 5 שנים, אחרת היה יוצא להם שם מאוד רע.
מאמין שכל חברה מייצרת מכשירים בצורה כזו שהם ייכשלו לאחר X זמן בבמוצע במטרה שיקנו חדשים כמו שראינו עם מכשירים של אפל לדוגמא ששם זה היה תוכנה איטית במכוון.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
RobotCop
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Nov 07, 2011

מיקום: בדיוק מול הרמקולים
הבעות תודה: 310
מספר הודעות: 1430

 #15  נשלח: ה' 09/01/2020 11:01

Kotipelto כתב:
הפוסט הזה הוא תמרור אזהרה, בעיקר לאלו שמתכוונים לרכוש מסך יקר


אתה יוצא מנקודת הנחה שמסך יקר יחזיק יותר וזה חלק מהעלות הגבוהה שלו. כבר תקופה לא קצרה שזה לא ככה. מי שקונה מסך יקר היום עושה את זה בשביל תמונה יותר טובה או מסך מעוצב יותר, לא בשביל שיחזיק יותר זמן.

אגב, כמה מכוניות בנות 15 או 20 אתה רואה על הכביש? אני מוכן להישבע שפעם הן החזיקו הרבה יותר זמן...
(1) הבעות תודה: jacko-il
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht