אני כותב פוסט זה כדי שחברי האתר שקונים מוצר מהיבואן מ.ברוכים לא יופתעו כשהם פותחים את האריזה. נראה שגם הטיפול של KSP בנושא לא משהו.
כאמור רכשתי רסיבר Denon מחברת KSP. אריזת המכשיר הייתה מצוידת בעודף שכבות של טייפ שקוף. כולנו מבינים שבמצב הזה האריזה של הציוד כבר נפתחה ונסגרה מחדש.
בתוך האריזה, המעטפת שמכסה את הציוד משוחררת, מעוכה וכו' עם סרטי הדבקה באוויר. כבר כאן מתקבלת התחושה שהציוד באריזה הוא ציוד לא חדש.
שימו לב לתמונה המצורפת. חיבור החשמל נמצא באריזה בשקית קרועה. האם זה לא מעלה חשד שהציוד שנמכר לא ממש חדש?
פניתי ל KSP לברור. שלחתי כמה תמונות של האריזה מבפנים ומבחוץ וכמובן התמונה שמצורפת בפוסט זה.
זאת התשובה שקיבלתי מחברת KSP:
אני יכול לנחש מה זה בדיוק הבירור המעמיק. KSP שלחו ליבואן את המייל שלי עם התמונות והוא החזיר להם תשובה שהרסיבר חדש.בהמשך לפנייתך ברצוננו להשיב כי לאחר בירור מעמיק של פנייתך מול היבואן,
נמסר לחברתנו כי האריזה נפתחת מאחר והיבואן מצרף מתאם למוצר ומדביק מדבקה של היבואן על המוצר.
חשוב להדגיש כי המוצר שסופק לך הינו חדש לחלוטין כפי המגיע מהיבואן ....
נראה שכאן הברור המעמיק הסתיים.
הכי נחמד זה המשפט האחרון – "המוצר חדש כמו שמגיע מהיבואן". משפט של עורכי דין שחלקו הראשון לא קשור לחלקו השני. אם המוצר הגיע מהיבואן זה עדיין לא אומר שהמוצר חדש.
בברור המעמיק ש KSP עשו הם אפילו לא הסתכלו בתמונות. אם הם כן הסתכלו, המצב יותר מדהים – הם בפועל מאשרים שכך אמור לקוח לקבל מוצר חדש.
יש תחושה שגם אם התמונות היו מראות שהציוד שרוט או סדוק, מבחינת KSP הציוד חדש. ולמה זה הגיוני שגם במקרה הזה המוצר חדש? כי היבואן אמר.....
מזכיר את אפרים קישון בסאטירה "בניין ההסתדרות נהרס". למרות שרואים שבניין ההסתדרות עומד, זה ברור שהוא הרוס. למה זה ברור?... כי קונשטטר אמר...
לרוכשים העתידיים:
ברגע שיבואן מוכר מוצר שאריזתו נפתחה, אנחנו הקונים בבעיה. אין אפשרות לדעת אם המוצר היה בתצוגה, חזר מתיקון, חזר מלקוח וכו'. אל תתפלאו אם תפתחו אריזת מוצר שנקנה מהיבואן מ.ברוכים ותרגישו חוסר בטחון אם המוצר באמת חדש.
למרות שאני אוהב את חברת KSP, מסתבר שבמקרה של בעיה, אל תצפו שהיא תגן עליכם אחרי הקנייה.