מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


[פוצל] שירות מול היבואן של Synology


   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
טלHD
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Nov 15, 2008
הבעות תודה: 968
מספר הודעות: 13138

 #1  נשלח: א' 12/04/2020 23:00

יש ברשותי NAS של סינולוג'י מדגם +DS1812ּ .
מכשיר נפלא, חכם, אמין ובנוי היטב.
בניגוד מוחלט למעלותיו של המכשיר, היבואן הוא סיפור אחר לגמרי.

במהלך השנים, רק פעמיים הייתי צריך שירות/תמיכה למכשיר.
ובאותם פעמיים שפניתי ליבואן של סינולוג'י, קיבלתי מענה מתנשא, מעצבן ומתחת לכל ביקורת.
מבחינתי, פשוט עשו הכל על מנת לא לתת שירות.

פעם ראשונה לפני כשנתיים, בעת שהחלפתי מס' HDD במכשיר, פניתי עם שאלה שהיתה יכולה להיענות בחצי דקה.
במקום לענות לשאלה, החליטו לחקור אותי מתי קניתי את המכשיר, מהיכן קניתי, מה מס' הסידורי של המכשיר ועוד ועוד שאלות.
הבהרתי שאני לא מבקש לתקן או המכשיר באחריות, רק לשאול שאלת תפעול פשוטה. לא עזר. מענה לא קיבלתי.
לאחר מכן, שוחחתי עם חבר יקר מהפורום שהיה לו NAS כזה וקיבלתי ממנו את התשובה לשאלה הנ"ל.

פעם שניה הייתה לפני מס' חודשים, פניתי עם שאלת תפעול/תמיכה פשוטה לאחר שהעברתי את המכשיר דירה והוא סרב לתקשר עם חלק מהמכשירים.
כמובן שלא חשבו אפילו לענות או לנסות לסייע...והציעו לי 2 אופציות.
1. תשלום 1,500 ש"ח + מע"מ לביקור טכנאי שינסה לפתור את הבעיה (לא מבטיחים שיצליחו, התשלום הוא עבור ההגעה שלו)
2. להתחבר מרחוק במחיר של 350 ש"ח + מע"מ לשעה (גם באופציה הזו, לא מבטיחים שיצליחו לסדר).

מבחינתי, הגישה הזו לא עומדת בשום סטנדרט של שירות.
לא מנסים ולא טורחים לשמוע או לנסות לסייע ולענות אפילו על שאלה פשוטה.

לא חשבתי לפתוח שרשור במיוחד על "חווית" השירות הביזיונית הזו מהיבואן, אבל מכוון שכנראה יהיו כאן מתעניינים במכשירי סינולוג'י, הרגשתי מחוייב למען כל חברי הפורום לעדכן על חווית השירות הצפוייה להם לאחר הרכישה....

עצוב.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Balance
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 11, 2008
הבעות תודה: 87
מספר הודעות: 2281

 #2  נשלח: א' 12/04/2020 23:30

גם לי היה בעבר אותו סיפור מול היבואן הזה.
שאלה טכנית... אין שירות. וקניתי אצלו.
את הנאס השני של סינולוג׳י כבר הזמנתי מאמאזון.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
HTmag (HT-israel)
מנהל
מנהל

הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004
הבעות תודה: 284
מספר הודעות: 493

 #3  נשלח: א' 12/04/2020 23:50

חשוב להזכיר כי הפעילות שרצה בימים אלו, לא קשורה ליבואן, אלא ישירות ליצרן.
_________________
צוות האתר
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ziv_r (זיו)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Jan 05, 2005
הבעות תודה: 4081
מספר הודעות: 38711

 #4  נשלח: א' 12/04/2020 23:53

לי יצא מספר פעמים לפנות לתמיכה של Synology, קיימת אפשרות כזאת דרך ממשק ה- DSM. המענה מהיר ומקצועי כצפוי.

פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3788
מספר הודעות: 69582

 #5  נשלח: ב' 13/04/2020 10:13

רק שבוע שעבר פניתי דרך הממשק של ה-synology כאשר איזה שירות איזוטרי פתאום הפסיק לעבוד לי. הם ענו לי תוך מספר שעות, התחברו למכשיר מרחוק ונתנו לי תשובה זריזה במיוחד. כאשר לא קיבלתי את התשובה שרציתי (זה נראה לי באג באותו service) הם קישרו אותי ישירות למפתח שגם הסביר לי מה הסיפור ועשה ביחד איתי דיאגנוזה עד שהכל עבוד כראוי.

שירות למוצר הזה צריך להיעשות ישירות דרך החברה, היבואן יכול אולי לעזור בתפעול מכאני או חשמלי, או תקלות מהסוג האלקטרוני. הם לא אמורים לתפעל או לסייע ברמת התוכנה והשירות של החברה בחו"ל לא פחות מיוצא מהכלל.

_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
(1) הבעות תודה: jtk
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Balance
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 11, 2008
הבעות תודה: 87
מספר הודעות: 2281

 #6  נשלח: ב' 13/04/2020 12:13

עופר,
אתה מדבר על טכניקה. כאן מדובר על רצון ונכונות לתת שירות ולא לגלגל אותך מהמדרגות.
זה פשוט, אז בשביל מה ההסבר הפחות קשור?
(1) הבעות תודה: טלHD
פרופיל | שלח הודעה | חפש
lasik
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 21, 2010
הבעות תודה: 226
מספר הודעות: 1906

 #7  נשלח: ב' 13/04/2020 13:33

פותח השירשור לא הבהיר, בכוונה או שלא, האם רכש את המוצר מהיבואן או לא.
בהנחה שהמוצר לא נקנה מהיבואן, להבנתי אין מה לבוא עימו בחשבון, או לצפות לתמיכה כלשהי, בודאי ללא תשלום.
אפילו לא ברמה של "כיצד מדליקים את המכשיר".
היבואן משקיע כספים בהכשרת עובדים מיקצועיים לשם פרנסה ולא פילנטרופיה.
במידה והמכשיר לא נרכש ממנו, אין לצפות לשום תמיכה מיבואן מקומי, מהסיבה הפשוטה שהוא לא מפוצה בשום דרך על כך מהיצרן.

זו על כל פנים דעתי.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
טלHD
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Nov 15, 2008
הבעות תודה: 968
מספר הודעות: 13138

 #8  נשלח: ד' 15/04/2020 19:21

lasik כתב:
פותח השירשור לא הבהיר, בכוונה או שלא, האם רכש את המוצר מהיבואן או לא.
בהנחה שהמוצר לא נקנה מהיבואן, להבנתי אין מה לבוא עימו בחשבון, או לצפות לתמיכה כלשהי, בודאי ללא תשלום.
אפילו לא ברמה של "כיצד מדליקים את המכשיר".
היבואן משקיע כספים בהכשרת עובדים מיקצועיים לשם פרנסה ולא פילנטרופיה.
במידה והמכשיר לא נרכש ממנו, אין לצפות לשום תמיכה מיבואן מקומי, מהסיבה הפשוטה שהוא לא מפוצה בשום דרך על כך מהיצרן.

זו על כל פנים דעתי.


·המכשיר נרכש מהיבואן הרשמי.
לא הייתי מעיז לפנות במידה והיה נרכש מחו"ל או משהו בדומה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
lasik
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 21, 2010
הבעות תודה: 226
מספר הודעות: 1906

 #9  נשלח: ד' 15/04/2020 19:56

טלHD
·ניסית לקבל שירות בתקופת האחריות והתנהגו אליך באופן זה, או לאחר שנת האחריות?
אם בתקופת האחריות, כדאי שתשקול לשנות הכותרת ל"מימוש אחריות יבואן". זה כבר אופרה אחרת וחשוב להבליט התנהגותו.
אם לאחר תום תקופת האחריות, לצערנו כל היבואנים מתכלבים באותה מידה...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
NaorFuryan (Naor Furyan)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2016
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 31

 #10  נשלח: ב' 20/04/2020 11:04

אני רכשתי מהיבואן ופניתי אליו לקבלת עזרה במהלך תקופת האחריות (אם לדייק - ממש בסמוך לרכישה)
ומאותו הרגע שהוא קיבל כסף - התמיכה מצידו נעלמה כלא היתה.
השירות הפך למסכת מריחות ומשחקים במקום להעניק עזרה, בניגוד מוחלט להבטחות שפיזר בטרם הרכישה.

אם זה לא מספיק אז אוסיף ואומר שבאתר היבואן היה מוצג מחיר אחד ובפועל הוא דרש מחיר אחר אך כמובן שלא קיבל אותו.
ובקיצור היבואן פשוט אדם לא הגון ואני לא ממליץ לאף אחד להתעסק איתו.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ziv_r (זיו)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Jan 05, 2005
הבעות תודה: 4081
מספר הודעות: 38711

 #11  נשלח: ד' 06/05/2020 11:31

הנציגות של Synology עברה ל- Benda לפני קצת יותר משנה. מישהו יכול לשתף ברשמים לגבי איכות השירות שהוא קיבל מהם? לחיוב ולשלילה.

מאוד חשוב להבהיר כי הרשמים שאוזכרו כאן הם עם היבואן הקודם שכבר איננו מהווה הנציגות של Synology בארץ.
(1) הבעות תודה: טלHD
פרופיל | שלח הודעה | חפש
טלHD
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Nov 15, 2008
הבעות תודה: 968
מספר הודעות: 13138

 #12  נשלח: ד' 06/05/2020 12:31

תודה זיו,
חייב לציין שלא ידעתי עד כה שהזכיון עבר לבנדא.
זה יכול להסביר הרבה דברים בשירות ובהתנהלות האיומה של היבואן הקודם.
תמוה מאוד....שבפניה אליהם גם אחרי שעבר הזיכיון לאחר, הם לא מציינים זאת.

אשמח מאוד שתציין שם איש קשר (ודרך התקשרות עימו) מטעם בנדא היבואן/נותן שירות הנוכחי.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ziv_r (זיו)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Jan 05, 2005
הבעות תודה: 4081
מספר הודעות: 38711

 #13  נשלח: ד' 06/05/2020 12:54

אני מתאר לעצמי שהוא ניסה למכור שירות של תמיכה, כי יש לו את הידע.
היבואן הקודם לא רלוונטי, רק היבואן החדש - Benda. מישהו נתקבל בבעיות שירות? רוצה לספר על שירות חיובי?

או שכולם קנו את היחידות שלהם ב- Amazon?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
טלHD
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Nov 15, 2008
הבעות תודה: 968
מספר הודעות: 13138

 #14  נשלח: ג' 30/06/2020 10:33

ziv_r כתב:
אני מתאר לעצמי שהוא ניסה למכור שירות של תמיכה, כי יש לו את הידע.
היבואן הקודם לא רלוונטי, רק היבואן החדש - Benda. מישהו נתקבל בבעיות שירות? רוצה לספר על שירות חיובי?

או שכולם קנו את היחידות שלהם ב- Amazon?
·

אוקי....
אז חווית השירות הראשונית מבנדא לא מעודדת.
3 פעמים שונות בימים שונים לשירות שלהם מקבלים תקליט של "אתה ראשון בתור, תקיש 1 לשיחה חוזרת" בלופ אין סופי למשך כ 10 דקות ארוכות בכל פעם...מייאש.
קיבלתי שיחה חוזרת פעם אחת, היה בקושי צילצול אחד וניתוק (לפני שהספקתי לענות).
נקווה להמשך טוב יותר.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht